Ahol az első szilis kép készült ott kellene levágni a vágányokat, bakot tenni(mindegyik vágányt), az elsőt visszaépíteni meg kihúzni a tyúkbelet, a negyediket kiszedni szélesperont építeni, a felvételi épüet meg a raktár közé lehetne tenni az aluljáról, a felszabaduló területekre(fűtő, MÉH rakodó, hetedik vágány) meg mehetne a buszpályaudvar...és nem több száz milliárdba kerülne...
Hát tényleg nem túl jó a pálya, tegnap tettem rajta egy kört, de 60-nál többel csak 1-2 helyen mentünk egy röviebb szakaszon, eléggé mellékvonali hangulata van.
Lőttem 1-2 dokumentum-jelegűt a lemenő nap fényeiben.
köszi,szépen nem volt időm átnézi a sok oldalt csak kivonatoltam meg magamra haygatkoztam, a rakott menetet már kifigyeltem van is pár képem róla de az üregset sose sikerül elcsípni,pedig már szolgálati menetrendet is szereztem
Két személykocsi ismét ki van sorozva Füzesabonyban, valamint egy CD-s BDbmsee poggyászteres kocsi is a javításra váró Eas-ok közé van csapva... Valamelyik kör IC-ből halászhatták ki, mire visszatér honállomására Csehországba talán már tavasz lesz :)
Párszor már ki lett tárgyalva itt a topicon, de nagyjából:
az üres kocsik reggel 5-6 óra között érkeznek Felnémetre, a rakottak pedig általában két részletben, 11-13 óra között illetve este 17:00-18:15 között (a Bz kereszt után) indulnak vissza Füzesabonyba.
egyik kép: 1976-ban készülhetett, a bontás előtt. a motorszín épületében ma fényezőüzem működik. a fotó készítésének helyén áll az iskola. a C50-es motormozdony a benzinkút helyén áll.
másik kép: az L60-as mozdony a szarvaskői szénbánya rakodóján áll 1961 körül.
ezt én is remélem,márcsak azért is mert ésszerű tervezéssel és kevés pénzből persze a volán együttműködésével a vonal visszakaphatná a megépítésekor felvetett másodlagos szerepet miszerint valamifle HÉV-ként üzemelt volna
helo,tud valaki valamit a visontai hőerőműbe közlekedő tehervonatok indulásáról,visszaérkezéséről? hetek óta figylem de eddig semmi biztosat ne tutam meg
Elnézést előre is, egy félig offtopik hozzászólás:
2012. február 11-én szombaton fotóvonatozást tartunk Felsőtárkányban.
A különvonatunk (amely időjárástól és technikai lehetőségektől függően terveink szerint vegyesvonati kocsiösszeállítással közlekedik) a kisvasút felsőtárkányi végállomásáról indul 9:45-kor. Gyülekező: 9:15 után a vasút telepén. (Itt lehetőség lesz megtekinteni a kisvasút telephelyét.)
Az utunk során kb. 8-10 fotómegállót tervezünk.
A végállomáson töltött idő alatt kedvező időjárás esetén van mód felkeresni a Vöröskő forrást vagy a kisvasút egyik egykori végpontját a Samassa (Lambóth) házat.
Várható visszaérkezés: kb. 14-15 óra között.
A részvételi díj: 1400Ft / fő, amely a korábbi mahócai vonatozásainkhoz hasonlóan egy kis forró teát és zsíros kenyeret is tartalmaz a felső végállomáson való várakozás alatt.
Jelentkezés és információ a wsoft@freemail.hu emailcímen vagy a 30/854-0343-as telefonszámon Kaló Tamásnál.
A programmal kapcsolatos aktuális információk elérhetőek a http://woodyka.hu honlapon.
Várjuk minden kedves vasútbarát és érdeklődő szíves jelentkezését:
A szervezők: Woodyka (Kaló Tamás), Lillafüred Pictures (Lovászi Balázs és Zoltán Bálint) és Kanyog Miklós