Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 10859

Ne önts bele semmit!!! Használj jó üzemanyagot és menj el vele egy 20-30 perces legalább országúti kanyarra és ha azután sem javul meg, akkor vidd el egy hozzáértő diagnosztához.

Az nagyon nem a legjobb üzemeltetés egy modern dízelnek ha napi többször megy rövid etapokat. Legalább hetente vagy maximum 2 hetente azért kellene neki egy olyan stabil 20-30 perc ami alatt a regenerálási ciklus lefuthat.

Ilyen használatra benzines kell vagy DPF korszak előtti dízel. A mai modern dízelekben a DPF eltömődésekor beindul a regenerációs ciklus és plusz üzemanyag befecskendezéssel és megemelt kipufogógáz hőmérséklettel gyakorlatilag kiégeti az autó a szűrőben felhalmozódott kormot. Ez viszont időbe telik és ha nem végez vele az autó, az inkább árt neki! Ha nem sikerült lefutnia, akkor a következő alkalommal mikor a motor hőmérséklete eléri az adott szintet újra fogja indítani az autó. Amikor már többedjére sem képes lefutni akkor az már nagyon sok kockázatot rejt magában. (pl. adott esetben a motorolaj üzemanyaggal hígulhat és az sem tesz jót a motornak, de a DPF-ben is felhalmozódhat a korom olyan szintig amikor már nem képes regenerálni és ha esetleg egy kényszer regenerálással sikerül helyre hozni, a várható élettartamot nagyon lecsökkenti!)

...és azért sem szabad betölteni semmit a tankba, mert a rettentő drága és bonyolult rendszerek nem számítanak rá! Sima üzemanyagra vannak kalibrálva és nem mindenféle extra löttyökre!

Előzmény: Jozie (10858)
Jozie Creative Commons License 2018.01.15 0 0 10858

Sürűn naponta többszőr,reggel is beinditottam és akkor is majdnem 1000 volt a fordulatszám.Lehet öntök bele kis adalékot a tankba.A szerelő nem talált semmi erre utaló hibakódot,de talált másokat gps antenna meg elektromos rögzitöfék hiba meg tanksapkanyitó hiba (ami nem is elektromos) meg ilyenek,de a nem mondja akkor észre sem veszem ezeket

Octi19 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 10857

Simán lehet hogy csak regenerálja a részecskeszűrőt... milyen sűrűn csinálja? Ha az autónak kellemes körülmények között használod és nem kap nagy koromterhelést, akkor 3-400 km-ként szokott regenerálni, ilyenkor megemeli az alapjárati fordulatszámot és ha kézi váltós lenne akkor később kérné a fokozatok kapcsolását, például 50km/h-nál még visszakérné a 3-ast. (egyébként simán elmegy 4-esben is ilyen sebességgel)

Talán a DSG fokozatkijelzésén is látható, hogy ahol általában "n" fokozatban szokott lenni, ott ilyenkor "n-1"-ben van.

Előzmény: Jozie (10852)
Jozie Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10856

Holnap ugyis viszem vezérléscserére meg olajcserére,majd akkor ott érdeklödök h mi lehet.Köszönöm a választ.

mica-r Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10855

Diagnosztikában kell nézelődni. (töltésszabályzás, DPF, stb)

Előzmény: Jozie (10854)
Jozie Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10854

És mik lehetnek?

mica-r Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10853

Több oka lehet

Előzmény: Jozie (10852)
Jozie Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10852

Sziasztok!Van egy 2014 2.0 crtdi 140 le 6 dsg vel,a probléma a következö.Alapjáraton néha megemelkedik az alapjárati fordulatszám,800 ról kb 950 re.Semmi más hibát nem tapasztaltam,nem rángat meg ilyesmi.Valakinek ötlet hogy ez mitől lehet? 

mica-r Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10851

Ezek mind szolídan fogyasztanak. 

Előzmény: dokiki (10850)
dokiki Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10850

Az nem baj, nekem elég 100-ra ha 11-12 sec alatt gyorsul is, a fogyasztás a lényeg ingázni kell.

Előzmény: mica-r (10849)
mica-r Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10849

Nem sok gond van. Az 1.6-os szerintem nagyon nem gyors

 

Előzmény: dokiki (10848)
dokiki Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10848

Sziasztok,

 

CR TDi 1,6. 2,0 vásárlásán töröm a fejem (Passat, Superb), de nem sok info van róluk. Milyenek ezek 150ekm-el? Kettőstömegű ha cserés nem gond utána megint jó lesz sokáig,inkább a konstrukciós hibák érdekelnének, ha van.

 

Köszi

Octi19 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10847

Na, sanaxxx topiktársunk linkje alapján már megtaláltam a használatiban is.

Röviden arról van szó, hogy az autód "deadlock" (későbbi évjáratokban "safelock"-nak hívták) funkciós központi zárral van felszerelve, tehát a sima záráskor úgy záródik az autó, hogy az ajtók belülről sem nyithatók! Erre figyelmeztet a gyújtás levételekor, mert ha valaki bent marad az autóban akkor az sem tud kijönni.

A funkció kikapcsolásához a záráskor kétszer kell egymás után megnyomni a zárás gombot a távirányítón! (...de ha van gyári riasztóberendezés az autódban belsőtér és emelés érzékelő funkciókkal akkor ezek a funkciók is deaktiválódnak a "deadlock" vagy a "safelock" funkciók kikapcsolásakor!)

Előzmény: kurdigabor (10844)
sanaxxx Creative Commons License 2018.01.14 0 0 10846
Előzmény: kurdigabor (10844)
Octi19 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 10845

...hát ez érdekes, nekem "Safelock" van:

Egyébként a kezelési útmutatóban sem "safelock" sem "deadlock" nincs...

Előzmény: kurdigabor (10844)
kurdigabor Creative Commons License 2018.01.13 0 0 10844

Szia! Köszi a választ,de itt van tényleg ezt írja ki! Lefordítva valami ilyesmi"ellenőrizze a holtpontok tulajdonosainak kézikönyvét!

Előzmény: Octi19 (10843)
Octi19 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10843

"Check deadlock! Owner's manual!"

 

:-D

 

Deadlock... hát ezt honnan vetted? Jó lesz az safelock-nak is. Az mondja hogy a biztonságos lezárás (és magára hagyás) a kezelésiben van részletezve. Csak egy standard figyelmeztetés, nem kell vele foglalkozni.

Előzmény: kurdigabor (10842)
kurdigabor Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10842

Sziasztok!Vettem egy Passat B7-est! Olyan kérdésem lenne,mi lehet az amit kiír az autó amikor a gyújtáskulcsot kiveszem! A szöveg "Check deadlock! Owner's manual! Köszi a segítséget!

Rőth Sándor Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10841

Mukodik.

Előzmény: Spanos (10840)
Spanos Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10840

Olyan szééép! DE MIÉÉÉÉÉRT?! (most hagyjuk, hogy azért le behozva, stb.).

 

A link nektek működik? Mert lehet, hogy csak a  cégnél van letiltva, de simán nekem nem megy.

Előzmény: Báthori Zoltán (10833)
mica-r Creative Commons License 2018.01.11 0 0 10839

Diag kellene. Senki nem fogja így fórumon megmondani a megoldást.

Előzmény: attkir (10838)
attkir Creative Commons License 2018.01.11 0 0 10838

Sziasztok, nemrég vásároltam egy 2006-os passatot. A napokban az elektromos kézifék elkezdett vacakolni, behuzza vagy nem, küldi a hibát. Akksiról ha lekapcsolom a kocsit akkor van mikor egyből ”felfrissűl“ és működik de van mikor újból kell csinaljam. Elég bosszantó lassan már nem is használom. Ha valaki tudja hogy miért van ez elmondaná? Előre is köszönöm!

szigetipeter Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10837

Köszi!

Octi19 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10836

...na, meg is van és pont ebben a topikban említette majdnem 2 éve: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138220445&t=9145125

Előzmény: szigetipeter (10834)
Octi19 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10835

Nem! Van már jó pár hónapja, hogy vége a csereakciónak. Még talán Doni adott hírt róla valamelyik érdekelt topikban, mindjárt megpróbálok rákeresni.

Előzmény: szigetipeter (10834)
szigetipeter Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10834

Sziasztok!

Nem tudjátok a siemens PD elemek garanciális cseréoje még megejthető egy itthoni 2007-es, bkp motorkódú passatba?

Köszi, üdv.

Báthori Zoltán Creative Commons License 2017.12.28 0 0 10833

Sziasztok!

 

Eladó a Passat VI (2006) összes alkatrésze. 1,9 PD TDI tökéletes váltóval és motorral. Motorkód: BKC.

 

Az alkatrészek Mezőberényben vannak, de akár Budapesten is átvehetőek. Postát is meg tudom oldani.

 

Tel.: 20/482-2625

Email: honda4022@gmail.com

 

Ha érdekel valami, kérlek, hogy a megadott elérhetőségeim valamelyikén keress!

 

Képek: https://drive.google.com/drive/folders/1fto6vwXx6MDA_AlIxvOv__Oeh_vvfiEV

 

Zoli

 

 

mica-r Creative Commons License 2017.12.25 -1 1 10832

Pörgess csak vissza a kérdésedhez, akkor talán rájössz hogy hülye kérdés volt!

Előzmény: Gábor95 (10831)
Gábor95 Creative Commons License 2017.12.25 -1 0 10831

Ha építő jellegű hozzászólást nem tudsz írni, akkor inkább ne írj semmit!

Előzmény: mica-r (10828)
mica-r Creative Commons License 2017.12.25 0 1 10830

Csak a 10826 hsz-ra keresem a választ....

Előzmény: Gábor95 (10829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!