Még egy Erste-Curve károsult :D Kénytelen vagyok napok óta FIZIKAI KÁRTYÁVAL fizetni, mert még a nyomorult Mobile Pay sem megy (kártya digitalizálás sikertelen, magyarázat nincs rá, de egyébként is kiráz a hideg attól az alkalmazástól). Legalább lenne Google Pay. A George ma felment, nem oldotta meg a problémát (természetesen, hiszen az csak valami front end módosítás, a háttérben ugyanaz maradt minden, gondolom)
amúgy a george-ban megtalálta valaki, hol lehet állítani a nyelvet? csak mert a telefonjaink angolra vannak állítva, mert így szoktuk meg, de az appok (egy részét) magyarul használjuk, a banki alkalmazások is ilyenek
Igazából szerintem senki nem csalódott, az Erste hozta a szokásos formáját, amit eddig bármilyen informatikai fejlesztésnél. Már az is valami, hogy az ikont lecserélte a telefonomon, nem várom el, hogy még működjön is.:-)
De szerencsére a hírlevél küldőjük működik, most kaptam egyet hogy elindult és mennyi mindent tud :-D Halkan mondom, hogy mi általában élesítettünk és csak ha már 1-2 napig üzembiztosan működött, akkor küldtünk hírlevelet, hogy rászabadítsunk mindenkit, akinek egyébként esze ágában nem volt belépni.
Na jó, de úgy is működnie kéne :-) Semmi dolgom ma a bankban, kizárólag szakmailag érdekel, szeretem "stressz-tesztelni" az alkalmazásokat, weblapokat. Kíváncsi vagyok rá, de nem létszükséglet, szerencsére, különben most szétcseszne az ideg.
Gyuri bácsi (gondolom, ő lett az eddigi kockás füzetes Mari néni helyett) kártyalimitet csak fix 24 órára hajlandó módosítani. Se több, se kevesebb időre.
(Eddig én gyakran módosítottam 1-1 vásárlás idejére, 1-2 órára.)
Gondoltam, ha ilyen jók a tapasztalataid, én is letöltöm. Beírtam az azonosítókat, az mPint, beállítottam a Face ID-t és időhurokba kerültem - o Face ID felismer, pipa, majd kiírja hogy túl sokáig tartott, lejárt a munkamenet, visszadob a főképernyőre. Megint Face ID, megint felismer, megint kidob... látom már, jóban leszünk :-P Most törlöm, letöltöm mégegyszer, nem állítok be Face ID-t, hátha.
Addig amíg ment és mióta van Curve kártyám, használtam a Go Back in Time funkciót. Ugyanakkor a havi költésem jellemzően magasabb volt, mint ameddig jár (200 e Ft). Ugyan egyszer sem jelentettem, de úgy gondolom, hogy ilyenkor az a fair, hogy akkor átosztják a pontot másikra.
A 4% már izgalmasabb, mint az 1%, mivel elképzelhető, hogy olyan követő tranzakció ami nem ebbe a kategóriába esik bele.
Ezzel a gyakorlattal kapcsolatban még nem kaptam figyelmeztetés. Ha meg véletlenül felmondanák, az sem zavarna. Sajnos nekem van 752 forint zárlati díj, így a MAX kártya már elég keveset hoz. A díj az inflációval emelkedik. Ha eléri az 1000 forintos lélektani határt akkor lehet, hogy egyéként is visszaadom.
Csak kérdezném, hogy volt már akinek az Erste felmondta a hitelkártyáját úgy, hogy egyébként fizetett rendesen? A BB csinált már ilyet a BB UPC-vel.
A 4%-on ne aggódj, mert a jóváírás után neked kellene jelenteni. Lusta vagyok megnyitni az üzletszabályzatot a pontos idézetért, de itt a topikban volt már róla szó.
A másik gyakorlat egyes cégeknél a levásárolható ajándékkártya. Ez mondjuk szerintem nagyobb genyóság.
Az utóbbi pár évben eddig egyedül a Decatlonban kaptam vissza kp.-t, amikor visszavittetem valamit, a többinél kártyára emelték rá.
Gondolom azért is a gyakorlat és nem a kp visszaadása, mert többen megcsinálták, hogy az 1M-es hitelkeretű kártyánval vettek egy 999 999 Ft-os TV-t, majd a pénztár után irány az ügyfélszolgálati pult, hogy meggondolták magukat. :)
tegnap előtt újra húztam a telefonomat és tettem vissza mindent, próbáltam a gpayt is élesíteni, de nem engedte a curve-erste kártyát bevenni a bank elutasítása miatt, láttam itt is hogy nem nálam van a hiba, hanem az erste szarakszik, ez ment tegnap estig, akkor gondoltam újra megpróbálom, és a gpayen be tudtam húzni a curve-erste combót, Mondom, lehet hogy ez még semmit sem jelent, ma délután megyek vásárolni és megnézem engedi e használni. Ha nem akkor csak valami "hiba" volt részükről, hogy tovább engedték:)