Keresés

Részletes keresés

vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10809
Előzmény: vz55 (10808)
vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10808
Előzmény: vz55 (10807)
vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10807
Előzmény: vz55 (10806)
vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10806
Előzmény: vz55 (10805)
vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10805
A Posta előtt van egy körforgalom. A zsaruk 1 perc alatt degeszre kereshetnék magukat. Csak úgy unalmamban fotózgattam.
vz55 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 10804




Dolgoznak a zsaruk. Ez természetes, hiszen sz@r helyen van a pénzautomata.

cayenne bors Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10803
Gondolom, ez a 8 m közelítő érték, és buszokat nem gyártanak minden elképzelhető méretben.
Előzmény: Roger Preed (10801)
cayenne bors Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10802
Van tanulmány, ezt némelyeknek el is küldtem. Neked nem, mert te minden dokumentum nélkül is tudsz ítéletet mondani.
Előzmény: miki591001 (10791)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10801
A tanulmányban az volt, hogy a város megszabta, hogy 8 méteres midibuszokkal történjen a közlekedés, alternatív megoldás nincs.

Sajnos azt, hogy miért pont 8 méter a mai napig nem tudtam meg.
Előzmény: miki591001 (10791)
RJancsi Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10800

Részben eltaláltad. Ezek bizony buszmegállók Dubaiban. Légkondícionáltak, radaros automata tolóajtókkal. Egyetlen szépséghiba van benne: lépten nyomon találkozol ilyenekkel a főbb utakon, ámde Dubaiban a tömegközlekedést a taxi jelenti, egyáltalán nincs busz vagy villamosközlekedés. Így hát jobb híján ezeket a kabinokat a kevés túrista használja hűsölni, meg leülni ha elfáradt. A helyiek nem bolondok gyalogolni a 40 fokban, ők saját kocsival vagy taxival közlekednek.

 

Szóval itt kapcsolódik Érdhez. Lehet csili vili buszokat mutogatni, lehetne buszmegállókat építeni, attól még nem biztos, hogy menetrendszerű tömegközlekedés is lesz...

Előzmény: BringasLevy (10799)
BringasLevy Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10799
1. Esetleg busz váró kabinok?
2. a. Érden készülnek?
b. Érden lesz ilyen utoljára?
esetleg a+b?
Előzmény: RJancsi (10798)
RJancsi Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10798

Találós kérdések

 

1. Mik ezek az épületek?

2. Hogyan kapcsolódnak Érdhez?

 

 

Előzmény: miki591001 (10797)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10797
Mi nem állítottunk semmit!
Korrupcióról, lenyúlásról, hazatolt pénzekről csak Te beszélsz.
Mi csak a magyar valóságról elmélkedünk. Egyébként még nem tartunk a buszbeszerzésnél, mert egyenlőre se csatorna, se út, sem pedig megálló nincsen.
Arról pedig hogy a FIDESZES városvezetés jó-e vagy sem, arról csak annyit, a várost nem a fidesz vezeti, hanem TMA.
Hogy ez tényleg jó-e vagy sem arról itt most ne nyissunk vitát.
Tudod, a kevesebb néha több.
Előzmény: cayenne bors (10796)
cayenne bors Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10796
Lassan újabb csúcsokra értek.
Már esemény sem, kell, meg semmi, és már korrupcióról és lenyúlásról vizionáltok.
A következő lépcsőfok az lesz, hogy ti találtok valami elkövetkezhető jövőt, és mindjárt le is játsszátok, természetesen azzal az eredménnyel, hogy a fideszes városvezetés nem jó semmire.
Bravó, csak így tovább a hitelesség és igazmondás útján!
Előzmény: miki591001 (10795)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10795
Figeylj!
A közbeszerzésnél nem kevés pénzért a tanácsadó majd úgy írja ki mm pontosan a műszaki paramétereket, hogy abba csak az egy típus férjen bele.
Nem gond! Megvan a titkos fegyverünk. Ha a gyorsan fejlődő Kínába vagy a nagy USA-ba ledobnák a mi közbeszerzési törvényünket, bizony fejre állna a világ, nem úgy nálunk abszurdisztánban.
Előzmény: Törölt nick (10794)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10793
Azért, mert a minta a romániai buszközlekedés volt. Ott a semmiből csináltak iránytaxival tömegközlekedést. Érd a fejletlen úthálózatával vaqlóban hasonlít a példához. De itt országosan már látták az emberek, milyen egy nagyvárosi buszközlekedés. Ebből nézve nem biztos, hogy jó a megcélzott irány. A tervezett vonalon az úthálózat alakítása lehet hogy hosszútávon gazdaságosabb megoldás lenne. Ehhez összehasonlító elemzés kellene.
Előzmény: Roger Preed (10785)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10792
Borsika a bemutató járat nem atervezett keresztirányú vonalon ment, hanem a meglévő jó úthálózaton bojongott körbe. EZ egy mézesnadzag volt, az igazi helyzetet nem igen modellezte.
Előzmény: cayenne bors (10790)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10791
Csak fizikai akadálya van. Az úthálózat és az állapota nem engedi meg nagyobb buszok forgalmát. Sok kicsi vagy kevesebb nagy, jobb utakon, az mibe kerülne?
Nem tudni, a döntéselőkészítés során milyen tanulmány alapján döntöttek, és kik?
Előzmény: Roger Preed (10787)
cayenne bors Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10790
Az örök fikázókat az igazság nem érdekli :(
Ezerszer le lett írva, hogy milyenek lesznek a buszok, sőt, volt bemutató járat is, de azért csak mondják, mondják...
Előzmény: Fricy (10789)
Fricy Creative Commons License 2010.03.11 0 0 10789

Új buszok lesznek, nem használtak.

Előzmény: RJancsi (10788)
RJancsi Creative Commons License 2010.03.10 0 0 10788
Majd kiválasztunk valami nyugaton leselejtezett városi flottát, és pár év elteltével egyikből javítjuk a másikat. :( De legyünk optimisták, a mostani tömegközlekedésnél kevés dolog lehetne rosszabb...
Előzmény: Roger Preed (10787)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.10 0 0 10787
Csak az a baj, hogy a hozzám eljutott tanulmány szerint 4 percenként járnának 90% feletti kihasználtsággal. Ez már nem az általad említett kategória, hanem inkább a pazarlás.
Meg eleve sok helyen kevésnek érzem a 8 méteres konstrukciót. Amennyiben nincs fizikai akadálya, akkor 9-9,5 méteres buszokkal már sokkal normálisabban lehetne megoldani a rendszert és nem is szöknének az egekbe a beszerzési árak emiatt.

Egy jó márkaválasztással lehetne nagyon hasonló midit és szólót venni, ami miatt gyakorlatilag nem kell berendezkedni két típus szervizelésére, csak néhány alkatrészből kell némi többlet.
Előzmény: RJancsi (10786)
RJancsi Creative Commons License 2010.03.10 0 0 10786

Önmagában a jármű befogadóképessége nem sokat jelent. Az időegység alatt szállított utasszám a lényeges. Jobb ha a 8 m-es buszok járnak 10 percenként, mintha a 12 m-es óránként...

Persze sokkal összetettebb a kérdés. Beszerzési ár, fenntartási költségek (fogyasztás, karbantartás igény), légszennyezés, fordulósugár, stb.

Előzmény: Roger Preed (10785)
Roger Preed Creative Commons License 2010.03.10 0 0 10785
Csak azt nem értem, hogy mi a fenéért akar mindenáron csak 8 méteres midibuszokat venni Érd, amikor egyes helyeken legalább 12 méteres szólókért kiált a forgalmi igény...
Előzmény: vincelléri (10784)
vincelléri Creative Commons License 2010.03.10 0 0 10784

A városi autóbuszközlekedés a város belső közlekedését fogja megoldani, ill. közvetlen kapcsolatot nyújt majd az elővárosi vasúthoz.

11 vonal (eredetileg 10 viszonylat volt tervezve),

139 megállóhely,

új telephely,

első ütemben 42, később 80 db autóbusz

Forrás: Érdi TV Zsirkai László ügyvezető, Érdi Létesítmény Üzemeltető Kft.

vz55 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 10783
Aha. De a szemetes autó, meg az árufeltöltő járművek a személyparkolóba kénytelenek beállni. Röstellem, hogy építész voltam.
Előzmény: Fricy (10782)
Fricy Creative Commons License 2010.03.02 0 0 10782
Ha legközelebb arra jársz, fényképezd le azoknak az oszlopoknak a csonkjait a sétány két végén, amelyek pont az ilyen eseteket lennének hivatottak megakadályozni...
Előzmény: vz55 (10779)
vz55 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 10781
Aha. Meg a buszok is kint állnának meg a főutcán............
Előzmény: miki591001 (10780)
miki591001 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 10780
Ha ezt az Önkormányzat csinálta volna, 3 x annyiba kerülne, nem lenne gyalogos sétány sem és a teherforgalom sem tudna bemenni.
Előzmény: vz55 (10779)
vz55 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 10779
Ha valamelyikünk olyan tervet tett a tanárunk elé, ahol a teherforgalom nem volt elkülönítve a személyforgalomtól, csak ennyit mondott: Eddig Nullás . Dolgozzon még rajta.


Nos, a Stopnál is ez a helyzet, de a tervező még díjat ia kapott.

A személyforgalomnál van a szemétszállítás, az árufeltöltés. Kivéve a meki és a (mostmár) Spar.

És sokan még büszkén tekintenek erre a betonauruszra.

Ennyi pénzből jót is lehetett volna építeni..................
Előzmény: vz55 (10778)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!