Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daroczi71 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 8537

Nem kellene hibakódban jeleznie?

Előzmény: Pali.ua (8536)
Pali.ua Creative Commons License 2015.04.08 0 0 8536

Igen,lehet a légtömegmérő is a hibás

Előzmény: daroczi71 (8535)
daroczi71 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 8535

Üdvözlök mindenkit.

 

Abban kérném a segítségeteket, hogy vettem egy 2006-os 101 le-s Opel Vivarot, alacsony fordulaton erőtlen a motorja, ha lepadlózom egy szikra füstje sincs.

Kiolvasták, és kicserélték a turbo nyomás érzékelőjét, semmi véltozás.

Kitakarították az egr szelepet, kicserélték az üzemanyag szűrőt, de ugyan olyan erőtlen. Más hibát nem ír.

Lehet légtömegmérő probléma, vagy valami más?

placi74 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 8534

Mondjuk nekem sem a kábelek miatt állt le, hanem a csúcs miatt. Egy hónapig jártam vele mire ki íra a 4. henger injektor hibáját,de akkor már testzárlatos volt.Az Mp-dieselnek van hozzá 500V-os (ellenállásmérője)átütésvizsgálója, meg tudják mondani beszerelt állapotban is, hogy melyik rossz. A kihúzás még megért egy misét, úgy be volt rohadva, hogy még a villalefogató csavar is beletörött.

Előzmény: ervin69 (8533)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 8533

Szia! A hétvégén kibontottam a kábelköteg azon részét,ami az érzékelőktől megy a computerhez,és a biz.táblához. Külön figyeltem, a nyomásszabályzó, railcső gomba,és a légtömegmérő vezetékeire,de sajnos én úgy látom,hogy semmi bajuk.Esetleg még műszerrel kiméretem,hátha úgy többet látni,mert szemre,fogásra semmi bajuk! 

Előzmény: placi74 (8532)
placi74 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 8532

Szia! A kábelköteget bontsd ki ami megy a motorvezérlőtől a motorra. nekem 5 vezeték volt megsérülve a kötegben.De a vége 1 porlasztócsúcs csere lett. Két hónapig cumiztunk vele, hasonló tünetekkel. volt mikor két hétig hibamentes volt. 

Előzmény: ervin69 (8515)
mobtelgsm Creative Commons License 2015.03.29 0 0 8531

mobtelgsm Creative Commons License 2015.03.29 0 0 8530

Ha valakit érdekel ....80000Ft

ervin69 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 8529

Budapesti mellett,Nagykovácsi.

Előzmény: karimama (8528)
karimama Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8528

Helyileg hol vagy?

Előzmény: ervin69 (8526)
karimama Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8527

Nekem ott volt! 

Előzmény: ervin69 (8526)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8526

Szia Karimama!

 

Köszönöm a tippet megnézzük. Én csak a csatlakozónál mozgattam,de ezek szerint a kötegben is lehet hiba.

Előzmény: karimama (8525)
karimama Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8525

Szia ervin69!

 

Én kb két éve kínlódtam hasonló tünettel! Mindössze egyetlen vezeték volt elszakadva, mégpedig az amelyik a nagynyomásúszivattyún lévő szelepre megy! A vezetéket mozgatva néha beindult, majd ismét leállt! Kibontottam a köteget jó hosszan és fogóval intenzíven húzogattam, míg elszakadt! Leblankoltam, kapott egy sorkapcsot, azóta rendben van! Kopp, kopp! Sok sikert, remélem megoldódik a problémád!

          Üdv: karimama!

Előzmény: ervin69 (8524)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8524

A levegő rendszerbe milyen nyomásérzékelő csövekre gondoltál? Kifejtenéd kicsit részletesebben. Köszi!

Előzmény: nogyi (8521)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8523

A gázolaj szűrőt is cseréltük.Úgy áll le,mintha leállítanám.Mi is valamelyik érzékelőre gondoltunk,ezért is cseréltük a rail csövön.Még melyik érzékelőre gondoltál?

Előzmény: nogyi (8521)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8522

Várom,hogy mit találsz a másik autón! Remélem hamar megoldódik!

Előzmény: vargamunka (8516)
nogyi Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8521

Csak elfelejteted megemlíteni a g szűrőt vagy az nem is volt cserélve?

Kérdés hogy áll le szerintem. Mint mikor leállítod vagy esik az alapjárat míg egyszer csak már nem bir átfordulni és leáll?

Első esetben szerintem valami „elfogy” vagy csökken a nyomás, vagy valamelyik érzékelő hibás adatok közöl,és ezért letilt  a vezérlő számítógép.

2 Üzemanyag rendszerben vagy a levegő rendszerben dugulás. Levegő rendszerbe beletartozik a nyomásérzékelő csövek is.

Előzmény: nogyi (8520)
nogyi Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8520

Szinte kicserélted az egész autótJ na jó persze nem az egészet. Ha összeadod  azért gondolom egy szabad szemmel is jól látható szám jön kiJ Az én szakmámba ha ennyi mindent kicserélek, és még mindig nem ok minden akkor szerintem minimum gyengeelméjűnek néznekJ Ha meg mindezek után még ki is fizettetem a felesleges alkatrészek árátJ szerintem útpadka térdelős sztori szereplője volnákJ

Egyszer voltam egy szerelőnél akinek mondtam mi a gond az autóval = szerinte légtömeg m lesz az, de előtte csere az övére és ha jó akkor vegyek újat az enyémbe. Mondanom sem kell előtte ki akartak cseréltetni velem mindent. (volt közötte szakszerviz is)

Hát nem tudom, de én a helyedben még ha 500m–en ként is de lehet elmennék Pomáz dimbes - dombos utcáit megnézni.

Előzmény: ervin69 (8515)
vargamunka Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8519

szép napot 

Kicsit sokba kerül ,fogyasztása is sok ,,haszongép de kinek is ??!! :)

 

Előzmény: nyikj (8513)
vargamunka Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8518

Remélem azért megoldottad :)

üdv a családnak legyetek jók

Előzmény: llaller (8512)
vargamunka Creative Commons License 2015.03.27 0 1 8517

Tudsz élni :)

Előzmény: attys (8514)
vargamunka Creative Commons License 2015.03.27 0 0 8516

szép napot !

ép egy hasonló esettel fogok holnap találkozni ....a tünetek hasonlók de  részleteket csak jövő héten tudok ,,

mindenkinek szép napot  

Üdv vargamunka  

 

 

Előzmény: ervin69 (8515)
ervin69 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 8515

Sziasztok! Van egy Traficon 2002 1.9DCI, ami kifogott már jó sok szerelőn. Aki megfejti mi lehet a problémája, azt hálám örökké üldözni fogja. A probléma a következő, menet közben gondol egyet kigyújtja a hibalámpát és leáll az autó. Hosszas köszörülés után nagy nehezen beindul, ami után lehet hogy el tudok vele menni 30 km-et, de lehet, hogy csak 500 métert, és újra leáll. Rátettük a gépre, ami üzemanyag-ellátó rendszert írta ki hibának- Annak rendje és módja szerint le lett véve a tank, megnézve a szivattyú, a gázolaj csövek, majd cserélve lett nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szeleppel, rail cső. real csőben az érzékelő, majd a porlasztócsúcsok meg lettek nézve, és utána is továbbra is csinálja a véletlenszerű leállást. Majd elektromos hibára gondolva ki lett cserélve a biztosítékházban a motortér kábel soklábas csatlakozója, majd gyújtáskapcsoló és végül a légmennyiségmérő. Majd ezután a Renault szakszervizben a komputer vissza lett állítva az alapértékekre, de továbbra sem oldódott meg a hiba. Viszont most a napokban vettük észre, hogy ha az autó áll egy helyben és úgy áll le magától, akkor nem gyullad ki a hibalámpa és nem is jelez semmilyen hibát a gép sem. Ezt négyszer állóhelyzetben eljátszotta egymás után és egyszer sem gyulladt ki a hibalámpa, de ha menet közben áll le, akkor minden esetben kigyullad a hibalámpa. Ebben kérném a segítségeteket, hát ha tudna valaki valami okosat mondani. Előre is köszönöm!

attys Creative Commons License 2015.03.26 0 0 8514

Csak 10 millió?? Na ide még vagy ötöt!

Előzmény: nyikj (8513)
nyikj Creative Commons License 2015.03.26 0 0 8513

Új Vivaró teszt

 

http://goo.gl/P6HddD

llaller Creative Commons License 2015.03.22 0 0 8512

Szevasztok, mit kell azon érteni, hogy rossz a szervószivattyú, a tömítéseken kívül mi tud elromlani benne? Nem értem, valaki itt a fórumról aki tud valami infót erről ossza meg legyen szíves.

biga 11 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 8511

Ma elő jött a traficon egy furcsa jelenség. Teljesen benyomott kuplungnál zakatoló hang jön, de csak ha fullra benyomom.

Azt mondják kuplungszettet + kinyomó csapágyat kell cserélnem.

Milyen összegbe fáj mindez? Lehetett ennek az előzménye, hogy 1500-1900 között rezonált az egész kocsi?

Járt már így közületek valaki, vagy cseréltétek már ezeket?

csumpala Creative Commons License 2015.03.19 0 0 8510

Nekem nem volt személyes tapasztalatom,itt olvastam nem egy fórumtárstól.

 

Mindenkitől kérdezném:Van közvetlen kapcsolata a főfékmunkahengernek és a kinyomócsapágynak?Arra lennék kíváncsi,hogy ha rossz a fékmunkahenger,akkor nem teljesen nyomja ki a kinyomócsapágyat?Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: llaller (8507)
llaller Creative Commons License 2015.03.19 0 0 8509

No meg a vanyekbácsit" is meg kell majd látogatnom

llaller Creative Commons License 2015.03.19 0 0 8508

Szia Zsolti,(vargamunka) köszi az asszonynak adott információt, élek vele, el kellene majd mennem hozzád valamikor meglátogatni, pizza,kóla, stb. szerelés, mifene.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!