Abban kérném a segítségeteket, hogy vettem egy 2006-os 101 le-s Opel Vivarot, alacsony fordulaton erőtlen a motorja, ha lepadlózom egy szikra füstje sincs.
Kiolvasták, és kicserélték a turbo nyomás érzékelőjét, semmi véltozás.
Kitakarították az egr szelepet, kicserélték az üzemanyag szűrőt, de ugyan olyan erőtlen. Más hibát nem ír.
Mondjuk nekem sem a kábelek miatt állt le, hanem a csúcs miatt. Egy hónapig jártam vele mire ki íra a 4. henger injektor hibáját,de akkor már testzárlatos volt.Az Mp-dieselnek van hozzá 500V-os (ellenállásmérője)átütésvizsgálója, meg tudják mondani beszerelt állapotban is, hogy melyik rossz. A kihúzás még megért egy misét, úgy be volt rohadva, hogy még a villalefogató csavar is beletörött.
Szia! A hétvégén kibontottam a kábelköteg azon részét,ami az érzékelőktől megy a computerhez,és a biz.táblához. Külön figyeltem, a nyomásszabályzó, railcső gomba,és a légtömegmérő vezetékeire,de sajnos én úgy látom,hogy semmi bajuk.Esetleg még műszerrel kiméretem,hátha úgy többet látni,mert szemre,fogásra semmi bajuk!
Szia! A kábelköteget bontsd ki ami megy a motorvezérlőtől a motorra. nekem 5 vezeték volt megsérülve a kötegben.De a vége 1 porlasztócsúcs csere lett. Két hónapig cumiztunk vele, hasonló tünetekkel. volt mikor két hétig hibamentes volt.
Én kb két éve kínlódtam hasonló tünettel! Mindössze egyetlen vezeték volt elszakadva, mégpedig az amelyik a nagynyomásúszivattyún lévő szelepre megy! A vezetéket mozgatva néha beindult, majd ismét leállt! Kibontottam a köteget jó hosszan és fogóval intenzíven húzogattam, míg elszakadt! Leblankoltam, kapott egy sorkapcsot, azóta rendben van! Kopp, kopp! Sok sikert, remélem megoldódik a problémád!
A gázolaj szűrőt is cseréltük.Úgy áll le,mintha leállítanám.Mi is valamelyik érzékelőre gondoltunk,ezért is cseréltük a rail csövön.Még melyik érzékelőre gondoltál?
Szinte kicserélted az egész autótJ na jó persze nem az egészet. Ha összeadod azért gondolom egy szabad szemmel is jól látható szám jön kiJ Az én szakmámba ha ennyi mindent kicserélek, és még mindig nem ok minden akkor szerintem minimum gyengeelméjűnek néznekJ Ha meg mindezek után még ki is fizettetem a felesleges alkatrészek árátJ szerintem útpadka térdelős sztori szereplője volnákJ
Egyszer voltam egy szerelőnél akinek mondtam mi a gond az autóval = szerinte légtömeg m lesz az, de előtte csere az övére és ha jó akkor vegyek újat az enyémbe. Mondanom sem kell előtte ki akartak cseréltetni velem mindent. (volt közötte szakszerviz is)
Hát nem tudom, de én a helyedben még ha 500m–en ként is de lehet elmennék Pomáz dimbes - dombos utcáit megnézni.
Sziasztok! Van egy Traficon 2002 1.9DCI, ami kifogott már jó sok szerelőn. Aki megfejti mi lehet a problémája, azt hálám örökké üldözni fogja. A probléma a következő, menet közben gondol egyet kigyújtja a hibalámpát és leáll az autó. Hosszas köszörülés után nagy nehezen beindul, ami után lehet hogy el tudok vele menni 30 km-et, de lehet, hogy csak 500 métert, és újra leáll. Rátettük a gépre, ami üzemanyag-ellátó rendszert írta ki hibának- Annak rendje és módja szerint le lett véve a tank, megnézve a szivattyú, a gázolaj csövek, majd cserélve lett nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szeleppel, rail cső. real csőben az érzékelő, majd a porlasztócsúcsok meg lettek nézve, és utána is továbbra is csinálja a véletlenszerű leállást. Majd elektromos hibára gondolva ki lett cserélve a biztosítékházban a motortér kábel soklábas csatlakozója, majd gyújtáskapcsoló és végül a légmennyiségmérő. Majd ezután a Renault szakszervizben a komputer vissza lett állítva az alapértékekre, de továbbra sem oldódott meg a hiba. Viszont most a napokban vettük észre, hogy ha az autó áll egy helyben és úgy áll le magától, akkor nem gyullad ki a hibalámpa és nem is jelez semmilyen hibát a gép sem. Ezt négyszer állóhelyzetben eljátszotta egymás után és egyszer sem gyulladt ki a hibalámpa, de ha menet közben áll le, akkor minden esetben kigyullad a hibalámpa. Ebben kérném a segítségeteket, hát ha tudna valaki valami okosat mondani. Előre is köszönöm!
Szevasztok, mit kell azon érteni, hogy rossz a szervószivattyú, a tömítéseken kívül mi tud elromlani benne? Nem értem, valaki itt a fórumról aki tud valami infót erről ossza meg legyen szíves.
Nekem nem volt személyes tapasztalatom,itt olvastam nem egy fórumtárstól.
Mindenkitől kérdezném:Van közvetlen kapcsolata a főfékmunkahengernek és a kinyomócsapágynak?Arra lennék kíváncsi,hogy ha rossz a fékmunkahenger,akkor nem teljesen nyomja ki a kinyomócsapágyat?Köszönöm a válaszokat.
Szia Zsolti,(vargamunka) köszi az asszonynak adott információt, élek vele, el kellene majd mennem hozzád valamikor meglátogatni, pizza,kóla, stb. szerelés, mifene.