Spoiler: dolgoztok karbonnal is?
Volna néhány Lotus cucc is, még válogatni is lehet, hogy melyik szimpi!
db szám olyan havi 5-10 db, de lehet, hogy csak óvatos voltam! De jobb előbb nem a vanília álomkertet elképzelni!
Ys.
Sziasztook!
Tegnap méregettük egy kicsit a gépet!
Megint javult, hála a haverom faterjának (gyula bácsi)! Bár még zörög a kalaptartó, meg nincs beállítva az övszorító, de azért igy se rossz!
Jövő héten újra mérjük!
780 LE
0-100: 4.02s
1/8m: 7.9s 170kmh !
A Camaro kereke szerintem is a földön van! Éppen ma néztem én is rá a képekre. Volt még egy csomó légsárkesz kép:-)))
DeeLite: mehetünk együtt, az asszony nem jön! (Eddig legalább is úgy néz ki!. Útálja a hideget!)
Ark: neked meg ahogy megígértem: a konkrétumok német újságból, tehát nem az, amelyik azzal kezdi, hogy szar, mert nem angol vagy japcsi...
Szóval Sport Auto 2/2000 (az ám, még márkáért adták...)
41. oldal, Sportautók motortesztje:
Honda S2000 1997ccm 240LE 208Nm Soros4 148kg
BMW M-Coupe 3201ccm 321LE 350Nm (!)Soros6 232kg (!!)
Porsche 911 Turbo 3600ccm 420LE 560Nm 6Boxer 260kg (de ez turbo!)
Ferrari 360 Modena 3586ccm 400LE 373Nm V8 184kg (!!!)
Lambo. Diablo GT 5992ccm 575LE 630Nm V12 270kg
Van még itt egy csomó más paraméter, ha még valami érdekel, írj! Ma még nálam van az újság!
Az viszont tény, hogy az M-Power tudja a legmagasabb nyomatékot literhez képest a szívók közt. Ehhez tartozik még egy gyönyörű nyomatékgörbe! De az is tény, hogy nem könnyű! Pedig full alu!
Az adatok stimmelnek szerintem, mert az S2000 mocira már több helyen olvastam a 148kg-t!
Azért majd élnék a lehetőséggel, hogy valaki M3-as gépével vinne egy kicsit! Itt nálunk csak egy normálisabb M3 van, gyerkőcnek talán már 9millében, németo.-ban rövidítették a difijét, megy is szépen, csak a srác mellé nem ülök be, mert nincs esze! Nekem viszont van 2 gyerek, idiótákhoz nincs kedvem!
Hó hó hó. 1000 db nem kevés! Bár a lényeg a rendelkezésre álló idő. Már kerestek minket a Hungarocamion alvállalkozói is, de nem fért be az a mennyiség, ill. nem volt biztosítva az, hogy a kezdő anyagmennyiség költségét ők állják. (Ha ellálnak a dologtól rajtunk marad 1000 kiló gyanta, ami szép lassan romlik.) Persze akkor még nem lehetett szó szerződésről feketében ment volna, ma már számlaképes a dolog.
Szóval a lényeg: milyen lökhárító, szerszám van e (maga a lökhárító szerszámja), vagy azt is el kell készíteni, és a legfontosabb a havi darabszám!
Mi elég kicsik vagyunk ehhez, de ha jók a feltételek, miért ne?
Ja. Meg egy dolog. Spoiler! Ti uvegszallal dolgoztok ugye? Ma erdeklodott nalam egy ember, hogy ki tudna itthon legyartani uvegszalas lokharitokat. Egy nagyobb mennyiseget. Indulo darabszam 1000db. Figyelem! Nem viccelek! Ha erdekel a dolog dobj meg egy emillel.
Ha vki mas tud olyanrol, aki ki tudna elegitani egy ilyen megrendelest az se kimeljen...
Nem tudom mibol latod, hogy emeli? Tobb kepen is neztem, videon is, de egyertelmu jel nincs.
Szerintem csak leul a segge nagyon, es az elso rugok is kinyulnak rendesen.
Ha elemelne, akkor akkorat indulna kb. mint a HungryTa altal linkelt gepek. (1.4-es 60 labak, asszem)
Talan ugy lehetne megallapitani, hogy addig emelne az ember az elejet egy bekaval amig elemelkedik a kerek, lefotozni ugyanebbol a szogbol, es osszenezni a ket kepet.