Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hayabusa123 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 125077

Toltad fel magad, pp2000 el nullazod kesz. 

Előzmény: SilverFlash (125074)
Gerike89 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 125076

Sziasztok! Adott egy 2005 szeptemberi már ráncfelvarrt 307 CC. Hátul ugyebár 4 lámpatest van, a 4-ből 3-nál a helyzetjelző fénye kicsit vibrál, villog. Egyedül a bal szélső ami rendben van. Ha féket nyomok, akkor a fény erősödik ugye, és a vibrálás megszűnik. A vibrálás álló/járó motornál is megvan, az első lámpák nem vibrálnak. A rendszámtábla világításban cseréltem izzókat teljesen újra (5w5), hogy azt kizárjam. Szerintetek mi lehet a probléma, merre érdemes keresgélni? Lehetséges esetleges test hiba? Vagy bármi ötlet? köszönöm! 

Smíró Creative Commons License 2019.03.25 0 0 125075

Hol szereltek be egyébként? Mert előbb utóbb mint írtam aktuális lesz és keresek megbízható helyet.

Előzmény: FeZ_ (125073)
SilverFlash Creative Commons License 2019.03.25 0 0 125074

Helló!

Mostanság vki töltetett fel FAP-ot szervízben? Ha igen, mennyibe került?

Lassan 200e km lesz az autóban, felkészülök lelkileg.

FeZ_ Creative Commons License 2019.03.24 0 0 125073

Mi már régóta nem szerelünk be Sachs-ot, mert gyakran érezhetően keményebb (kevésbé komfortos) vele a kuplungolás, nem tartósabb mint a többi (néha Valeo vagy Luk van a dobozban) , viszont cserébe a garanciális ügyintézés finoman szólva is döcögős.

Előzmény: Smíró (125071)
Smíró Creative Commons License 2019.03.24 0 0 125072

De ha 260-nál volt az első csere, az nem olyan rossz:))

Előzmény: d.jocov (125070)
Smíró Creative Commons License 2019.03.24 0 0 125071

Sachs-ot szerettem volna a LUK helyett anno, de nem volt idő keresni. Így ismét LUK lett.

A bosszantó, hogy évek óta jóformán alföldön autózom, hegyi út viszonylag kevés van benne, horog nincs hátul. Itthon VI-ba leginkább pályán rakom, tehát nem nagyon engedem 2000 alá a fordulatot, de ha néha igen, előzésnél mindig visszaváltok. És csak megcsúszik... Most van benne 210 ezer. Városi forgalom alig.

Előzmény: FeZ_ (125069)
d.jocov Creative Commons License 2019.03.24 0 0 125070

Nekem is így kezdődött, még 20 ezret mentem vele, már 5-ben is meg-meg csúszott 260e-km-nél lett csere. Nem is volt nagyon elkopva a k. tárcsa.....   Luk-ot tettem bele, majd kiderül meddig bírja...

Előzmény: Smíró (125068)
FeZ_ Creative Commons License 2019.03.23 0 0 125069

"Nem igaz, hogy 100 ezer körül bírják,"

 

Hát....pedig de. Az utángyártott piac a béka segge alatt van sajnos. (bár már a gyári is közelít vészes sebességgel hozzá)

Tegyél bele Valeo-t, a LUK-ot itthon gyártják, egészen kevés sikerrel. :-(

(azt meg sem merem mondani, hogy mostanában valakinek a pár darab pozitív tapasztalatára blazírozva National elnevezésű, noname kuplungokat és kettőstömegű szetteket próbáltunk ki több autóban, meglepően jó eredménnyel. Mellékesen ezek teljesen új gyártású, elvileg angol alkatrészek, 2 év garival, ami pl. a LUK-ra nem mondható el)

 

Előzmény: Smíró (125068)
Smíró Creative Commons License 2019.03.23 0 0 125068

A francba... VI-ban gyorsításkor megcsúszott a kuplungom... Már látom, hogy megint csere lesz. Nem igaz, hogy kifogom, pedig vigyázok. Sajnos eredetileg LUK volt benne, a cserénél meg csak az volt raktáron és újra olyan került bele. Nem igaz, hogy 100 ezer körül bírják, pedig nem is taposom ki az autóm belét. Nem nyomatékból vezetek és mégis...

Zsoltijtd Creative Commons License 2019.03.22 0 0 125067

Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni. Beinditas utanutan, miert remeg, a motor par percig? Injektorokra gondolok, mert kivettem oket es csak "v" alakot spriccelnek. Erositsetek meg, hogy jol gondolom. '05, 2.0 16v, cc. Koszonom. (Trafok ujnak neznek ki, gondolom az elozo tulaj cserelte oket)

meromokus Creative Commons License 2019.03.22 0 0 125066

Szia! Köszi, ez nagy segítség volt, össze is szedtem mi kell.

Előzmény: FeZ_ (125062)
Janika005 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 125065

megvannak a hibas biztositekok ! köszi 

Előzmény: Janika005 (125064)
Janika005 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 125064

hello 

olyan problemam van hogy ma ki akartam cserelni a gyari magnot, vezetékeket át akartam kötni de két vezeték összért sajnos azota a kocsi müszerfala nem mutat semmit illetve a kocsi nem indul csak teker .

biztositek mehetett ki? mert egyenlore nem talalom rossz biztositekot.

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125063

Igen, XVI-ban...

Előzmény: _Flood_ (125059)
FeZ_ Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125062

A gyári program hosszokat nem jelöl.

A belső összekötő gyári cikkszáma: 3812E0.

A jobb külső összekötő gyári cikkszáma: 381741

A bal külső összekötő gyári cikkszáma: 381742

A gyári cikkszámokat már viszonylag rendesen át tudják váltani az általános alkatrészforgalmazók pontatlan programjai.

 

 

Előzmény: meromokus (125061)
meromokus Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125061

Sziasztok! Alvázszám alapján ki tudná nekem keresni valaki melyik kormányösszekötő kell az autómhoz? Bárdi szerint van 322mm és 343mm hosszú.

VF33HRFNC82820678, 2.0 benzin, 2003, SW

 

Köszönöm előre is.

meromokus Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125060

Köszi, felírtam :) Kaposvárig el szoktam menni alapvetően, de azért onnét még egy nagyobb ugrásra vagy. Ha véletlen a környéken járok, jelentkezem! Köszi.

Előzmény: CsK2 (125056)
_Flood_ Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125059

Sziasztok!

 

Toronycsapágyat és szelepfedél tömítéseket kellene cseréltetnem, de a márkaszervizben aranyáron mérik a munkadíjat, egyszóval olcsóbb megoldást keresek. Régebben jártam vezérléscserén "betg" kollégánál, nem tudjátok véletlen, hogy ő aktív még?

 

307 break 1.6 HDI

kapper307 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125058

Köszönöm, megnézem.

Előzmény: Papalac (125055)
CsK2 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125057

Szerintem jó az ötajtósé is, de majd összehasonlítom. Ha érdekel bontott, írj...

Előzmény: MarkyManGM (125051)
CsK2 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125056

Ha Rédics felé hagyod el az országot, akkor tudunk találkozni, de más "köztes célpont" is megoldható, ha nem sürgős. Érdemes átnézni mik vannak még, mert sajnálnám bezúzatni a sok jó alkatrészt, de nyárra el kell tüntetnem az udvarról. Elektromos dolgok nagyrészét már kimontottam, de a kasztni (ajtók-ablakok) még érintetlen. Kerekek is vihetők, jó állapottú nyári gumikkal.

 

Egy képrészlet (majd csinálok jobbat is, ha kell valakinek):

 

Előzmény: meromokus (125050)
Papalac Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125055

Érdemes megnézni az alsó motortartót. Szeret kimenni a szilent benne és azon keresztül megy az egyik féltengely. Gyorsításnál mozdul a motor és verődik.

Előzmény: kapper307 (125054)
kapper307 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 125054

Sziasztok!

 

Talán valaki tud segíteni. A következő a problémám. Gyorsításnál olyan hang jön a motor felől, mint ha valamilyen lemez zörögne, de megnéztem mindegyiket, nem mozog egyik se. Szándékosan írtam gyorsítást, mert ha egy helybe állok, és nincs sebességbe az autó, úgy adok gázt, nem csinálja, csak ha sebességbe van.

 

Valakinek volt már hasonló, esetleg valami ötlet?

 

Autó: 307 break 1.6b 2003

 

Előre is köszönöm!

szucsati Creative Commons License 2019.03.20 0 0 125053

Előtte nézd meg, hogy nem csak patentprobléma-e? Nekem elég volt 4-5 új patent...

Előzmény: MarkyManGM (125051)
Zolysys Creative Commons License 2019.03.20 0 0 125052

csak az SW és a Break egyforma. Küszöb kéder gumi

Peugeot nál kapsz

Előzmény: MarkyManGM (125051)
MarkyManGM Creative Commons License 2019.03.19 0 0 125051

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Egy 2002-es Peugeot 307 Break autóról van szó. Hogy hívják azt a gumi csíkot, ami a küszöbön fut végig. Leszakadt, és szeretnék újat venni, de nem találok neten. Esetleg van valakinek ötlete? Jó hozzá a sima 307-esre való is?

 

Köszi!

meromokus Creative Commons License 2019.03.19 0 0 125050

Szia! Igazad van, a doboz viszont még mindig áll, illetve a fenti nyomógomb is :) Merre vagy helyileg? Nem akut dolgok, de járok erre-arra az országban lehet útba tudnálak ejteni.

Előzmény: CsK2 (125036)
soryton Creative Commons License 2019.03.19 0 0 125049

...ha rövid idő alatt tűnt el az olaj  és nincs nyoma a törött szakasznál akkor nincs közük egymáshoz , máshol keresd az okát .... 10 évig jártam ezzel a motorral de nálam két olajcsere közt sem evett 3-4 decinél többet....

 

és honnan rendelted meg a csövet ...?  

Előzmény: ziffx307 (125046)
Papalac Creative Commons License 2019.03.19 0 0 125048

Szerintem nem amiatt tűnik el az olaj. A max-min jelzés között van kb 1 liter. Az elég sok olaj. Nagyon meglátszana bárhol. Alulról lehet esetleg látni, hogy hol folyik el. Ha meg esetleg a motor eszi meg, az elég ciki. 1-2 deci 1000 km-enként még elfogadható a szerviz szerint.

 

Előzmény: ziffx307 (125046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!