Sziasztok! Adott egy 2005 szeptemberi már ráncfelvarrt 307 CC. Hátul ugyebár 4 lámpatest van, a 4-ből 3-nál a helyzetjelző fénye kicsit vibrál, villog. Egyedül a bal szélső ami rendben van. Ha féket nyomok, akkor a fény erősödik ugye, és a vibrálás megszűnik. A vibrálás álló/járó motornál is megvan, az első lámpák nem vibrálnak. A rendszámtábla világításban cseréltem izzókat teljesen újra (5w5), hogy azt kizárjam. Szerintetek mi lehet a probléma, merre érdemes keresgélni? Lehetséges esetleges test hiba? Vagy bármi ötlet? köszönöm!
Mi már régóta nem szerelünk be Sachs-ot, mert gyakran érezhetően keményebb (kevésbé komfortos) vele a kuplungolás, nem tartósabb mint a többi (néha Valeo vagy Luk van a dobozban) , viszont cserébe a garanciális ügyintézés finoman szólva is döcögős.
Sachs-ot szerettem volna a LUK helyett anno, de nem volt idő keresni. Így ismét LUK lett.
A bosszantó, hogy évek óta jóformán alföldön autózom, hegyi út viszonylag kevés van benne, horog nincs hátul. Itthon VI-ba leginkább pályán rakom, tehát nem nagyon engedem 2000 alá a fordulatot, de ha néha igen, előzésnél mindig visszaváltok. És csak megcsúszik... Most van benne 210 ezer. Városi forgalom alig.
Nekem is így kezdődött, még 20 ezret mentem vele, már 5-ben is meg-meg csúszott 260e-km-nél lett csere. Nem is volt nagyon elkopva a k. tárcsa..... Luk-ot tettem bele, majd kiderül meddig bírja...
Hát....pedig de. Az utángyártott piac a béka segge alatt van sajnos. (bár már a gyári is közelít vészes sebességgel hozzá)
Tegyél bele Valeo-t, a LUK-ot itthon gyártják, egészen kevés sikerrel. :-(
(azt meg sem merem mondani, hogy mostanában valakinek a pár darab pozitív tapasztalatára blazírozva National elnevezésű, noname kuplungokat és kettőstömegű szetteket próbáltunk ki több autóban, meglepően jó eredménnyel. Mellékesen ezek teljesen új gyártású, elvileg angol alkatrészek, 2 év garival, ami pl. a LUK-ra nem mondható el)
A francba... VI-ban gyorsításkor megcsúszott a kuplungom... Már látom, hogy megint csere lesz. Nem igaz, hogy kifogom, pedig vigyázok. Sajnos eredetileg LUK volt benne, a cserénél meg csak az volt raktáron és újra olyan került bele. Nem igaz, hogy 100 ezer körül bírják, pedig nem is taposom ki az autóm belét. Nem nyomatékból vezetek és mégis...
Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni. Beinditas utanutan, miert remeg, a motor par percig? Injektorokra gondolok, mert kivettem oket es csak "v" alakot spriccelnek. Erositsetek meg, hogy jol gondolom. '05, 2.0 16v, cc. Koszonom. (Trafok ujnak neznek ki, gondolom az elozo tulaj cserelte oket)
olyan problemam van hogy ma ki akartam cserelni a gyari magnot, vezetékeket át akartam kötni de két vezeték összért sajnos azota a kocsi müszerfala nem mutat semmit illetve a kocsi nem indul csak teker .
biztositek mehetett ki? mert egyenlore nem talalom rossz biztositekot.
Köszi, felírtam :) Kaposvárig el szoktam menni alapvetően, de azért onnét még egy nagyobb ugrásra vagy. Ha véletlen a környéken járok, jelentkezem! Köszi.
Toronycsapágyat és szelepfedél tömítéseket kellene cseréltetnem, de a márkaszervizben aranyáron mérik a munkadíjat, egyszóval olcsóbb megoldást keresek. Régebben jártam vezérléscserén "betg" kollégánál, nem tudjátok véletlen, hogy ő aktív még?
Ha Rédics felé hagyod el az országot, akkor tudunk találkozni, de más "köztes célpont" is megoldható, ha nem sürgős. Érdemes átnézni mik vannak még, mert sajnálnám bezúzatni a sok jó alkatrészt, de nyárra el kell tüntetnem az udvarról. Elektromos dolgok nagyrészét már kimontottam, de a kasztni (ajtók-ablakok) még érintetlen. Kerekek is vihetők, jó állapottú nyári gumikkal.
Egy képrészlet (majd csinálok jobbat is, ha kell valakinek):
Érdemes megnézni az alsó motortartót. Szeret kimenni a szilent benne és azon keresztül megy az egyik féltengely. Gyorsításnál mozdul a motor és verődik.
Talán valaki tud segíteni. A következő a problémám. Gyorsításnál olyan hang jön a motor felől, mint ha valamilyen lemez zörögne, de megnéztem mindegyiket, nem mozog egyik se. Szándékosan írtam gyorsítást, mert ha egy helybe állok, és nincs sebességbe az autó, úgy adok gázt, nem csinálja, csak ha sebességbe van.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Egy 2002-es Peugeot 307 Break autóról van szó. Hogy hívják azt a gumi csíkot, ami a küszöbön fut végig. Leszakadt, és szeretnék újat venni, de nem találok neten. Esetleg van valakinek ötlete? Jó hozzá a sima 307-esre való is?
Szia! Igazad van, a doboz viszont még mindig áll, illetve a fenti nyomógomb is :) Merre vagy helyileg? Nem akut dolgok, de járok erre-arra az országban lehet útba tudnálak ejteni.
...ha rövid idő alatt tűnt el az olaj és nincs nyoma a törött szakasznál akkor nincs közük egymáshoz , máshol keresd az okát .... 10 évig jártam ezzel a motorral de nálam két olajcsere közt sem evett 3-4 decinél többet....
Szerintem nem amiatt tűnik el az olaj. A max-min jelzés között van kb 1 liter. Az elég sok olaj. Nagyon meglátszana bárhol. Alulról lehet esetleg látni, hogy hol folyik el. Ha meg esetleg a motor eszi meg, az elég ciki. 1-2 deci 1000 km-enként még elfogadható a szerviz szerint.