5000 Ft pro stükk a pappasnál. Van belőle két színkód, de aztán addig keresgettük, amíg kiderült csak az egyik rendelhető... Lényeg, hogy van, majd valaminek a színét igazítom a másik valami színéhez...
Ja, a külső takarócuccos ragasztva van. Én pálmatexszel csináltam, de az elsőt 2x szedtem vissza, mire harmadjára jól állt. Így utólag a szélvédőragasztót jobb megoldásnak gondolom.
Igen, kívül is a szöszmösz van. A gumis vízlehúzó utólagos, az enyémre is olyat taknyoltak. Lambériás megoldásra gondoltam én is, annyival megspékelve, hogy egybe kell csomagolni a hűtőmaszkkal (úgy fog kinézni mint egy zászló). Így félár a szállítás.
Jajistenem, a legfontosabbat megint elfelejtettem megkérdezni már vagy ötödszörre: az oldalablakok "vízlehúzója" belül ez a szöszmöszös léc. Kívül ugyanez megy fel rá, vagy az a gumiprofil? Én az EPC-ben nem találtam a gummaprofilt, csak ezt a szöszmöszcuccot, de ahogy pakolásztam a díszlécek köött, találkoztam olyannal, amire egy S profilú gumicucc volt feltéve. Odapróbáltam az ablakhoz, a mérete stimmel, de nagyon bután áll. Ez valami utólagos taknyolás lehet?
Kimegyek és megnézem mi a szitu, kiválasztok két szépet és kitalálok rá valami árat. Azt még nem tudom miként kellene becsomagolni, mert a B oszlopnál lévő kivágás miatt eléggé sérülékeny, de lehet rászalagozom egy lambérialécra, azt megfogja.
Ez a külső takarócuccos mivel van felfogatva? Ragasztott? vagy a felpatentozott küszöbvédőhöz megy hozá valahogy?
Mostanában nem járok arra. Inkább elhozatom futárral, mert nagyságrendekkel olcsóbb. Mondj már légyszi egy árat a küszöbvédőre és a hűtőmaszkra (ha van csillaggal együtt). Köszi.
Egyébként szerintem országos szinten jó áron adják a márkaképviseletek az alkatrészeket, mert mindkét debreceni képviselet olcsó. Néha van érthetetlenül magas áruk, de nem jellemző. Én nem is foglalkozok a Niemöllerrel, mert rájön a postaköltség és van amit dupla áron adnak.
Igen, néztem, a négy gumi 15e Ft körül megvan kintről, úgyhogy itthon se lehet sokkal drágább... Sőt, újabban a pappas nagyon jó árakat mondogat a cuccokra.
Második szériás hűtőmaszkból jól állok, van 2-3 darab. A csillagok tekintetében még kutakodnom kell, mert abból csak kettő van ha jól néztem.
A küszöbvédőből csak szürkéim vannak. Jössz értük valamikor?
Engem érdekel 1 pár küszöbvédő műanyag fekete színben. Ha nincs fekete jó lesz más is és megtalálom a módját, hogy tartósan le lehessen festeni. 2. szériás hűtőmaszk ügyben mi a helyzet? A külső gumi küszöbborítást szerintem vegyél újat, mert nem túl drága, 30 év alatt pedig biztosan megegeresedett a sajátja. Fényképek mikor lesznek?
Padon volt ellenőrizve. Nincs kopás. A membrán házakban pedig nincs mit tenni. Ha nem lesz jó, akkor csere. De az már nem az én problémám. A termoelem jól működik. A levegő beállítást (bizonyára) eleinte úgyis naponta kell állítani, lévén hogy "nyers" a motor.
Megvan még, odaadtam a Gazsinak, mondván előbb találkoztok. De így a fénykép alapján Neked nem az fog kelleni, hanem a tükör maga... Csodálkoztam is, hogy a kis háromszög miként tudott eltörni, de így már látszik minden.
A borításokból olyan van, ami a küszöbre megy, patentokkal és alattuk fut a kábelköteg hátra. Viszont ha már itt járunk, akkor a külső borításról tud valaki egy fotót csinálni? Arra gondolok, amire az ajtó ráfut. Igazából rendelhető és valószínű ez is lesz, de hátha megtalálom azt is. Ez ragasztva van a küszöb tetjére?
"...találtam küszöb borítást is, olyat, amin még a krómcsík is megvan. emellett meg van még vagy 4 garnitúra, ha valakinek kell, szóljon. Van picit törött is, meg van hibátlan is."
ez melyik küszöb borítás? a belső, ami a szőnyeget zárja le? vagy a külső, ami fölé az ajtó záródik?
Na, ma felküzdöttem az összes élvédőt. Azt hittem már vért izzadok. Kegyetlen egy művelet, viszont rájöttem, hogy a gyárban hogy csinálhatták. Volt szerintem egy kivágott mintadarab a kasztniból és ott rákalapálták az ívekre, majd beletolták a patentet és pár jól irányzott ütéssel felpattintották. Természetesen bontáskor pont annyit vetemedik ez a nyavaláys, hogy elkárhozz, miután feltetted.
Az összes oldalsó lukba betettem a kis patentot. Meg kell állapítani, még ebből is létezik gagyi, mert valami grp feliratos utángyártott pöttyöket egyszerűen nem lehetett betenni. Úgyhogy azok maradnak az alsó díszléchez. Találtam pár szép díszlécet is, pontosabban két hátsót, meg a hátfalra valót, nem bírtam megállni, feltettem. Gyűlik a króm....
Találtam küszöb borítást is, olyat, amin még a krómcsík is megvan. emellett meg van még vagy 4 garnitúra, ha valakinek kell, szóljon. Van picit törött is, meg van hibátlan is. Beállítottam a gázrudazatokat is véglges méretükre, könyv szerint, remélem visszatér a páver a gépbe, mert az a próbakör gyalázatosra sikeredett, miután az egyik gázrúdról letekeredett a fej. :))))))
Hétvégén mennek bele a szélvédők, megérkezik az új motorháztető is, illetve be lesz végre állítva az összes hézag, ajtó, stb.
Köszi, így már tiszta, sejtettem, hogy a befecskendező körül kumulálódik a probléma (az sem véletlen, hogy sokkal drágábbak ezek, mint a hatosok, és kevesebb is van eladó jó bontott - ebayen).
Az 1M környéke már nem kevés, ebben mi volt benne? Gyári hengerfej?
Belül nem egy nagy tűz, ugyanaz a sorhat mint a későbbiek. Ugyanúgy hengerenkénti befecsis. Csak ezen még nem hat nyomóelemes adagoló van mint a 250-280-on, hanem két elemes és fent a fejeknél van egy-egy osztóhíd.
Na aki ezt be tudja állítani, talán két embert ismerek hazánkban.
Doca igazat szólt, alkatrész szinten lazán beleborul a fél milla, de inkább több. Jóbarát motorja egy millában állt meg és még hangolgatni kell rajta. Összerakni bárki tudja aki már rakott össze valamilyen soros 4T motort. De, hogy jó is legyen a végeredmény azt kevesen tudják. Na így teljes a kép.
Nem, az egyik osztrák donorból emeltem ki. Szerencsére nagyon jó állapotban vannak, csak a bal hátsón van egy fél centis kis horzsolás, gyakorlatilag nem is látszik.
Ma pedig ez akadt a kezembe:
Még sose láttam ilyet: Nord Ausgabe. Német-svéd-finn-dán-holland nyelvű. :)
Ezeket értem, arra céloztam volna, hogy éppen a 220 -as fecske motortól miért óvja Laci ilyen vehemenciával a népet. Tehát mitől rizikósabb a többinél. Ennyi csak, mikron szintre én sem mennék le, arra való az alkatrészipar.
A többi - ízlés kérdése, vagy vakságé, mint a szerelem...
Én is támadtam a szekeret és elkezdtem véglegesen összerakni a belteret. És már van is egy nagy gondom... A bal hátsó ajtó tetején lévő fedőlés el van törve. Nincsen valakinek egy véletlenül? Jobbost tudok adni cserébe, vagy ilyen téglavörös színű beltérhez szintén tudok adni, van pár fekete is, egy rakás A oszlop borítás fekete színben, de ha csak simán van valakinek eladó ebben a TABAK színben (világosbarna, olyan zsemleszínűkutya színű), akkor azt megvenném.
Ma teli lett a piros pettyes napozóm a fűtés motorral, egy sem volt jó és amióte megvan aza utó azóta már 3db égett le vagy ment tönkre. Ma beépítettem egy zsiguli motort, kb fél órás meló volt és tökéletesen működik, 1 mm nagyobb az átmérője és teljesen zárt, ezért valószínű hogy jobban bírja:-))
Ilyeneket ne kérdezz! Lexikálisan semmit nem tudok fejből. Ezek a sorozatszámok a folyamatos fejlesztés eredményei. Gyakran semmi értelmeset nem rejt. Néhány milli és mikron ide-oda, aztán maradt a nagy bufli vastömeg borzasztó fogyasztással. Az említett benzin fecsi pedig nyilván nem egy ember fejéből pattanhatott ki. Egyedül ugyanis kevés ekkora marhasághoz. Volt, elmúlt. A fejlődés része. Ennyi.
No meg én nem favorizálom egyik márkát sem. Ha munka van, felőlem lehet akár gőzmozdony is. :-)
Ja, majd nem elfelejtettem.: a 129-n hengerenkénti spricc van, ha jól tudom. Bár nem esküszöm, és most enni megyek...