Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sioux1001 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3863
Légyszíves adj elérhetőséget a szegedi szerelőhöz. Előre is köszi. Üdv !
Előzmény: Törölt nick (3859)
eddig japán függ Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3861
a szegedi cím engem is érdekelne, nekem 20km.Megnézetném a vasat,bár jövőhéten gázt rakják bele de egyeztetnék.Milyen olaj kell bele,sajna itt az olajcsere ideje.Mobil 5-30 as volt benne szerviz szerint.
Belabatyo Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3860
En Pest mellett a Ford Solymart ajanlom. Lehet, hogy markaszerviz, lehet, hogy dragabbak (6000+AFA/ora asszem), de szerintem teljesen rendben vannak. Vegig ott allhatsz az autod mellett, stb.
Előzmény: Sioux1001 (3857)
Sioux1001 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3857
Bács-Kiskun, Lajosmizse, Bp.-től 70 km. Kecskemét felé. De bárhová elviszem az autót.
Előzmény: Belabatyo (3856)
Belabatyo Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3856
Lehet, hogy atsiklottam felette, de hova valo is vagy? Pest es kornyeke vagy videk?
Előzmény: Sioux1001 (3855)
Sioux1001 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 3855
Üdv mindenkinek ! Tegnap megvásároltuk az első Explorerünket. Az autó '99-es évjáratú, kívűl-belül megkímélt, szervízkönyves. Mivel Magyarországon élünk, tudom, hogy ez sajnos nem jelent semmit, ezért szeretném A-tól Z-ig átnézetni egy igazán hozzáértő szerelővel. A segítségeteket szeretném kérni: legyetek szívesek, ajánljatok egy megbízható szerelőt, aki átnézi és az esetlegesen felmerülő javításokat el is végzi. Előre is köszönöm, és további szép napot mindenkinek !
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3854
Motorcraft gyújtásba jó, oda nem kell zsírzógomb! :)
Addig jó míg fix or... home, nem pedig go to service! :)))
Te meg mindenképp jól jársz, nekünk 3kardánkeresztünk van, és négy féltengelycsuklónk. :(
Előzmény: Törölt nick (3850)
4.0V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3853
Előzmény: Törölt nick (3850)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3852
Ezért nem volt, és nem is lesz soha olajkályhám! Diesel után még menni is utálok, vagy előzök, vagy fékezek. :))
Ha egy hűtőrendszer és termosztát jó, semmi szerepe nincs a kartonpapírnak, mert a hűtőben amúgy is hideg víz van, amíg a motor be nem melegszik.
Ráadásul veszélyes, jön egy hirtelen meleg, mint most hétvégén a 17fok, a sün elöl hagyja a kartont, és pikk-pakk vörösre párolja a nyomorult motort.
Előzmény: 4.0V6 (3851)
4.0V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3851

Nem olyan marhaság ám az a kartonos kérdés, még jó termosztátnál sem, gyorsabban lesz meg az üzemi hőfok, kisebb kopás, nagyobb fűtési kapcitás.

 

Ez nagy minuszoknál igaz csak.

 

Sok olyan kocsi van ( ujabb dizelek )aminek a motorja egyszerűen nem termel annyi hőt, hogy elég legyen a fűtésre ezért kiegészítő villanyfűtéssel melegitik a vizet. Semmi nem állítható, nem kiegészítő fűtés, hanem villanymelegítő a vizben.

 

 

Előzmény: tamasistvan (3847)
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3849
okés:)
Előzmény: Törölt nick (3848)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3848
Menj oda, mikor aznap még tuti nem lett elindítva, így azt is meg tudod, hogy indul hidegen, fogd meg a vizcsövet a termosztát és a hűtő között (felső), ha egyből melegszik, szar a termosztát, vagy nincs benne. Aztán nézz bele a kiegyenlítőbe, ha bugyborékol, küldd oda Murkelt egy próbakörre! :))   
Előzmény: tamasistvan (3847)
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3847
a kartonosra gondoltam én is:)
Előzmény: Törölt nick (3845)
rammstein666 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3846
Akkor egy fogós kérdés:
Milyen szelepfészek van a hengerfejben? Simán, az anyagba fúrt kónuszos, vagy perselyezett (cserélhető)?
Kicsit csörög az egyik szelepem, viszont nem egyenletes. Hol erősebb, hol nem is hallani. De 99,9%-ban szelephang.
Előzmény: murkel (3842)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3845

Kidobtam a hátsó kardánkeresztet, megszűnt a rázás! (csak tanulságképp)

Ja, és csak zsírzógombost vegyetek, az örök darab lesz ha zsírzod, a gyári nem ilyen. :(

A "menetközben hideget fúj, állva meleget" még mindig lehet nyitott termosztát, vagy kontár szerelő által kidobott termosztát miatt, mivel menetközben a menetszél a hűtő felületén nem engedi felmelegedni a hűtővizet, álló helyzetben ehhez képest valamennyire mégis melegedhet. Zsigulikon ezt kartonpapírral a hűtő előtt orvosolják... :) 

tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3844
nem vagyok szerelő sem,de hülye sem:)

szóval akkor ránézünk..

kösz
Előzmény: murkel (3841)
rammstein666 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3843
Hosszú hétvége lesz, van idő bütykölni :) Hideg sem lesz...
Ha rá akarsz jönni, mi a gond, érdemes szöszmötölni vele.
Csak Rajtad múlik, én nem mondom, hogy állj neki koszolni.
Előzmény: tamasistvan (3839)
murkel Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3842
Én elég otthonosan érzem magam benne. Mondjuk jó lenne még vagy 100 ló 100 Nm :)
Előzmény: rammstein666 (3840)
murkel Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3841

Nem értesz hozzá?

Ideje elkezdeni, a felsorolt dolgok egyszerűek.

Ha explorered van, szokj hozzá, hogy autószerelővé kell képezned magad :)

...

Na jó, csak vicceltem, nem szoktak ezek elromlani sohasem...

Előzmény: tamasistvan (3839)
rammstein666 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3840
OHV motorban otthonosan mozog itt valaki?
(Cserébe fordítást bevállalok ;) )
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3839
igen,csak én nem értek hozzá.


ezt értettem,de tegyem is meg? (a szerelő..)
Előzmény: rammstein666 (3838)
rammstein666 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3838
Check to see that the blend doors are not hanging up in the heater duct.
- Ellenőrizd le, hogy a légterelő (irányválasztó) lamellák nincsenek-e fennakadva (beragadva) a fűtőlevegő járataiban.

If okay, check the coolant level in the radiator, not just the overflow tank.
- Ha rendben, ellenőrizd a fűtőfolyadék szintjét a hűtőben is, nem csak a kiegyenlítő tartályban.

Do this when the engine is cold...
- Ezt akkor tedd, amikor hideg a motor...

you don�t want to take the radiator cap off when the engine is hot.
- Nem akarod levenni a hűtő sapkáját, amikor meleg a motor (ezt gondolom, viccesnek szánta, amerikai humor...)

If your car is equipped with a heater control valve, make sure that it is operating properly.
- Ha a kocsiban van fűtés vezérlő szelep, győződj meg róla, hogy rendesen működik.

Nagy okosságokat tanultunk ma is amcsi barátainktól! :)))
Előzmény: tamasistvan (3836)
yosef 4V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3837
Hát ez nekem sem mond semmit-mert én meg nem értem.
Előzmény: tamasistvan (3836)
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3836
egy amerikai fellow ugyanerre a problémára ezt a választ kapta:

Check to see that the blend doors are not hanging up in the heater duct. If okay, check the coolant level in the radiator, not just the overflow tank. Do this when the engine is cold...you don�t want to take the radiator cap off when the engine is hot. If your car is equipped with a heater control valve, make sure that it is operating properly.

ez nekem nem mond semmit,még ha értem is:)
yosef 4V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3835
Hát ezt az utolsót ne.
Előzmény: tamasistvan (3834)
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3834
akkor ne vegyem komolyan?
Előzmény: yosef 4V6 (3833)
yosef 4V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3833
Nem leht,hogy a fűtésed forditva van bekötve?Menetben hűt,állva fűt-ezt hivják ún.állófűtésnek.Ez persze csak vicc féle akart lenni.
yosef 4V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3832
Addig örülj!
Előzmény: tamasistvan (3831)
tamasistvan Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3831
jol rámhoztátok a frászt..

jövö héten megyek megnézetem az autot.
de specko ma nem melegedett a motor, csak menet közben nem meleg hanem hideg(hüvös) levegő jött fütés helyett.
mikor megálltam elkezdett meleget tolni.

egyenetlen járás, vizgőz nem tapasztalt.
yosef 4V6 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 3830
Minden szavad igaz,sőt ha az olajbeöntő sapkán fehér habos trutyi van,na ekkor biztos kész a gép,de ez már a végkifejlet,ekkor már járhat egyenetlenül is a motor,a kipufogó végénél hallani a kapkodást,az egyenetlen járást.Az előzményekben tárgyaltak még a kezdeti stádium.Az a baj,hogy a végén előbb-utóbb ugyis egy a vége-pici pénz,hengerfejfelújitás,rengeteg tömités,olajak,fagyálló,szűrők stb-egy vagyon.Ettől Mindannyionkat a Jóisten óvjon.Utána meg ki tudja ugyanolyan jó lesz-e a gépállat.
Előzmény: rammstein666 (3828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!