Ja, és a belépő levegőt nem kell melegítenie, mert annál jobb a hatásfok minél hidegebb a levegő. Amikor meg jó lenne (hidegindítás) akkor még pont nem melegíti. :P
Nem engedi lefagyni a szelepet. Télen ott amikor mondjuk van egy párás -15 fok, és majdnem zárva van a szelep a levegő annyira felgyorsul, hogy a nyomása 3-4 tized bart is eshet. Ilyenkor a víz szinte azonnal kicsapódik belőle. Sokkal jobb ha vissza is párolog a meleg felületről, mintha jégdugót alakítana ki.
Eddig nem Alfa tulajdonosként, kizárólag makulátlan állapotú következő autóm keresem, Alfa Romeo Brera, vagy 159 személyében.
Jól felszerelt, követhető szervízmultú, autómata váltós autó érdekel. Előny ha nem volt sérülve, de kis sérülés után szépen kijavított autó is érdekelhet. Privát üzenetben várom ha valakinek van ilyen és szeretné eladni.
Érdekelne tapasztalat az automata váltóról, kell e "félni" tőle? Eddigi német autóimban csak pozitív a tapasztalatom e tekintetben.
Habár két különböző célcsoport, Brera vagy 159, technikailag kvázi mindegy.
Nekem volt 159-ből kettő is (1,9 mJTD és 2.0 mJTD), mindkettő újonnan jött a házhoz. A két autóba 5 év alatt kb 130k km-t csavartam bele. Egy chip tuning által kinyírt kupplungszetten és egy EGR szelepen kívül csak kopóalkatrészeket kellett cseréltetni.
Én a 2,4 JTD-t venném. Ha nem volt törött, és rendesen karban volt tartva, akkor nagy gond nem lehet vele.
"Meghallgatnám olyanok véleményét akiknek van vagy volt alfájuk"
Nagyon dicséretes dolog. Egyből el is kezdheted visszaolvasni a topikot mert itt csupa olyan véleményt hallasz akiknek volt(van) alfájuk. Kétszer vagy sokszor ugyanazt leírni meg unalmas.
Amit kérdeztél 2 típust egyiket sem ismerem... Nekem egy régi vasam van, 25 múlt :) Megpróbálom leegyszerűsíteni, egy tuti ziher háziasszonyt szeretnél akire mindig mindenben számíthatsz, kiszámítható életed végéig? kicsit unalmas, sörözgetős életet szeretnél? Akkor másik autó Ha az a fajta vagy akinek tűz, szenvedély, huncutság és csalfaság kell, ha igazi pezsgést akarsz akkor.. Alfa Romeo... !!!!!!! Hidd el, minden fogyatékosságát megfogod bocsájtani neki, mindent megfogsz neki adni...!!! Csak tud kitől, mit veszel... ez a legfontosabb :)
Sziasztok , egy ideje foglalkoztat a gondolat hogy venni kéne valami igazi nekem tetsző autót elsősorban a Brera 2.4 a szívem csücske ,esetleg a 159 . Meghallgatnám olyanok véleményét akiknek van vagy volt alfájuk , van annyira jo mint amilyen a dizájn? Olyan emberek véleményét hallottam kiknek nem volt, olyanokét is akiknek meséltek olyanok akik hallottak ezt azt. Pl a az alfa, a szerelők rémálma ,vagy elektronikai hibák véget nem érnek ! Milyen barátságban van a rozsdával? Tisztában vagyok hogy az alkatrész árak nem a ezredforduló előtti Német autók szintjén vannak .Iránymutatást köszönöm ! :-)
Szerintem a Hümi az súlyosabb. Legalább két tonna. :) A csaj viszont..... De tényleg. "Mert ha le van ratrakolva akkor lemegy" Talán. És fel is jön? :P Vagy tegyük fel lent is van út. Az nem tűnt fel neki, hogy megy be a hóágyú alá? Még fékezett is.
Van egy garnitúra 156 ra való üléshuzatom. Új nem volt használva. Alfa gyári ülés anyagból készítve. Szürke-fekete színű. Azért vált eladóvá mert a mostaniban bőr ülések vannak. Csak 156 ra vagy olyan üléssel rendelkezőbe jó mert specifikus nem univerzális. Amennyiben valakit érdekel ide jelezze email címmel utána a többit meg beszéljük privátban. Köszi.
Rendben félre tettem neked de ha nem kell semmi gond, akkor viszi Kinga akinek megigértem hogy ha nem kell nektek,akkor az ővé,szóval más ne keressen a tálca miatt.Köszönöm
Képzeld el ugyan ezt nálam 150es tempónál a Thesisnél :)
Nekem hibának feldobott mindent menet közben,de ami okozza,az a jobb oldali kerék jeladóm.Esőben,vagy párás időben átázik a kábel és automatára veri a gázpedált.
Tudtok magyar vagy angol manuál letölthetőséget valahonnan? (Csak olasz van a kocsival)
A biztosíték tábla kiosztását szeretném látni mert most meg elfelejtett az ablakmosó spriccelni. (Töröl csak nem fújja a vizet,nincs hangja se, mielőtt feltöltetnétek velem a tartályt. És igen téli szélvédő mosó folyadék van benne.)
6évig semmi gondunk nem volt az autóval de az idén elkezdte a hisztit...mondjuk az egész 2017 elég tré volt nekünk, majdcsak vége....
Olyan problémával küzdök,hogy a reggeli első indítás után pár perc járatás és elindulásnál hirtelen oda húzza a gázt,majd vissza esik a fordulat. Próbáltam gyújtáson oda padlózni a gázpedált motor indítás nélkül semmi változás. Ez nagyon veszélyes mert a terem garázsból ki állásnál eléggé közel van a fal. Utána egész nap semmi ilyen jelenség,csak az első indításkor van. Kiveszem sebességből egy pici gázadásnál szintén nem jelentkezik a probléma. A számítógép nem tárol semmilyen hibát. Most cseréltem mind a 4 lambda szondát Boschra,de csere előtt is ez volt. Gondoltam a cserével elmúlik a probléma,de sajnos nem. Ez egy 2.0 JTS Selespeed. Amennyiben az elektromos gázpedál lenne a ludas akkor napközben is kellene ezt csinálnia? Köszi