:)Ezt egy olyan Tds-en láttam amin még mindenhol gyári fényezés volt!Mielött megvettem ezt kimentem németbe megnézni eggyet és azon volt igy.Azt életem végéig bánni fogom hogy nem vettem meg, annyira egyben volt.
Engem, az idegesít egy picit(látom a tied is ilyen) hogy amibe a vesék vannak az a bajuszmitudoménmi és a motorháztető között van vagy 1-1,5cm rés.Nemtudom mitöl van ez mert láttam már olyat ahol kb 2mm-es rés volt és ugy sokkal jobban néz ki.Néztem hogy hogyan lehetne állitani rajta, de nemsokmindenre jutottam.
524td 91-es a masina. A fogyasztásával messzemenőkig meg vagyok elégedve (nem merem ide írni), szoktam is neki nyomni, nem kéreti magát a kicsike. Az adagolónál kiment a hidrofej tömítés, ezért a tartalék adagolóm lett feltéve, ennek nem tudom a fogyiját, de a héten megtudom.
Dehogynem:)Azokon a problémákon már tulvagyok hálisten.A klimában kicseréltem a "kardot", de attol nemjavult meg, a kezelőpanelban volt a gond, tehát amin vannak a gombok. A tőkeket is kicseréltük és most olyan a hangja mint az ujnak:) Csak kezdek rájönni hogy ez a dizel nem az én világom. De nem mindenáron akarom eladni, ha valaki ad érte annyit amennyit kérek akkor viheti:)
"Én 10.000-ként cserélem az olajat, de a ledsor kibír két olajcsere periódust"
Kettőt??? Milyen autód is van? Nekem eddíg nagyjából 10000 km-re aludt el, most az első, hogy 12000-ig bírta.
"Igaz az, hogy a használat intenzitásától is függ a ledek fogyása?"
Ez így van, a motorvezérlő figyeli a hidegindítások számát, a hidegüzemet, a terhelés fokát (padló) és az alapján kapcsolgatja le a LED-eket. Tehát, aki full városan megy, annak tényleg hamarabb elalszik, mint aki csak pályán.
Igazgató kocsijával kellett menni a városba szervizbe vinni. 2.0 TDCI Mondeo.
Turbó szép fütyülésére füleltem fel az autóban, de nem is ment olyan jól azzal a 130LE-vel aztán eszembejutott. Egy széria autóban miért fütyül a turbó bármilyen kigyorsításnál? Hát lehúztam az ablakot, és hallani lehetett ahogy kifúj az intercooler de nagyon durván. A szervízben mondtam hogy ez is a baja, ezt is nézzék meg, még is csak Igazgatói autó...
Az autót nem én hoztam vissza a szervízől (Hivatalos Ford szalon), de gondoltam rákérdezek, hogy mi van megcsinálták-e vagy lefosták mert már volt rá példa hogy mindent kicseréltek csak azt nem amit kellett volna.
Beszéltem az Igi titkárnéjővel és ő megnyugtatott hogy ő beszélt a Forddal és megnyugtatták hogy ez nem hiba, csak nem szabad annyira nyomni a gázt!
Amikor képenröhögtem a titkárnőt csodálkozott, de mondta hogy ez van és nagyon kedvesek voltak a Ford-ban úgyhogy szerinte tényleg nincs baja a kocsinak.
Tanúlság: Szakszervíz szerint ha lyukas a cooler nem kell annyira nyomni neki. :)