Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18446

OFF

Majd, ha az állam eljut oda, hogy halvány segéd (de legalább kiérlelt, fix, nem hetente változó szakmai) álláspontja lesz a {[vasúti] közösségi} közlekedéssel kapcsolatban, akkor lehet ilyet kötni...

ON

Előzmény: monor-21 (18444)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18445

Gyuriííí !

 

Ez sportszerűtlen volt tőlem, de jól esett.

Bocs............:-)))

 

 

Előzmény: monor-21 (18444)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18444

Majd ha a MÁV eljut arra a fejlettségi fokra, hogy élete első közszolgáltatási szerződését megkösse.............:-)))

 

Tudom javasolni délutáni alvás utáni felfrissisülésnek a híres-hirdhedt 441/11991-et...........:-)))

 

 

Előzmény: István Gyuri (18443)
István Gyuri Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18443

Pl. közszolgálati szerződéssel? Ahogyan a vicinálisoktól is kisebb forgalmú buszvonalakon...

Előzmény: monor-21 (18442)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18442

Június 30-ig biztosan kell a Volánoknak is közlekedniük.

 

De, hogy a fenébe lehet egy veszteságpótlást NEM kapó céget kötelezni arra, hogy naponta megforduljon hatszor-nyolcszor 50-60 kilométeren három - hat - kilenc vagy tizenkettő utas kedvéért ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (18441)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18441

Ez alapján sajnos akkor elég valószínű, hogy pár hetes/hónapos működés után szinte az összes vonalon le fog állni a busz is.

Itt egyértelműen ezeken a részeken élő vidékiekkel lesz kicseszve, mert sem vonat nem lesz, sem busz. :(

Előzmény: monor-21 (18438)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18440
Akkor küldd ide légyszi: mobline@gmail.com
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18439

Nem jött meg.

Küld el mégegyszer.

 

 

Előzmény: Törölt nick (18437)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18438
Szép" kilátások.

Még a végén az lesz, hogy a BZ is megszűnik és busz sem lesz...

 

 

Ez egy nagyon reális lehetőség.

 

Ugyanis amíg a MÁV-nál teljesen mindegy, hogy van utas vagy nincs, addig a Volánoknál komoly érvágás az, hogy az állam, parancsszóval most olyanra kötelezi őket amiről már az induláspillanatában lehet tudni, hogy erősen veszteséges ügy.

 

És a Volánoknál NINCS veszteség pótlás még évi 5-10 millió forinttal se, nemhogy 94 milliárddal.

 

Ez a mostani átirányítás csak annyit ér, hogy az állam nem 500-600 forintot bukik kilométerenként hanem csak 150-200 forintot bukik.

 

 

Előzmény: Törölt nick (18435)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18437
Tegnap elküldtem a nickedhez tartozó címedre. ;)
Előzmény: monor-21 (18436)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18436

Ne légy kíváncsi hanem helyette adj egy email címet és elküldöm.

 

Előzmény: Törölt nick (18435)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18435

"Szép" kilátások.

Még a végén az lesz, hogy a BZ is megszűnik és busz sem lesz...

 

Arra kíváncsi leszek, hogy felénk a Kunság Volán mit fog produkálni, mert pl. vasárnap jelenleg úgy mennek a buszok Kiskőrösre, hogy

1. lehetetlen elérni a Budapest felé induló vonatokat.

2. el lehet érni, de akkor várni kell ott legalább 1-1,5 órát, mire jön a vonat.

 

Előzmény: monor-21 (18434)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18434

Nem KELL odaérniük.

 

ugyanis a vonatok helyett NEM vonatpótló buszok közlekednek majd, hanem volán menetrendbe tartozó volán buszok.

 

Az más kérdés, hogy március 4-től, több helyen azt javasoltuk, hogy 10 perccel előbb legyenek ott a buszok.

 

Amennyiben nem lesz utasuk egy-két hónapig, úgy törlik a vasútállomási megállást/betérést mint a sicc.

 

Előzmény: Törölt nick (18433)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18433

A BZ-k leállítása után a buszoknak mennyivel korábban kell a vasútállomásra érniük? Ott is 10 perc van előírva? Mert ugye, akik eddig BZ-vel utaztak és átszállással mentek tovább valamerre, azoknak még jegyet kell venniük a vonatra a buszozás után.

v_peti Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18432
Valamelyik osztrák vasutasfórumon volt, még kora ősszel talán. Vissza kellene keresni!

Segítség:

www.bahnforum.info
www.bahnews-austria.at
Előzmény: sinérintő (18423)
papifan Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18431
Köszi!
Előzmény: monor-21 (18430)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18430

Igen.

Verpelét a 84-es vonalon Kál és Recsk között van.

Előzmény: papifan (18429)
papifan Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18429
Abból a bontott anyagból került Verpelét felé is?
Van egy jó 1-2 km-s rész, ahol kicsi bézé meg se moccant,
sőt még hézagok se voltak. :)
Előzmény: looksharp (18425)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18428

A 84-es vonal Kál-Kápolna és Recsk-Kőrakodó közötti szakaszát 1997-98-ban újították fel a győri vonal bontási anyagából, 54-es sínrendszerrel, részben hézagnélküli kivitelben.

 

 

Mivel a 14 vonalból itt a legnagyobb a teherforgalom ( napi 1 tehervonat) ezért ez a szakasz továbbra meg is marad.

Előzmény: looksharp (18425)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18427

Már csak az a kérdés ki az ... aki bezárná a 130b felső tökéletes állapotú részét és a düledező 147a-t hagyná meg.

 

 

Nem.

A listában a 147 van benne.

De komoly politikai erők mozdultak meg.

A szakma pedig azt mondja azért hagyják meg, mert Szentes ott cseréli be a szerelvényeit a 135-re és a 125-re.

Kvázi házi iparvágány.

 

A gond az, hogy ha ilyen erősen védik akkor kiveszik a döntést a vasutasok kezéből.

a politika pedig úgy fog dönteni:

...Ok. Ha nem tudtok megegyezni akkor döntök én.  És majd dönt.

 

Szerintem ez a legrosszabb megoldás.

 

A másodiik körben a nagypolitika be kívánja váltani a kispolitikák ekmúlt 10 hónapban elhangzott fenyegetéseit is.

Ez érinti a 147-et is.

A helyi politikák avval fenyegetőztek a 11, 127b,147 esetén, hogyha az állam annyira...........akkor ők ezt nem engedik inkább átveszik, és majd saját maguk.............

 

Áprilisban ere lehetőségük lesz.

Tetemre hívják őket.

 

 

Előzmény: M40 120 (18421)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18426

Egyeztetési technológiák készek:

Ez azt jelenti, hogy az egyeztetési jegyzőkönyvek is?

 

........................:-)))

 

 

Ez azt jelenti, hogy "L" bizottság működésének befejezése után a MÁV megtette javaslatait.

Nagy meglepetés nincs benne, hisz holnaptól akár ennek a topicnak a tagjaiból is alakíthatnánk egy harmadik bizottságot, más eredményre ők se jutnának.

 

Tehát ha a politika dönt, akkor időpontot meghatározza a HÜSZ + menetrendi utasítás + értekezlet volánoknak (akik majd sírnak), menetrendkészítést kezd meg + önkormányzati egyeztetést hívd össze, jegyzőkönyvet készísd el, + küld fel, + MÁV-nak levél menjen el + MÁV belső értekezletet tartsd meg + MÁV-Volánt hívd őssze +.....................stb.+..............stb.

 

Ezt értem alatta.

 

 

 

Van olyan topic olvtárs aki a mostaniban végrehajtóként van jelen.............:-)))

 

 

 

 



Előzmény: looksharp (18410)
looksharp Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18425
Nem pályaállapot-függő a dolog. Monor elvtárs is megírta, hogy politikai döntés. A 84-es vonal Kál-Kápolna és Recsk-Kőrakodó közötti szakaszát 1997-98-ban újították fel a győri vonal bontási anyagából, 54-es sínrendszerrel, részben hézagnélküli kivitelben.
Előzmény: M40 120 (18421)
Fázishatár Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18424

Szia!

 

A második kör (bezárás) mikorra várható?

 

Itt a válasz az angol levlistáról:

 

The other half of the list of 28 lines announced last June will be decided upon in the following couple of weeks. Closures are likely on most of
those lines, too, probably at the beginning of May or June.

Előzmény: looksharp (18405)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18423

Tudnátok küldeni ilyen listát, illetve az elérhetőségét?

 

Kösz,

 

Előzmény: v_peti (18419)
tp01 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18422
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kérdésem volna: mi várható egy olyan vonaltól, ahol napi 2 vonatpár közlekedik? Gazdaságos lesz ettől? (112-es)
M40 120 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18421
Már csak az a kérdés ki az ... aki bezárná a 130b felső tökéletes állapotú részét és a düledező 147a-t hagyná meg.
Előzmény: monor-21 (18406)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18420
Nézz rá a postaládádra! :)
Előzmény: monor-21 (18403)
v_peti Creative Commons License 2007.01.13 0 0 18419
Így van! Ott is van 28-as lista. (bezárás, alternatív üzemeltető, nosztalgia, csak teherforgalom) Bár ebből az idei menetrendváltásra nemigazán valósult meg belőle semmi. Talán Mariazellerbahn tudja, hogy szűnt-e meg forgalom valahol decemberbeN? Bár ott van egy-két olyan vonal, ahol napi 6-8 pár busz és egy pár vonat közlekedik jelenleg.
Előzmény: Carpy (18416)
rm40 Creative Commons License 2007.01.13 -1 0 18418

> Kíváncsi lennék, véleményed szerint pl. Ausztria miért nem akarja azokat a vasútvonalakat busszal kiváltani, amelyeknél ezt megtehetnék.

 

Sztem egyáltalán nem természetes az, hogy ha valamit fizikailag lehet pótolni busszal, azt kell is.

 

Bizony a sógoroknál is van halállista.

 

Sőt, ot a mellékvonali járművek (5047) üzemkészsége olyan katasztrofális, hogy üzemelő vonalakon kell autóbusszal pótolni, vagy erősítést (vagy ezesetben inkább: másodrészt) adni!

Előzmény: sinérintő (18415)
gw Creative Commons License 2007.01.13 0 0 18417

és részben vagy egészben buszokat járatnak a vonat helyett.

Előzmény: Carpy (18416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!