Majd, ha az állam eljut oda, hogy halvány segéd (de legalább kiérlelt, fix, nem hetente változó szakmai) álláspontja lesz a {[vasúti] közösségi} közlekedéssel kapcsolatban, akkor lehet ilyet kötni...
Június 30-ig biztosan kell a Volánoknak is közlekedniük.
De, hogy a fenébe lehet egy veszteságpótlást NEM kapó céget kötelezni arra, hogy naponta megforduljon hatszor-nyolcszor 50-60 kilométeren három - hat - kilenc vagy tizenkettő utas kedvéért ?
Még a végén az lesz, hogy a BZ is megszűnik és busz sem lesz...
Ez egy nagyon reális lehetőség.
Ugyanis amíg a MÁV-nál teljesen mindegy, hogy van utas vagy nincs, addig a Volánoknál komoly érvágás az, hogy az állam, parancsszóval most olyanra kötelezi őket amiről már az induláspillanatában lehet tudni, hogy erősen veszteséges ügy.
És a Volánoknál NINCS veszteség pótlás még évi 5-10 millió forinttal se, nemhogy 94 milliárddal.
Ez a mostani átirányítás csak annyit ér, hogy az állam nem 500-600 forintot bukik kilométerenként hanem csak 150-200 forintot bukik.
A BZ-k leállítása után a buszoknak mennyivel korábban kell a vasútállomásra érniük? Ott is 10 perc van előírva? Mert ugye, akik eddig BZ-vel utaztak és átszállással mentek tovább valamerre, azoknak még jegyet kell venniük a vonatra a buszozás után.
A 84-es vonal Kál-Kápolna és Recsk-Kőrakodó közötti szakaszát 1997-98-ban újították fel a győri vonal bontási anyagából, 54-es sínrendszerrel, részben hézagnélküli kivitelben.
Mivel a 14 vonalból itt a legnagyobb a teherforgalom ( napi 1 tehervonat) ezért ez a szakasz továbbra meg is marad.
Már csak az a kérdés ki az ... aki bezárná a 130b felső tökéletes állapotú részét és a düledező 147a-t hagyná meg.
Nem.
A listában a 147 van benne.
De komoly politikai erők mozdultak meg.
A szakma pedig azt mondja azért hagyják meg, mert Szentes ott cseréli be a szerelvényeit a 135-re és a 125-re.
Kvázi házi iparvágány.
A gond az, hogy ha ilyen erősen védik akkor kiveszik a döntést a vasutasok kezéből.
a politika pedig úgy fog dönteni:
...Ok. Ha nem tudtok megegyezni akkor döntök én. És majd dönt.
Szerintem ez a legrosszabb megoldás.
A másodiik körben a nagypolitika be kívánja váltani a kispolitikák ekmúlt 10 hónapban elhangzott fenyegetéseit is.
Ez érinti a 147-et is.
A helyi politikák avval fenyegetőztek a 11, 127b,147 esetén, hogyha az állam annyira...........akkor ők ezt nem engedik inkább átveszik, és majd saját maguk.............
Ez azt jelenti, hogy az egyeztetési jegyzőkönyvek is?
........................:-)))
Ez azt jelenti, hogy "L" bizottság működésének befejezése után a MÁV megtette javaslatait.
Nagy meglepetés nincs benne, hisz holnaptól akár ennek a topicnak a tagjaiból is alakíthatnánk egy harmadik bizottságot, más eredményre ők se jutnának.
Tehát ha a politika dönt, akkor időpontot meghatározza a HÜSZ + menetrendi utasítás + értekezlet volánoknak (akik majd sírnak), menetrendkészítést kezd meg + önkormányzati egyeztetést hívd össze, jegyzőkönyvet készísd el, + küld fel, + MÁV-nak levél menjen el + MÁV belső értekezletet tartsd meg + MÁV-Volánt hívd őssze +.....................stb.+..............stb.
Ezt értem alatta.
Van olyan topic olvtárs aki a mostaniban végrehajtóként van jelen.............:-)))
Nem pályaállapot-függő a dolog. Monor elvtárs is megírta, hogy politikai döntés. A 84-es vonal Kál-Kápolna és Recsk-Kőrakodó közötti szakaszát 1997-98-ban újították fel a győri vonal bontási anyagából, 54-es sínrendszerrel, részben hézagnélküli kivitelben.
The other half of the list of 28 lines announced last June will be decided upon in the following couple of weeks. Closures are likely on most of those lines, too, probably at the beginning of May or June.
Így van! Ott is van 28-as lista. (bezárás, alternatív üzemeltető, nosztalgia, csak teherforgalom) Bár ebből az idei menetrendváltásra nemigazán valósult meg belőle semmi. Talán Mariazellerbahn tudja, hogy szűnt-e meg forgalom valahol decemberbeN? Bár ott van egy-két olyan vonal, ahol napi 6-8 pár busz és egy pár vonat közlekedik jelenleg.
> Kíváncsi lennék, véleményed szerint pl. Ausztria miért nem akarja azokat a vasútvonalakat busszal kiváltani, amelyeknél ezt megtehetnék.
Sztem egyáltalán nem természetes az, hogy ha valamit fizikailag lehet pótolni busszal, azt kell is.
Bizony a sógoroknál is van halállista.
Sőt, ot a mellékvonali járművek (5047) üzemkészsége olyan katasztrofális, hogy üzemelő vonalakon kell autóbusszal pótolni, vagy erősítést (vagy ezesetben inkább: másodrészt) adni!