talán valamit domborít az e30-ban az a motor, mert e39-ben inkább fogyaszt mint hátbavágóan menne :-)
Irigylésreméltó projekt, töménytelen buktatóval. De valóban ugy lehet csak hogy irja, komplett kábelköteg és mindenszar átműtése egy üres kaszniba. CAN bus meg miegymás. Karter és kardán gyártás, stb stb. Szép projekt tényleg, csak háááát abból sem jön ki 200-nál sokkal több ló, de mondjuk iszonyat nyomaték. Élvezetes driftkocsi lehetne.
Jól sikerült a motorfelújítás és kevés hulladékhőt termel :-) Meg kell fogni a hűtőt üzem közben, ha langyos v meleg még a középállás elött akkor termosztát kuka.
Nekem a 324TD-hez kell vagy 15 perc. Városban tojással a gázpedál alatt addig amig nem közelít a függőlegeshez a mutató. Amikor a függőleges előttvan egy fél centivel akkor picit odaszoktam neki nyomni, de nem nagyon.
Termosztát csere szerintem leviszi majd 10 percre. De mondjuk nem értem mert 10e km ezelőtt volt motorfelújítás, és akkor új termosztátot raktunk bele.
nekem tédé van.a beinditástól számitva percek telnek el,és függőlegesen áll a mutató. Persze új termosztát és vízpumpa(csak biztonság kedvéért cseréltem a pumpát,a kiszerelt tökéletes állapotban volt.)Kb.2km-t teszek meg vele az utca végéig,nagyon pianoban,s akkor már üzemmeleg.
:)Ezt egy olyan Tds-en láttam amin még mindenhol gyári fényezés volt!Mielött megvettem ezt kimentem németbe megnézni eggyet és azon volt igy.Azt életem végéig bánni fogom hogy nem vettem meg, annyira egyben volt.
Engem, az idegesít egy picit(látom a tied is ilyen) hogy amibe a vesék vannak az a bajuszmitudoménmi és a motorháztető között van vagy 1-1,5cm rés.Nemtudom mitöl van ez mert láttam már olyat ahol kb 2mm-es rés volt és ugy sokkal jobban néz ki.Néztem hogy hogyan lehetne állitani rajta, de nemsokmindenre jutottam.