Még az lemaradt hogy ha alapjárati gondok vannak akkor adagolófej kinja van. Ezeknek még a jeladós porlasztója is szar szokott lenni, de azt nemtudom miböl lehet észrevenni.
Az a gáz hogy most hidegvan és valamiért nem hallom. Gondolom az olajjal lehet így összefüggésben. Majd megpróbálom hogy meghajtom az autót és akkor előjön-e.
Himbákat HF csere nélkül lehet cserélni ugye? Mert az tudom hogy a vez. tengely egy kicsit kopott, de nem vészes elvileg. 10e km-el ezelőtt mondták ezt :)
Szelep esetleg nem kophatott el? Vagy az nagyon extrém?
Ha melegen nehézkesen indul akkor szar az adagoló, ha forralja a vizet akkor lehet hogy hengerfejes, ha a turbo szar akkor füstöl és nem megy az autó, ha egyenletlenül jár a motor és/vagy remeg az autó akkor szar lehet a porlasztó...ilyeneket nézzél meg.
Nem tudok róla,hogy lenne ismerősök között aki ért a bmw-hez. Olyan dolgok érdekelnének,h.mik azok a pontok a motoron ahol konkrétan látni lehetne hogy haldoklik...(kartelgáz,hengerfej,turbó) Nem volt még szerencsém csak 1szer vezetni bömöst.
E36/325tds BMW vásárlásán töröm a fejem, és ha lenne aki röviden leírna pár érdekes és hasznos infóit/tapasztalatot az nagyon jól jönne.(97-98as évjáratokat néztem).
Énis csak probaképpen raktam fel eladásra, de az első ember aki elis jött ide megvette 1,2M-ért. Valahol örülök hogy elvitték mert még azért rá kellett volna költeni egy pár forintot hogy tökéletes legyen, de azért hiányzik is. Az a probléma ezekkel hogy mindig van valami amit meg lehetne rajta csinálni és igy soha nem tökéletes ami engem nagyon idegesített, ha megcsinálsz rajta valamit akkor elöjön valami más. Pl. tegnap voltam vele pesten és amikor jöttem haza kijöttek elém, fékeznem kellett és ugy berázott az eleje hogy azthittem szétesik, de hozzáteszem hogy amikor fölfele mentem semmi problémája nem volt.Ez volt a 3. E34-em, és ha lenne egy hibátlan akkor vennék mégeggyet annyira teccik, de sajnos ilyen már nincsen ugyhogy váltani kell, de még nemtudom milesz helyette.
E34-nél is ugyan ez a műveleti sorrend. Mikor abbahadják a mutatók a kalimpálást, a kilóméter számlálónál el kezd sorszámozottan kiírni számokat. Nemtom, hogy azok mik, de az alvázszám is köztük van, talán a 7-es.
talán valamit domborít az e30-ban az a motor, mert e39-ben inkább fogyaszt mint hátbavágóan menne :-)
Irigylésreméltó projekt, töménytelen buktatóval. De valóban ugy lehet csak hogy irja, komplett kábelköteg és mindenszar átműtése egy üres kaszniba. CAN bus meg miegymás. Karter és kardán gyártás, stb stb. Szép projekt tényleg, csak háááát abból sem jön ki 200-nál sokkal több ló, de mondjuk iszonyat nyomaték. Élvezetes driftkocsi lehetne.
Jól sikerült a motorfelújítás és kevés hulladékhőt termel :-) Meg kell fogni a hűtőt üzem közben, ha langyos v meleg még a középállás elött akkor termosztát kuka.
Nekem a 324TD-hez kell vagy 15 perc. Városban tojással a gázpedál alatt addig amig nem közelít a függőlegeshez a mutató. Amikor a függőleges előttvan egy fél centivel akkor picit odaszoktam neki nyomni, de nem nagyon.
Termosztát csere szerintem leviszi majd 10 percre. De mondjuk nem értem mert 10e km ezelőtt volt motorfelújítás, és akkor új termosztátot raktunk bele.
nekem tédé van.a beinditástól számitva percek telnek el,és függőlegesen áll a mutató. Persze új termosztát és vízpumpa(csak biztonság kedvéért cseréltem a pumpát,a kiszerelt tökéletes állapotban volt.)Kb.2km-t teszek meg vele az utca végéig,nagyon pianoban,s akkor már üzemmeleg.