Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e34tds Creative Commons License 2007.12.06 0 0 704
Még az lemaradt hogy ha alapjárati gondok vannak akkor adagolófej kinja van. Ezeknek még a jeladós porlasztója is szar szokott lenni, de azt nemtudom miböl lehet észrevenni.
Előzmény: gabor1983 (701)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.06 0 0 703

Az a gáz hogy most hidegvan és valamiért nem hallom. Gondolom az olajjal lehet így összefüggésben. Majd megpróbálom hogy meghajtom az autót és akkor előjön-e.

Himbákat HF csere nélkül lehet cserélni ugye? Mert az tudom hogy a vez. tengely egy kicsit kopott, de nem vészes elvileg. 10e km-el ezelőtt mondták ezt :)

Szelep esetleg nem kophatott el? Vagy az nagyon extrém?

 

szomszed

Előzmény: DonIsu (698)
e34tds Creative Commons License 2007.12.06 0 0 702
Ha melegen nehézkesen indul akkor szar az adagoló, ha forralja a vizet akkor lehet hogy hengerfejes, ha a turbo szar akkor füstöl és nem megy az autó, ha egyenletlenül jár a motor és/vagy remeg az autó akkor szar lehet a porlasztó...ilyeneket nézzél meg.
Előzmény: gabor1983 (701)
gabor1983 Creative Commons License 2007.12.06 0 0 701

Nem tudok róla,hogy lenne ismerősök között aki ért a bmw-hez. Olyan dolgok érdekelnének,h.mik azok a pontok a motoron ahol konkrétan látni lehetne hogy haldoklik...(kartelgáz,hengerfej,turbó) Nem volt még szerencsém csak 1szer vezetni bömöst.

Előzmény: gergelytds (697)
e34tds Creative Commons License 2007.12.06 0 0 700
Az lemaradt hogy 2,5-ös motorba való:)
e34tds Creative Commons License 2007.12.06 0 0 699
Van TD-TDS BMW-hez FEBI márkáju vadonatuj hidrotőkém, 12db ha érdekel valakit. 2500Ft/db áron odaadom, bolti ár 6000Ft fölött!70/340-41-81
DonIsu Creative Commons License 2007.12.06 0 0 698
Előzmény: szomszed007 (690)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.06 0 0 697

Szia

 

Kicsit fejsd ki jobban, hogy mit szeretnél tudni, de a legfontosabb, hogy csak olyannal menj, aki jól ismeri a típust!

Előzmény: gabor1983 (696)
gabor1983 Creative Commons License 2007.12.05 0 0 696

Sziasztok!

E36/325tds BMW vásárlásán töröm a fejem, és ha lenne aki röviden leírna pár érdekes és hasznos infóit/tapasztalatot az nagyon jól jönne.(97-98as évjáratokat néztem).

Előre is köszönöm!

e34tds Creative Commons License 2007.12.05 0 0 695
Énis csak probaképpen raktam fel eladásra, de az első ember aki elis jött ide megvette 1,2M-ért. Valahol örülök hogy elvitték mert még azért rá kellett volna költeni egy pár forintot hogy tökéletes legyen, de azért hiányzik is. Az a probléma ezekkel hogy mindig van valami amit meg lehetne rajta csinálni és igy soha nem tökéletes ami engem nagyon idegesített, ha megcsinálsz rajta valamit akkor elöjön valami más. Pl. tegnap voltam vele pesten és amikor jöttem haza kijöttek elém, fékeznem kellett és ugy berázott az eleje hogy azthittem szétesik, de hozzáteszem hogy amikor fölfele mentem semmi problémája nem volt.Ez volt a 3. E34-em, és ha lenne egy hibátlan akkor vennék mégeggyet annyira teccik, de sajnos ilyen már nincsen ugyhogy váltani kell, de még nemtudom milesz helyette.
Előzmény: gergelytds (694)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.05 0 0 694
Ez gyorsan ment vazze! Én meg azt hittem, hogy nem lehet ennyiért eladni ezeket :o 
Előzmény: e34tds (693)
e34tds Creative Commons License 2007.12.05 0 0 693
Elvitték:(
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.04 0 0 692

E34-nél is ugyan ez a műveleti sorrend.
Mikor abbahadják a mutatók a kalimpálást, a kilóméter számlálónál el kezd sorszámozottan kiírni számokat. Nemtom, hogy azok mik, de az alvázszám is köztük van, talán a 7-es.
Előzmény: SigorTD (691)
SigorTD Creative Commons License 2007.12.03 0 0 691
E36nál napi KM nullázó benyom gyujtáskapcsoló 1es állásba.
Előzmény: e34tds (688)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 690

Sziasztok!

324TD-m olyan hangot ad mintha az egyik szelep nem lenne jól beállítva. Szelepállítás volt nemrégen, igaz nem indikárórával.

A srác aki csinálta nem béna, bármilyen autót szétszed és összerak nem azért mert régóta csinálja hanem gondolkodik és van esze.

Hallottam olyanról hogy az excenter kikopik, lehet hogy ez a helyzet?

Vagy esetleg az adagoló adhat kattogó hangot? Gázadásra jön elő a hang és most ahogy tankoltam hidegindításnál is hallottam.

Nincs valami ötletetetek? Vagy mit írjak még?

 

Köszi!

szomszed

BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.03 0 0 689

Naon egyszerű!

A napi számláló gombjával lehet lejátszani.
Előzmény: e34tds (688)
e34tds Creative Commons License 2007.12.03 0 0 688
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 687

Én úgy tudom E30.

 

szomszed

Előzmény: e34tds (686)
e34tds Creative Commons License 2007.11.30 0 0 686
Nemrossz:)Ez amugy e30 vagy e34?Mert nemtudom kinagyítani a képet...
Előzmény: szomszed007 (684)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.30 0 0 685

talán valamit domborít az e30-ban az a motor, mert e39-ben inkább fogyaszt mint hátbavágóan menne :-)

Irigylésreméltó projekt, töménytelen buktatóval. De valóban ugy lehet csak hogy irja, komplett kábelköteg és mindenszar átműtése egy üres kaszniba. CAN bus meg miegymás. Karter és kardán gyártás, stb stb. Szép projekt tényleg, csak háááát abból sem jön ki 200-nál sokkal több ló, de mondjuk iszonyat nyomaték. Élvezetes driftkocsi lehetne.

Előzmény: szomszed007 (684)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 684

Nem fanatikus ő sem:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73745731&t=9000991

Nem rossz elképzelés...

 

szomszed

525tédé Creative Commons License 2007.11.29 0 0 683
szomszéd007
Jogos az 5 pont.Pedig elolvastam 2x is a hszt.Közben képzeletben forgattam a húsvillát a volt tulajban...
Előzmény: szomszed007 (682)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 682

Azt hiszem hogy a viszkót EZZEL a hozzászólással kizárhatjuk.


Ezt a hűtős témát majd megnézem pontosabban megfogom.

 

Köszönöm!

 

szomszed

Előzmény: 525tédé (679)
sixpack525i Creative Commons License 2007.11.29 0 0 681
Nekem törött vízpumpával 3 perc alatt üzemmeleg volt :D
Előzmény: gergelytds (673)
BMW Power Creative Commons License 2007.11.29 0 0 680

Jól sikerült a motorfelújítás és kevés hulladékhőt termel :-) Meg kell fogni a hűtőt üzem közben, ha langyos v meleg még a középállás elött akkor termosztát kuka.

 

 

Előzmény: szomszed007 (678)
525tédé Creative Commons License 2007.11.29 0 0 679
Nem lehet,hogy a viszkód is bevan ragadva??Lehet hogy szorul,és ugye akkor már hideg motornál is jobban hűt.
Előzmény: szomszed007 (678)
szomszed007 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 678

Nekem a 324TD-hez kell vagy 15 perc. Városban tojással a gázpedál alatt addig amig nem közelít a függőlegeshez a mutató. Amikor a függőleges előttvan egy fél centivel akkor picit odaszoktam neki nyomni, de nem nagyon.

Termosztát csere szerintem leviszi majd 10 percre. De mondjuk nem értem mert 10e km ezelőtt volt motorfelújítás, és akkor új termosztátot raktunk bele.

Mind1 úgy is kicserélem.

 

szomszed

Előzmény: 525tédé (677)
525tédé Creative Commons License 2007.11.28 0 0 677
nekem tédé van.a beinditástól számitva percek telnek el,és függőlegesen áll a mutató.
Persze új termosztát és vízpumpa(csak biztonság kedvéért cseréltem a pumpát,a kiszerelt tökéletes állapotban volt.)Kb.2km-t teszek meg vele az utca végéig,nagyon pianoban,s akkor már üzemmeleg.
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 676
De ha letakarom az elejét akkor hamar melegszik.
Előzmény: gergelytds (673)
zoli 76 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 675
tds
Előzmény: m.racer (672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!