Keresés

Részletes keresés

monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18506

A csáti busz bemegy minden vasútállomásra. A Volán szerint ez csak 10perc menetidőnövekedés. Egyszer csak elérjük, hogy Ms-Bp menetidő=Ms-Zt!

 

No fussunk neki mégegyszer.

Kérhetem ugyanezt magyarul is?

Előzmény: D94A (18504)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18505

Ne politizálj.

 

Amúgy meglepődnél ha ismernéd a mostani vonal racionalizálás munkaanyagának eredeti címzettjét.

Előzmény: D94A (18504)
D94A Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18504
Szerintem ez vasúti ügy! Mezőcsáton éjszaka sokadmagukkal sétálnak az értékmentők. Ezt nem csak a helyiek tudják, hanem a fővasutasok is. Én a helyükben félnék, hogy egyszer csak az élő vágányt is megbontják. Nem kellene megvárni egy siklást.
Apropó!
A csáti busz bemegy minden vasútállomásra. A Volán szerint ez csak 10perc menetidőnövekedés. Egyszer csak elérjük, hogy Ms-Bp menetidő=Ms-Zt!
OFF
Miért van az, hogy ahová az SZDSZ beteszi a lábát ott kő kővön nem marad?
ON
Előzmény: monor-21 (18502)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18503

A keskeny nyomközű vasutak ügye más kérdés.

Kínálgatjuk.

 

Fogadó készség nincs.

Talán majd a következő körben.???

 

 

Előzmény: Törölt nick (18498)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18502
Akkor innen kezdve nem vasúti, hanem büntetőügy.
Előzmény: D94A (18501)
D94A Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18501
A tettes egy ismert MÉH-es!
Előzmény: monor-21 (18499)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18500

Itt a jegyzőkönyv.

Írd meg a település nevét, megnézem-

Előzmény: Törölt nick (18498)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18499

A lopás bűn.

Ennek üldözésére van létrehozott szervezet a legtöbb országban.

 

Örülni a lopásnak nem szokás.

Az már más kérdés, lehet olyat számolni, hogy a bontás mikor olcsóbb.

 

Tudtommal még egyetlen vonal bontására sincs engedélye senkinek.

ameddig nincs engedély addig az lopás.

 

Azt pedig üldözni kell.

Akinek dolga.

Előzmény: D94A (18497)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18498

A 14 vonalból háromra van érdeklődés, kíváncsi vagyok melyik jut túl az érdeklődésen?

Engem érdekelne. :)

 

Ugyanakkor én azt nem értem, hogy a Kiskőrös-Kecskemét vonal miért nem szűnt meg, ha már egyszer a Kiskőrös-Kalocsa ki lesz lőve? Ha valami veszteséges, akkor a Kecskemét-Kiskőrös vonal tényleg az.

 

Azért durva a polgármesteri hozzáállás is, hiszen a saját településük érdekében kellett volna elmenni rá. Kíváncsi vagyok, hogy a mi polgármesterünk elment-e rá, mert én nem nézném ki belőle.

D94A Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18497
2007.01.11-én 3db vágányzárósorompót loptak el ismert tettesek Hejőbába-Hejőpapi mh-ről. A vonatszemélyzet rendszám, kocsitípus, személyleírást adott. A rendőrök nem találták ezek után sem az elkövetőket. Ja 1 sorompó kb 200kg.
Ha jól tudom, valaki ennek örül. Ez az úr kb 2hónappal ezelőtt ez kifejtette a csáti fszt-nek is.
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18496

Azért szívesen megnézném, hogyan változott az utasszám a 147b részén a menetrend változás előtti és utáni időszakban.

 

 

Ok.

Kérdezd a Szeszát.

Ők ezért is vannak.

Előzmény: M40 120 (18491)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18495

130 kontra 147: Azzal a szemlélettel pedig végképp nem tudok azonosulni, hogy "mindegy, csak zárjunk be valamit".

 

 

Druszám, druszám !

 

Kevesebb indulatot.

Ez most sportszerűtlen volt.

Nem erről van szó.

 

Mind a 130 alsó része Szentes és Vásárhely között, mind a Szentes-Orosháza kiváltható busszal.

De a szentesi motorgarázsnak kell egy üzemi kapcsolat a 135 és a 125 kiszolgálására.

 

 

Előzmény: looksharp (18493)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18494

A vasút-vonat összehangolást (is), a rendőri munkát (is) a születés szám változtatást (is) a munkahely teremtést (is) felvállalni nem tudjuk.

 

Szerintem mindenki végezze a maga dolgát.

Amit rám (is) bíztak, meg még kb. 69 társamra azt végezzem el én olyan mértékben ahogyan tudom.

 

Akire meg az összehangolást bízták az meg végezze el azt.

 

 

más

 

 

December 10-én lépett hatályba az új menetrend.

Azt kértük a volánoktól (pedig nem kötelező), hogy a járataik a két végén lehetőleg érintsék a vasútálomást a már ismertetett, plusz-mínusz 10 perces időhatárral.

Ok.

Megcsinálták.

 

Most hallom, hogy lesz vasútvonal ahol a vasút 10-30 perccel eltolja a 35 napja életbe léptetett menetrendjét, így az új autóbuszjáratok majd pont lekésik a vonatokat.

Ráadásul ma a vasút nem tudja megmondani, hogy mit és milyen mértékben akar változtatni március 4-én.

Olyankor nem tudja megmondani, amikor ma délután 30-40 fő az átállás utastájékoztatásáról tanácskozik.

 

Ezt a hektikus vasúti menetrendet, nem tudjuk követtetni a volánokkal.

Akár szidják az utasok majd őket ezért, akár nem.

 

 

Előzmény: looksharp (18493)
looksharp Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18493

Továbbra is fennatrtom azt az álláspontomat, hogy így semmi értelme az egésznek és az egész MÁV-volán menetrendi összehangolás csak blabla. Pont ezeken a vonalakon lehetne kezdeni és kipróbálni, de ha a szándék sincs meg.

 

130 kontra 147: Azzal a szemlélettel pedig végképp nem tudok azonosulni, hogy "mindegy, csak zárjunk be valamit".

Előzmény: monor-21 (18434)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18492
Pusztán elméletileg lehet, hogy az, de gyakorlatilag nincs rá semmi. A Flirtek is az ingák kiváltása miatt kelleneke, így felszabadul néhány Szili.
Előzmény: M40 120 (18490)
M40 120 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18491

Nem teljes a dolog továbbra sem.

A 130-as é-d irányú vonal a 147-es pedig k-ny irányú mások az utasok célpontjai.

A 147-es ráadásul kis teherbírású és a menetrendje is ritka a csatlakozások sem rózsásak.

Hogy lehet a két vonalat ósszehasonlítani így és olyan "feltételt" leírni, hogy vagy egyik vagy másik marad.

Az sem tiszta a vonalak miért mindig a menetrendi mezőszám alapján egybe vannak kezelve.

 

Azért szívesen megnézném, hogyan változott az utasszám a 147b részén a menetrend változás előtti és utáni időszakban.

 

Előzmény: monor-21 (18427)
M40 120 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 18490

Pusztán elméletileg, Flirt.

Arra a vonalra megelelő kapacitású lenne a most érkező nagyságban.

Elég lenne rá akár a 4 ajtós változatban is.

Előzmény: seTTebello (18467)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18489
A jegyzőkönyvekben sok olyan polgármesteri nyilatkozat van, hogy :...."...Nem ért egyet, tudomásul veszi..."
Előzmény: gumpy (18486)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18488

Intézd el, hogy a másik 69 tettestárs is rajta legyen a képen.

 

Bár az is jó indulat leengedő szelep ha van egy ikon mint én, és azon kiélhetik a mérgüket...............:-)))

 

 

Előzmény: _nyunyuka (18485)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18487

A fele el se jön.

 

Van olyan kistérségi közlekedési egyeztetésünk ahová a meghívott 33 polgármesterből 3 jött el.

 

Azért ők is kapnak hetente 3-8 meghívót.

 

 

Előzmény: gumpy (18486)
gumpy Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18486
Miután megmondták neki, hogy vagy aláírja, vagy.....?
Előzmény: monor-21 (18484)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18485

A polgármester ebbe a forgalmas épületbe viszont autóval megy, a helyi meg gyalog, mert kb. 100m-re lakik tőle.

 

Anyázás lesz garantáltan, az tuti. A bezárt dunavecsei felvételi épület előtt meg majd taxxx-képeket égetnek majd el :-))))).

 

(Ki is mondta, hogy kinek a képeit fogják Zugló mh.-n elégetni, ha megáll ott az IC? Nem történt meg :-)))

Előzmény: monor-21 (18484)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18484
Minden polgármester aláírta.
Előzmény: _nyunyuka (18483)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18483
Egyáltalán megkérdezte valaki a helyieket?
Előzmény: monor-21 (18482)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18482

Ezt én rábízom a helyiekre.

 

Csak jobban tudják a megyében, hogy ki hová utazik mint Budapesten.

 

 

Előzmény: _nyunyuka (18480)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18481

Azaz ha a papkeszi vagy a csajági utas bement Hajmáskérre vagy Lepsénybe, az orra előtt ment el a fővonali vonat. (Most is így van: Hajmáskéren addig áll a Bz a bejáraton, amíg Veszprém - Szombathely felé elmegy a gyors.)

 

A saját Bz-je is bemegy Veszprémbe.

Nem kell neki átszállni.

 

A Lepsény-Veszprém vonatról azért tüntek el az emberek mert az országos átlagnál sokkal magasabb a gépjármű ellátottság, sokkal nagyobb a gk. használati aránya, az országos kb. 60%-al szemben itt 80% körül van, valamint azért mert a 27-es által érintett falvak legtöbbjéből van közvetlen busz Veszprém központjába.

 

 

Előzmény: sinérintő (18459)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18480

Mind a négy hely lakott területen belül, a központhoz közel van.

 

Ez igaz, DE!

 

A váróterem kukáit is átvizsgáltam kéregjegy reményében, sikerrel. Közben a forgalmista adta a jegyeket, minden második utas "Szalkra" kérte. Miután mindenki megkapta a jegyét, rákérdeztem, mi van olyan népszerű objektum Szalkszentmártonban, hogy annyira sokan utaznak oda. Jött is a válasz, hogy a népszerű objektum nem Szalkon van, hanem Dunavecsén...amit a busz kb. egy-másfél kilométerre elkerül.

 

Na ez vajjon micsoda??? A menetrend és az útvonal megalkotójának illik ismerni a helyi sajátosságokat!

Előzmény: monor-21 (18478)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18479

Nyugalom.

Kevesebb indulat.

 

Miskolcon a nyilvános egyeztetésen (ott voltál?) pont a mezőcsáti polgármester kérte az államtitkártól a közvetlen pesti busz visszaállítását.

 

A VolánBusz azért szüntette meg tavaly mert nem volt kifizetődő.

 

Most se indítanak új járatot csak a Borsod Volán most is közlekedő Tiszaújváros-Budapesti járata befog kanyarodni Mezőcsátra meg még egy-két faluba mielőtt fellép az M3-ra.

 

Az szép, hogy Te vasútbarátként akár a WC-be is vasutat vezetnél, de gyere el a nyilvános fórumokra és hallgasd meg azokat is akik ott élnek.

 

 

Előzmény: gumpy (18462)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18478

 Szalkszentmártonban és Dunavecsén betér-e az állomásra vagy pedig  elmegy a főúton?

 

Nem megy be.

Minek menne be.

Nem vonatpótló ez hanem volán járat.

 

Dunavecsén két helyen áll meg :

 - ÉVM Felvásárló telep,

 - Dunavecse autóbusz váróterem.

 

Szalkszentmártonban is két helyen áll meg:

 - Petőfi TSz,

 - Hösök tere.

 

Mind a négy hely lakott területen belül, a központhoz közel van.

Előzmény: _nyunyuka (18464)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.14 0 0 18477

Már bocsánatot kérek, de az államnak a "baromi kevés utas" számára is biztosítani kell a közlekedési lehetőséget.

 

 

És nem biztosítja?

 

Tudtommal semmiféle küzlekedési korlátozás alá nem esik senki sem ebben az országban. Úgy a vasút, mint a busz csak egy-egy lehetőség a közlekedésed teljesítésére, de több alternativa is van, csak a pénztárcádban lévő négy betűs nyavalya szab határt ennek teljesítésére. Tehát a bérelt repülőgéptől kezdve, a gyaloglásig minden eszköz belefér. Az állam még olyan korlátozást sem alkalmaz, hogy te milyen közlekedési eszközzel érj ek A-B-ig, és ezt is rád bizza.


Előzmény: gumpy (18470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!