Keresés

Részletes keresés

gaszkonyi Creative Commons License 2016.05.24 0 0 2530

Üdv ! Fiatal szőlőim vannak néhány tőke. Vannak 5. évesek amik nem hajlandóak teremni. Kérdezném , ha minden termő vesszőt meghagyok és minden nem termőt kiveszek akkor a fel kopaszodás nem jelentkezik. ? Amatőr vagyok ))))))))   Ugyebár két szemre metszve , nálam legalábbis a felső hozza a termést ..  Komolyan mondmom az életbe nem tanúlom meg )))))))

Előzmény: csemegeszőlőfürt (2526)
csemegeszőlőfürt Creative Commons License 2016.05.23 0 0 2529

A csemegeszőlőnél a lényeg, hogy a fürtök ne érjenek össze ezt csak úgy érheted el,ha legalább egy metszőollónyi távolságra vannak egymástól a hajtások ,ami kb 10-15 centi. Ha nem terheled meghálálja,nagyobbak lesznek a fürtök.Ezt még úgy is fokozhatod ha a fürt szárnyait és a csúcsát visszacsíped így a csemek bizonyos fajtáknál,például pont az éva akár szokatlanul óriásira is növekedhetnek.

Előzmény: arvaiz69 (2528)
arvaiz69 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 2528

Szia! 

Nem tudtam hogy így kell csinálni, mindenesetre köszi hogy szóltál. Gondolom erre azért volt szükség, hogy szebb és egészségesebb termések legyenek. 

Az előző írásomban azt írtam kb. 19 fürt szőlő van azon az egy tőkén. Hát sokkal több volt. Most hogy kitörtem  12 fürtöt, még mindig maradt legalább 13 fürt szőlő. Szóval így elsőre nagyon sok szőlő lesz ezen az egy tőkén. 

Üdv.: Zoli

Előzmény: csemegeszőlőfürt (2526)
arvaiz69 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 2527

Szia! 

Közeli képek sokat segítenének, köszönöm előre is! 

Előzmény: Sanci07 (2525)
csemegeszőlőfürt Creative Commons License 2016.05.23 0 0 2526

Meg kell várni amíg beérik a fürt és akkor sokkal könnyebb beazonosítani.Most az a teendő,hogy kitöröd azt a hajtást amin nincs fürt .amelyiken van fürt azon viszont csak egyet hagysz meg,általában az elsőt hacsak nem csökevényes.

Előzmény: arvaiz69 (2524)
Sanci07 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 2525