Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW Power Creative Commons License 2007.12.22 0 0 809
Nos, elöször is meg kell vizsgálni honnan folyik, mert baromi becsapós lehet.
Le kell tisztitani, és beinditani és figyelni.

1: Ha feltételezzük hogy a srác jól rakta össze akkor az összetételnél nem folyik. Nagyon ki kell tisztítani mert ott fém a fémen tömít, ha pici rozsda is van már folyik. Én tds-em egy kereskedésből jött, sokat állt, szétszedve a porlasztóházakat rozsdás lé is jött belőle-vizes gázolaj....
Ha ez jó és tisztán van összerakva és jól megtépve akkor ott nem folyik. Láttam már olyat hogy valami kencével, vagy csavarragasztóval bekenik a menetet hogy ha máshol már nem akkor legalább ott tömítsen-grrrrr

2: Ami rendszeres gond hogy a résolaj visszavezető csöcsöket megnyomja a kulcs amivel csavarozzák be a hf-be a porlasztókat és elég neki kicsit hajolni és már reped is - folyik örökké

3: A másik gond hogy a nyomócsövekről a sok ki be szerelés miatt elnyomódik a kúp és nem fekszik bele a helyére, folyik. Elég egyszer erősebben megtépni és a következő szerelésnél már folyik örökké. És nem a csavarral erőltetjük oda a csövet hanem odahúzzuk és kézzel benyomjuk a helyére közben kézzel becsavarjuk a csavart végig, mennie kell könnyen, utána húzzuk meg kulcscsal.

A 2 és 3 a leggyakoribb gond. más hirtelen nem jut eszembe.....
Ja persze még ottvan a rossz résolajcső dolog, de gondolom ez egyértelmű hogy ez legyen az első, és kizárólag újra cserélni.


Előzmény: szomszed007 (805)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.22 0 0 808
Köszi :-)
Előzmény: Vojnó (804)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.22 0 0 807

Gyári BMW réz alátéteket raktunk be. Kérdeztem van-e valami különbség a gyári és sima réz alátét között és mondták hogy igen. Anyagban is meg formában is, így az kilőve.

Aki összerakta annak már vittem vissza 1et aminél el volt repedve a ház, de az olyan is volt nem az ő hibája. Minden nap szétszed vagy 20 porlasztócsúcsot, meg common rail-el is foglalkozik, szóval nem tudom hol a hiba.

Ő azt mondta amikor másodszor mentem vissza hozzá hogy ilyennel nem találkozott még. Most hogy negyedszerre fogok visszamenni nem tudom mit fog szólni hozzá. Szerintem magához nyúl :)

 

szomszed

Előzmény: gergelytds (806)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.21 0 0 806
Tűzkarikákat, porlasztóház alatti tömítéseket cseréltétek? Nem lehet, hogy elrepesztették valamelyik csúcsházat? Mert az elő szokott fordulni. Mellesleg majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy valami műszaki hiba okozza...
Előzmény: szomszed007 (805)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.21 0 0 805

Segítsetek, mert tényleg felgyújtom. És nem is nehéz...

Porlasztócsúcsot most kell visszavinnem 4edszerre a Volánba mert csöpög. Főleg ha meghajtom a kocsit. Most megtettem és szabályosan folyik lefelé a gázolaj a blokk oldalán.

Nem hiszem hogy a sráccal lenne gond aki csinálta, mivel a Volánban ezzel foglalkozik 8 éve. Már az első alkalom után is ingyen csinálta. Először mind a 6ot vittük. Aztán csak 4et kellett, aztán 5öt, most megint 4 ereszti a gázolajat. A visszafolyócsövek újak szóval nem azzal van a gond.

Ti mivel szoktátok összerakni? M21 motor.

Ha valakinek van csak porlasztó háza üres, olyan amit ideadna olcsóért vagy nevezhetjük baráti árnak is, megvenném mert ezek a házak már szerintem menthetetlenek.

 

szomszed

Vojnó Creative Commons License 2007.12.21 0 0 804
Előzmény: BMW Power (795)
zoli 76 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 803

Kinek van ilyen board a gépébe?

 

http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/51/65/21.jpg

m.racer Creative Commons License 2007.12.20 0 0 802
Szeretem ezt az összetartást,király.
Előzmény: szomszed007 (801)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 801

Csak hogy biztosra menj...

 

BoooooMmmmmm

 

Utána jöhetsz hozzám. Miskolcon lakok, este jön IC 22:00-kor.

Majd csörög ha leszálltál miskolcon.

Előzmény: m.racer (799)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 800
Előzmény: m.racer (799)
m.racer Creative Commons License 2007.12.20 0 0 799
A legszebb,hogy nem egész 2 hónapja került rá új,mivel négy bontott szar volt megkockáztattam az újat,egyszer élünk.Eddig bírta?Jöhet a doboz gyufa.
Előzmény: mex86 (797)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.20 0 0 798
Jól beszélsz, de sajna ezek a potis fejek annyira szarok, hogy a bontott is csak ideig-óráig jó.
Előzmény: mex86 (797)
mex86 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 797
ha segíthetek v.mit.: igaz én OFF Audi ON tulaj vagyok, de a kocsimon ugyanolyan az adagolófej mint a tds-eken /92es legelső tdi/ , és ugyanilyen gondom volt hoyg nem vette a gázt azután miután beléptem neki. Onnan tudom hogy tuti ez lesz a bajod, mert a BMW-n ugyanaz van, mivel tds-é lett rátéve az enyémre /több van abból mint 92-es tdi-ből :D 93ban VAGnál már más a fej/ . Ez az adagolónak az elektromos vezérlő feje, ha nagy mákod van, bontva 30ropi, de külön nemigen adják és kicsit zsákbamacska is. Újonnan 100 fölött...
Előzmény: m.racer (793)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.20 0 0 796

m.racer

 

Van Vemo visco-nk, 20-04-1078-1 cikkszámon 30.282 Ft kker, a lapát az 9.702 Ft, de az sajna most épp nincs. Át tudod kérni hozzátok. Jó a Febi szilent, tedd bele nyugodtan.

Előzmény: m.racer (793)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.20 0 0 795

Vojnó kérdezd már meg nekem légyszi azt a nőszemélyt az állófűtés fórumon hogy mennyibe kerül  ThermoTop Z/C -hez a keringető szivattyú és a fuvató motorka!! Meg hogy van-e, vagy mikorra stb.

Irtam a 1641-es hozzászólásban neki de átsiklott felette vagy nem szereti a BMW-seket, vagy fszomtudja, de qrva hideg van :-)))

Előzmény: Vojnó (794)
Vojnó Creative Commons License 2007.12.20 0 0 794
Előzmény: m.racer (793)
m.racer Creative Commons License 2007.12.20 0 0 793

Negatív tapasztalatom,már megint behányt valami a tds-en.Kb 600 km út 160km/h tempó a hideg miatt jobban megy szerintem kicsi a coolerem,befecskendező ikon kivillan gázadásra nem reagál,index ki lassít úja gáz működik.Ez volt az első hosszabb utam vele, nem üzembiztos.Megérkezés,kb 50 perc dugó a vízhőmérő elindult felfelé mintga muszáj lenne neki,full fűtés 5mp alatt visszament,szerintem a viszkó is beszart.Mindez egy hosszabb út alatt.Ha tudnátok küldeni egy doboz gyufát megköszönném.

Amúgy Gergely ha segítenél nem találom az OEM -n a viszkót+lapát is kell, mennyiért tudsz?

Hátsó hídtartóból Febi mehet bele?

szomszed007 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 792

Kb olyan 600km alatt 2 liter belemegy.

Csövek kemények de amikor tudtam hogy hengerfejes akkor keményebbek voltak.

Sapka új, még amikor hengerfejes volt akor vettem Bárdinál.

Kiegyenlítő tartály alján marad a víz nekem is de annyira hogy a visszafolyó ágon keresztül már nem tud vizet visszadolgozni. Ha nem tud visszadolgozni akkor nem teljes a keringés. Én így tudom. Nem így van?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=17_0006&hg=17&fg=05

5-6-7-es alkatrész.

Most hagyom a picsába, addig megy le amíg akar. Majd ha melegszik az autó azonnal rátöltök, de nézegetem meddig megy majd le. Fagyálló a csomagtartóban úgyhogy nem lehet gáz.

 

Jah és tegnap este találtam egy foltot a kocsi alatt ahogy mentem haza melóból. Nem volt kicsit, de nem is nagy. Megnyaltam fagyállós volt. Nem biztos hogy az én autómból jött, de valószínű, úgyhogy megint nézhetem át a szaros csöveket.

Ami a fűtőradiátorból jön ki és megy a blokkba az lesz szerintem a ludas mert az nagyot törik. Nemrégen cseréltem, akkor bontott jó állapotút raktam a helyére, de lehet amikor az új fűtőradiátort raktam be akkor belülről rosszul mozdítottam meg és kihasadt. Remélem ennyi baja van. Kb annyi szopás van azzal a csővel mint egy HF levétellel, de még is csak olcsóbb. Remélem itt lesz a gáz.

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (791)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.18 0 0 791

Mit jelent hogy eszi? szóval mennyit kell utántölteni mennyi km-enként?

Első körben egy kiegyenlítő tartály kupakot vegyél ujat.

Nekem a tds olyan volt hogy csak a kiegyenlítő tartály alján szeretett pihenni a vízszint. Ha fölétöltöttem akkor "megette", eljátszottam ezt vagy 5 ször, de meguntam, hagytam, és jééé megált a tartály alján a szint és többet nem fogyott. Egyszerűen ennyi tágulási tér volt a szüksége a többit kiszuszogta a sapkán. Pedig soha nem voltak kemények a csövek sem.

 

 

Előzmény: szomszed007 (788)
Vojnó Creative Commons License 2007.12.17 0 0 790
Fogtam magam és melléálltam a donornak...
És kiszereltem belőle, pontról pontra.
Azután kipucoltam és beraktam az enyémbe.
De ne hidd hogy egyszerű.
A kocsi elejétől a végéig szét kell szedni, lent, fent!
Előzmény: zoli 76 (789)
zoli 76 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 789

Szia!

Állófütést hogy szerelted be?

Előzmény: Vojnó (787)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 788

De én már átnéztem minden csövet, de nem találtam sehol szivárgást.

Az a baj hogy nem olcsó mulatság még egy sima hengerfej nyomáspróbázás sem.

Mind1 úgylátom neki kell majd kezdenem :)

 

Vojnó, egyébként küldtem neked választ múltkor.

Majd várom válaszodat.

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (787)
Vojnó Creative Commons License 2007.12.17 0 0 787
Az e34-s fórumon nem csak M20, M21 eszi a vizet, M50 is! :o))))

Nekem ugye M51 és nem eszi, bár meglepődve vettem észre hogy benyelt 1 liter desztvizet nyár óta.
Ezt állófűtés szereléskor vettem észre, de betudom annak, hogy pont az állófűtés vítpumpája adta meg magát. Elfosta az elektromos motor felé a vizet.
Nem láttam nyomát, de megedte a vizet és amikor melegíteni alartam felforralta a vizet mert nem vitte el a motor a melegvizet.
Hát ezért lett hiányos...
De már műxik.
Előzmény: szomszed007 (786)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 786

Asszem E34 fórumon olvastam hogy M20 M21 mindig mindenkinek eszi a vizet.

Nemtudom itt hány M21-es dízel van de tudtok valamit ehhez hozzáfűzni?

Még mindig nem tudom elhinni hogy 15e km van a HFemben és eszi a vizet a motor.

Télen ez pont jól jön.

 

szomszed

Előzmény: Vojnó (785)
Vojnó Creative Commons License 2007.12.17 0 0 785
A 18tds-nek (M41) gyárilag 88C°-s a termosztát való bele.
A 6 hengeesekbe (M21, M51) meg 80°C
nincs itt semmi bibi! :o)
Előzmény: szomszed007 (782)
booldis Creative Commons License 2007.12.17 0 0 784
Mondjuk nyáron néha szoktam hallani, hogy más hangja van az autónak főleg hegymenetben vagy kis szaladás után, akkor összekapcsol a viszkó.
Szóval hazudtam és szokott melege lenni. De ez már nem a termosztáton múlik szvsz.
Előzmény: booldis (783)
booldis Creative Commons License 2007.12.17 0 0 783
Hi,

semmi gondom nem volt vele. Hamar bemelegszik a motor, aztán gyönyörűen megáll a mutató középen.
318tds limo 1995-ös kb. 225000km óra szerint, kb. 180ezerrel vettük.
Kb. 187ezernél tettem bele ezt a termosztátot. Bocs a pontatlan adatokért, de most nem tom csekkolni a szervízfüzetet... Ez volt 2 éve, tél elején, mert nem melegedett be a motor, és fáztam. Szóval közel 40ezer km óta ezzel megy az autó, és még soha nem ment ki a mutató a függőleges állás föle...

Evvan. :)

üdv.:
booldis
Előzmény: szomszed007 (782)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 782

88assal nem volt gondod nyáron? Nem volt melege a motorodnak?

Meg egyáltalán milyen BMW-d van? :)

 

szomszed

Előzmény: booldis (781)
booldis Creative Commons License 2007.12.16 0 0 781
Szerintem ne takargass semmit, én is azzal kezdtem. Nem volt semmi eredménye.
Cseréld ki a termosztátod, nálam az volt a második lépés. Utána lett fűtés, beállt a mutató középre és onnan meg se moccan.
4000Ft körül van, 88fokosat tettem én. És ha már ott jársz lecserélheted a hűtőfolyadékod, meghálálja a rendszer.

üdv.:
booldis
Előzmény: SigorTD (779)
zoli 76 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 780
Én raktam be karton papirt.De ha nincs bent papir akkkor is felmegy középig.Nekem az volt a gondom hogy az alsó vizcső nem volt meleg.De ha letakartam akkor jo volt és nyitott a termosz.Szerintem elég nagy hütést kap.
Előzmény: SigorTD (779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!