Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 869
kép
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 868

Lényeg a lényeg. Elvileg keresek 2.4 TD adagolót mechanikusat :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (865)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 867
Küldjedvárom!
Előzmény: m.racer (866)
m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 866
Meg van a kép,nem tudom feltenni ide.Szomszéd átküldöm dobd fel .
BMW Power Creative Commons License 2007.12.28 0 0 865
Nem nem, a sima D is kap plussz kaját, ha nem kapna akkor minek szerelték volna turbótoronnyal? Csak mivel ott nincs turbonyomás ezért nem tudják nyomással vezérelni a plussz kaja adó mechanizmust. Viszont tudják vákummal. Hogy nyomás vagy vákum az csak annyiban külömbözik hogy a toronyban a gumimembrán ellentétes oldalára kell bekötni. Persze a sima D nem ugyanugy adja elő, leginkább ugy érezni ha az ember hirtelen rálép gázra akkor jobban megindul.
Előzmény: szomszed007 (862)
gergelytds Creative Commons License 2007.12.28 0 0 864
...és hogy fox neki örülni, ha készen lesz! :)
Előzmény: szomszed007 (863)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 863

Várom. :)

Én holnap megyek fűtést szerelni. Hidegben mégjobb móka.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (861)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 862

Mondjuk a hozzászólás második részével nem sokmindent segítettél :)

"a kettö között némi beállítási külömbség van semmi más." Jah pont annyi külömbség ha jól tudom hogy adott fordulatod TD kap egy kis plusz kaját D nem.

Pont erre lenne szükségem.

 

Lényegre visszatérve ez elég meggyőző írás számomra hogy TD vagy D adagolóm van:

http://www.bm24.de/aspcart/prodetails.asp?prodid=x-0401301119&start=1

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (858)
m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 861
Most kimegyek a kibaszott hidegbe és jól lefényképezem a sima/nem recés adagolómat/.
Előzmény: szomszed007 (860)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 860

Ez tény, de vajon az én adagolóm milyen adagoló? :)

 

szomszed

Előzmény: m.racer (856)
m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 859
Ha felépüla turbónyomás akkor nyomás lesz a csőben, ennyi.
Előzmény: BMWKRAFT (857)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.28 0 0 858
mit össze kinlódtok avval a nyomorult adagolóval, elég beirni a googliba az alsó számsort és meg lehet bizonyosodni hogy az valóban egy m21 motorra való adagoló. hogy td v nem td lényegtelen ha ott figyel rajta a baszottnagy turbótorony :-)) a sima d-nek is van csak ott a vákumkörbe van bekötve. a kettö között némi beállítási külömbség van semmi más.
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.28 0 0 857

Ott a pont.
Én a gázbogdenre gondoltam szabályozás ügyileg.
Már csak azt nem értem, hogy a vákuum, hogy szabályoz nyomással.
Előzmény: m.racer (856)
m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 856
Td elektromosan van vezérelve kb 88 után,a régiben szvsz a vákumcső gyakorlatilag nyomáscső ,ez lenne a szabályozás.
Előzmény: BMWKRAFT (855)
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.28 0 0 855

Szerintem azért, mert a D adagoló mechanikussan, míg a TD elektronikussan van vezérelve.
Ami a vákuumcsövet illeti, a képek arról tanuskodnak, hogy van.
Előzmény: m.racer (854)
m.racer Creative Commons License 2007.12.28 0 0 854
Miért tuti?A d adagolón van vákumcső?
Előzmény: BMWKRAFT (853)
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.28 0 0 853

Én is kérdezni.

Milyen adagoló lehet még D és TD-n kívűl? Az tuti, hogy TD nem lehet, tehát szerintem marad a D.
Előzmény: szomszed007 (852)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 852

Nah megvan:

 

 

Ez kerestem. Tisztán látszik a cső. Ha lekötöm semmi nem változik. Ugyan úgy megy az autó.

Ebből arra következtetek hogy sima D adagoló, bár nem tudom.

Vojnó majd remélem megmondja milyen ez a köcsög adagoló.

 

szomszed

Előzmény: BMWKRAFT (849)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.28 0 0 851

Miért neked van? Jajjj te bolond abba még víz is kell.

Több olajat kell tölteni az autóba! A nívópálca felső vonás felett kell lennie az olajnak és minden OK :)

 

szomszed

Előzmény: DonIsu (850)
DonIsu Creative Commons License 2007.12.28 0 0 850

Baszki szomszed, hűtőd sincs?

:-D

Előzmény: szomszed007 (843)
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.27 0 0 849

Kezdem sejteni.
Nem a résolajcsőre akartál nyilazni, hanem a mellette lévő vákuumcsőre, ami a szívótorokba van bekötve alulról. Nekem az egyszer kitört, de semmi nem változott a menettulajdonságokban. Annyi volt ez egész, hogy zavart a falls levegőnek a sziszegése és még az úton kijavítottam.
Előzmény: szomszed007 (843)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 848

Sajnos az a résolajcső. nem azt akartam, hanem másikat.

Kerestem képet, de nem találok. Valahonnan onnan megy cső a szívócsonkba.

Létezik olyan hogy nincs olyan cső. Sima D adagolóknál is van?

 

Vojnó! Majd kérlek nézd meg az adagolószámot nekem.

 

Köszi!

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (845)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 847

Igen ez az az autó. Az igazi szopatós. És még csak fél éve járok a fórumra.

3 éve van nálam az autó, és már nagyon sokmindent megcsináltam rajta.

Remélem amit 1x megcsinálok az már nem romlik el, mert próbálom minőségi alkatrészekből és maximális tudásismerettel megcsinálni. Ha valamihez nem értek ahhoz meg keresek valakit (referenciával) aki profi.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (844)
BMWKRAFT Creative Commons License 2007.12.26 0 0 846

Az szerintem is a résolaj cső. Azt csak akkor kösd le, ha valamit gázolajban akarsz beásztatni, mert beindítás után a porlasztókhoz szállított töblet gázolajat vezeti vissza az adagolóba.
Előzmény: BMW Power (845)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.26 0 0 845
az a csö nem véletlenül az elso henger porlasztojárol jön vissza? mert ha igen akkor az a résolaj visszavezetö csö, azt NE kösd le.

Viszont ha egy közelebbi képet nyomnál az adagolo és köruli részekrol az jó lenne, mintha a torony sehova nem lenne bekötve.
Előzmény: szomszed007 (843)
m.racer Creative Commons License 2007.12.26 0 0 844

Szomszéd,ha ezt tudom,hogy ennit szívsz neked adtam volna a 324d -t.Két gombóc fagyiért vitték el.

Vannak  autók amik mindig szopatják az embert,lehet ez ilyen.

Amúgy a tds-n mikor adagolót vadásztam a szám alapján,semmire nem jutottam,mert 4 típus is jó volt hozzá.A td tds nem különbözik a cikkszámban,ez is érdekes.

 

Előzmény: szomszed007 (843)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 843

Gondolkoztam, mert néha azt is kell :)

 

Ha a képen bejelölt csövet lekötném, akkor lehet több kaját kapna fordulaton a motor?

 

 

Lehet hogy lehet? :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (841)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 842

Most pontosan nem tudom miről beszélsz.

Írnál többet erről? Érdekelnek ezek a dolgok, és szerintem körülbelül gondolom miről beszélsz, de hogy tiszta legyen (és más fórum olvasó is informálódjon) írhatnál többet.

Köszi!

szomszed 

Előzmény: BMW Power (841)
BMW Power Creative Commons License 2007.12.26 0 0 841
:-DD
nem lenne egyszerűbb rádugni egy 650Ft-os nyomásmérő órát és megmérni?

ha a sima D adagolója lenne fent akkor elvileg nem a turbonyomásod lenne kevés henem növekvő turbonyomás esetén nem adna többet az adagoló a nyomás függvényében. De ez nem fordul elö mert bmwéknél sima D-n is tornyos adagoló van, csak kicsit másképp hangolva.
Előzmény: szomszed007 (835)
szomszed007 Creative Commons License 2007.12.25 0 0 840

Vojnó!

Megnézed nekem?

Ezeket a számokat találtam az adagolón:

01165093956

VER 206

0460406047

 

Most akkor ez TD vagy D adagoló?

 

szomszed

Előzmény: gergelytds (837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!