Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sanyi-ka Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1309
Üdv!
Előzmény: Sanyi-ka (1308)
Sanyi-ka Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1308
Elméletileg még meghatalmazással se lehet itthon külföldi frsz-u autót vezetni. Elég komoly anyagi és jogi következményei lehetnek.
yenoee Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1307

Hogy ez eddig nem jutott még sose eszembe...:-)))

 

Szlovák rendszámon valszeg kissé el fogok gondolkodni.

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (1304)
keepitretro Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1306

vitéz: van benne valami!!!

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (1301)
keepitretro Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1305

Yenoee:Ha becsempészésen gondolkozol nem fog menni :-))))) Ha viszont beleülsz egybe akkor simán bejöhetsz vele!!!!

Előzmény: yenoee (1303)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1304

Télikabát alatt, vagy egy Suzuki csomagtartójában, pokróccal letakarva.

 

(Különben szvsz járhat vele itthon, szlovák rendszámmal)

Előzmény: yenoee (1303)
yenoee Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1303
Kifejezetten kezd érdekelni, mennyibe kerülhet egy 613-as, és hogyan lehet becsempészni az országba...
bp0414 Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1302

Sziasztok TATRA-sok!

Mult héten a budapesti, felszabadulástéri aluljáróban lévő makettboltban láttam 603-as modellt.

Üdv! Tibor

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1301

1.) Ezúton fejezem ki megdöbbenésemet az igazi Tátra pusztulása iránt.

 

2.) A 603-as kupéverziója (vszleg prototípus) pontosan olyan oldalról, mint egy felfújt 110R!

keepitretro Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1300

613-ból szerintem is csak 20db jött. + 603-ból is a nagyon korai szériából kb 20 de ezek nagyrészét a későbbiek során valószínűleg négylámpás tárcsafékesre újították, TATRA 87-ből amit itthon dinamiknak hívnak szintén kb 20db jött.

 

Szerintem ha valaki nem gyűjtő hanem hobbi veteránautót szeretne akkor a tárcsafékes 603-as a legjobb választás. Szerény Véleményem Szerint a használhatósági átforduló pont a tárcsafék nem csak a TATRA-nál hanem más autóknál is. PL PORSCHE 356B óvatos duhaj, 356C viszont mai szemmel is ütős gép a különbség csupám, hogy a 356C-n tárcsafék van!!!!

 

Persze ha valaki csak a garázsnak restaurál akkor teljesen mindegy illetve a régebbi ritkább jobb!

 

Skoda farmotor nem Renault ötlet? Bocs ha rosszat szóltam :-)))))

 

HAJRÁ TATRA, HAJRÁ SKODA, 110R Coupe KIRRÁLY!!!!!

 

 

 

 

 

Előzmény: tatrafan (1297)
T623 Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1299
Ahogy így emlegetitek a MB1000 és a T603-as hasonlóságát, eszembe jutott, hogy a MB az egyetlen farmotros Skoda amelyben még nem láttam Tatra motrot. Láttam oreg Felíciában, fecske-farkú 120-ban, M 120-ban, 100/110-ben, VW Kaefer-ben, Fiat 600(850?)-ben, sot motron és háromkerekun, de 1000-ben még nem.
skodalover Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1298

Hi!

 

Mintahogy a cikkben is említik, elköltözött egy másik helyre (lehet hogy utca lehet h város), de a saját lábán mászkált az a bálna! A hangját azóta sem tudom elfelejteni! (olyan porsés) (volt ott Skoda Felicia Cabrio is a 60as évekből és még sok autokülönlegesség)

Előzmény: motorkami (1294)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1297
T603 1955-75 Az első faros TATRA 1934. (T77) Roncs 603 itthon kb 100-300Ft kintről érdemesebb inkább jót hozni... Csak az a tízszerese a fentinek de itthon se jössz ki jobban, hacsak nem vagy autószerelő/lakatos/fényező/ villamossági egyben. De olyat is hallottam hogy vki öt kilóért vett egy jót meg egyet hozzá alkatrésznek... 613 szerintem csak 10-20db jöhetett ez megmagyarázná azt is hogy miért van ilyen kevés belőlük. A fronthajtás előtti evolúciós szint a farmotor. A féltengelycsuklók voltak az áttérés akadályai nem véletlen hogy a TATRA hamar eljutott a farmotorig mert ők már az orrmotoros autóikon is a lengőtengelyt alkalmazták ami megfelelt a farmotorhoz is. Aki merev hátsó hidas autót gyártott annak nagyobb fejlesztési lépcsőt kellett volna ugrania. A Skoda is lengőtengelyes tehát független hajtott tengelyeket használt az orrmotorosaiban tehát csak a motort kellett hátra rakni és kompakt lett az erőátvitel. De mindkét gyártó kerülte a csuklókat - akkoriban ezek érzékeny szerkezetek lehettek - ezért a csukló nélküli lengőtengely. Sokan kihagytak egy fejlődési lépcsőt és egyből fronhajtás csináltak az orrmotor-hátsó kerékhajtás után. Mint az oroszok - feudalizmusból egyből a kommunizmusba... :-))) A kapitalizmust ki se próbálták csak utálkoztak rá. Sokan így vannak a farmotorral :-)))
Előzmény: S110RNándi (1293)
poén Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1296

A T603 1955-ban jelent meg, tehát öregebb az 1000 MB Skodrinál. Amúgy élőben nézegetve is vannak részletekben fellelhető hasonlóságok, és valóban kitűnik, hogy egyazon "iskola" standardjai szerint tervezték őket, de az összhatás egészen más.

 

Árak: nemrég beírtam ide az Oldtimer Katalógus szerinti, állapotra lebontott árakat; keress rá a hozzászólásaim között. Mindazonáltal nem tudom, hogy ezek az árak a valóságnak mennyire felelnek meg. Nekem kétségeim vannak.

 

Roncsot akarsz venni? Te tudod, de míg egy 1000 MB-hez azért valahogy még csak akad alktrész, egy bálnára ez már nem annyira igaz.

 

Ami viszont biztos: keepitrero most árul egy 603-at egy valag alkatrésszel együtt 400-ért.

poén

 

 

Előzmény: S110RNándi (1293)
motorkami Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1295

A Tatrát majdnem 10 évvel előbb kihozták.

Kecskeméten van egy eladó, a múltkori Vetrán Autó és Motorban hirdették.

A regisztrációs díjat nem kifizetni kell, hanem kikerülni.

 

Kálmán

Előzmény: S110RNándi (1293)
motorkami Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1294

És milyen állapotban van?

 

Esetleg tudnál képet, adatokat róla?

 

Köszi

 

Kálmán

Előzmény: skodalover (1292)
S110RNándi Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1293
Esetleg innen a farmotor ötlete a Skodában ? A kopoltyú ugyanaz a feeling mint az első MB-ken , a négylámpás , zárt homlokfal viszont a 110-esekre emlékeztet . Mi volt előbb 603-as Tátra v MB Skoda ? az MB 64-es . Hozzá lehetne jutni esetleg egy ilyen autóhoz ? Mik az árak egy roncs esetében ? Mert hírdetni nem nagyon hírdetik őket . Vagy egy ilyenért érdemes lenne kifizetni a regisztrációs díjjat? És hozni kintről ? Sokat kérdezek mi?
Előzmény: motorkami (1290)
skodalover Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1292

Hi!

 

Itt Balmazújvároson is van (volt) egy 603-as nemrég még láttam egy udvarban.

 

ebben a cikkben meg is említik!
tatrafan Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1291
Örülök hogy láttad és tetszett szerintem 200 jött és kb. 30 roncs lehet meg 2-3 tuti. Asszem már le lehet tölteni az adást, ha valakit érdekel nézzen be a totalcar topikba én még dolgozom, telefonon úgysem tudom letölteni. Hogy látszik hogy mindenki a munkahelyén netezik, délelőtt van a legtöbb hozzászólás... Kivéve persze Vitéz uramat! :-)))
Előzmény: S110RNándi (1289)
motorkami Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1290

Én nem sértődök meg, másnak is eszébe jutott már az 1000MB feeling. De ha megnézed az 1000MB prototípusát, erős utánérzése a Tatrának, amin később csillapítottak valamit. Másrészt trendek nem csak most vannak, voltak régen is, csak akkor nem nevezték nevén. A hetvenes-nyolcvanas években 80%-os biztonsággal a feliratok tanulmányozása nélkül meg lehetett mondani az áruházban melyik az NDK, melyik a cseh, melyik a magyar és melyik a szovjet levehető ajtajú mixergép.

Az itteni tudorok szerint a 603-asból 200 db jött 71-ben, később a 613-ból pedig még 80 db. Mindenesetre az én akkori cégemnél 6 db szaladgált belőle. Az én példányom viszont a Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium Statisztikai Hivatalánál kezdte pályafutását, de elég hamar leselejtezték, 75-ben már magánkézbe került.

Előzmény: S110RNándi (1289)
S110RNándi Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1289
Kösz tatrafun , hogy beszúrtad a topicunkba , hogy szombati műsorba a Tatra 603-as lessz. Felis vettem videóra ,azóta vagy tízszer megnéztem , fantasztikus az a kocsi . Ne sértődjetek meg , de nekem ez egy hatalmas luxus Skodának tünik . De ezt már egyszer beszéltük , hogy akkoriban ez tetszett a cseheknek , azért hasonló a vonalvezetése a Skodával . A műszerfal is olyan mint egy nagy S100-as műszerfala lenne. Van egy ismerősöm , annó ilyeneket szerelt az erdőgazdaságnál , azt mondja , fantasztikus kocsik voltak , csak az ülés alatti benzinkályhától félt mindig , ahoz nem szeretett hozzá piszkálni .  Voltak nekik Volgáik is , de azzal , csak az alacsonyabb vezetők jártak , nem is gondoltam volna , hogy ez egy ekkora luxus autó . Én emlékeim szerint magyar rendszámuval nem is találkoztam , tudni , hogy hány volt az országban ?
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1288

Hű ez nagyon durva volt kollega !

Ennyire fényezni nem engedhetem magam ,még azt hiszik hogy megint igazat beszélsz.

Ezt visszakapod háromszor !:)))

Teeeeee frisstátrás egérgyilkos!!!!:))

Előzmény: motorkami (1287)
motorkami Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1287

Szia András,

 

te is olvasod a "Tatrát"?

 

Erről az ikerváriról mintha én is hallottam volna, na majd játok felétek megsasolom. Tehát érdekel a cím, össze kellene gyűjteni a magyarországi Tatrákat, na nem a garázsomba, az kicsi ahhoz.

 

TLT-s András különben az egyik legjobb (ha nem a legjobb) Csepel-Pannónia restaurátor Magyarországon, több motorját bemutatták a Veterán Autó és Motorban. Most pénzt, fáradságot, időt és polírkorongot nem kímélve egy ikerdugattyús Csepel kerékre állításán fáradozik.

 

A szárazjeges elérhetőségét megkaptam, ha valakit érdekel, mailben szívesen.

 

 

Előzmény: Törölt nick (1281)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1286
Hát az tulzás hogy gyűjtöm,de azért van néhány szép elkészült motorom ,bár egy ideje inkább csak a 250-es Csepelekkel birkózom. Ez itt off de ha már igy szóbajött a kep.tar.hu / tlt-s  oldalon láthattok néhány fotót a Pannoniákról. 
Előzmény: Törölt nick (1284)
yenoee Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1285

Bocsi, összekevertelek diplo-val.

Klubosokhoz meg úgyis be kéne már nézzek...

Köszi a nevet!

Előzmény: Törölt nick (1283)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1284

Igen az Ikervári autó lesz az,a telefonszám is megvan már....

Te vagy az aki Pannóniákat gyűjt Sárváron?

Előzmény: Törölt nick (1281)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1283

Azt sajnos nem tudom ,de a nevet igen .

Prisztavok Tamás Szombathely .Amúgy azt hiszem ezzel csak a veteránozás miatt foglalkozik és civilben fogtechnikus Szhelyen.Ha ez kevés próbáld meg a Szombathelyi veterán klubbnál .

Előzmény: yenoee (1282)
yenoee Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1282

Az lesz az!

(Szárazjeges telszámát el tudnád nekem is küldeni?)

Előzmény: Törölt nick (1281)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1281

Szevasztok TATRA-sok!

Bocs hogy belekotyogok de én tősgyökeres sárvári vagyok de itt még soha sem láttam az ominózus márkából,Bár az egyik szomszéd faluban Ikerváron úgy tudom bújkál egy szép fekete (olyan mint a kamié )példány.Egy haverom csinált róla pár fotót pár éve ,és akkor még nagyon szép állapotban volt.Igaz csak normál fotók de meg tudom őket szerezni

Kálmán ,ha kell a cim meg tudom szerezni.

Előzmény: motorkami (1259)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.21 0 0 1280
Nagyon jó a két ventilátor! :-)))
Előzmény: T623 (1278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!