A képek minőségéért elnézést. A fűtéscsapban a gumi membrán szétmálott, és hiába lett kinyitva még is egy kis gumi beragadt. Szétberheltem úgyhogy működik :)
Természetesen keresek másikat.
Ami benne volt annak a száma: 64111386707
Szőval ilyet keresek. Ha valakinek van ilyen, kérem szóljon.
Fűtéscsap is bármikor beszrhat,de ha meg tudod nézni a radiátort és kellőképpen meleg akkor még a légtelenítés marad amit a korábbiakban leírt módon tudsz ellenőrizni...
Meg tudod van egy mondás az utángyártott radiátorokról,hűtőkről:)
Hasonló szitu volt a héten egy off autóval, a tulaj le akarta vetetni a hengerfejet. Ajánlottam a légtelenítést, vagy a visszatérő ág átjárhatóságának vizsgálatát. Keresett egy 30 fokos emelkedőt, arra felállva kijáratta a bubit, azóta tuti a fűtése.
Fűtéscsap jó kérdés. Eddig működött. Miért pont most adná fel? Meg akkor fordulaton miért jó? Fűtőventillátor meg műxik. Hallani ahogy 1-4ig kapcsolom és süvíti a hideget.
Nem találtam mást csak ezt a gyorscsatlakozót a menetet gyorsan átvágtam rajta és fasza lett. Kis gumitömítéssel lepróbáztam 2 bar is nem ereszt. :) És az eredmény???? SEMMI! :)
Hát ez van úgyhogy szerintem veszek majd egy TD adagolót E28ról, és majd azzal kezdünk valamit.
Másik nagy gond ami már tényleg tönkretesz.
Fűtés. Nincs fűtésem csak ha forgatom a motort. Alapjáraton nincs semmi, de ha gyorsulok egyből küldi a meleget. Hol lehet a gond? Csöpögött a raditár csöveinél a motortérben a víz. Amióta megcsináltam és nem csöpög azóta nincs fütésem rendesen. Nem fordítva raktam össze mert úgy is próbáltam, és az egész rendszer ha átmelegszik akkor sincs csak fordulaton fűtésem. Fűtőradiátor zsír új mert az is csöpögött így hát cseréltem. Ahogy kicseréltem utána is volt fűtésem még alajáraton is tudtam 100 fokot csinálni a kocsiban, de most semmi.
Ebben segítsetek ha tudtok, már az adagoló nem érdekel.
kapaszkodj meg: felraktam a tds-re anno :-) olyan szép alapjáratot és teljesítményt produkált avval a 15e ft-os adagolóval hogy félelmetes, csak akkor még az automata váltóval nem tudtam összehozni.
sőt megnéztem a nagy dizel könyvben, hivatalosan a neve LDA, feltöltönyomástól függö teljes terhelési ütközö állító a neve. És felülről kapja a szivócsőböl a nyomást. Szóval alul a sima D -n kötik a vákumkört, de a TD-n felülre kell kötni a nyomást. Ennyi. De nem mondtam már szomszéd első fotója után hogy ott a tetején hiányzik egy cső?? :-))