"Mi az, hogy "sok volt"? Szerintem halál jó volt, ahogy csapattak vele, a fennmaradt példánnyal ezt nyilván nem csinálták volna meg.
Már kétszer megnéztem a Tatra részt (netről letöltve), de nem sikerült felfedeznem a 613-ast...
Amikor az első autómat kerestem, volt egy ilyen (kék) "bálna" az akkori Merkur használtautó-telepen 30e-ért, de jobb, hogy nem ugrottam bele, tankolni sem bírtam volna... (A 750-es Zastavával is befaragtam.)
Meg emlékszem, hogy milyen felzúdulás volt, amikor a Lada-Skoda-Wartburg 100-200e közötti áron volt újonnan, csak éveket kellett rájuk várni, és akkor megjelent a 613, rögtön lehetett vinni, csak éppen 601 (603?) ezer forintért... (Láttam is egyszer a Deák Tér közelében lévő Merkur-palotában.) Akkor ez az összeg hihetetlenebb volt, mint most az M5 Bömbi többtízmilliós ára...
Még a 90-es évek második felében láttam egy 613-ast az Arzenál Szerszámáruház akkori telephelye előtt, de már porózussá volt rohadva... :-(((
(Most viszont mindjárt körülnézek, hogy lehet-e ilyet itt veteránba' kapni...) "
Olyan sem létezett. De létezik T613-4 Model 95, ami 613-Long-os kaszni, teletömve mindennel, DE fekete ablakrámákkal, új maszk-al, új ütközökkel, és sok kicsinységgel, ami a T700-ban lett használva.
Amúgy ahogy olvastam az öregebb hozzászólásokat, feltünt, hogy a T700 motorjához mindig oda van írva hogy "középmotros". A T700 és a T613-4i motorja közt nincs legkissebb külömbség sem. Sem a difi-nél, sem a sebszekrénynél. A T700-as alapja egy T613 M-Long-os kaszni. A "M" azt jelenti, hogy ZF monoblok szervó-ja van, ezeknek hát át van alakítva az elejük hogy beleférjen a szervó.
"700"-nak is ugyan az a búrája mint a 613-nak, úgyhogy a bajt nem itt kell keresni.
Amúgy minden T700-as az iratok szerint egy 613-as ;-) Nemvolt lóvé egy új tipusra...
73? Ha jól emlékszem, az úgytudott T700-2-böl csak 12 darab volt legyártva.
Amúgy azt tudjátok-e, hogy a 700-as tatra nem létezik? Soha nemvolt semmi T700 :o) és nem is lesz :o(
Akkor 12M!!!!-ért árulta átszámítva!!! Amik előtte voltak neki azokat ennyiért el tudta adni!!!!!!!!! Ez a nem semmi. Ezek a csehek tudják értékelni a technikájukat!!
Hosek barátom 700-asa! A képen látható 700-as a TATRA által gyártott utolsó (nem tipus hanem konkrétan ez) szgk!!!!Lassan ezek is tíz évesek lesznek. Mondjuk ebből a tipusból összesen 63(?) készült
Sajnos ez a szlovák rendszámmal mászkálás nem igazán kivitelezhető, elég sokat agyaltam rajta. Gondolhatod... Még jogos emberrel is beszéltem meg vámossal. Nem megy. Sajnos, mert kint félmilláért már teljesen jókat kapni 613-ból. Mondjuk 15 éveseket. Ennél kevesebbért csak lepukkantak vannak. Még régebben láttam szemre egész jót 350-ért. Másfél-két milláért meg olyanok vannak, hogy besz@rsz!!! De tényleg! :-))))
Sanyika: igen jobb utána nézni, de ha valaki tudja mi lehet ezzel a baj írja ide. A gond azzal lehet ha bizonyítható hogy valaki tulajdonos vagy üzembentartó és nem regisztráltatta be az autóját 30 napon belül.
Tisztelettel elnézést kérek mindenkitől akit a belepofzásommal megbántottam és attól is akit nem bántottam meg :-))))))))
Most büntetésből kétszer elmegyek az okmámnyirodára ügyintézni de mindkét alakalommal valamilyen nélkülözhetetlen papírt otthon felejtek. Szerintem ez elég nagy büntetés lesz nekem a hülyeség beszólás miatt :-))))))
"2.) A 603-as kupéverziója (vszleg prototípus) pontosan olyan oldalról, mint egy felfújt 110R!"
Ez egy virtuális kép! Montázs, fotoshop mittomén....
"Skoda farmotor nem Renault ötlet? Bocs ha rosszat szóltam :-)))))"
Megbocsájtunk :-)))) NEM Rönó! De mivel a magyar ember mexokta hogy a cociban minden koppintás (Lada-FIAT, Polski-FIAT, Dacia-Renault, Volga Csajka Zil-amerikai, Zastava-FIAT, Moszkvics-Opel, Wartburg-DKW stb stb stb...) elterjedt ez a rönó-koppintásos hülyeség már elnézést. Csehszlovákiának volt (autó)ipara a háború előtt is, sőt! Így aztán nem kellett liszenszeket venniük vagy lemásolni a hadizsákmányt. Ezért is szeretem a Skodát-Tátrát mert ott önálló fejlesztés zajlott, volt hozzá szürkeállomány. Szemre nem voltak olyan korszerűek mint a nyugati liszenszek de mégis tartósabbnak és megbízhatóbbnak bizonyultak. Szerintem. Javiccs ki! :-)))))
Sanyika: Hát ugye szlovákiával nincs vámhatárunk ebből kifolyólag ezt a bűncselekmény így nem lehet megvalósítani. SZVSZ nem igen tudom hogy ha van egy meghatalmazásom mit valósítok meg!?