Az lesz, most hétvégén lekapom. Egyébként van egy tartalék porlasztó, ugyhogy ha más nem, abból meg lehet szerelni, vagy azt betenni.
Más:
Hátsó laprgóval mit lehet tenni, ha elöregedett? Jobb oldali kerék ferde, amilyennek lennie kell, a bal viszont egyenesen áll (hátulról nézve jobb/bal).
Porlaszto...
Lattam mar olyat is, hogy a rugo volt elkopva (igen! elkopva). Ez azt eredmenyezte, hogy a tengely neha befeszult, es nem tudta a rugo vosszaforditani. Ennel a porlasztonal konkretan mas baj is volt: a tengely vegen levo gumigyuru hianyzott. Kereskedelemben nem kaphato, ugyhogy gyartattunk hozza. Egyebkent van arra lehetoseg, hogy felujjittasd, bar ez altalaban csak ujraperselyezest jelent.
Szerintem vedd le, tisztitsd ki, nezd at, es ha nem talalsz hibat, akkor tedd vissza.... hatha...
Valószínű, hogy nagyon koszos a karbi háza.
Néha meg kell tisztítani a benzintől, sártól, stb.
Ez okozhatja, hogy beragad.Olyan, mikor egy idő után nehezen nyílik a motorháztető.(zsírhiány)
Mi okozhatja, hogy néha ha tövig nyomom a gázpedált akkor beragad a porlasztó?
Azonkiűl, hogy kopott, vagy valami kosz ment bele.
28H1-1-es tipus.
Biztosan a porlasztó, mert gázbovden nemrég lett cserélve.
Van, hogy beragadás után a pedál többszöri nyomogatásával visszajön, de van, hogy kézzel vissza kell nyomni ott ahol a bovden vége van.
Kuplungbovden elszakadt
Az osszes benzin elfolyt
Kigyulladt a muszerfal
30 km kuplung nelkul
Reszletek:
A kuplungbovden szakadasakor meg azt gondoltam nincs nagy vesz, mert van egy tartalek a csomagtartoban. Regit ki, ujjat osszemer.... Nem stimmel. Rovidebb. OK. Kuplung nelkul irany a garazs, apam szerint ott van egy megfelelo. Persze nem talaltam meg. Irany a BOT. Kerdem bovden? aszongya : BOBDEN az nincs. Talan mashol... Mashova el, Bobden ker... Milyen tipusba? 601.Hycomat. Kerdezi Mi van? Kerdezem Mit mivan? 601 HYC. ez van a forgalmiban. Aszongya Ne szorakozz ocsem a hycomatban nincs bovden.... Erre en: ja tenyleg... de ebben igen. Erre: Mekkora? Hat... Ekkora. osszemertuk, de se a Trabant se a Warnyu nem stimmelt. Ekkor a nagy otlet Sparga... aztan modositottam: Bovden a`la nature? Van. Kopeny? Jo a regi.. Megvettem. Kuplung nelkul haza... majd otthon: telefon csorog, oszt mondja: induljal azonnal. Muszaj volt. Trabant indul, a kuplung mar nem is hianyzik. Odaer, megall, dolog elintez, indul(na) haza kuplungot csinalni.... De nem indul. Szagteszt: pozitiv. Vizualisan megtekintve: Marha nagy tocsa, a tankrol csak a GOBI felirat hianyzik. Remek. Kb egy honapja tettem fel az uj olajallo benzincsovet. Tenyleg ugy nezett ki, mintha az lenne, na meg aszontak a boltban is. Nem igy volt. Meg szerencse, hogy a hatuljaba tettem a regit. Benzincsocsere...Benzinkoldulas. Benzinkut. Haza erek: este. Vilagit a radio. De nem szol... Budos... nagyon budos... vilagit a muszerfal.... huha.. Hangszoro kitep... tuz elfuj. Trabi bezar... Elegem van.
Masnap: Kuplungbovden legyart, beszerel, a mago mono, de szol, a bezincsokent hasznalt mosogepcso remek.... Minden oke..... Kezdodhet a buli!
Kösz a választ!
Bocs, azt én se úgy gondoltam, hogy +35 lóerő, csak elírtam.
NEm tudod véletlen, hogy lehetne-e kicsit elhalkítani azt a fémes kipufogást az első dobban?
(üveggyapot, vagy valami ilyesmi.)
Kösz.
a Ninausz-dob nem csodaszer, csak optimálisabbá teszi a nyomatékgörbét.
3-asban 50-60, 4-esben 80-90 között húz igazán, azaz viszonylag szűk tartományban adja le azt a teljesítményt... viszont így -elvileg- 65-90 között fogyaszt jól, ami az eredeti 65-75-höz képest elég jó..(ha jól tudom...)
Ez egyenlőre elméleti, mert pontosan mérni nem tudtam a fogyasztást.
Igazán hegymenetben érezni, az Almádi-Veszprém emelkedőn (10%-os) 65-70-el is felmentem, úgy hogy nem tapostam tövig a gázt, de azért rendesen nyomtam. (kb 2000 km-e volt dugócsere, így óvatoskodom)
ja: és nem +35lóerős, hanem öszesen 35 lóerős...
a dob nem csodaszer, de jó.. szerintem..
Hi!
Van köztetek olyan, akinek Ninausz-dobja van?
Én most vettem, és nem érzem azt a frenetikus nagy hatást.
Elvileg plusz 35 lóerős így az autó.
A végsebesség nem olyan rossz, de a gyorsulás...
Pedig én keverem az olajat is.
Lehet, hogy össze kell még égnie, vagy vmi ilyesmi?
Helló!
Én a bontóban szereztem 3 ajtós Ford Fiesta üléseket. Egy karosszériás srác csinálta meg, egy egyszerű, de erős kerettel ugyanúgy funkcionnál, mintha az eredeti ülés lenne benne. A kétajtós kivitel miatt előrebillenthető, picivel alacsonyabban van az eredeti ülésmagasságnál, ami jótékonyan hat a komfortérzetre. Szerintem baromi kényelmes. A tolatás kicsit nehezebb, mert jó magas háttámlájú, plusz fejtámlás. Olyan igazi se nem puha, se nem kemény, korrekt ülések.
Az is igaz, hogy ettől valódi kétüléses "sportlimuzin" lett, mert a hátsó ülésre maximum keresztben ül be valaki, ha kényelmesen hátra van tolva az ülés. :))
Hallottam, hogy Fiat Punto ülései nagyon jó és kényelmesek lennének, csak éppen át kell hozzá fabrikálni a kocsit! Ez sem gond (kényelemért mindent), de vajon vizsgánál, nem-e szaroznak azért mert nem gyári ülés van benne??
Legegyszerűbb megoldás Wesselényi u.-i Trabiboltban van "Sportülés", legjobban az első sorozatú Suzukikban levőhöz hasonlit...
Előző Trabimban volt és elég kényelmes, ráadásul csak 4 csavar ki és betekerése a szerelés, ugyanis Trabiülésekből -amit leadsz, ha cseréled náluk az ülést- alakitják át.
Annó 9500/db volt az ára, azt hiszem most is ennyi.
Van ott gyári fejtámlás ülés is (bár ez nem tudom mennyivel kényelmesebb mint a támla nélküli) 6500 pénzért
Segítsetek tanácsokkal és gyakorlati tapasztalatokkal, hogyan smiként lehetne a Trabim komfortosabbá tenni első ülések szempontjából.
Gondoltam ugyanis, hogy kellen valami kényelmesebb első ülés a géperejűbe. Adjatok tanácsot, ki milyen ülést épített a járművébe, mennyi ráfordítással (munka+money) járt, és mit szólt hozzá a vizsgabiztos amikor vizsgáztattad a járgányt?
De leült a topik urak. Na mind1. Ha valakinek szétment az első dobja, és nem lakik messze (vagy hajlandó érte kocsikázni) annak van egy eladó, 1 hónapos, kiváló Ninausz első dobom, a hozzávaló összekötőcsővel.
A kikiáltási ára: 5000 pénz. Helyben.
Csináltál már ilyet? Mennyire lehet erős egy ilyen toldással pl. egy gödör esetén? Esetleg lehetne próbálkozni egy hasonló, hosszabb lengővillával (ha van ilyen)?
Ha csak siman megemeled akkor valoban V alakban allnak, de ha a legovillat megtoldod (persze nem heggesztessel, hanem valami kozdarabbal), akkor visszaall fuggolegesbe, vagy akar A alakba is, bar ez szerintem kerulendo.
Kormos4!
Igazad van, tökéletes a széria is, főleg most, hogy csináltam egy durva számítást, mibe kerülne 4x4-re alakítani. :-)
Azért a magasságán még lehet állítani az egyszerű rugók miatt, meg szerintem a terepgumi is jól jön, főleg sárban...
Mindenesetre komolyabb befektetést nem tervezek, de ha valaki ilyenbe kezdene, az szóljon nekem is.
Ámberek, szeretném eladni a Trabulátorom. Az a baj, hogy kb 200 Ft-ban már legalább benne van, de ha 160 körül kapok érte, az már nem semmi.
elég szar képeim vannak csak róla: www.tar.hu/lemy