Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Ma beindítottam a szerelvényeket, volt ami csak döcögött, volt ami csak úgy hányta a szikrát....de megy....egy két mozdonyt lehet, hogy szakértő szemmel kéne megtisztogatni, csak hát ehhez még gyűjtöm a szakértő szemeket...:D
Köszönöm a trafót és a tetőt Karika társunknak, nélküle nem sikerült volna a mutatvány...Köszönöm!!!
Sok tanácsra lesz még szükségem a tapasztaltabb mesterektől....:)
Kérdés , az íveket kiegyenesíteni próbált már valaki? Arra gondoltam ha létezik hajlító , akkor azzal esetleg ki lehetne egyenesíteni őket, profilt esztergálni nekik. Esetleg tapasztalat, minden okosságot szívesen veszek.
Látom a Vaterán, hogy vásároltál Kovács Péteről. Most Tóth féle síneket is árul. Amennyiben van egy kis kézügyességed, könnyen át tudod alakítani szigetelt kétsínes rendszerré. A középső szigetelt sínszálat úgy is ki kell venned. Ugyanazzal a módszerrel a két szélsőt is szigetelheted.
Ráckevére nem tudok elmenni, szóval futár lesz szerintem....A mailed hiába publikus, nem látom sehol, szóval csak itt tudok egyenlőre írni...ami a trafóból megy a sínbe vezeték csatlakozás vég kéne még, mert anélkül mit sem ér a trafó....:)
Először is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek....másodsorban pedig, Előre mozdonyhoz, tető és áramszedők valakinek nincs véletlenül??? Nagy szükségem lenne rá....Köszönöm...:)
Szívesen a segítséget!Amit én használok,az nagyon vékony,nem zsírosodik ki (mint a műszerolaj,aminek pont az a lényege),nem szárad meg mint a gépolaj.,nem szívja a nedvességet mint a hasonlóan vékony (folyós) fék vagy hidraulika olaj.Nagy mennyiségben világos sárga,a sínen gyakorlatilag láthatatlan a felvitt leheletnyi réteg.Az 5-6 éve kezelt sínjeimen nyoma sincs a rozsdának. Üdv.Gábor
Szia nixon!Én homokfújni szoktam őket,utána drótkoronggal felfényesítem, (elsimítja a szemcseszóró apró krátereit és az áramszedés is jobb a simáról) végül vékony,Break Free fegyverolajjal átkenem,és egy ronggyal áttörlöm. Üdv.Gábor
Ha leakarod festeni akkor a futó felületet és a kapcsokat ragaszd le pl szig. szalaggal vagy valami mással mer a festéket nem fogod tudni letisztítani hogy az mindenütt érintkezzen. A homok fúvás jó ötlet.
Valóban jól látod egy picit robosztusabb a sin mint a gyári,de a beszerezhető anyagok meghatározták.
Előbb volt vonat sin nélkül mert nem találtam akkor sehol és így készültek sinek. Később tudtam venni sineket de akkor már olyan sok energiát fordítottam a sin készítésre , sablont készítettem stb ,hogy a síneket eladtam Zolinak és Gábornak.
Engedjétek meg ,hogy néhány képet közreadjak az épülő Pv terapasztalomról. Az értékét a pályának csökkentheti hogy saját gyártmány de a mozdonyok ,és a kocsik romokból lettek átdolgozva. Tápegység saját készítés ,a váltók és az azt mozgató elektronika is. sok tervem van még pl pálya biztosítók, jelzők ,épületek,stb. Minden kritikát szívesen fogadok. Még annyit hogy a vágányok külön szabályozhatók éa polaritás váltható.