Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli 76 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 944
Hosszbordás szíjat feszitöt és vezetö görgöt cserélt már valaki?
janek 83 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 943

Akár hányszor hibakódot olvastattam,soha nem derült ki konkrét dolog...

A jeladós az vagy jó vagy nem jó?!Abban a piezzo érzékel nyomást nemde?

Egyégként köszi a segírtséget

Vojnó Creative Commons License 2008.01.04 0 0 942
Hibatároló olvasás, élőadatok ellenőrzése, a jeladós meg a műszerfalon is jelez ha teljesen beszarik!
Előzmény: janek 83 (941)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 941

Sziasztok!

Mint említettem régebben,hogy nekem is lett már elektronika cserélve az adagolón és az adagolóelemem is kopott volt,vagyis kissé be volt mattulva a felülete.Cseréltek egy házat is akkor és egy adagoló elemet is viszont ezek használtak voltak.Lehet jobban jártam volna ha veszek kompletten egy adagolót.A próbapadon lepróbálva mind a 6 ágon szállított eleget de más jóval kevesebbet mint egy új az adagolós elmondása szerint!Beállítás és összerakás után rettentően könnyen indult a kocsi még a szaki is csodálkozott h ilyen jól nem sikerült még egy sem pedig hevert egy pár tds adagoló a sarokban.Mostanában a következő problémák kezdtek el jelentkezni:Hidegindítás után nem egyenletes az alapjárat és be-be durrog néha a kipufogó és ez a jelenség melegen is jelentkezik néha.Volt olyan hogy egy bizonyos fordszámon kicsit megtorpant.Szóval első lépésként gondoltam az izzítógyertyák cseréjére,majd az összes porlasztó felújjítására és beállítására.Valamint a másik gyanúm a jeladós porlasztó!Az milyen megjelenésű hibákat okoz?

Üdv Janek

zoli 76 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 940
Köszi
Előzmény: gergelytds (939)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.04 0 0 939
Előzmény: zoli 76 (938)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 938
Tudja valaki hogy milyen árba van BMW E36 M3 gyári alufelnik?
Vojnó Creative Commons License 2008.01.03 0 0 937
A beru az ilyen fekete!
Csak a teszt-égés látszik rajtuk, bár dobozban árulhatná...
Előzmény: m.racer (935)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 936

Új!!!!!!-ként hírdeti a tisztelt eladó és TD/TDS-be írja!

Képet kinagyítottam és a gyári szám alapján sikerült is beazonosítani a Bardi-nal!

Ma már nyugodtan alszom:)

m.racer Creative Commons License 2008.01.03 0 0 935
Szar a kép,újak ezek,ha igen akkor spóroltál nem is kicsit.
Előzmény: janek 83 (934)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 934

http://www.vatera.hu/beru_izzitogyertya_46396622.html

 

Srácok,ezek szerint jól jártam velük?:):):)

m.racer Creative Commons License 2008.01.03 0 0 933
Eladási tapaszatalatok alapján a Beru a legjobb izzítógyertya,megéri a többletet.
Előzmény: gergelytds (932)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.03 0 0 932
A gyári is Beru, hibátlan, csak az a baja, hogy kibaszott drága (majd' 2x annyi, mint az NGK, Bosch)
Előzmény: janek 83 (930)
Vojnó Creative Commons License 2008.01.03 0 0 931
jou, a lényeg hogy 4sec-s legyen!
Előzmény: janek 83 (930)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 930

Hi all!

Szerintetek milyenek a Beru izzítógyertyák?Cserélnék 6db-ot,mert hidegindítás után eléggé döcög a motor,nem olyan mint a Doxa... 

SigorTD Creative Commons License 2008.01.03 0 0 929
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1733881&submit=ugras&p=ceg

E30 Dízel :)
Előzmény: szomszed007 (927)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.03 0 0 928

Az elsőből hová tűnt vajon a légzsákos kormány?

 

A másodikról 525tédét interjúvold meg, mert ő alaposan körbejárta azt az autót. Mindenesetre nagyon régóta árulják...

Előzmény: szomszed007 (927)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 927

Szerintem valami ilyesmit akarok:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1691370&command=ugras&screenwidth=1024

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=909731&command=ugras&screenwidth=1024

 

Ha esetleg a kaszni jó és a motor nem annyira de értékben reális az is szóba jöhet.

 

szomszed

Előzmény: SigorTD (926)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.02 0 0 926
99.9% az esély ilyen árkategóriában a befürdésre de ahogy észrevételezem magasabb árkategóriában se sokkal jobb :( De sok sikert a vásárláshoz
Előzmény: szomszed007 (925)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 925

Nem tudom olyan 600e-től elkezdem nézni aztán ha kicsit is nem tetszik, akkor megyek fentebb. Ha sokáig nem találok autót akkor sok pénz össze fog gyűlni ezért szerintem 800e sem elképzelhetetlen. De sokan azt mondják be fogok fürödni ezért fogok vigyázni. Megpróbálok. :)

 

szomszed

Előzmény: m.racer (924)
m.racer Creative Commons License 2008.01.02 0 0 924

Szerintem 200-al ne röpködj egy dízellel,mert az az egészségügyi határ felett van.

Mennyit szánnál egy 525tds kombira?

Előzmény: szomszed007 (919)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.02 0 0 923
Teljesen egyet értek vele sajnos az ilyen idős gépek(mint az enyém is) már csak a baj van velük :( és azért elég borsos a javítása is. ezért mondom hogy jobben megéri venni egy 20as benzinest azoknak a motorja sokkal strapabíróbb mint ezek. és ha nincsenek agyonhalytva állandóan padlózva nem is fogyasztanak többet.
Öreg dízel BMW=SZAR sajnos
Előzmény: e34tds (920)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.02 0 0 922
Viszont én is Topic gazda ÚR :):D
Előzmény: Fulesman (921)
Fulesman Creative Commons License 2008.01.02 0 0 921

Hello sziasztok

 

Most kerültem gép elé,sry

 

Boldog uj Évet minden kedves Diesel tulajdonosnak,

És balesetmentes évet.

e34tds Creative Commons License 2008.01.02 0 0 920
Szerintem akármelyiket választod mindegyikkel csak a bajt veszed meg magadnak.Itthon nem találsz olyat amit érdemes lenne megvenni főleg ha "csak" ennyit tudsz rászánni.A jó autot főleg ebben a kategoriában itthon nem adják el.
Előzmény: szomszed007 (919)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 919

BMW az tuti. Az is hogy 5ös. Azt nem tudom hogy 524TD vagy 525TD vagy TDS.

Autómata vagy sima azt sem tudom. Írhatnátok véleményt.

Elvileg szerintem az 25 TD vagy DS jobb lenne mert hengerfej kicsit tovább bírja mint a 2.4TDé. Viszont a 2.4 kevesebbet fogyaszt átlagban 1 lityivel. De a TDSek erősebbek, és van kombiba is ami nagyelőny.

Autómatát nem szídják, csak néha dombon sokat kapcsolgat. Viszont jobb mint a kéziváltós mert nem forog annyit a motor 200-nál mint a kéziváltósnál :)

 

Amit tudtok írjatok le. Lényeg az hogy nem fogom elkapkodni, inkább gyűjtöm a pénzt. Max olyan 600e amit ki akarok adni érte, de ha skáig nem találok jót akkor gyűlik a pénz és felmehet 700-800eig is a keret.

 

Majd meglátjuk, de még mindig nemtom milyen legyen. 2.4 TD vagy 2.5TD v. TDS.

 

Help!

szomszed

Előzmény: Vojnó (917)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.02 0 0 918

mindett ugyanolyan problémás. hosszu vékony kis hfej, görbül vetemedik reped.

A nagy számok törvénye alapján a td(s)-el van a több gond, de valójában nem biztos csak abbol tényleg több van. De ezért lehet hogy könnyeben is talállni hozzá menthető jobb állapotu fejet. Gyakran nézegetem a hasznaltauto alkatrészes rovatát, mindig kinálnak tds hfejet.

TDS-TD csak a cooler hiánya, meg másként programozott vezérlő. Nekem TD volt, sima 115 lovas, 3 évig, automata, adagolon kivűl mást nem kellett bántani. Lehet mert gyengébb nincs annyira igénybevéve, talán.

Előzmény: szomszed007 (912)
Vojnó Creative Commons License 2008.01.02 0 0 917
nagy kalappal...
ezexerint feladod a további szögelést.
Mi lesz helyette?
Előzmény: szomszed007 (915)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 916

Szia!

Nem kaptam meg!

Email: mateovics.zoltan@chello.hu

Előzmény: szomszed007 (894)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 915
Már mindegy. Eladó a járgány.
Előzmény: Vojnó (914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!