Mint említettem régebben,hogy nekem is lett már elektronika cserélve az adagolón és az adagolóelemem is kopott volt,vagyis kissé be volt mattulva a felülete.Cseréltek egy házat is akkor és egy adagoló elemet is viszont ezek használtak voltak.Lehet jobban jártam volna ha veszek kompletten egy adagolót.A próbapadon lepróbálva mind a 6 ágon szállított eleget de más jóval kevesebbet mint egy új az adagolós elmondása szerint!Beállítás és összerakás után rettentően könnyen indult a kocsi még a szaki is csodálkozott h ilyen jól nem sikerült még egy sem pedig hevert egy pár tds adagoló a sarokban.Mostanában a következő problémák kezdtek el jelentkezni:Hidegindítás után nem egyenletes az alapjárat és be-be durrog néha a kipufogó és ez a jelenség melegen is jelentkezik néha.Volt olyan hogy egy bizonyos fordszámon kicsit megtorpant.Szóval első lépésként gondoltam az izzítógyertyák cseréjére,majd az összes porlasztó felújjítására és beállítására.Valamint a másik gyanúm a jeladós porlasztó!Az milyen megjelenésű hibákat okoz?
Nem tudom olyan 600e-től elkezdem nézni aztán ha kicsit is nem tetszik, akkor megyek fentebb. Ha sokáig nem találok autót akkor sok pénz össze fog gyűlni ezért szerintem 800e sem elképzelhetetlen. De sokan azt mondják be fogok fürödni ezért fogok vigyázni. Megpróbálok. :)
Teljesen egyet értek vele sajnos az ilyen idős gépek(mint az enyém is) már csak a baj van velük :( és azért elég borsos a javítása is. ezért mondom hogy jobben megéri venni egy 20as benzinest azoknak a motorja sokkal strapabíróbb mint ezek. és ha nincsenek agyonhalytva állandóan padlózva nem is fogyasztanak többet. Öreg dízel BMW=SZAR sajnos
Szerintem akármelyiket választod mindegyikkel csak a bajt veszed meg magadnak.Itthon nem találsz olyat amit érdemes lenne megvenni főleg ha "csak" ennyit tudsz rászánni.A jó autot főleg ebben a kategoriában itthon nem adják el.
BMW az tuti. Az is hogy 5ös. Azt nem tudom hogy 524TD vagy 525TD vagy TDS.
Autómata vagy sima azt sem tudom. Írhatnátok véleményt.
Elvileg szerintem az 25 TD vagy DS jobb lenne mert hengerfej kicsit tovább bírja mint a 2.4TDé. Viszont a 2.4 kevesebbet fogyaszt átlagban 1 lityivel. De a TDSek erősebbek, és van kombiba is ami nagyelőny.
Autómatát nem szídják, csak néha dombon sokat kapcsolgat. Viszont jobb mint a kéziváltós mert nem forog annyit a motor 200-nál mint a kéziváltósnál :)
Amit tudtok írjatok le. Lényeg az hogy nem fogom elkapkodni, inkább gyűjtöm a pénzt. Max olyan 600e amit ki akarok adni érte, de ha skáig nem találok jót akkor gyűlik a pénz és felmehet 700-800eig is a keret.
Majd meglátjuk, de még mindig nemtom milyen legyen. 2.4 TD vagy 2.5TD v. TDS.
mindett ugyanolyan problémás. hosszu vékony kis hfej, görbül vetemedik reped.
A nagy számok törvénye alapján a td(s)-el van a több gond, de valójában nem biztos csak abbol tényleg több van. De ezért lehet hogy könnyeben is talállni hozzá menthető jobb állapotu fejet. Gyakran nézegetem a hasznaltauto alkatrészes rovatát, mindig kinálnak tds hfejet.
TDS-TD csak a cooler hiánya, meg másként programozott vezérlő. Nekem TD volt, sima 115 lovas, 3 évig, automata, adagolon kivűl mást nem kellett bántani. Lehet mert gyengébb nincs annyira igénybevéve, talán.