Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1369

T623!

 

Írtam mailt!Lehet hogy találtam én is valamit!

gyuzo Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1368

A tetőn lévő csík az MB-ken '68-ig volt, ez az autó viszont '68-69-es lehet (az orrdíszlécből ítélve). Az MBX-eken akkor meghagyták, vagy erre a példányra későbbi feliratot tettek.

 

Lui-G!

A sitten nem lehet ám veteránozni!

Inkább adok egy-két Wartburgot...  :-)))

 

Üdv

Előzmény: tatrafan (1359)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1367
Az egyik 613-asa elkerült Gödre, onnan Balmazújvárosba a Mazda-guruhoz, onnan Újpestre hozzám, onnan Csepelre keepitretrohoz... :-)
Előzmény: Nézelödő (1366)
Nézelödő Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1366
Nem , sajnos csak Skodáról vannak adataim . Hazai Tátrákról csak a gyerekkori emlékeimre alapozhatok , ami a korábban itt is emlitett nagytétényi autómosós két 603 - sa , majd késöbb két 613- sa volt . Emlékszem , libabörözött a hátam a hangjuktól :)
Előzmény: tatrafan (1365)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1365
Kösz Nézi! :-))) Látom Ön nem csak a képeket nézi. Hazai Tátrákról nincs vmi számadata? Föleg a 613 érdekelne. Mennyi kerülhetett be, vagy hányat lehet megtalálni a nyilvántartásokban?
Előzmény: Nézelödő (1364)
Nézelödő Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1364
1000MBX 1966 - 69 1403 db ezek még két karburátorosak voltak , 1100MBX 1967 -69 1114 db .
Előzmény: tatrafan (1359)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1363

Motorkami:

Sajnos nem vagyok előfizető,úgyhogy ha megtisztelnél mailban a hirdetésekkel azt megköszönném.

 

T623:

Megkaptam a mailt.Válasz megy!

Előzmény: motorkami (1362)
motorkami Creative Commons License 2004.11.25 0 0 1362

A friss Veterán Autó és Motorban van vagy három Tatra-hirdetés. Lecsekkoltad már?Ha nem vagy előfizető, dobhatom mélben.

 

Kálmán

Előzmény: Törölt nick (1348)
Sanyi-ka Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1361
Isteni kép. Nekünk a Lezonal barna100-asunk is így nyilt. 
Előzmény: tatrafan (1360)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1360

Komolyan mondom, el tudnék viselni egy MBX-et! Ez a karosszériaforma mindig is bejött, bár szögletesebb az ízlésem. Nagyon baró! De ritka is, faros is, keret nélküli ablakos, és az alkatrészei nyilván sokban egyeznek egy nagy tömegben gyártott autóval. Szal nem lehet egy horror a fenntartása. Nem is fogyaszt annyit mint...  :-)))  

 

Ha már a fogyasztás szóba került, még egy szép kép:

 

 

 

tatrafan Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1359
Ja, és ablakkeret nélküli ajtók! Kb. annyi vagy annyi se készült belőle mint a típusszáma. Akartak kabriót is, de ahhoz végképp nem volt elég merev a kaszni. Ennek is van egy él a tetejében - merevítési célzattal szerintem - bár mintha a korai 1000MB-ken is lett volna. Vagy mindegyiken, ki tudja. A 100-ason már nincs, az biztos.
tatrafan Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1358
Kétajtós, "B" oszlop nélkül! Mint mondjuk az első Mustang. Nem kupékarosszéria, lépcsős hátú, de kétajtós. Ha első-hátsó ablakot letekered - király!  :-)))   Mingyá' teszek be képet.
Előzmény: Youwine (1357)
Youwine Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1357

azmiaza mbx ?

 

1000 MB-t ismerem, de milyen az X ?

Előzmény: T623 (1349)
Youwine Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1356

"beraktam", az túlzás ... a vendégkönyvbe beírtam

 

Előzmény: tatrafan (1330)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1355

 

Csatlakozom az előttem szólóhoz:  (1350) 

 

De ez se volt gyenge.... (1353)

 

:-))))))))))))

 

keepitretro Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1354

lui: én inkább nem mennék ha lehet! :-)) de inkább te se menjél ha lehet :-)))

Szerezz inkább itthon egy donort kétkilóért. És hozz egy tutkót alkatrésznek  szlovákiából. A kettőből pedig csinálj egy nagyon ütőset.

 

A 315 meg kb 500 egy ilyen köbcentis autóra mire rendszám lesz rajta! Csak a papír munka!!!!!

 

 

Előzmény: Törölt nick (1352)
T623 Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1353
Luigi: Mivel ma kurva gyors vagyok, megleptelek én egyel :-'
Előzmény: Törölt nick (1351)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1352

Keepit:

Először valahol egy pisztolyt veszek az alvilágból,aztán kinézek valami pénzintézetet na itt veszek még egy-két dolgot.De itt szigorúan csak magamhoz és nem meg.Na utánna veszek veteránokat,különlegességeket és ha elég pénzt vettem magamhoz talán még az x*315e Ft-ot is kifizetem az állam bácsinak.:)

Mikor indulunk bankot rabolni?:)

Előzmény: keepitretro (1350)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1351
Előre is köszönöm,ha nem bánod holnap megleplek egy e-mail-el.
Előzmény: T623 (1349)
keepitretro Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1350

Lui: hát igazság szerint a vétel után 30 nappal legkésőbb. De nem kell hozzá nagy ötlet hogy ezt hogy lehet kikerülni.

 

MBX nagyon komoly!!!!!!!! Olyat vegyél!!!!!!! Itthon még szerintem nincs is!!!!!!!!!!!

 

Meg TATRA-is vegyél azért :-)))))))))))))99

 

Előzmény: Törölt nick (1348)
T623 Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1349
Luigi: Ahogy jön egy a karmaimba, szóllok, ok? Ezen a héten szabadságolok, hát próbállok valamit felszúrni.
És itt-ott van egy mbx is...
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1348

Gratulálok a tisztelt háznak és minden a döntésben érintett embernek ehhez a fantasztikus díjjcsökkentéshez,valószínű nekik tellik veteránautóra még magasabb regisztrációs díj mellett is, már ha "lesüllyednek" a mi szintünkre! 

 

T623!

Ha lehet akkor fel kellene gyorsítani a folyamatot,ha alkalmam lesz akkor még az idén kell hozni egy veteránt.

 

All:

A regisztrációs díjjat a kocsi behozása után forgalombaállításkor kell fizetni?Jól tudom?

Előzmény: keepitretro (1347)
keepitretro Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1347
Lui-G: Sajnálattal  értesítelek hogy 2005 jan 1-től a regdíj 315.000.-. A mi MAVAMSZ-unk küzdött de elvérzett. Azé' köszi nekik a nagyszerű érdekvédelmet!
Előzmény: Törölt nick (1346)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1346

T623!

 

Megkérhetlek szépen,hogyha valahol találnál egy ilyen autót az álltalad megadott árintervallumban akkor jeleznéd nekem.Meg ha találok én valahol hirdetést akkor lefordítnád nekem?

Még érdekelne 1000MBX is ha beszerezhető hasonló árfekvésben,mert nekem rá kell számolnom még sajnos a magyarországi veterán regisztrációs díjjat(240ezer Ft jelenleg,lehet hogy 2005-ben eltörlik).

 

Előre is köszönöm a segítségedet!

 

Ui.:Tényleg senki nem tud erről hogy most elfogadták a veteránok regisztrációs díjjának eltörlését vagy sem?

Előzmény: T623 (1345)
T623 Creative Commons License 2004.11.24 0 0 1345
Hát nem mondhatom magamról hogy valami Tatra-szaki vagy ilyesmi volnák. Az embernek mindig van mit tanulnija.
613-1-est már nehezen kapsz nálunk is. Nagyon sok ugyan átt lett csinálva 3-as vagy 4-es-re, és persze sok szétrohadt vagy szét lett törve. Original "chromkát" ahogy minálunk hívják (613-1 és 613-2) jó állapotban lehet kapni cca 70-100 ezer korona körül. Ez cca 400-600e forint asszem. Itt-ott bukkanik fel egy olcsóbb is, mivel nálunk elég drága a biztosítás és persze a benzin, amelyet egy originál 613-as motorral és 3,9-es rövid difi-vel nembirsz tankolni :-)
Ami ezt illeti, fél éve árultam egyet cca 100e forintért (15000sk), 77es volt, és nemkellett senkinek sem. Még a chrómok is jók voltak rajta, olyan 2-es állapotban volt. Úgy végezte hogy ellopták és felgyujtották valami kölykök.
Előzmény: Törölt nick (1343)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.23 0 0 1344
Léghűtéses farolgatós
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.23 0 0 1343

T623!

 

Üdv a fedélzeten!

Örülök hogy egy igazi Tatra-szaki is idekerült a Tatra hazájából.

Én is érdeklődéssel kezdeném:nekem a 613/1 tetszik, ez nálatok milyen gyakori a piacon? Mert sajnos én itthon egyről tudtam amit elvesztettem a szem elől.

Milyen áron lehet hozzájutni egy közepes vagy egy jobb példányhoz?

Milyen az alkatrészellátottság hozzá?

Bontókban találhatóak ilyen Tatrak nálatok?

 

Íme:

 

Előzmény: T623 (1341)
tatrafan Creative Commons License 2004.11.23 0 0 1342
Én beszéltem pár hónapja egy emberrel aki vett is egyet ÚJONNAN a Merkurtól mert nem akarta kivárni mire megkapja  a Zsiguliját. Ő valami 480 ezerre emlékezett de nagyon nem volt biztos az összegben. Nem tudja már kinek adhatta el. Azt mondta annyira tele volt akkoriban hogy gyakran cserélgette az autóit és a 613-as után valami komoly Mercit vett. De nagyon magasztalta a gépet. Mindenkit levert Bp-Siófok viszonylatban, és a tudatlanabb Opelesek-Mercisek könnyedén belementek egy-egy nagyobb összegű fogadásba... Szürke színű volt a gép. Ki tud valamit róla?
T623 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 1341
ÚJ 613-as 600e forint-ért??? Hát nemtudom milyen vol a forint árfolyama 73-ban, de amig nálunk egy új 2103 zsiga 60 000 KCS volt, egy 613-as fölul 300 000.
Előzmény: tatrafan (1339)
T623 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 1340
Milyen adatokat? Elég szólni...
A T700 onnan jön, hogy ez csak a MODELL száma...úgy mint a T57A, 613-3 vagy 110R. Papirok szerint ez csak egy 613-4-es, de a modell T700.
Előzmény: keepitretro (1335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!