A tetőn lévő csík az MB-ken '68-ig volt, ez az autó viszont '68-69-es lehet (az orrdíszlécből ítélve). Az MBX-eken akkor meghagyták, vagy erre a példányra későbbi feliratot tettek.
Nem , sajnos csak Skodáról vannak adataim . Hazai Tátrákról csak a gyerekkori emlékeimre alapozhatok , ami a korábban itt is emlitett nagytétényi autómosós két 603 - sa , majd késöbb két 613- sa volt . Emlékszem , libabörözött a hátam a hangjuktól :)
Kösz Nézi! :-))) Látom Ön
nem csak a képeket nézi.
Hazai Tátrákról nincs vmi
számadata? Föleg a 613
érdekelne. Mennyi kerülhetett
be, vagy hányat lehet
megtalálni a
nyilvántartásokban?
Komolyan mondom, el tudnék viselni egy MBX-et! Ez a karosszériaforma mindig is bejött, bár szögletesebb az ízlésem. Nagyon baró! De ritka is, faros is, keret nélküli ablakos, és az alkatrészei nyilván sokban egyeznek egy nagy tömegben gyártott autóval. Szal nem lehet egy horror a fenntartása. Nem is fogyaszt annyit mint... :-)))
Ha már a fogyasztás szóba került, még egy szép kép:
Ja, és ablakkeret nélküli ajtók! Kb. annyi vagy annyi se készült belőle mint a típusszáma. Akartak kabriót is, de ahhoz végképp nem volt elég merev a kaszni. Ennek is van egy él a tetejében - merevítési célzattal szerintem - bár mintha a korai 1000MB-ken is lett volna. Vagy mindegyiken, ki tudja. A 100-ason már nincs, az biztos.
Kétajtós, "B" oszlop nélkül! Mint mondjuk az első Mustang. Nem kupékarosszéria, lépcsős hátú, de kétajtós. Ha első-hátsó ablakot letekered - király! :-))) Mingyá' teszek be képet.
Először valahol egy pisztolyt veszek az alvilágból,aztán kinézek valami pénzintézetet na itt veszek még egy-két dolgot.De itt szigorúan csak magamhoz és nem meg.Na utánna veszek veteránokat,különlegességeket és ha elég pénzt vettem magamhoz talán még az x*315e Ft-ot is kifizetem az állam bácsinak.:)
Gratulálok a tisztelt háznak és minden a döntésben érintett embernek ehhez a fantasztikus díjjcsökkentéshez,valószínű nekik tellik veteránautóra még magasabb regisztrációs díj mellett is, már ha "lesüllyednek" a mi szintünkre!
T623!
Ha lehet akkor fel kellene gyorsítani a folyamatot,ha alkalmam lesz akkor még az idén kell hozni egy veteránt.
All:
A regisztrációs díjjat a kocsi behozása után forgalombaállításkor kell fizetni?Jól tudom?
Lui-G: Sajnálattal értesítelek hogy 2005 jan 1-től a regdíj 315.000.-. A mi MAVAMSZ-unk küzdött de elvérzett. Azé' köszi nekik a nagyszerű érdekvédelmet!
Megkérhetlek szépen,hogyha valahol találnál egy ilyen autót az álltalad megadott árintervallumban akkor jeleznéd nekem.Meg ha találok én valahol hirdetést akkor lefordítnád nekem?
Még érdekelne 1000MBX is ha beszerezhető hasonló árfekvésben,mert nekem rá kell számolnom még sajnos a magyarországi veterán regisztrációs díjjat(240ezer Ft jelenleg,lehet hogy 2005-ben eltörlik).
Előre is köszönöm a segítségedet!
Ui.:Tényleg senki nem tud erről hogy most elfogadták a veteránok regisztrációs díjjának eltörlését vagy sem?
Hát nem mondhatom magamról hogy valami Tatra-szaki vagy ilyesmi volnák. Az embernek mindig van mit tanulnija.
613-1-est már nehezen kapsz nálunk is. Nagyon sok ugyan átt lett csinálva 3-as vagy 4-es-re, és persze sok szétrohadt vagy szét lett törve. Original "chromkát" ahogy minálunk hívják (613-1 és 613-2) jó állapotban lehet kapni cca 70-100 ezer korona körül. Ez cca 400-600e forint asszem. Itt-ott bukkanik fel egy olcsóbb is, mivel nálunk elég drága a biztosítás és persze a benzin, amelyet egy originál 613-as motorral és 3,9-es rövid difi-vel nembirsz tankolni :-)
Ami ezt illeti, fél éve árultam egyet cca 100e forintért (15000sk), 77es volt, és nemkellett senkinek sem. Még a chrómok is jók voltak rajta, olyan 2-es állapotban volt. Úgy végezte hogy ellopták és felgyujtották valami kölykök.
Örülök hogy egy igazi Tatra-szaki is idekerült a Tatra hazájából.
Én is érdeklődéssel kezdeném:nekem a 613/1 tetszik, ez nálatok milyen gyakori a piacon? Mert sajnos én itthon egyről tudtam amit elvesztettem a szem elől.
Milyen áron lehet hozzájutni egy közepes vagy egy jobb példányhoz?
Én beszéltem pár hónapja egy emberrel aki vett is egyet ÚJONNAN a Merkurtól mert nem akarta kivárni mire megkapja a Zsiguliját. Ő valami 480 ezerre emlékezett de nagyon nem volt biztos az összegben. Nem tudja már kinek adhatta el. Azt mondta annyira tele volt akkoriban hogy gyakran cserélgette az autóit és a 613-as után valami komoly Mercit vett. De nagyon magasztalta a gépet. Mindenkit levert Bp-Siófok viszonylatban, és a tudatlanabb Opelesek-Mercisek könnyedén belementek egy-egy nagyobb összegű fogadásba... Szürke színű volt a gép. Ki tud valamit róla?
ÚJ 613-as 600e forint-ért??? Hát nemtudom milyen vol a forint árfolyama 73-ban, de amig nálunk egy új 2103 zsiga 60 000 KCS volt, egy 613-as fölul 300 000.
Milyen adatokat? Elég szólni...
A T700 onnan jön, hogy ez csak a MODELL száma...úgy mint a T57A, 613-3 vagy 110R. Papirok szerint ez csak egy 613-4-es, de a modell T700.