Na ezaz. Elég lesz nekem a krómozót, a festéket, meg a blokkfelújításhoz való cuccokat fizetni, nem beszélve az átírásról, ami minimum 50, plusz még jogsi is kéne ugyebár...
Ja, értem. De az mondjuk mindegyikre igaz, hogy valamilyen mosogatószerrel közömbösíteni kell a savmaradványokat, mert egyébként akármilyen festéket fújsz rá, szar lesz az egész.
Az igazából nem érdekel, milyen szaga van, csak ne maradjon filmréteg a vason utána, ami a következő réteget marná, mert erre a motorra drága festéket tervezek felhordani, és nem szeretném ebben az életben újra csinálni.
Amire te gondolsz az a "Lakkle" nevezetű cucc. Fogalmam sincs, hogy hol kapható és kapható-e még, mert ami nekünk volt azt még fater vette valamikor (nem tudom mikor). Mindenesetre festékboltokban vagy esetleg háztartási boltokban próbálkozz. De egyébként sokkal büdösebb mint a kromofág és ugyanúgy mar ha a bőrre kerül, úgyhogy vigyázni kell vele.
Flathead! Ha jól emléxem, ajánlottál anno valami jó festékleszedőt, ami állítólag a Kromofágnál annyival előrébb van, hogy a víz közömbösíti, vis azzal lejön, vagy én már nem is tudom. :) Meg tudnád mondani a nevét a szernek, illetve hogy hol lehet Pesten beszerezni?
Nem tudom, hoyg valakit érdekel-e, de találtam egy hirdetést vaterán 3k-ért van némi cucc 20-as jawához, hátha valakinél közületek jobban el lenne ez a jobb sorsra érdemes pára. :)
Szia! Én írtam, szerintem, a fúvókák kinézetén, fején variáltak, a régebbin hatszögletű feje van, az újabbon kerek, az úszóházon modifikáltak, ezzel inkább az úszószint állíthatóságát, és a tűszelep hatásfokát növelték. a 2, ill 4 lónak semmi köze a karbikhoz. 1979 év végéig 4 lovas dögcédulával árulták, ebben az évben vezették be a 2 lovas dögcédulát, valószínűleg ekkorra fogyott el a 4/6500-as előre nyomtatott biléta.
Aha...vki mondta h varia volt a fúvókákkal is...akkor ez nem igaz... Az úszóház miért került vajon módosításra?És mely gépeket érintette a módosítás? A 2/4le vagy a /A /200 tipust? Tehát teljesítmény oka volt a dolognak v csupán vmi tipushibát küszöböltek ki ezzel?
Nem ,a szovjet kismocikon K sorozatú karbicsekek vannak. Pedálosokon zömmel k35 és K 35B Későbbieken:K60 majd K60B. A K 60-at asszem vmi Bingről kopizták,de a K 35-esetében nem tudom.
Igérik az új honlapot, már nincs sok hátra... közben meg fősulis is lettem, nem igazán érek rá, remélem minél hamarabb tudom folytatni. Mustang karbi 2 féle volt, nagyjából az úszóház variálásában merült ki a változtatás, meg a fúvókák feje más volt, ennyi.
Ez egyenlőre főiskola, Bánki, de jövőre BMF-ből Óbudai Egyetem lesz, tehát jelenleg jogilag még nem az egyetemet nyomom :) A géprajz a kedvenceim között van, én a Mechanikával, meg a matekkal vagyok egyenlőre gondban... :) Rajzunk "szerencsére" nem lesz sok, ha sikerül ez a félév, téltől Autocadezni fogunk, azt meg szeretem. :)