Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Ez nem volt mindig így, nemrég változtattak ezen, mert sokan lemerítették az autót, nem egyedi az eset, az is kérdés, hogy marad 6KWh a lemerítés után, vagy visszaáll 9-re, de a 6 is 10% eltérés, ami nagyon sok, de ez nem puffer, hanem a kijelzés hibás, ki lehet használni, csak már negatív hatótávot mutat az autó.
Ez egyedi eset, általában jóval kevesebb a puffer. Ha véginézed miután kifogyasztotta az akku nagy részét és a puffer jó részét, már kevesebb lett neki. Átlag 3,3-3,5kwh a puffer.
Ne az alapmodell legyen a mérvadó, ráadásul ennél is ritkán van ilyen 9kwh puffer.
A bruttó értéket meg soha nem tudod feltölteni, a nettóval lehet számolni, és azt is írja ki az applikáció.Lemeríteni nullára lehet az aksit, feltölteni nem lehet 100%-ra.
Látod milyen buta vagy, már megint nem a tényekkel foglalkozol. A kisaksiról megy egy csomó 12 Voltos rendszer, akár a vezérlő elektronika is mehet róla.A 60-as aksiból meg 57-et nyugodtan ki lehet autózni.
De ha szerinted a "tények" attól a csávótól jönnek, aki szerint a 12V-os KISAKKU (natessék, talán most már leesik) VEZÉRLI a nagyakkut, akkor ehhez csak gratulálni tudok.
Ez az ostoba személyeskedés, a másik intelligenciájának a kétségbe vonása, amikor pont neked nincs fogalmad se a témáról. Eszméletlen. Igazi egységsugarú hülyegyerek mentalitás, amit konzekvensen hozol már többszörösen :)
Gondold már végig - teslában a kisakku, az vajon mi a bánatos faszt jelent ? Illetve ha elindítod az általad linkelt videót, akkor kb az első percben rá fogsz jönni. Vagy nem... Te, zseni...
Az eszed tokja, a kis aksi a 60KWh-át jelenti. Az adat meg a Teslából lett kiolvasva, konkrétan 0%-ot 9.4KWh-ás értéknél írt ki a tippelő óra, még autópálya tempóban is legalább 50km hatótávra elég a maradék, amit ki is lehet autózni.
Fog még emelkedni a Tesla árfolyama, de a céget ez semmilyen módon nem érinti, kapott 20 milliárd tartalékot a részvényszárnyalásból, amit nem tudnak elkölteni, mert így is belefulladnak a sok pénzbe, amit a piacon keresnek.
Bár amikor emelkedett az árfolyam, akkor egyes hangos tőzsdéhez nagyonértők ezen lovagoltak évekig. Most meg hogy a (nem)alapító inkább smsezni akar, zuhan mint annak a rendje.
A VW zsugorodásáról beszélünk, de nem baj, nem zsugorodik ám mindenki, van aki meg elképesztő tempóban növekszik, pl. Tesla, vagy néhány kínai EV gyártó.