Tegnap nagy várakozással voltam, mert rá tettem a kezem egy Zapor blokkra. Reméltem, hogy a hengerfej szerelhető az UD motorra. Nagyon hasonlít, de nem kivitelezhető. Pedig az a 8,4:1 sűrítési viszony néhány pacit beterelne a ménesbe!
Igen így vettem. Ha pénzért nem akarsz megválni tőle esetleg valami más? Látom nagy barkácsoló vagy. Szeretem az eredeti dolgokat. De ha nem jön össze akkor a t-25-ös vezérlőtömbjét és munkahengerét kell megnéznem jobban, hogy rá lehet-e rakni valahogy. Az eredeti munkahenger helyét meg lezárom. Nem látszik a kitörés mert lejavitottuk a szivárgás miatt. A menettel van a baj, hogy nem tart.
Egy alkalommal akartam túladni rajta, de annyira nevetséges összeget kínáltak érte, hogy alig a vastelepi ár fölött lett volna. Pedig nem egy megfizethetetlen összeget gondoltam érte. Azóta pedig úgy vagyok vele, hogy jól jöhet az nekem is még.
Tennél fel képet róla? Érdekel hogy néz ki a törés.
Engem érdekelne a hajtóműházad ha megválnál tőle. Ha valami elérhetőséget adnál beszélhetnénk róla. Ha nem találok egy ép házat akkor át kell variálnom az egész hátulját, meg a hidraulikát. Ha valaki esetleg tud egy hajtóműházat akkor jelezze.
Igaz az, hogy a régi Zsiguli önindító passzol a trakira?
Beszéltem egy volt tulajdonossal, aki Fehérvár környékére adta el a trakiját.
Megalkudtam vele a két bemaradt elsőkeréksúlyra, és mondta, hogy egészen használható a membrános karburátor (amit jóval visszább tárgyaltunk). Viszont megerősített abban, hogy az eredeti egy rakás sz***.
Ha rögzítődik a felfüggesztő karok akkor mennyí közötte a távolság? Az enyémnél valaki leköszörűlte a forgó pogács dudorokat, majdnem össze érnek a karok.