Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Szép kis vasak ! De mekkora kamu gép már az az Impreza "WRC" a képen :) !
Az Asconát majd valahol megsasoom élőben és beszámolok róla, hogy érdemes-e megvenni vagy em, mert sokszor a képek csalókák. Lesz belőle bőven az országban, mert mindenki ebből akar most meggazdagodni, amiről én tudok darabszám, az 3 embernél összesen tizen valahány darab !!!!!!!!!
Bizony, Angliában nem ritkák az efféle dzsemborik, ahol megjáratják ezt a sok hörgős esztelen szart. :-) Tényleg van itt minden ahogy nézem. Gyerekek egyszer nekünk el kell menni kézenfogva Goodwood-ba. Szerintem ott halnánk szörnyet.
Oké lesz kép!! :-) Igen, ez azért olcsóbb mint az 1/18-as autók. A hátulütője az, hogy inkább kintről lehet szép darbokat szerezni, amiket pl. az előbb mutattam, idehaza esélytelen lett volna. Nincsen semmi új autó, utoljára tőled vettem az MKII-est meg a kis röncit. És most jó darabig nem is lesz 1/18,mert szinte minden "fölös" pénzemet az esetleges motorvásárlásra teszem félre. Valamit valamiért...... Kb. ősszel tervezek majd 1/18-ast venni. Tehát most a meglévőkben gyönyörködöm, kb az van amit Ati ír. :-) Még nem jutottam el odáig hogy a Rothmans-os MKII-est meg a TDC-s R5-öst betegyem a vitrinbe, úgyhogy néha előveszem őket és dobozon keresztül nézegetem. A távolabbi tervek, pl. a Turán 307-es, a Vatanen fekete MKII-ese, jó lenne egy Ascona stb....... Nem is sorolom, úgy is tudjátok.
Igen láttam az 1200-est. Hát szerintem is lett volna szebb szín. :-)
Nem tudom megállni hogy ne osszam meg ezeket a képeket veletek,amiket ma böngészgettem a guglival.:-)
Itt aztán tényleg minden van!És a teljesség igénye nélkül,már pedig brutálisan kiszelektáltam.Ja a helyszín természetesen Anglia,2008 Chatsworth Rally Show.
Helló Miki ! Még jössz egy csoport képpel a motorokról ! Nem felejtettem el :) ! Egyáltalán nem értek hozzá, de szívesen nézegetem. Azért ez egy lényegesen olcsóbb hobby.
Autókban mostanában nem nagyon vettél semmit ? Vagy van van valami terv ?
Én majd még idővel egy 1200-es Ladát szeretnék majd fehérben és nem 20 ezerért :)
Az egy áhított vas. Amúgy 13 körül beszerezhető lenne, dá nálunk nem ez az ára. Ez az oliva szín azért eléggé szörnyű amiben kiadták.
NR, ezt a képet meg szöget még nem láttam az Imprezáról. Így azért már sokkal jobban fest mint a többi képen. Nem olyan alaktalan. Azért oldalról belenézve picit eláll itt-ott, de e kép láttán nem is olyan rossz. Életben kéne látni hogy milyen is lehet, de még nem volt hozzá szerencsém.
Na tényleg,ez a két ajtó belső össze gumizása,hajmeresztő.
Erről is beszéltünk a múltkorában,a HW imprezáról.
Érdekes egy jószág hátulról kifejezetten hiteltelen,oldalról elmegy,ebből az állásból pedig egészen jó kiállású.A színének köze sincs a subaru kékhez,de a bagolypászta sokat dob az összképen.
Üdv itt Zoli! :-) Bizony már itt rosszalkodunk, írjuk a sok vakot. De szép képeket mutattok basszus. Ezzel a Turános géppel fogom elkezdeni a modern összkerekes WRC-k gyűjtését. De egy Magyar gép amúgy sem maradhat ki egy Magyar gyűjtő vitrinjéből. Örümmel fogom majd nézegetni, szabad kézzel. A sütőkesztyű nem nekem való. :-) Az meg külön öröm számomra is, hogy a Sunstar lépett a valósághűség érdekében.
Blink, nem akartam én megvenni azt a fantasztikus gyűjteményt, csak akkor éltem az az időszakomat hogy az ilyen több tíz, vagy százezres gyűjtemények eladóit szédítettem egy kicsit. :-) Érted, komolytalan ajánlatra komolytalan vevő érdeklődik.
A "Norbis" dologhoz. Azt leszögezem hogy személyesen nem ismerem, együtt versenyeztünk még anno szimulátoros bajnokságban. Eleinte nem volt bajom vele, de felettébb érdekesen értelmezi az "autóversenyzés" fogalmát, volt vele afférom. Annyi volt a bűnöm hogy megelőztem egy országos bajnoki futamon. Ez a nagy szerénysége amit a médiában mutat, egy jó kis álca. Tudnék még írni ezt-azt, de hagyjuk...
Mellesleg Pedrito Peti, köszi szépen megérkezett ma a 4 sárkány! :-) Istenkirályul néznek ki, most is nézegetem őket. A zseton el lett utalva!
Sokkal jobb megoldás ! Bármikor fixen rögzítheted. A drótos lefogatás, meg ez a gumizzuk be az ajtót belülről dolgok eléggé nehézkes megoldások. Aztán izgulhat az ember hogy hogyan fűzi ki a drótot az autóból hogy ne essen benne kár.
Mondjuk az első corollámnál is így volt,nem mertem piszkálni,megtartottuk a lépés távolságot:-)Aztán egyszer úgy határoztam hogy nyíljon a hátulja,de ott is egy csavar van középen,így kettőre nem is igazán gondoltam.
Azért valamilyen szinten szerintem jobb ez a megoldás mint a mai drót átfűzögetősdi.
No megéztem és roppant egyszerű ! Nézz alá a gépezetnek és a hátsó keréknél mindkét oldalt van két pici csavar az alvázon és azt kell kicsavarni, aztán szezám tárulj :)