Szere,tudsz segíteni?Gilera 125 ,hátsó fékről lenne szó, a dugattyú sziszeg,nem levegős,egyszerűen nem jön ki,tegnap még fogott ma már semmi.Vettem bele új betétet, de azt sem tolja ki fékfogásig.
Tudnátok segíteni ? Vettem egy scara 50 2T fekvő minarelli blokosat a kipufogót szétvágta (hosszába valamelyik mesterember) gondolom a hangtompítót is kihajíntotta belőle, Nagyon hangos a motor meg korrodált is a kipufogó ,lecserélném esetleg valakinek bontásból lenne -e használható kipufogója? Vagy hol tundák venni újat (igaz az horror ár).
Azt kimondottan nem probaltam de eleg sok vizes dolgot probaltam es minden volt kissebb nagyobb gondom. Legfokepp a kesztyuvel. Mert pont ott nem takar a pleko.
Egyébként megszerettem a 200-as Scarát. Amióta rendbe raktam 8.000 km-t mentünk a legkisebb hiba nélkül. Most 52.000 van benne.
Nagyon jó a szél és esővédelme. Kézvédője is van, 52 literes doboz, GPS tartó, 12V-os aljzat.
Két hete egy 360 km-es köt mentünk a feleségemmel és 3,2 litert fogyasztott. Igaz nem száguldoztunk (90 körül). A 16-os kerekek nagyon jók. Az első telókat is felújítottam (mosás, olaj, szimering).
Egyedül a hátsó rugóstag gyenge két személlyel és nagy szerencse kell pl. egy használt Bitubo vagy más minőségi gátló beszerzéséhez.
Agyalok néha egy nagyobb (300-350-400ccm) robogón, de csak nagykerekűt vennék. De csak agyalok...
Ugy viszont igen h literes kibontasa utan 5-6 ev a tartossaga. Akkor meg meg ketszer cserelsz belole . Teny h nem veszes ketevente de olcsobb sem lesz. Igaz kerdes meddig akarod megtartani a motort.
Az nem rossz olaj csak kicsit draga masfel deciert kiadni 2000ftot. Annyiert mar literes kiszerelest is lehet venni ugyan abban az olajteljesutmenybe. Nem mindig a kiskiszerelest kell venni. GL4 olaj mezei olajnak mondhato manapsag. De jo lesz bele. Legkozelebb erre figyelj mert rafkosak a bolti kiszerelesek.
En ha tehetem esoben nem motorozok. Az egy dolog ha menetkozben elkap. Esoben inkabb kocsiban ulok. Legyen barmilyen jo a motoros esoruha akkor is csak ott fosz benne. Es idaig valahol mindig beazott egy ido utan. Az pedig utalatos egy dolog. Nekem foleg a kesztyu tajan azik at amin a kormanyfutes segit bizonyos teren nem hidegvizben van a kezed de akkor is vizes. A vizet bedig leginkabb a strandon es furdesnel birom mashol nem igen.
A két motor között durván 60 ezer forint az ár különbség a 2T javára és persze a 4T be sem lehet belelátni ezért kérdeztem rá. Viszont gondolom ennyi pénzből fel lehet újítani az egész motort motorikusan és esztétikai szempontból is.
2t olcson gyatyaba lehet razni. De nez utana az araknak es meglatod. A masik h fugg mit kell gatyaba razni. Ha 20-30e rel tobbert jobb motort lehet venni nem erdemes lerobbantabbat venni. A 4t mindig egy bonyolultabb szerkezet de viszont kevesebbel beeri igaz tobbe is kerul ha elhall valami. A 2t tuningolni is konnyebb. Igaz fogyasztas is elszal vele. 4t nem erdemes tuningolni mert sokba van erdemes venni akkor egy nagyobb ccm motort.
sziasztok! motorkerékpár vásárlása előtt állok ami nagyon tetszik: scarabeo 100 4T ,vagy a minarelli blokkos scarabeo 50 2T évjáratban közel állnak egymáshoz 100 4T (2003 év)(papírjai rendben 2 gyári kulcs szervizkönyv,használati útmutató)
50 2T (2000 év ) A kétütemű kicsit rosszabb bőrben van. A négyütemű gyári állapotban van . Igaz drágább is. Kérdésem kb. mennyi pénzből lehet egy kétüteműt motorikusan rendbe rakni? ill: Vajon ti melyiket választanátok?
üdv a 2007 es 4100 km ert megtett 125 ös scarabeom első fékpofák(tárcsa) túl erősen fogja az első kereket mikor hozzá se nyúlok. A szerelő kitisztította az első fék dugattyúját(vagy mit), ez kb fél órás meló volt, de elmondása szerint nem volt koszos, és a hiba azóta is fennáll. Amit még mondott, hogy valamilyen gumi csappantyú húzná szét a fékpofákat, de az meg nem szokott egy ennyi idős motoron meghalni.
Ötletek?, volt már valakinek hasonló gondja?, illetve ha volt mi lett rá a megoldás?