Keresés

Részletes keresés

gpz Creative Commons License 2018.08.03 0 0 10745

A füzesabonyi vanalat, szerintem, biztos, hogy nem fogják villamosítani. A Hortobágyon tűzzel-vassal próbálják eltüntetni a légvezetékeket a madárvédelem miatt. Viszont egy Hajdúsámson-Balmazújváros átmérős viszonylat indítása lehetséges lenne a műszakváltásokhoz igazítva, garantált böszörményi csatlakozással Tócóvölgyben... 

Előzmény: Econell99 (10741)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.03 0 1 10744

Itt a megoldás:

 

https://szabolcsihir.hu/helyben-jaro/2018/08/uj-lego-buszok-szabolcs-megye-utjain

 

Ha Nyíregyházán sikerült, Debrecenben is menni fog.

 

 

Előzmény: Econell99 (10740)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.02 0 2 10743

'oszt minek?

 

Kecskemét, a felfutása után, napi 2=kettő új autó vonatot indít.

Plusz az alapanyag beszállító tehervonatok.

 

Egy új BMW gyárhoz elegendő lesz kb. 2 km hosszú, (3-4 db, kb.600 méteres) iparvágány.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

1000 dolgozó két műszakban, az kb. 300-400 dolgozó utaztatását jelenti, szerződéses buszokkal műszakonként.

Mindezt ráadásul 5-8 irányból.

Tehát kell oda kb. 10-12 szerződéses busz egy magán vállalkozótól, + hozzá 3-4 db tartalék.

 

Ha az illető kap 8 éves+2 éves szerződést, azaz véletlenül épp Ő nyeri meg a tendert, akkor állami hitelből vesz 15 db Irisbust, vagy 15 db Temsat és 10 évig nyugta van, dől hozzá a lé.

 

 

Előzmény: Econell99 (10741)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 10742

A 21-est meg lehet(ne) odáig hosszabbítani, értelmesebb menetrenddel végre ki lenne használva.

Előzmény: Econell99 (10740)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 10741

Szerintem még a füzesabonyi vonal felújítása és villamosítása se kizárható.

Előzmény: Econell99 (10740)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.01 -1 2 10740
marky-511 Creative Commons License 2018.07.30 0 2 10739

Az önkormányzatnak feladata a helyi tömegközlekedés biztosítása, és a Gáspár György-kert Debrecen része, bár nem belterület.

A másik az lehet, hogy egy kb. 2001-2002 óta közlekedik az iránytaxi, nem szüntethetik meg csak úgy. Csak a körülmények (még) nem adottak ahhoz, hogy "normális" buszviszonylatként működhessen. 

Előzmény: Balu424 (10737)
KSKs Creative Commons License 2018.07.30 0 3 10738

Nem kötelező, de mobilitási igény keletkezik. Természetesen azt a városrészt is ki kell szolgálni.

Előzmény: Balu424 (10737)
Balu424 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 10737

Lenne egy kérdésem: a Gáspár György-kertbe miért kötelező járatot közlekedtetni? Valamilyen kötelezmény van rá?

Econell99 Creative Commons License 2018.07.27 0 2 10736

A fotón is jól látszik, hogy milyen durva tömeg volt a pótlókon.

Előzmény: 11István11 (10735)
11István11 Creative Commons License 2018.07.27 0 4 10735

Hoztam egy képet a múlt havi villamospótlásról. :)

marky-511 Creative Commons License 2018.07.27 0 1 10734

Attól is függ, lesz-e rá kapacitás, de több szempontból is jó lenne. Egyrészt a Nagyállomás - István út, és az István út - Határ úti ipari park kapcsolatok miatt.

Lehet, hogy a 146E "tesztüzem", hogy ezeket az igényeket felmérje.

Előzmény: Econell99 (10731)
marky-511 Creative Commons License 2018.07.27 0 1 10733

Annak örülök, én még csak szólóval találkoztam, és már egész szép számmal vannak rajta.

Előzmény: LMG-140 (10730)
Econell99 Creative Commons License 2018.07.27 -1 1 10732

Vagy lesz egy 39Y viszonylat Nagyállomás -ITK között a Határ útnak. :D (Csak vicc volt, bár kinézem belőlük.)

Előzmény: marky-511 (10729)
Econell99 Creative Commons License 2018.07.27 -1 1 10731

Az lenne a legjobb mindenkinek, szerintem.

Előzmény: marky-511 (10729)
LMG-140 Creative Commons License 2018.07.27 -1 2 10730

Volt mar 146E csuklos 

Előzmény: marky-511 (10729)
marky-511 Creative Commons License 2018.07.27 0 1 10729

Ez jó pont, gondolom, így a Hajdúszoboszló / Ebes felől érkezők is át tudnak szállni anélkül, hogy beutazzák a fél várost. Viszont lehet, végre látni fog csuklós buszt a Határ út, mert biztos hozni fog "pár" utast :D

 

Témánál maradva, a jelenleg nem használt (túloldali) megállókban egyrészt kint maradt a megálló tábla, másrészt újrafestették a megállni tilos jelzéseket. Lehet, kétirányú körjáratokkal számolnak majd, ha megépül végre a körforgalom a Határ útnál?

Előzmény: Econell99 (10728)
Econell99 Creative Commons License 2018.07.27 -1 1 10728

Már is lesz néhány apróbb változás a 46-os csoporton.

 

http://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/1592

marky-511 Creative Commons License 2018.07.27 -1 1 10727

Hogyhogy, milyen különbségek vannak?

Előzmény: Joe0401 (10726)
Joe0401 Creative Commons License 2018.07.24 -1 2 10726

Remélem csak átmenetil végzi az iránytaxi járatot a DKV.

Az előző szolgáltató jobb volt....

Econell99 Creative Commons License 2018.07.24 0 1 10725

Jól hangzik ez az útvonal, bár szerintem előbb lesz hétvégén 1925-ös jelzéssel összevont Vincellér utca - Veres Péter utca - Sámsoni út busz, minthogy beengedjenek egy új viszonylatot a Piac utcára. :D :(

Előzmény: vanyi94 (10723)
vanyi94 Creative Commons License 2018.07.23 0 1 10724

Minden nap az első s utolsó 19-es járatba bele lehetne illeszteni a Gáspár György kerti járatot. Így ami 19-es 4:40-kor indul a Sámsoni úttól, az már előtte körbemenne a Gáspár György kertben, s utána folytatná rendesen az útját a Júlia-telepen át a Jégcsarnokhoz. Így az első 19-esnek a Jégcsarnoktól 3:48-kor kellene indulnia, hogy ezt a kört megtegye.

A 22:40-kor a Jégcsarnoktól induló járat pedig először érintené a Júlia-telepet, s csak utána a Sámsoni úti fordulót, majd így folytatná tovább az útját a kertségbe.

Így a kintebb élők is jobb szolgáltatást kapnának.

vanyi94 Creative Commons License 2018.07.23 0 2 10723

Szerintem a Gáspár György kertieknek egy Nagyállomásról a Belvároson át a Sámsoni úton át a Gáspár György kertbe közlekedő gyorsjárat lenne a legideálisabb. Így a gyorsjárat miatt sokkal hamarabb bejuthatnak a központba, s a Sámsoni út környékén élők is közvetlen kapcsolatot kapnának a Nagyállomással. Az útvonal a Nagyállomás - Petőfi tér - Piac utca - Kossuth utca - Burgundia utca - Csapó utca - Árpád tér - Kassai út - Sámsoni út - Gáspár György kert útvonal lenne. A járat a következő megállókban állna meg: Nagyállomás, Piac utca (Munkanélküli előtt), Csokonai Színház, Csapó utca, Árpád utca, Laktanya utca, Mátyás király utca, Budai Nagy Antal utca, Szalók utca, majd a város táblán kívül mindenhol megállna. 

marky-511 Creative Commons License 2018.07.23 0 1 10722

Integrálni nehéz lenne, pláne a 19-esbe, mivel a Főnix Csarnoktól is 30 perc az útja. Biztos köszönhető a jó útviszonyoknak is.

A mentetrendje sem indokolja, hogy más viszonylatba olvasszák.

Ha jól tudom, akkor változott (rövidült) az útvonal, amikor bevezették, hogy a nem DKV járatoknak fizetniük kell a megállásért a megállókban, azelőtt a Dósa Nádor tér volt az indulási pont.

 

Ahhoz, hogy normál viszonylat legyen, néhány dolognak teljesülnie kéne. Az út szélessége, burkolata is ilyen. Rég jártam arra, de akkor még csak az egyik út volt szilárd burkolatú, de az túl keskeny a kétirányú forgalomhoz. Autóknak is.

Előzmény: Econell99 (10718)
LMG-140 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 10721

Azért ki van használva, de a DEB-CLEAN KFT-nel vezetőiv váltás volt

Előzmény: ron89 (10719)
Econell99 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 10720

Kicsit jobban megvizsgáltam néhány lehetséges útvonalat:

 

1. Nagyállomás - Gáspár György kert

 

Árpád tér-Laktanya utca megállók felé menve 9,3 km a Gáspárkert utca megállóig. Előnyei, hogy ez lenne a legrövidebb útvonal, valamint az Árpád téren biztosított lenne az átszállás a 3/3A/5/5A trolikra és 22/24-es buszra.

 

2. Nagyállomás - Gáspár György kert

 

Ótemető utca-Mátyás király utca felé menve 10,2 km az út. Előnyei, hogy itt biztosított lenne az átszállás a 4-es trolira, és megmaradna az Ótemető utca-Mátyás király útvonal.

 

3. 23-asba integrálva Doberdó utca - Gáspár György kert között

 

Ez az útvonal 11,6 km lenne. Előnyként felhozható, hogy érintené a Malomparkot és az Egyetemet (bár itt szerintem ennek a környéknek nem az Egyetem a legfontosabb célpont).

 

4. 23Y-ba integrálva Doberdó utca - Gáspár György kert között

 

Ez az útvonal 10,3 km lenne. Igazából ehhez nem igazán tudok előnyt hozni, ennek lenne a legkevesebb értelme.

 

5. 19-esbe integrálva Jégcsarnok - Gáspár György kert között

 

Ez az útvonal 14,5 km lenne a leghosszabb. Fontos előny, hogy közvetlen kapcsolatot biztosítana a Belvárossal (és a Tócóskerttel). 19Y-ként közlekednének a Gáspár György kerti buszok.

 

6. 19-esbe integrálva Vincellér utca - Gáspár György kert között

 

Ez az útvonal 13,7 km lenne, kicsivel rövidebb, mint az 5-ös verzió. Szerintem ez lenne a legjobb megoldás. Előnyei, hogy kapcsolatot bizotsítana a Belvárossal, Buszállomással, Segner térrel (és a Tócóskerttel). A Derék utca is jól járna, mert a Belváros felé egységes útvonalon járnának a buszok, ez növelhetné az átláthatóságot. Jelenleg hétköznap délután 15-15 percenként jár a 19-25-25Y. Összehangolt menetrenddel 7-8 perces lenne a követés a Belváros felé. 19Y-ként közlekednének a Gáspár György kerti buszok. A Szoboszlói útra kellene még vlalmit kitalálni ebben a verzióban.

Előzmény: Econell99 (10718)
ron89 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 10719

Egy kis plusz veszteség még jól jön a cégnek, nem igaz? :)

Gondolom olyan hatalmas tömeg nem vette igénybe a járatot, ha nem érte meg a vállalkozónak tovább csinálni. Vagy más oka van a váltásnak?

Előzmény: LMG-140 (10717)
Econell99 Creative Commons License 2018.07.23 -1 0 10718

És szerintetek hogy lenne a legjobb a hálózatba integrálás? Mert biztos, hogy nem a Főnix Csarnoknál maradna a végállomás, ha valamikor meglesz.

 

1. Új járatként Nagyállomás - Gáspár György kert között.

2. Új járatként Doberdó utca - Gáspár György kert között.

3. 19-esbe integrálva

4. 23-asba integrálva

 

Vagy egyéb ötlet?

 

Szerintem az ott lakók a 3. verzióval járnának a legjobban. Szerintetek?

LMG-140 Creative Commons License 2018.07.23 -1 1 10717

Ameddig nincs másik szolgáltató addig a DKV feladata. De szerintem igy is marad

Előzmény: marky-511 (10716)
marky-511 Creative Commons License 2018.07.23 -1 1 10716

Pont az FB-n néztem. A kísérő szöveg is érdekes.

 

Mai naptól az iránytaxit a DKV csinálja. Még a korábbi szolgáltató által kiadott bérletek érvényesek a jaraton, de a DKV értékszelvényei is egyaránt használhatóak. A menetrend nem változott.

 

Még?

Csak nem azt jelenti, hogy később a hálózatba integrálják, mint anno a szepesit? Érdekes lenne. Azóta le lettek burkolva az utak?

Előzmény: LMG-140 (10715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!