Sziasztok,haverom vett egy 1.8D berlingot,elméletileg adagolo hibás volt,azteny hogy folyt mindenhol de vettunk rá egy bontottat(lucas adagolorol beszélünk),felraktuk de nem indul.Vezerlest is eleméletileg beállitottuk de semmi,befujtunk neki akkor sem.Egy roffenes sincs es mindenhol van uzemanyag ahol kell.Valaki valami otlet?
Mivel senki nem válaszolt Neked, megpróbálok én. :)
VW tapasztalatom van e téren. Annál úgy működik, hogy az izzitás nem ér véget a lámpa kialvásánál, hanem még egy darabig, 3-5 percig tovább izzítja az izzító gyertyákat beindulás után és csak utána kapcsolja le egy relé. A vw- nél az érzés ott jelentkezik, hogy egy picit megváltozik a motor járása, de ezt csak akkor veszed észre, ha nem nyúlsz semmihez, hanem csak melegíted a motort és figyelsz. Annyira minimális a változás.
Sziasztok! Következő lenne a problémám, a 2.0hdi-nek van egy izzítógyertyás előmelegítő. Valaki nem tudná megmondani mikor szokott elindulni ez a melegítő vagy mi vezérli ezeket az izzítógyertyákat mert én nagy hidegben nem nagyon érzékeltem volna ,hogy működik ez a szerkezet. Lehet ezt egyáltalán érezni , hogy hamarabb bemelegíti a motort?
...egyáltalán nem biztos hogy cserélni kell ... lehet annyi a problémád mint nálam volt és csak meg kell "toldani" a kapcsoló fekete "körmét " hogy újra beakadjon a mechanikába .... ha tüzetesebben meg nézed a képet láthatod hogy egy müa. csövecskét húztam rá és vissza vágtam 2mm-rel hosszabbra.... mindezt 4-5 éve s azóta működik ....
Nagyon bonyolult lenne kicserélni? Valaki csinált már ilyet? Honnan lehet ilyen mikrokapcsolot szerezni? A jobb oldali ajtónak is fel kell éleszteni a műszerfalat?
Igen biztos a vezető oldaliban van a hiba mert mindig ott zár vissza vagy nem is érzékeli hogy kinyitottam az ajtót mert van mikor a műszerfal se éled fel. De van olyan is hogy a csomagtèr ajtó marad nyitva vagy 2-3szor ki-be és akkor lezárja. Hallottam már hogy van a zarban valami kapcsoló az nem romlik el? Hogy lehetne ennek neki kezdeni?
Hol van a vezérlő zarszerkezet? Javítható vagy inkább csere? A fura az volt hogy az jobb oldali ajtót nyitottam beinditom hogy melegedjen mikor a másik oldalt nyitottam volna lezárt .
Jó reggelt! Ma reggel Járó motorral lezárt az autóm csak az volt a baj hogy én kívül voltam csak a potkulcsal tudtam kinyitni. Szerintetek mi lehet a baj? Citroen Berlingo. Köszönöm mindenkinek!
Köszi, itt a "távgyógyítás" határa :-) Van javaslatod ügyes kezű (és kiolvasójú) szerelőre? (Délpesti, csepeli vagyok és Fehérvári úton dolgozom) szabo.tibor1@freemail.hu
Nem lettem sokkal előrébb ettől, bár a második vari már kecsegtetőbb. :-)
Ha gyári szintű diaggal van kiolvasva, értelmesebb válaszokat kapsz, mint az univerzálisokkal, (pl. az ablak méretű Bosch)
és azzal ajánlottam volna egy paraméter mérést, hátha az mutat valamit a hibakódon kívül.
(bár az EGR hiba és csere után a mostani hibakódok is jól jönnének.)
A hibakódok kiolvasásakor jó lett volna rögzíteni az akkori (ill. a mindenkori) hibakódokat, mert az is segítene, ha tudnánk, hogy a törlés után mik jöttek vissza belőlük.
Szerelő dugott rá talán Bosch gépet. Egy kb bő A/4-es nagyságú 5-6 cm vastag ipari számítógépnek tűnt számomra. Másodszorra meg egy akkora fekete eszköz volt rádugva vezetékkel, mint a futároknál a csomagátadáskor használt kézi kütyü. Illetve volt egy notebook-os kiolvasás/törlés is. Gondolom ezzel nem sokkal vagyunk beljebb? :-) Van így ötlet?
Sziasztok! Egy év után végre jó lett az új autóm! Írtam már róla, hogy indítási gondok voltak 1,6-os benzines újonnan vett Berlingommal. Elég sűrűn, sokat tekert az önindító mire beindult, de akkor is betegesen ment. A tanácsotokra nem hagytam abba a szalon baszogatását (garanciás az autó) és végre megoldódott. Először ki akarták cserélni a gyertyasort (de azt a gyár nem engedte), majd kicserélték az aksit, hátha az nem jó (ez sem jött be). Három hete ismét felhívtam őket, hogy mi van már? A válasz ez volt: Még mindig nem indul? Hát, mondom nekik magától ez már nem javul meg. Na akkor keresnek valami új ötletet, de vigyem be az autót. Bevittem, és másnap szóltak, hogy kész. A benzin szivattyú nem tartotta meg a nyomást, ezért kicserélték, ráadásul valami újabb konstrukcióra. Láss csodát azóta mintha kicserélték volna az autót is, azonnal indul és megy mint a rakéta, nem kell már pumpálni a gázpedált sem. Nos a szakszervízben ehhez 1 év kellett, felháborító!!!!Köszi mindenkinek a tanácsokat.
Segitségetekre van szükségem!Nemrég vettem a Berlingomat.A problémám vele az,hogy a sebváltó kar zavaroan "kimozog" jobbra.Ez nem csak üres fokozatban,hanem bármelyikben.Olvastam,hogy ez is tipus hiba!De a javitására nem találok leirást!
Bocsi rossz helyre válaszoltam.Szia!Nekem 2003-as az első nagylámpás széria 1.4 benyás van. Benne volt az agyában a tempomat,márkaszervízbe mentem be aktiváltatni.A gázpedál és környéke nekem is olyan mint a tiedben .
Szia!Nekem 2003-as az első nagylámpás széria 1.4 benyás van. Benne volt az agyában a tempomat,márkaszervízbe mentem be aktiváltatni.A gázpedál és környéke nekem is olyan mint a tiedben .