Keresés

Részletes keresés

M63,008 Creative Commons License 2011.04.21 -1 0 27757

Állítólag áprilisban, de nem vagyok benne biztos...

Előzmény: bakosphoto (27755)
alkotasu Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27756

A "frissítés menetrend szerint cikkben az egyik képaláírás félreérthető:

"A köznyelvben csak Stukaként emlegetett 3600-as sorozatú motorkocsi az 59-es viszonylat Moszkva téri végállomásán"

Az 59-esen nem járhatott sohasem Stuka. Ha a cikkíró az 59-es mai végállomására célzott, akkor a szöveget pontosítani kellene.

A villamos valószínűleg az Óbudára tartó (9-es?) járat, mert a váltót (váltóállító bódét) már elhagyta.

bakosphoto Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27755

A csörgős Extra 3. része mikorra várható?

drnyulas Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27754

A Húsvét előtti hajrában nem volt rá idő, gondolám.

 

(Bárcsak az ez évre ígért 5 IHE is ilyen " hajrában" csak jobb teljesítménnyel jelenne meg.)

Előzmény: nazareth (27753)
nazareth Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27753

Atyavilág! A Haj-jaj, fekete vonat c. cikket pl. elolvasta egyáltalán valaki, mielőtt az IHO ország-világ elé tárta?

Előzmény: drnyulas (27752)
drnyulas Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27752

A ma délutáni hírdömpinget átböngészve, kellene nektek egy lektor.

kopaszhaj Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27751

Féloff:

 

Indóház számai I/3-tól V/1-ig bezárólag, egyben eladók, vagy N-es témakörben cserélhetők. Érdeklődni: nick és gmail.

 

On:

braun Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27750

Eddig se volt,nem is a MÁV használta őket.

 

Honnan tudod, hogy nincs rá szüksége?:)))

Előzmény: 1047 005-2 (27749)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27749

"a két Herkules a szerelvényt előfogatolva tért haza Ausztriába."

 

 

Inkább vonógépként a 1047-essel együtt,mivel mind hárman a távvezérelt üzem részei.

 

 

 

"A két kölcsönkapott 2016-osra sincs már szüksége a MÁV-nak."

 

 

Eddig se volt,nem is a MÁV használta őket.

bakosphoto Creative Commons License 2011.04.21 0 0 27748

A "buldogos" cikkné a kukásautós linkre "404  - a komponens nem található" hibaüzenet jelenik meg.

drnyulas Creative Commons License 2011.04.20 0 0 27747

Új címet kellene választanotok:

Indóház - Garázs - Móló - Hangár címen.

jakkk Creative Commons License 2011.04.20 0 0 27746

a "még más"-ról széleskörű elképzeléseim vannak.. :)

 

ám a darabszámokat nem annyira értem, ha tizennyolc, hát tizennyolc. van ezzel összemérhetű darabszámú kocsisorozatunk ma is, nem?

Előzmény: braun (27744)
Deaf Creative Commons License 2011.04.20 0 0 27745

Ezt láttam, ezek szerint kapacitás hiány miatt maradt ki az emelés.

 

"A MÁV Hajdú, –később a JÁSZ-VASÚT– kettes kék Szergeje és három pályavasúti jármű került trélerre, majd a hajó mellé érve annak a gyomrába.  Az érintett járművek voltak még: ASA-233 aláverőgép, AKT 421 aljköz-tömörítő, UDJ-022 Univerzális darus jármű, ARG-361m ágyazatrendezőgép. A célpont: Románia:"

 

AKT-421 nem érintett, és nem Romániába ment a szállítmány. A többi stimmel.

Előzmény: drnyulas (27740)
braun Creative Commons License 2011.04.20 0 0 27744

A darabszámokkal van a baj..meg még mással itt, de az itt OFF:)

Előzmény: jakkk (27743)
jakkk Creative Commons License 2011.04.20 0 0 27743

olvasom ma az iho-n, hogy a DB selejtezett svájci személykocsikat vásárol.

 

nem tud nem eszembe jutni, hogy vajon a magyar vasút miért nem tud ilyeneket venni?! ha még a németnek is jó, akkor nekünk nem lenne..? vagy csak nekik adták..?

SZ.Tamas.. Creative Commons License 2011.04.19 0 0 27742

van felvétel böven még http://www.rhb.ch/Jobs.89.0.html#splash100  :) akakr mozdonyvezetönek is

24 oraban 365nap az RHB szolgalataban

csak akkor ég a pofam mikor feltört autoval térek vissza magyarorszagrol...de ez nem ide tartozik

 

Előzmény: nohabpeti (27741)
nohabpeti Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27741

A legutóbbi nyáron tehervonatozni láttam őket tandemben a Berninán.

Meg egyik nap az utolsó vonattal jöttünk le a Lago Bianco mellől,ahol már készülődtek valami éjjeli pályamunkára,akkor is tandemben.A BEX rendszeres fordulója lehetett 2008 nyarán,minden nap láttuk vele valamelyiket,mikor ott voltunk.

Amúgy a kevenceim a RhB-gépek közül,szép mozdonyok.

Sajnos az MGB HGm 4/4-eseit sosem volt még szerencsém látni,pedig azok még érdekesebbek,a fogaskerekes üzem miatt.

Egyébként a cikk szerzője mennyire bennfentes az RhB-nál? :)

Előzmény: Tastam (27733)
drnyulas Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27740
Előzmény: Deaf (27732)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27739

"Szolnoktól Kiskundorozsmáig vontatja a két gép „kéz a kézben”, ráadásul az eredeti mozdonyával együtt a „gördülő országutat”."

 

 

Szolnoktól Sg Rendezőig és vissza.Az eredeti mozdonya nélkül.

 

 

 

"Kecskemét–Kiskunfélegyháza vágányzár"

 

 

Nem Kecskemét-Városföld?

 

 

 

"Herkulesek"

 

 

Az oldalukon Hercules szerepel.

SZ.Tamas.. Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27738

1,5-2 éve kifejezetten kerülik a szinkronüzemet mas jarmüvel, tul dragak lettek a selectron modulok :),

az utobbi egy évben is talan csak egyszer lehetett személykocsik elött latni, egy bajbajutott Allegra BEX kocsiait hozta vissza egy alagutbol.

amugy ja csak maradt a homaro...mostanaban

Előzmény: Tastam (27733)
Ambzso Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27737

Csörgős extra 3 része????????

vöri_ae Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27736

igen, köszi szépen!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (27735)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27735

Én egy levelet "gördítettem" neked, remélem az is felkelti a Te és a szerkesztők figyelmét.

Előzmény: vöri_ae (27734)
vöri_ae Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27734

Az IH-ét megütötte :)

Előzmény: Deaf (27732)
Tastam Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27733

 Az újság életképek rovatában van szó a szabadkai sinobuszok sanyarú sorsáról. Azt írja a cikk, hogy e járművek keletnémet gyártmányúak, én viszont úgy tudom, hogy NSzK-licensz alapján Jugoszláviában építették, illetve néhány példány származik nyugat-Németországból.
 Az IHO-n lévő, az RhB 'kétéltű' mozdonyairól szóló cikkhez fűznék még pár gondolatot. Ezek a járművek nemcsak a hómarózásra, hanem a karbantartással, felújítással kapcsolatos feszültségmentesítésre is gondolva lettek megépítve, tehát a mifelénk kitolózásnak nevezett tevékenység ellátására (is) szánták őket. 2008-ban a 801-es gépet rendszeresn láttam közlekedni, mégpedig a Bernina-vasút két motorkocsival továbbított vonatain az egyik motorkocsi helyett dolgozni. Gyanítom, hogy vontatójármű-hiány miatt kellett beállítani.

 Ha esetleg rosszak az információim, hozzáértő(bb) majd kijavítja...

Deaf Creative Commons License 2011.04.18 0 0 27732

Erre miért nem ütötte meg az IH(O) stáb ingerküszöbét?

alkotasu Creative Commons License 2011.04.17 0 0 27731

Tulajdonképpen csökkentett sebesség csak Veszprémtől hazafelé volt, de igazából ott volt nagyobb jelentősége, mert a mellékvonalon egyszerűbb volt félreállni. Képzeld, mi lett volna, ha Kápolnásnyéken kellett volna a csapágyfedelet leszedni, kikapargatni a megsült gyapotot (rongyot), begyömöszölni az újabb adagot, olajjal töltögetni a rendszert, visszatenni a fedelet - mögötted a gyossal, személlyel. Félre meg nem tudtak volna állítani...

Előzmény: Bárdos Imre (27730)
Bárdos Imre Creative Commons License 2011.04.17 0 0 27730

Vagyis alágyapotoltak, hogy a kenést ideiglenesen biztosítsák. Ezzel a megoldással, valamint a csökkentett sebességű közekedéssel elérték, hogy a tengely ne rágódjon be.

Előzmény: alkotasu (27729)
alkotasu Creative Commons License 2011.04.17 0 0 27729

Na, megint hasogatok egy kis szőrszálat. Hálából az IHO küldhet nekem valami borotvát... :-)

Szóval: "így alkalmi tömítésekkel sikerült pótolni azt" ez elég szakszerűtlen megfogalmazás. Csapágybetétet nem lehet tömítésekkel pótolni. Valahogy úgy kéne pontosítani a szöveget, hogy "a kenést kényszermegoldással kellett pótolni, illetve a csökkentett sebességgel való haladással meg lehetett előzni a csapágy súlyosabb károsodását." A következő mondatokat kicsit ehhez kéne formálni még.

Zolcsi67 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 27728

Lásd még a novemberi foci-különvonatot Nagyváradról hazafelé, ahol szintén csapágyproblémák miatt a 424-est ki is kellett sorozni.

Előzmény: alkotasu (27721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!