Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ugyanarról beszélünk tulajdonképpen. A kapu túloldalán - nyilván mert nem érdekük - nem igazán foglalkoznak a kocsik bevethetőségének fenntartásával. Télen a sofőrök szerelik fel kis takaróval a hűtőrácsokat, és még csinálnak ezernyi dolgot, hogy a busz pörögjön, az utas meg ne fagyjon meg. Ezért felesleges egy külön céget fenntartani.
Kecskeméten összetehetjük a kezünket a szervíz miatt, pl. Pécshez, BKV-hoz képest mennyország ami itt van. Pécsett volt olyan nap hogy 20 Merci busz állt kint javítani, mert lerobbantak egytől egyig, olyanok miatt, amit előtte javítottak... Egy sofőr ismerősöm mondta, hogy a 280-ashoz amit vezet, kb 5 éve nyúltak ténylegesen, azóta is persze számlázzák mindig... Utoljára pl. elromlott az első ajtó, bevitte szerelni, másnap visszakapta azzal hogy megjavították, persze ugyanúgy nem záródott... Ezután ő maga állt neki megjavítani. Cirka fél óra alatt kész volt vele...
"hogy távolsági kocsik forognak be belvárosi (!!!) helyi járatokba" Igen és plussz 4-6 gépkocsivezető ül bent jármű nélküli vonaltartalékként. "teljesen precíz karbantartásnak köszönhető" Ez sajnos nem karbantartási probléma, hanem szervíz hibája ahol nem javitanak hanem gányolnak ha nem jó, akkor visszamész mégegyszer. És megint leszámlázzák :(
"Ez ügyben Hunyady Szabolcs, a Kunság Volán Zrt. vezérigazgatója elmondta: a jelenlegi rossz időjárási körülények mellett az okozza a legnagyobb gondot, hogy a hetényi úton hatalmas a forgalom, az a szakasz csúcsidőben gyakran bedugul. Ez késést okoz a buszoknál is. Ha a járat nem ér oda időben a végállomásra, akkor visszafelé sem tud elindulni. Bár a mentesítő járatok indítása nem kötelező, ahányszor csak lehetőségük van rá, mindig megteszik. Ám a forgalomtorlódás miatt gyakran a mentesítő járatokat is a menetrend szerinti forgalomban kell használni, hogy a késéseket valahogy lefaraghassák."
Jó minőségű vakolat lehet azon a bizonyos plafonon, hogy nem félnek az urak, hogy leszakad. Reggel valóban csúcs van mindenhol, de arról gondolom nem az autósok tehetnek, hogy mostanában mindennapossá vált (a korábban unikumnak számító) látvány, hogy távolsági kocsik forognak be belvárosi (!!!) helyi járatokba is. Ez nyilván a Kunság Volán kiváló állapotú járműparkjának, na meg a teljesen precíz karbantartásnak köszönhető.
Szerintem ezt a képet a Szent Imre utcánál csináltad!?Nemde?Hetényben néztem, ott kicserélték rendesen a menetrendet, és felkerült a hétvégi új járatpár a 29-en!