Én még csak a gyűjtögető stádiumban vagyok nagy részét tudom, hogy mi kell de biztos sok apróság kimarad. Lassan megjön az autófordító és remélem tavasszal vagy nyár elején eltudom kezdeni a javításokat.
Ma beszélgettem Lacival és minden kérdésemre HaZsolti volt a válasz. Mármint, hogy volt de ő elvitte. :)))))))) De már szépen gyűlnek a motyók, szinte már csak az ajtókra való cuccok hiányoznak, meg a csomagtérzár körüli kis fityfiritty, mert az eléggé el van anyátlanodva. Ebay-en mondjukláttam vadonat újat, lehet beruházok arra.
Sziasztok.van egy 74-es allolámpás mercim amire élég sokat költöttem és utánna jártam és szereltem és stb.de sajnos befejezni már nem fogom tudni.a motor és a válto már fel van ujitva 4uj ajto 2uj elsö sárvédö crom lécek stb.a karoszéria viszont lakatolást igényel!!!ha érdekkel valakit irjon.2000-es szines fém tolvajok kiméljenek!aki ismeri ezt a tipust az tudja mi mennyit ér.
Végre bekerültek a szélvédők. A hátsó utángyártott gumma egész jól működött, de az első az istennek sem akart a helyén maradni. Ment vissza az egész jó állapotú gyári, mert meguntuk a babrálást.
A lökhárítókat nézegettem a hétvégén, hát elég sza a helyzet. A krómos dolgok még csak-csak, de a hátsó belsejében lévő erősítőelem gyakorlatilag elmálott. Miel nem egy nagy bonyolultságú elem, ezért gondoltam legyártom, de ha van valakinek egy menthetője, akkor azt szívesen venném. Ha csak lökössel együtt van, az is jó, mert ha szép, akkor nem küzdök, felteszem azt.
Ugyanilyen necces dolog a díszlécgarnitúra. Az ajtókon lévő vízlehúzóspatentba való díszléceim szőrén szálán eltűntek. Egy darabot nem találok belőle, pedig felforgattam az egész épületet. 3 garnitúra volt belőle pedig... Szóval ha esetleg van valakinek ilyesmi cucca, akkor azt is szívesen veszem.
Sajnos igazad van. Azért sajnos mert nekem alapméret van, most néztem meg és ugy van ahogy mondtad 4,5 mm-es és ezt cseréltem 3,5 esre. Amugy én debrecenben rendeltem hozzá a postaauto-tól és nem volt egy horror összeg. Pontosan nem emlékszem de én tizenkettőt vettem, ha olyan rettentő drága lett volna biztos nem veszem meg
Megnézem milyenjeim vannak otthon mert én is cseréltem. M114-ben, de kinézetre teljesen ugyanez. Én ugy emlékszem 2,5 em van megmarada. Talán 2,5 az alap, 3,5 az első, 4,5 a második javitókészlet. Az átmérőt le tudnád mérni?
Tegnap meglátogatott HaZsolti és egy jót beszélgettünk az állólámpás projektekről. Mutogatom neki mérgemben, hogy a polcon itt ez a sok ajtótető meg A oszlop takaró a barnától a fekete színig illetve tabakból az összes ajtóra van tartalék, bezzeg a balhátsóra csak egy törött van, erre leemelek a polcról egy hibátlant. Azt hittem megüt a guta. Ha ezerkétszázszor nem pörgettem át az egész készletet, akkor egyszer sem, most meg egy laza mozdulattal leemelem a polcról a hiányzó elemet.... :)
Tegnap megjöttek a B oszlopra való gumicsíkok, illetve megrendeltem a üszöb külső részére való takarólapokat. Nem olyan katasztrófális az áruk, viszont jól mutatnak ha újak. Jövő héten végleges összeszerelés, futóműállítás, majd két hét múlva műszaki szaki. :)
Nekem eltartott egy darabig, amíg felkutattam ennek az alkatrésznek a forrását, miután a UNIX-ban már vagy két éve nem tartják, de sikerült. Az első pár darabot ma du. ki is szállítják.
Ha valakit érdekel ilyen szűrő, jelezze, berendelem. Három hét alatt hozzák meg Németországból, de kértem, hogy tartsanak mostantól minimál készletet, úgyhogy reményeim szerint folyamatosan lesz.
Persze, ha hirtelen mindenki ráébred, hogy 5e km-enként ki kellene cserélni, vagy hogy már nem cserélt száz éve, mert nem kapott, vagy nem is tud róla, hogy kell ilyen az olajszűrő elé, és emiatt egyszerre kell 30 db, gondolom azt is örömmel meghozzák.
240D 3.0 motorban vezérműlánc-kerekeket készülök cserélni. A UNIX-nál éppen nem kapható a vezérmű tengely kereke. Azt az információt kaptam, hogy a 123-as 300D motorjának vezérmű tengely lánckereke azonos az enyémmel. Logikusnak hangzik, hiszen ugyanezt az öthengeres motort rakták mindkettőbe.
Mi a véleményetek, megvegyem a 23-asét? Jó lesz hozzá?