Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szuprahírró2 Creative Commons License 2000.11.29 0 0 468
Sajna nem vagyok annyira tehetős, hogy ebben segíteni tudjak.(amúgy se tenném) De azért szorgalmasan gyüjtögessél, én szorítok neked. És soha ne add oda az anyukádnak mert akkor még ha lehet, még a mostaninál is gyengusabban fog pörögni a kocsid. De igérem gondolkozóba esem a helyemet illetően én is!!

Szella!

Előzmény: DarkSide (467)
DarkSide Creative Commons License 2000.11.29 0 0 467
Szia!

Lennél olyan kedves és megfinanszíroznád nekem azt a 15 éves Jaguárt, amit jövő év közepére terveztem megvenni? Csak hogy ne kelljen két és fél évet eltöltenem ebben a vacakban és nyugodt szívvel odaadhassam anyukámnak, aki legalább tudja, hogy hol a helye. Te tudod, hogy hol a helyed?

Hogy egy kicsit ON is legyek:
Nemrég volt a falunkban egy előadóesten Koncz Gábor. Neki is volt egy BMW-je. Amikor a Vörös zsarut forgatták, Arnold adott neki egy példányt a könyvéből és aláhúzott neki pár sort. Nem méltatta túlságosan ezen tipusú autókkal rendelkezők széles körét(valahogyúgy szólt az idézet, hogy nem bírják elviselni, ha valakinek szebb, jobb, gyorsabb autója van). Koncz Gábor saját bevallása szerint most már ő is emígyen vélekedik.:)

Tisztelettel DarkSide

Előzmény: Szuprahírró2 (466)
Szuprahírró2 Creative Commons License 2000.11.29 0 0 466
Ebben én is 1-et értek!(milyen fura) A SUZUKI márkájú autó az édesanyáknak való akik tudják, hogy hol a hejük és nem képzelik F1-es pilótának magukat, hanem lassan, körültekintően vezetnek(így talán nem esik szét alattuk) És nem repül hátra a magnó ha hátulról nekikkoccan valaki.

Csummárrum!

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.28 0 0 465
Ámen! :)))))))))))
Előzmény: gebild (464)
gebild Creative Commons License 2000.11.28 0 0 464
Joe 155

Azt hiszem márkától való hovatartozástól függetlenül, ebben igazán egyet értünk. :)))))
A buzukisok meghatározóan nagy része vagy irígy+bunkó vagy béna. De ezek variációja is előfordul. 10telet a kivételnek. (találkoztam már ilyennel is alíg 2 napja!!!)

Előzmény: Joe 155 (463)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.28 0 0 463
Azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenhető, hogy sokkal több kis kivagyi f@sz ül Suzukiban, mint bármely más tipusban. Jókat derülök, amikor a 68 LE-vel erősködnek az utakon, de ha túlzásba viszik, akkor le kell őket takarítani!
gebild Creative Commons License 2000.11.28 0 0 462
suzuk(P)ista

Én igen nyugodt BMW-s vagyok, és legtöbbször nem a másik autóst nézem le, csak a köcsögöket akik, mert nekem BMW-m van és ez biztos irígységet vált ki, próbálkoznak. Azután meg csak néznek ki a fejükből és ilyen baromságokat írnak mint TE.

'94 525 TDS

Előzmény: suzuk(P)ista (460)
Gabó Creative Commons License 2000.11.23 0 0 461
Megkövetem magam, és elismerem, hogy HIBÁZTAM.
Gabó
suzuk(P)ista Creative Commons License 2000.11.23 0 0 460
Ha nem mondtad volna, akkor is látszik, hogy béemvés vagy. ;) Azt nem értem, hogy miért nem valljátok be legalább magatoknak, hogy lenézitek a másik autóst és élvezitek a fikázását. És az utakon is így viselkedtek. Legalább magatokat ne csapjátok be! ;)
Előzmény: GanXstaZolee (459)
GanXstaZolee Creative Commons License 2000.11.23 0 0 459
suzuk(P)ista jó a neved, kérdezném, P mint paraszt ugye? Legalábbis a hozzászólásod alapján mindenképp. DE lehet mást is jelenthet, pl. férfi nemiszervet, vagy hasonlót. :)

Egy tapló BMW-s.

Előzmény: suzuk(P)ista (458)
suzuk(P)ista Creative Commons License 2000.11.23 0 0 458
A béemvéseknek hivatalból agresszívnek kell lenni. Nehogy kilógjanak a sorból. A béemvében a tapló viselkedés biztos szériatartozék az autóhoz. Vagy ez extra? :)
fastcar Creative Commons License 2000.11.21 0 0 457
A Countach az Lamborghini és nem Ferrari :)) 1971-ben mutatták be 1973-90 között gyártották. Az utolsó 5 évben 455 LE volt a teljesítménye.
Mellesleg egy épkézláb 2.5 TDi-t se kapsz meg ennyiböl, tegyél mellé még egy 1.5-ös szorzót.
A mi autóinkban pedig tényleg élmény az autózás. :))
Előzmény: Gabó (456)
Gabó Creative Commons License 2000.11.21 0 0 456
Tényleg jó. El is tudom képzelni, amint a Ferrarival végigkocsikázok Bartók Béla úton, vagy esetleg egy belvárosi parkolóban(tudjátok olyan félig a járdára) kívánok megállni, mi történik majd. Második autónak inkább elmenne, de mivel ha lenne 2-3 és nem 4-6 millióm volt a szöveg így nem tudom elképzelni semmiképpen.
Azért remélem ti örömöteket lelitek bennük
Őszinte tisztelettel
Gabó
ui Én pedig nem hiszem, hogy 2v3 ajtós kocsival szeretnék közlekedni, bár ha egy S1-es?!!:-))))
fastcar Creative Commons License 2000.11.20 0 0 455
Jól beszélsz IC!!

De vazze eltöröm a kezed, hogy az Audisnak ajánlod fel a haver Countach-át, ahelyett, hogy nekem azonmód megkülted volna a telszámot :)))

Előzmény: Inner Circle (454)
Inner Circle Creative Commons License 2000.11.20 0 0 454
"Lényeg, ha lenne 2-3 millióm autóra nem hiszem, hogy 2.5 TDI Audiról le tudnátok beszélni."

Na, fogadjunk! Te Gabó, egy haverom most akar eladni egy használt Countachot, azt mondja, 2-3 millából megszámítja! :)))

Ui: egyik Alfámnak sem potyognak ki a kapcsolói, több pedált sem szoktam egyszerre rugdosni. A kilincsekről nem tudok nyilatkozni, mert kettőnél (na jó, háromnál) több ajtósat elvből nem... :)

Előzmény: Gabó (453)
Gabó Creative Commons License 2000.11.20 0 0 453
Nem szotam ilyeneket olvasni, mert minden szentnek maga felé hajlik a keze.
Egyébként, hogy mi minek a padlólemeze, stb szerintem ésszerűségi dolog. Egy autó árában ugyanis jelentős pénz a tervezés is. Ha egyszer műxik vhol, akkor miért ne használják fel máshol is.. Persze a kisebb konszernekenek nincs lehetőségük erre.Az árakat már megtárgyaltuk egy más topicban, és egyetértek tényleg drága. Itt azonban figyelembe kell venni, azt is, hogy valszeg többért tudod majd eladni is. A visszapillantó tükör, stb dolgokban el lehet veszni, gondolom van még egy két probléma. No persze szerintem ez más autón is megvan.
A BMW-s klubba pedig nem hiszem, hogy jó lenne belépőnek az Audi-s mivoltom..
Lényeg, ha lenne 2-3 millióm autóra nem hiszem, hogy 2.5 TDI Audiról le tudnátok beszélni.
Előzmény: minimal (452)
minimal Creative Commons License 2000.11.20 0 0 452
Gabó!

Hm... ezt nem egy német érdekeltségű autós lapban olvastad? (Az Auto Motor und Sport egy összesített tesztkönyvében 90 tesztben mindenhol csak a német (!) érdekeltségű autók diadalmaskodtak, és ott olvastam ezt a kilincs marhaságot). A pedárendre eddig még egy Alfatulaj nem panaszkodott.

Viszont büszke lehetsz, hogy résztvettél az évszázad legnagyobb átverésén
Herr Piech rendezésében. Sajnos az a tapasztalatom, hogy hülyének nézik az embert az
az Audinál. Volt szerencsém összehasonlítani az A3-ast és a Golfot (NINCS különbség kidolgozásban), vezettem fapados alap A4-est (6 millióért valószínűleg a legdrágább fapad). De hogy pl. a TT milyen pénzkidobás, arról az tanúskodik, hogy a Leon 1.8T padlólemeze, futóműve, motorja, hajtáslánca 1 az 1ben ugyanaz, mint a TT-é.
(hogy arról a mini jobboldali visszapillantóról ne is beszéljünk, ami már a Golfon és a Fabián is idegesítő, nemhogy a szuperdrága A8-on. Szóval hol a tömegtermelés?
Nem baj, a bunkó gengszterek BMW-s klubjába belépést nyerhetsz vele! :-)))

Bocsánat a hosszú off topicért, de ez kikívánkozott.
üdv: minimal

Előzmény: Gabó (449)
Gabó Creative Commons License 2000.11.20 0 0 451
Nyáron még nem annyira, de dolgozok rajta:-))
Inner Circle Creative Commons License 2000.11.20 0 0 450
Elárlok egy titkot: az a furcsak kis f betű, aminek a szára SM betűkből áll, az nem az Alfa márkajelzése, és az nem Alfa, amire ráírták! :)

(Télen, persze. No de nyáron!...)

Előzmény: Gabó (449)
Gabó Creative Commons License 2000.11.20 0 0 449
Tényleg nagyon izléses az alfa, az elsőajtón krómkilinccsel, a hátsón pedig műanyaggal. No persze értem tömegcsökkentés. Talán ezért vannak közel a pedálok is egymáshoz (csak a törpetalpúak tudják őket vezetni). A lötyögő műanyagokról meg a széthulló kapcsolókról nem is beszélve.
Egyébként várom az agresszív BMW-seket, meg a királydizájn Alfásokat.
Üdv egy Audis, aki télen még nagyobb előnyben van
Blindmouse Creative Commons License 2000.11.20 0 0 448
borzalmasan ronda..
Előzmény: myra_ (434)
Inner Circle Creative Commons License 2000.11.20 0 0 447
Hehehe, erről eszembe jutott egy jó... Az általam ismert legaljasabb ( :))) ) ember nyári Tisza-menti sátorozásra Jeep Cherokee-val érkezett. A tábor sok kilométernyi járhatatlan földútra volt a falutól, így gálánsan felajánlotta hogy a lányokat beviszi a kocsival. Aztán jól beragadt a sárba, a lányok kiszálltak tolni, a kocsi meg telefröcskölte őket sárral... "Vegyétek le a pólót, kimossuk, a napon gyorsan megszárad!"
Tuti hogy előre így találta ki a nyavalyás!!! :)))
Előzmény: minimal (446)
minimal Creative Commons License 2000.11.20 0 0 446
gebild

Van szerencsém Budán lakni, és gyakran részesülök a téli viszonyok közt partravetett halként
vergődő BMW-sek (és Mercisek) látványában. Tavaly is toltam egyet segítségképp, az a gonosz verda hálából telihányta hóval a ruhámat! :-))

üdv: minimal

gebild Creative Commons License 2000.11.20 0 0 445
minimal

Aztán miért is kell átszállni a BKV-ra? Pont a tél a legjobb szórakozás BMW-vel. :)))))

Előzmény: minimal (444)
minimal Creative Commons License 2000.11.19 0 0 444
Sziasztok!

Szerintem is van némi igazság a topic címében. Remélem hamar leesik a hó, mert akkor a BMW-sek átszállhatnak a BuszMetróWillamosra (sajna az Audisok nem) :-))

Egyébként miért írja oda minden BMW-s, hogy milyen típusú a kocsija (és hány LE-s). Szegény W. da Silvát meg ne szídjátok,az új puffasztott SEAT-okat elnézve megbánta tettét. :-)
Ha hozzátesszük, hogy az Alfa 166-os szépségével (szerintem) csak egy másik limuzin versenyezhet, a Maserati Quattroporte, akkor még inlább elnézhető a baklövés.
(Bár lenne bármilyen Alfám!!!)

Üdv: minimal

Inner Circle Creative Commons License 2000.11.18 0 0 443
Majdnem. A VW 12 hengeres tervezője Giugiaro (Italdesign), csakúgy mint a Joe által belinkelt Italdesign Schigherának. Erre mondom, hogy ha nagy név kell, akkor Olaszhonba mennek a germánok.
Előzmény: PÍT (441)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.17 0 0 442
Látom, Joe formában vagy :)) Helyes, helyes. :))
fargo, azt írtad lejjeb: "Az olaszok -- ellentétben a dögös karosszéria-designtól -- a kocsijaik belsô terében már kevésbé tudnak színvonalasat alkotni. Sokszor átgondolatlan, hebehurgya, rossz megoldásokat hoznak. Persze ez, ismerve az autók pozitívumait, szerintem általában megbocsátható." Szóval én eddig kiskategóriás Fiat-VW, illetve nagyban az 500-as Mercedes - Lancia Thema párosítást néztem meg, próbáltam ki, stb. És akár praktikussági, akár "belvilági" pl. design, felszereltség, ízlésesség, (merciben kék műanyag rózsagyökérrel, háát, nem tudom...) szóval lehet hogy nincs túl sok összehasonlítási alapom, de amennyit én láttam, a német autók belvilágban is jóval szegényesebbnek tünnek mint az olaszok. (perszem a "csinkve" nincs túl spirázva, de nézz meg egy pólót melette...) De pl. egy Jaguár azért már más kategória, de azt pl. az autós lapok a Lamborghinivel szokták hasonlítgatni. Ha próbálom reálisan átgondoloni, akkor egyre kevésbé értem miért fizetnek a "népek" annyival többet egy _sokkal_ puritánabb autóért, hacsak nem azért mert van aki a "csak a német autóra" esküszik. Kinek a papné, kinek a lánya :)))
Tényleg ismeritek a vazelinos autós viccet?
PÍT Creative Commons License 2000.11.16 0 0 441
Aht!
Ha ilyen biztos vagy magadban, akkor lefogadom, hogy a Pinafaszi mühelyében.:o)Szóval kötjük az ebet a karóhoz?
Előzmény: ath (440)
ath Creative Commons License 2000.11.16 0 0 440
c20xe!
Ugyan lécci nézz már utána, hogy hol tervezték a VW 12 hengeresének karosszériáját! Köszi!
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.16 0 0 439
Ez volt a legjobb kép amit találtam! :)))
A többi még ilyen sincs!:)
Előzmény: PÍT (438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!