Sajna nem vagyok annyira tehetős, hogy ebben segíteni tudjak.(amúgy se tenném) De azért szorgalmasan gyüjtögessél, én szorítok neked. És soha ne add oda az anyukádnak mert akkor még ha lehet, még a mostaninál is gyengusabban fog pörögni a kocsid. De igérem gondolkozóba esem a helyemet illetően én is!!
Lennél olyan kedves és megfinanszíroznád nekem azt a 15 éves Jaguárt, amit jövő év közepére terveztem megvenni? Csak hogy ne kelljen két és fél évet eltöltenem ebben a vacakban és nyugodt szívvel odaadhassam anyukámnak, aki legalább tudja, hogy hol a helye. Te tudod, hogy hol a helyed?
Hogy egy kicsit ON is legyek:
Nemrég volt a falunkban egy előadóesten Koncz Gábor. Neki is volt egy BMW-je. Amikor a Vörös zsarut forgatták, Arnold adott neki egy példányt a könyvéből és aláhúzott neki pár sort. Nem méltatta túlságosan ezen tipusú autókkal rendelkezők széles körét(valahogyúgy szólt az idézet, hogy nem bírják elviselni, ha valakinek szebb, jobb, gyorsabb autója van). Koncz Gábor saját bevallása szerint most már ő is emígyen vélekedik.:)
Ebben én is 1-et értek!(milyen fura) A SUZUKI márkájú autó az édesanyáknak való akik tudják, hogy hol a hejük és nem képzelik F1-es pilótának magukat, hanem lassan, körültekintően vezetnek(így talán nem esik szét alattuk) És nem repül hátra a magnó ha hátulról nekikkoccan valaki.
Azt hiszem márkától való hovatartozástól függetlenül, ebben igazán egyet értünk. :)))))
A buzukisok meghatározóan nagy része vagy irígy+bunkó vagy béna. De ezek variációja is előfordul. 10telet a kivételnek. (találkoztam már ilyennel is alíg 2 napja!!!)
Azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenhető, hogy sokkal több kis kivagyi f@sz ül Suzukiban, mint bármely más tipusban. Jókat derülök, amikor a 68 LE-vel erősködnek az utakon, de ha túlzásba viszik, akkor le kell őket takarítani!
Én igen nyugodt BMW-s vagyok, és legtöbbször nem a másik autóst nézem le, csak a köcsögöket akik, mert nekem BMW-m van és ez biztos irígységet vált ki, próbálkoznak. Azután meg csak néznek ki a fejükből és ilyen baromságokat írnak mint TE.
Ha nem mondtad volna, akkor is látszik, hogy béemvés vagy. ;) Azt nem értem, hogy miért nem valljátok be legalább magatoknak, hogy lenézitek a másik autóst és élvezitek a fikázását. És az utakon is így viselkedtek. Legalább magatokat ne csapjátok be! ;)
suzuk(P)ista jó a neved, kérdezném, P mint paraszt ugye? Legalábbis a hozzászólásod alapján mindenképp. DE lehet mást is jelenthet, pl. férfi nemiszervet, vagy hasonlót. :)
A béemvéseknek hivatalból agresszívnek kell lenni. Nehogy kilógjanak a sorból. A béemvében a tapló viselkedés biztos szériatartozék az autóhoz. Vagy ez extra? :)
A Countach az Lamborghini és nem Ferrari :)) 1971-ben mutatták be 1973-90 között gyártották. Az utolsó 5 évben 455 LE volt a teljesítménye.
Mellesleg egy épkézláb 2.5 TDi-t se kapsz meg ennyiböl, tegyél mellé még egy 1.5-ös szorzót.
A mi autóinkban pedig tényleg élmény az autózás. :))
Tényleg jó. El is tudom képzelni, amint a Ferrarival végigkocsikázok Bartók Béla úton, vagy esetleg egy belvárosi parkolóban(tudjátok olyan félig a járdára) kívánok megállni, mi történik majd. Második autónak inkább elmenne, de mivel ha lenne 2-3 és nem 4-6 millióm volt a szöveg így nem tudom elképzelni semmiképpen.
Azért remélem ti örömöteket lelitek bennük
Őszinte tisztelettel
Gabó
ui Én pedig nem hiszem, hogy 2v3 ajtós kocsival szeretnék közlekedni, bár ha egy S1-es?!!:-))))
"Lényeg, ha lenne 2-3 millióm autóra nem hiszem, hogy 2.5 TDI Audiról le tudnátok beszélni."
Na, fogadjunk! Te Gabó, egy haverom most akar eladni egy használt Countachot, azt mondja, 2-3 millából megszámítja! :)))
Ui: egyik Alfámnak sem potyognak ki a kapcsolói, több pedált sem szoktam egyszerre rugdosni. A kilincsekről nem tudok nyilatkozni, mert kettőnél (na jó, háromnál) több ajtósat elvből nem... :)
Nem szotam ilyeneket olvasni, mert minden szentnek maga felé hajlik a keze.
Egyébként, hogy mi minek a padlólemeze, stb szerintem ésszerűségi dolog. Egy autó árában ugyanis jelentős pénz a tervezés is. Ha egyszer műxik vhol, akkor miért ne használják fel máshol is.. Persze a kisebb konszernekenek nincs lehetőségük erre.Az árakat már megtárgyaltuk egy más topicban, és egyetértek tényleg drága. Itt azonban figyelembe kell venni, azt is, hogy valszeg többért tudod majd eladni is. A visszapillantó tükör, stb dolgokban el lehet veszni, gondolom van még egy két probléma. No persze szerintem ez más autón is megvan.
A BMW-s klubba pedig nem hiszem, hogy jó lenne belépőnek az Audi-s mivoltom..
Lényeg, ha lenne 2-3 millióm autóra nem hiszem, hogy 2.5 TDI Audiról le tudnátok beszélni.
Hm... ezt nem egy német érdekeltségű autós lapban olvastad? (Az Auto Motor und Sport egy összesített tesztkönyvében 90 tesztben mindenhol csak a német (!) érdekeltségű autók diadalmaskodtak, és ott olvastam ezt a kilincs marhaságot). A pedárendre eddig még egy Alfatulaj nem panaszkodott.
Viszont büszke lehetsz, hogy résztvettél az évszázad legnagyobb átverésén
Herr Piech rendezésében. Sajnos az a tapasztalatom, hogy hülyének nézik az embert az
az Audinál. Volt szerencsém összehasonlítani az A3-ast és a Golfot (NINCS különbség kidolgozásban), vezettem fapados alap A4-est (6 millióért valószínűleg a legdrágább fapad). De hogy pl. a TT milyen pénzkidobás, arról az tanúskodik, hogy a Leon 1.8T padlólemeze, futóműve, motorja, hajtáslánca 1 az 1ben ugyanaz, mint a TT-é.
(hogy arról a mini jobboldali visszapillantóról ne is beszéljünk, ami már a Golfon és a Fabián is idegesítő, nemhogy a szuperdrága A8-on. Szóval hol a tömegtermelés?
Nem baj, a bunkó gengszterek BMW-s klubjába belépést nyerhetsz vele! :-)))
Bocsánat a hosszú off topicért, de ez kikívánkozott.
üdv: minimal
Tényleg nagyon izléses az alfa, az elsőajtón krómkilinccsel, a hátsón pedig műanyaggal. No persze értem tömegcsökkentés. Talán ezért vannak közel a pedálok is egymáshoz (csak a törpetalpúak tudják őket vezetni). A lötyögő műanyagokról meg a széthulló kapcsolókról nem is beszélve.
Egyébként várom az agresszív BMW-seket, meg a királydizájn Alfásokat.
Üdv egy Audis, aki télen még nagyobb előnyben van
Hehehe, erről eszembe jutott egy jó... Az általam ismert legaljasabb ( :))) ) ember nyári Tisza-menti sátorozásra Jeep Cherokee-val érkezett. A tábor sok kilométernyi járhatatlan földútra volt a falutól, így gálánsan felajánlotta hogy a lányokat beviszi a kocsival. Aztán jól beragadt a sárba, a lányok kiszálltak tolni, a kocsi meg telefröcskölte őket sárral... "Vegyétek le a pólót, kimossuk, a napon gyorsan megszárad!"
Tuti hogy előre így találta ki a nyavalyás!!! :)))
Van szerencsém Budán lakni, és gyakran részesülök a téli viszonyok közt partravetett halként
vergődő BMW-sek (és Mercisek) látványában. Tavaly is toltam egyet segítségképp, az a gonosz verda hálából telihányta hóval a ruhámat! :-))
Szerintem is van némi igazság a topic címében. Remélem hamar leesik a hó, mert akkor a BMW-sek átszállhatnak a BuszMetróWillamosra (sajna az Audisok nem) :-))
Egyébként miért írja oda minden BMW-s, hogy milyen típusú a kocsija (és hány LE-s). Szegény W. da Silvát meg ne szídjátok,az új puffasztott SEAT-okat elnézve megbánta tettét. :-)
Ha hozzátesszük, hogy az Alfa 166-os szépségével (szerintem) csak egy másik limuzin versenyezhet, a Maserati Quattroporte, akkor még inlább elnézhető a baklövés.
(Bár lenne bármilyen Alfám!!!)
Majdnem. A VW 12 hengeres tervezője Giugiaro (Italdesign), csakúgy mint a Joe által belinkelt Italdesign Schigherának. Erre mondom, hogy ha nagy név kell, akkor Olaszhonba mennek a germánok.
Látom, Joe formában vagy :)) Helyes, helyes. :))
fargo, azt írtad lejjeb: "Az olaszok -- ellentétben a dögös karosszéria-designtól -- a kocsijaik belsô terében már kevésbé tudnak színvonalasat alkotni. Sokszor átgondolatlan, hebehurgya, rossz megoldásokat hoznak. Persze ez, ismerve az autók pozitívumait, szerintem általában megbocsátható." Szóval én eddig kiskategóriás Fiat-VW, illetve nagyban az 500-as Mercedes - Lancia Thema párosítást néztem meg, próbáltam ki, stb. És akár praktikussági, akár "belvilági" pl. design, felszereltség, ízlésesség, (merciben kék műanyag rózsagyökérrel, háát, nem tudom...) szóval lehet hogy nincs túl sok összehasonlítási alapom, de amennyit én láttam, a német autók belvilágban is jóval szegényesebbnek tünnek mint az olaszok. (perszem a "csinkve" nincs túl spirázva, de nézz meg egy pólót melette...) De pl. egy Jaguár azért már más kategória, de azt pl. az autós lapok a Lamborghinivel szokták hasonlítgatni. Ha próbálom reálisan átgondoloni, akkor egyre kevésbé értem miért fizetnek a "népek" annyival többet egy _sokkal_ puritánabb autóért, hacsak nem azért mert van aki a "csak a német autóra" esküszik. Kinek a papné, kinek a lánya :)))
Tényleg ismeritek a vazelinos autós viccet?