Sziasztok! Ford Mondeo TDCI-t szeretnék vásárolni, lehetőleg automata váltóval. Tudom, megoszlanak a vélemények, engem konkrétan az olajfogyasztás érdekelne. Tudtok segíteni? Előre is köszi!
Tegnap reggelre ellopták a 2 éves Focus-unkat. KB 2 hónapja volt garanciális szervószivattyú cserén az autó a FORD PETRÁNYI-nál. Szerintem az az egyetlen hely ahol csinálhattak hozzá kulcsot. Merthogy tuti, hogy kulccsal vitték el (ezt is). A címet nem tudom, hogy tudhatták meg (nem bejelentett cím). De már erre is van sejtésem (tulajdoni lapok) csak ezt nem lehet felgöngyölni csak ha meg van a tolvaj. Szóval ez van.
Hannibal2: Sikerült valamit kicsikarni belőlük? Érdemes szorongatni a töküket vagy hadjuk, hogy kilopják a szemünket is? Sajnos a hadseregbe csak azok lépnek be álltalában akik hasonló cipőben járnak. Ahogy én is így teszek. De nem baj. Én nem akarok belenyugodni, hogy megszabadítottak 2.5 MFt-tól.
jocki1
Sejtettem hogy Mondeo vagy Focus lehet, az mk1-2 és a motorkód miatt.
Tűmozgásérzékelő már inkább lehet dieselen...
Mindenesetre ha a gazdi lemondana a hullott alkatrészekről, még mindig érdekel tanulmányozási szempontból, mert nekem az előd RTH kódos 44kW-os szívódezső csodám van, és érdekel a különbsége a turbóssal szemben.
- Már felvilágosítottak, hogy a porlasztón nem kopogásérzékelő van, hanem tűmozgásérzékelő. Azt hiszem, hogy ez kell a vezérlőnek.
- az adagoló csatlakozója stimmel, első körben rajta hagyjuk a donoron (régebbi: 65kW, kód: RFM (?mkI)) hátha kezeli a javítandó autó vezérlője.
- a lerobbant motor teljesen kész van (még nincs szétbontva): eszi az olajat ezerrel (gondolom a turbó is megkapta a magáét a szar olajjtól), hengerfejes is (a hűtőrendszerben alig volt hűtőfolyadék, amikor kihozta a műhelybe a gazdája) tehát szerintem nem kell neked arról semmi :(
Sziasztok! Motorcsere ügyben lenne szükségem segítségre. A döglött motor adatai: 1.8 (1753 cm3) TDI, 66kW, kód: RFN (?mkII). A donor motor adatai: 1.8 (1753 cm3) TDI, 65kW, kód: RFM (?mkI). A motor felfüggesztése azonos. Az adagoló Lucas, típusszáma nem azonos. A döglött motoron van kopogásérzékelő, a donoron nincs. A kábelköteg fő csatlakozója nem egyforma (a váltó felett). A kérdésem az, hogy működhet a fenti csere szüleménye, ha az adagolót, kopogásérzékelőt porlasztostól, kábelköteget "átoperálom" a donorra? Van esetleg valakinek ilyen, hasonló tapasztalata? Előre is köszönöm a segítséget: Gyuri
A hétvégén,szombat reggel 8 órakor szlalom versenyt rendezünk a Duna Plaza parkolójában,ahová Mindenkit szeretettel várunk! Kiírás elérhető a következő linken:
Sztem generátor is csinálhatja, nekem mióta kint voltam olaszban, kicsit mélyebb, de olyan folyamatosan nyöszörgő hangja van, csak akkor szünik meg, amikor a fordulat szinte majdnem nullára lecsökken...
De nemtok rájönni mi az, majd elviszem egy szerelőhöz és meghallgattatom vele!
Az Escortokban úgy látszik, valami sípol. Nálam is van fütyülés, sebességtől függő, már egészen megszoktam. Különböző vezérműszíjakra gyankodtunk, de nem. És nem is a szél, mert akkor is van, amikor áll az autó, csak alapjáraton halkabban fütyürészik, mint mondjuk, 130-nál. Olyan, mint valami rádiós interferencia, csak az a baj, hogy nincs is rádió a kocsiban. De egész jól kezdem megszokni, így egy év után. :))
Az nem lehet, hogy csak a nagy sebességre való tekintettel (meg amugy is) valami kilazult, és a sebesség miatt a motortérbebekerülő levegő sípol az a kilazult alkatrész résén? :D
Nem 16 szelepeshez néztem a készletet, mert mielőtt kivűlasztanád mit szeretnél venni, előtte az autód ponos típusát kiválasztatja veled a rendszer, és csak azokat az anyagokat hozza fel, amik az autódhoz való... Vagyios elméletileg! :S
Szal akkor nyugodjak meg, és csak 8 db kell nekem! :)
Láma kérdésem következik! Mi a különbség a darabban kapható szelepszár szimering és a készletben kapható szelepszár szimering között? A készletben kapható szelepszár szimeringnél 16db alkatrész mutat a kép... Holott csak 8 hengeres az Escortom... Két részből tevődne össze egy szelepszár szimering? Vagy szelepenként 2 db kellene? Remélem nem túl nagy lámaságot kérdeztemn!
MK-VII / 1999 / 1,4i escortom az alábbi jelenséget produkálja: kb 120-130 között gázadáskor halk sípoló hang jön a motortérből. 130 km/ó felett elhalkul, sőt meg is szűnik ez a hang... Mi lehet ennek az oka? Szerelőm szerint nem kell vele foglalkozni. (De pl: a céges VW Vento-ban miért nincs ilyen hangeffekt?) :-((
Köszi..azóta voltam szervízben és érdeklődtem ez ügyben...Nos,a ford xenon ócska..és minimális állitási lehetőség van.Ezt nem én mondtam,de tény :sok fordosnak nem megfelelő a xenon hatása