Minden, ami navigációs eszközökkel, és azokra telepített jogtiszta navigációs szoftverekkel kapcsolatos.
A warezolásnak, nem jogtiszta szoftverekre vonatkozó hozzászólásoknak ebben a topikban tiltás a következménye.
Annyi ilyen totálcsere jobb masináknál nincs. Egy MM méretű céget nem küld padlóra néhány betli. Azért néha a NAVON-t is meg lehet találni, biztos az én hibám, hogy 2-ből 2x nem sikerült.
A lényeg, vagy a kereskedőnek, vagy a márkának megbízhatónak kell lenni.
... míg el nem romlik. Akkor előjöhet a cég hiányos vevőszolgálati háttere, márkaszervize pl. nehezen fellelhető. Tehát jó kereskedőnél kell venni a masinát, aki ha elromlik, kicseréli szó nélkül, akkor is, ha a NAVON-t nem találta meg.
A NAVON legnagyobb előnye, hogy hivatalosan támogatja az iGO-t (vagy viszont), nem kell gyanús kalózpéldányokkal kinlódni. Persze ez pénzbe kerül, de a készülékkel együtt véve nem vészes. Tudtommal iGO8 hivatalosan nincs hozzá, "csak" a Primo. Annak jobbnak kellene lenni, mert újabb és funkcionálisan több van benne. Az iGO8 viszont igen régi és kipróbált "harcos", mégha kevesebbet is tud. Viszont a Primo "kézben van".
De annyifele tipus van, hogy lehet erdemes elzarandokolnod a Garmin Visegradi utcai epuletebe, ahol ertenek is hozza. Mar ha a Garmin mellett dontesz, mert ott csak az van. :)
Ezt nagyjabol egy tudja es Garminnak hivjak. :) Mondanam, hogy kinek mire all ra az agya, de a nagymeretu, letisztult ikonok es kezelofelulet is mellette szol. No meg a normalisan kezelheto updazer. Probalj elettartam frissiteses modellt venni, ezeket LT LM LMT koddal szoktak arulni.
Sziasztok! Édesanyámnak szeretnék venni egy GPS-t (lehetőleg minél hamarabb) ami egyszerűen kezelhető, jól látható, nagy betűkkel-számokkal vannak rajta kiírva a dolgok, és eléggé "fool-proof" ahhoz, hogy az idősebb generáció is tudja kezelni :) Úgy terveztem, csak bemegyek a Media Marktba és veszek egyet, de jó lenne tudni, melyik márka tudja az előbb leírtakat. Tudnátok segíteni? Köszi előre is!
Megyei matrica probléma? Elindulsz fizetős út elkerüléssel, aztán amikor már felhajthatsz a pályára, akkor átállítod fizetős úton tervezésre. Nem kényelmes, de szerintem nincs más. Talán egyszer valaki ír egy kiegészítőt amivel ki lehet választani a fizetett megyéket.
Fórumtársak. Hogy kell i-Go 8-ban úgy összeállítani egy útvonalat, ami először ne autópályán vezessen de útközben vigyen át pályára? Nem vagyok nagy világjáró, használom már rég óta, de még ilyen kombinált tervezésre nem volt szükségem. Jól kérdeztem ?
Megjött a válasz: beírta a meglévő utolsó sor után: teljes siker ! Nagyon köszönik. Bár amikor az beírás után először indították, kiverte a veríték, jött a Fatal application error üzenet. De egy újraindítás és rendben indult hibaüzi nélkül. Ezt többször megcsinálták, minden rendben.
Mindegy, hogy hanyadik sorba írod. Annyi fog történni, hogy a töltés megszűnésekor nem fog kikapcsolni a készülék. Csak figyelmeztet, hogy akksiról üzemel tovább.
A bolt még megvan, de aki nekem segített az már nincs ott, nem tudom kideríteni. A jelenlegi készüléket fogadják, de ugye most nem lehet leadni, szolgálatban van.
Jó lenne tudni más készülékeknél is van-e ez a gond? Ismerek sok navigációt használót, de még senki nem beszélt erről a gondról. Lehet valahol, valamelyik sorban a 0-t 1-re vagy fordítva kellene lenni?
Baráti házaspárunk nyaralás előtt hivatalos helyen vásárolt egy NAVON N490+Plus navigációt. Nem analfabéták műszakilag, IT-ben elég jól mozog barátom, gyorsan el tudták sajátítani a N 490 használatát, előtte is használtak navigációt. Úton vannak vele, a navigálással semmi gond. De: ha megállnak kocsit leállítják a kijelzőn megjelenik egy kis ablakban: Leállítás 10mp és elindul a visszaszámlálás, majd a 10mp letelte után a készülék kikapcsol. De úgy, ha beindítják a kocsit megjelenik az utolsó képernyőkép, ami csalós, mert valójában a navigálás viszont nem működik. Csak akkor tudják aktiválni, ha ekkor kikapcsolják és újra indítják. Igaz, van egy kis ablak a visszaszámlálós képen: Mégsem. Ha ezt megnyomják leáll a visszaszámlálás és a készülék aktív marad.
Ez miatt több okból macerás a használat, sőt problémát, bosszúságot és fölösleges kerülő utakat okozott már számukra :
- Ha nem reagálják le 10 mp-en belül a kikapcsolást, következő kocsiindítás után van navigációs kép a kijelzőn, de ez egy mozdulatlan kép és nincs navigálás. Valószínűleg le van fagyva ilyenkor? Ez utazásuk során eleinte többször megvezette őket, de még most is előfordul ~ 1500 km után. Egyszerűen elfelejtik, hogy ezt kell csinálni, átsiklanak más dolgok miatt. Amikor nem felejtik el megnyomni a 10 mp-es Mégsem gombot akkor meg a rövid időre (egy kávé, Wc stb.) magára hagyott kocsiban világít a képernyő, ami talán nem annyira biztonságos egy parkolóban vagy idegen helyen.
- Ha kikapcsotl a készülék újraindításnál bosszantó az indítási procedúra: uticél kiválasztása > előzmények, mert csak egy közbenső megállás volt. Nem kivitelezhetetlen, de ennek nem így kellene lenni, bosszantó.
Ez a probléma nálam is jelentkezett, szintén hivatalos helyen vásárolt Navon-nal. Viszavittem az üzletbe eladó összedugta pc-vel és pár kattintás után megszűnt ez a malőr. gyújtás levétele után nem jelent meg ez a visszaszámlálás saját akkujáról mint amíg a bekapcs gomb rövid megnyomásával a kijelző leállt, majd gyújtás ráadása után aktív navigálásra kézen jelent meg az utolsó kép és ment mintha nem lett volna leállás.
Ha lenne rá megoldás kérnénk egy kis segítséget, amit továbbítanák feléjük. Jelenleg Olasz o-ban vannak, de Fr + Spanyol még előttűk + a vissza út. Laptop, adatkábel van náluk.
Köszi, megrendeltem. Ennyit megér az évente egy hétig jelentkező probléma. A debreceni ballonversenyen van olyan, hogy mint versenybíró, terepen autózom. Geoládázásnál kézben van a kütyü.