Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 959
Akkor megnyugszom,hogy hfejes lett a tds mert egyfolytában jön a bubi.
Előzmény: BMWKRAFT (958)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 958

Nem jó az orral lefelé pozíció, mert a bubi nem tud távozni a fűtő radiátorból, mivel a víz csövek a motor felé vannak kivezetve. Ez a légtelenítési mód egy off autóra vonatkozott. A bömit le lehet légteleníteni minden gond nélkül.
Előzmény: m.racer (955)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 957
És a szakmád törvényszéki szakértő.
Előzmény: BMWKRAFT (956)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 956

A vízpumpa tömszelencéjéből távozó hűtőfolyadék útja a következő. Ha szemben állsz az autóval, a motor balra van döntve. A főtengely ékszíjtárcsa bal oldalán folyik le a víz a henger állvány sarkáig, ott szétkenődik az olajteknőn.
Előzmény: racing74 (954)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 955

Valaki ajánlotta a 30 fokos lejtőn való légtelenítést.Az E34 esetében ez orral lefelé történik?Mert hogy a tágulási hátrébb van ,de ekkor a fűtéshez húzódik a bubi.

Jól gondolom?

racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 954
Hütő, vízcső kilöve.
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 953

A vízrendszer legmagasabb pontja a fűtőradiátor. Ha csökken a vízszint, itt jelentkezik leghamarabb ezért nincs fűtés. Ez azért jó, mert ilyen esetben hamarabb észre veszed a hűtőfolyadék hiányát, mintsem megfőzd a motort. A melegedéssel vigyázz, nehogy a vízpumpa mellé még a henger fejet is le kelljen venni.
Előzmény: m.racer (951)
racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 952
A motorblokk alján folyik, nem látni, honnan kerül oda, csak ha lebontom a motorvédö alsó takaró burkoló ( mit is?) egységet.
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 951

A mai szopatásom,ugyanez a jelenség nálam is.

Álló autó alatt tenyérnyi fagyálló,kb a motor elejéről,fűtés nuku+melegszik.

Előzmény: racing74 (949)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 950

Meg kell keresni, hogy pontossan honnan folyik.
1 Vízpumpa, 2 vízcső, 3 hűtő.
Melyik szinpadot választod?
racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 949
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
e30, 324td. A hűtőviz folyik, álló motornál is, én úgy látom legalul, a motor elején.
Vízpumpára halálára gondolok, de hozzáértő javaslatot kérnék.
köszönöm
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 948
Na, nem olyan gáz az!
Előzmény: gergelytds (947)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 947
Isten ments! :)
Előzmény: zoli 76 (946)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 946
Te dolgozol a Bárdiba?
Előzmény: gergelytds (945)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 945

Persze. Sima ügy.

Előzmény: zoli 76 (944)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 944
Hosszbordás szíjat feszitöt és vezetö görgöt cserélt már valaki?
janek 83 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 943

Akár hányszor hibakódot olvastattam,soha nem derült ki konkrét dolog...

A jeladós az vagy jó vagy nem jó?!Abban a piezzo érzékel nyomást nemde?

Egyégként köszi a segírtséget

Vojnó Creative Commons License 2008.01.04 0 0 942
Hibatároló olvasás, élőadatok ellenőrzése, a jeladós meg a műszerfalon is jelez ha teljesen beszarik!
Előzmény: janek 83 (941)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 941

Sziasztok!

Mint említettem régebben,hogy nekem is lett már elektronika cserélve az adagolón és az adagolóelemem is kopott volt,vagyis kissé be volt mattulva a felülete.Cseréltek egy házat is akkor és egy adagoló elemet is viszont ezek használtak voltak.Lehet jobban jártam volna ha veszek kompletten egy adagolót.A próbapadon lepróbálva mind a 6 ágon szállított eleget de más jóval kevesebbet mint egy új az adagolós elmondása szerint!Beállítás és összerakás után rettentően könnyen indult a kocsi még a szaki is csodálkozott h ilyen jól nem sikerült még egy sem pedig hevert egy pár tds adagoló a sarokban.Mostanában a következő problémák kezdtek el jelentkezni:Hidegindítás után nem egyenletes az alapjárat és be-be durrog néha a kipufogó és ez a jelenség melegen is jelentkezik néha.Volt olyan hogy egy bizonyos fordszámon kicsit megtorpant.Szóval első lépésként gondoltam az izzítógyertyák cseréjére,majd az összes porlasztó felújjítására és beállítására.Valamint a másik gyanúm a jeladós porlasztó!Az milyen megjelenésű hibákat okoz?

Üdv Janek

zoli 76 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 940
Köszi
Előzmény: gergelytds (939)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.04 0 0 939
Előzmény: zoli 76 (938)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 938
Tudja valaki hogy milyen árba van BMW E36 M3 gyári alufelnik?
Vojnó Creative Commons License 2008.01.03 0 0 937
A beru az ilyen fekete!
Csak a teszt-égés látszik rajtuk, bár dobozban árulhatná...
Előzmény: m.racer (935)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 936

Új!!!!!!-ként hírdeti a tisztelt eladó és TD/TDS-be írja!

Képet kinagyítottam és a gyári szám alapján sikerült is beazonosítani a Bardi-nal!

Ma már nyugodtan alszom:)

m.racer Creative Commons License 2008.01.03 0 0 935
Szar a kép,újak ezek,ha igen akkor spóroltál nem is kicsit.
Előzmény: janek 83 (934)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 934

http://www.vatera.hu/beru_izzitogyertya_46396622.html

 

Srácok,ezek szerint jól jártam velük?:):):)

m.racer Creative Commons License 2008.01.03 0 0 933
Eladási tapaszatalatok alapján a Beru a legjobb izzítógyertya,megéri a többletet.
Előzmény: gergelytds (932)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.03 0 0 932
A gyári is Beru, hibátlan, csak az a baja, hogy kibaszott drága (majd' 2x annyi, mint az NGK, Bosch)
Előzmény: janek 83 (930)
Vojnó Creative Commons License 2008.01.03 0 0 931
jou, a lényeg hogy 4sec-s legyen!
Előzmény: janek 83 (930)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 930

Hi all!

Szerintetek milyenek a Beru izzítógyertyák?Cserélnék 6db-ot,mert hidegindítás után eléggé döcög a motor,nem olyan mint a Doxa... 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!