Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 974

Azt még elfelejtettem,hogy ez +fokokban is jelentkezett.

Az adagolós a fedéllel játszott egy kicsit,mert mondtam neki,hogy én nem szeretnék chip-el ügyködni mert nem tartom egy okos dolognak a manapcság forgalmazott tuningboxokat,ami meg normális az iszonyat drága.Szóval állítsa csak be szépen a tól-ig tartomány ig:) csücskébe.Azóta picit jobban kormol de érezhatően sokkal jobban megy és még püfög is:):)

Volt olyan pályán nézegettem,hogy amikor elért egy 290fordszámot akkor mintha kihagyott volna az üanyag ellátás egy pillanatra de utánna ment tovább normálisan.De lehet ekkor kapcsolt a 2. turbom:D

 

Előzmény: BMW Power (972)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 973

Köszönöm válaszod.

Volt a régi jeladós p. amit egy kedves szaki ingyen átellenőrzött,vagyis mind a 6db-ot és utánna elkezdett szivárogni a cucc a jeladós műanyag részénél:(

Ezt cseréltem benne és azóta ezzel nincs gond.Üzemanyagot csak a MOLnál tankolok és az adagoló elé be van téve egy átlátszó szűrő még +ba mert volt régebben levegősödési probléma a tankban lévő kis szivattyú miatt.Ugyanis azt cseréltem egy utángyártottra és úgy kellett vele bejátszani a szívótalp helyzetét,hogy 10liter alatt ne levegősödjön be.Ez sikerült mert 3literrel is járt a motor a teszt alatt de ha kicsit meglibegtettem a kocsit előre hátra akkor egyből jött a belevegősödés.Erre hallottam egy olyan megoldást,hogy a szivattyú alatti kis tálcát 2-3helyen átküldik egy 10es fúróval és így a pereme alatt lévő olaj be tud folyni ha kevés van benne.Viszont ezt azért nem tartom jó ötletnek,mert elvileg az a tálca azért van,hogy benne megmarad egy kis tartalék anyag ha kanyar vagy himbi-limbi van és a visszatérő is ide nyomja az olajat.EZZEL KAPCSOLATBAN TAPASZTALATOTOK VAN?

Ezt a porlasztó átvizsgálást még be akarom ötemezni az új gyertyák mellé,azzal kárt úgysem teszek...

Üdv Janek

 

Előzmény: BMW Power (972)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.06 0 0 972
jeladósban egy tüskemozog egy tekercsben, nyitáskor küld egy impulzust. adagoló által állított előbef szög helyességét ellenörzi vele a vezérlő, meg a diagnoszta laptoppal a kezében. ha esetleg beszarik nem történik semmi csak beirja hibának, a műszerfalon csak akkor jelzi ha szakadás van, de ha csak ugy felakad a tüske és nem ad jelet akkor nem. Szerintem neked evvel semmi gond. A gond az adagolónál van, valszeg üzemanyag ellátási probléma, háznyomást kéne ellenorizni, de azis lehet pusztán szar vizes anyagot tankoltál és ledermed. Várj a hibakereséssel míg megszünnek a minuszok. 
Előzmény: janek 83 (943)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 971

Már azzal is végtelenítettem az elismerésemet, hogy még éltedben hírdetem az igédet.
Előzmény: gergelytds (970)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 970

Lásd be, hogy ebben én vagyok a legjobb! :))

Előzmény: BMWKRAFT (968)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 969

Nem lettem magánzó és nem is leszek. 9 éve egy helyen vagyok, régen családi cég volt, aztán megvette a Wallis.

Előzmény: m.racer (967)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 968

Azért, mert meg szoktam várni, amíg diagnosztizálod, hogy vajon műszaki hibáról van-e szó.
Előzmény: gergelytds (966)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 967
Végül is magánzó lettél vagy Bayerishe Werke tag?/lehet,hogy nem is így kell írni vazze/.
Előzmény: gergelytds (965)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 966

BMWKRAFT

 

Te autóreszelő vagy? Hogy ez miért nem jött le nekem eddíg?

gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 965

OFF

 

Én egyszer majdnem, a nagytétényi boltban, de aztán, mikor találkoztam Viktorral és láttam/hallottam, hogy milyen paranoiás, akkor arra gondoltam, hogy köszi, de ezt inkább nem! (mondjuk a helyében én is az lennék)

 

ON

Előzmény: m.racer (948)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 964

Így kb. mégegyszer annyiba kerül, mintha csak a vízpumpa lett volna cserélve, feltételezve, hogy a hengerfej megúszta.
Előzmény: m.racer (963)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 963
Ezt jól érzed,azt kibírom röhögés nélkül.
Előzmény: BMWKRAFT (962)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 962

Gondolom nem a 959-es hsz-hez?
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 961
Tettem volna oda smájlit ami vigyorog,érzékeltetvén a poént.
Előzmény: BMWKRAFT (960)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 960

Nem, csak segíteni szeretnék. 1 mert nekem is szoktak és az tuti jó, ha az embernek baja van és kap segítséget. 2 láttam már és azért fogalmaztam ilyen pontossan, hogy ebben a fene hidegben mi hamarabb meglegyen a hiba. 3 autószerelő.
Előzmény: m.racer (957)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 959
Akkor megnyugszom,hogy hfejes lett a tds mert egyfolytában jön a bubi.
Előzmény: BMWKRAFT (958)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 958

Nem jó az orral lefelé pozíció, mert a bubi nem tud távozni a fűtő radiátorból, mivel a víz csövek a motor felé vannak kivezetve. Ez a légtelenítési mód egy off autóra vonatkozott. A bömit le lehet légteleníteni minden gond nélkül.
Előzmény: m.racer (955)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 957
És a szakmád törvényszéki szakértő.
Előzmény: BMWKRAFT (956)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 956

A vízpumpa tömszelencéjéből távozó hűtőfolyadék útja a következő. Ha szemben állsz az autóval, a motor balra van döntve. A főtengely ékszíjtárcsa bal oldalán folyik le a víz a henger állvány sarkáig, ott szétkenődik az olajteknőn.
Előzmény: racing74 (954)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 955

Valaki ajánlotta a 30 fokos lejtőn való légtelenítést.Az E34 esetében ez orral lefelé történik?Mert hogy a tágulási hátrébb van ,de ekkor a fűtéshez húzódik a bubi.

Jól gondolom?

racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 954
Hütő, vízcső kilöve.
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 953

A vízrendszer legmagasabb pontja a fűtőradiátor. Ha csökken a vízszint, itt jelentkezik leghamarabb ezért nincs fűtés. Ez azért jó, mert ilyen esetben hamarabb észre veszed a hűtőfolyadék hiányát, mintsem megfőzd a motort. A melegedéssel vigyázz, nehogy a vízpumpa mellé még a henger fejet is le kelljen venni.
Előzmény: m.racer (951)
racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 952
A motorblokk alján folyik, nem látni, honnan kerül oda, csak ha lebontom a motorvédö alsó takaró burkoló ( mit is?) egységet.
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 951

A mai szopatásom,ugyanez a jelenség nálam is.

Álló autó alatt tenyérnyi fagyálló,kb a motor elejéről,fűtés nuku+melegszik.

Előzmény: racing74 (949)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 950

Meg kell keresni, hogy pontossan honnan folyik.
1 Vízpumpa, 2 vízcső, 3 hűtő.
Melyik szinpadot választod?
racing74 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 949
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
e30, 324td. A hűtőviz folyik, álló motornál is, én úgy látom legalul, a motor elején.
Vízpumpára halálára gondolok, de hozzáértő javaslatot kérnék.
köszönöm
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 948
Na, nem olyan gáz az!
Előzmény: gergelytds (947)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 947
Isten ments! :)
Előzmény: zoli 76 (946)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 946
Te dolgozol a Bárdiba?
Előzmény: gergelytds (945)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 945

Persze. Sima ügy.

Előzmény: zoli 76 (944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!