Azt még elfelejtettem,hogy ez +fokokban is jelentkezett.
Az adagolós a fedéllel játszott egy kicsit,mert mondtam neki,hogy én nem szeretnék chip-el ügyködni mert nem tartom egy okos dolognak a manapcság forgalmazott tuningboxokat,ami meg normális az iszonyat drága.Szóval állítsa csak be szépen a tól-ig tartomány ig:) csücskébe.Azóta picit jobban kormol de érezhatően sokkal jobban megy és még püfög is:):)
Volt olyan pályán nézegettem,hogy amikor elért egy 290fordszámot akkor mintha kihagyott volna az üanyag ellátás egy pillanatra de utánna ment tovább normálisan.De lehet ekkor kapcsolt a 2. turbom:D
Volt a régi jeladós p. amit egy kedves szaki ingyen átellenőrzött,vagyis mind a 6db-ot és utánna elkezdett szivárogni a cucc a jeladós műanyag részénél:(
Ezt cseréltem benne és azóta ezzel nincs gond.Üzemanyagot csak a MOLnál tankolok és az adagoló elé be van téve egy átlátszó szűrő még +ba mert volt régebben levegősödési probléma a tankban lévő kis szivattyú miatt.Ugyanis azt cseréltem egy utángyártottra és úgy kellett vele bejátszani a szívótalp helyzetét,hogy 10liter alatt ne levegősödjön be.Ez sikerült mert 3literrel is járt a motor a teszt alatt de ha kicsit meglibegtettem a kocsit előre hátra akkor egyből jött a belevegősödés.Erre hallottam egy olyan megoldást,hogy a szivattyú alatti kis tálcát 2-3helyen átküldik egy 10es fúróval és így a pereme alatt lévő olaj be tud folyni ha kevés van benne.Viszont ezt azért nem tartom jó ötletnek,mert elvileg az a tálca azért van,hogy benne megmarad egy kis tartalék anyag ha kanyar vagy himbi-limbi van és a visszatérő is ide nyomja az olajat.EZZEL KAPCSOLATBAN TAPASZTALATOTOK VAN?
Ezt a porlasztó átvizsgálást még be akarom ötemezni az új gyertyák mellé,azzal kárt úgysem teszek...
jeladósban egy tüskemozog egy tekercsben, nyitáskor küld egy impulzust. adagoló által állított előbef szög helyességét ellenörzi vele a vezérlő, meg a diagnoszta laptoppal a kezében. ha esetleg beszarik nem történik semmi csak beirja hibának, a műszerfalon csak akkor jelzi ha szakadás van, de ha csak ugy felakad a tüske és nem ad jelet akkor nem. Szerintem neked evvel semmi gond. A gond az adagolónál van, valszeg üzemanyag ellátási probléma, háznyomást kéne ellenorizni, de azis lehet pusztán szar vizes anyagot tankoltál és ledermed. Várj a hibakereséssel míg megszünnek a minuszok.
Én egyszer majdnem, a nagytétényi boltban, de aztán, mikor találkoztam Viktorral és láttam/hallottam, hogy milyen paranoiás, akkor arra gondoltam, hogy köszi, de ezt inkább nem! (mondjuk a helyében én is az lennék)
Nem, csak segíteni szeretnék. 1 mert nekem is szoktak és az tuti jó, ha az embernek baja van és kap segítséget. 2 láttam már és azért fogalmaztam ilyen pontossan, hogy ebben a fene hidegben mi hamarabb meglegyen a hiba. 3 autószerelő.
Nem jó az orral lefelé pozíció, mert a bubi nem tud távozni a fűtő radiátorból, mivel a víz csövek a motor felé vannak kivezetve. Ez a légtelenítési mód egy off autóra vonatkozott. A bömit le lehet légteleníteni minden gond nélkül.
A vízpumpa tömszelencéjéből távozó hűtőfolyadék útja a következő. Ha szemben állsz az autóval, a motor balra van döntve. A főtengely ékszíjtárcsa bal oldalán folyik le a víz a henger állvány sarkáig, ott szétkenődik az olajteknőn.
Valaki ajánlotta a 30 fokos lejtőn való légtelenítést.Az E34 esetében ez orral lefelé történik?Mert hogy a tágulási hátrébb van ,de ekkor a fűtéshez húzódik a bubi.
A vízrendszer legmagasabb pontja a fűtőradiátor. Ha csökken a vízszint, itt jelentkezik leghamarabb ezért nincs fűtés. Ez azért jó, mert ilyen esetben hamarabb észre veszed a hűtőfolyadék hiányát, mintsem megfőzd a motort. A melegedéssel vigyázz, nehogy a vízpumpa mellé még a henger fejet is le kelljen venni.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. e30, 324td. A hűtőviz folyik, álló motornál is, én úgy látom legalul, a motor elején. Vízpumpára halálára gondolok, de hozzáértő javaslatot kérnék. köszönöm