Oké akkor majd elnézek vissza a sráchoz!Egyébként nagyon ügyes gyerek,ajánlani tudom mindenkinek,Hajduszoboszlón ténykedik!Mondta is egyébként akkor,hogy olyan eltérés jelentkezhet ettől a csücsköléstől:) hogy amikor ejti vissza a fordszámot akkorkicsit torpan 1200körül...
Azt,hogy sűrgősen az mennyire komoly?Kárt okozhat ez vmiben?
Én másfél évig jártam úgy a kocsival,hogy a szerelők nem jöttek rá a tank AC hibájára.Indult az szegény,van benne 2db akksi az meg bírta tekerni,de kiokoskodtam és kicseréltem.Azután sokkal jobban ondult!Volt rendszernyomás és az adagoló szivattyújának nem kellett csürbölnie annyit.Ezt az OUT csavart viszont nem hátrány cserélni.Milyen gondot tud okozni?
akkor megvan a baj. nagyon a "csucskébe" tette. Vissza kell huzni surgossen. Azért érzed ugy hogy megszunik az uzemanyag ellátás mert visszaszabályoz nullára hirtelen. És akkor érzed aztis hogy puffan és rázkódik döcögösen egyet. Nincs ennek semmi baja az égvilágon, vissza kell tolni kicsit, na ez a nem egyszeru, mert tized mm-ekrol van szo. ennyi a probléma, ne is kutass tovább.
"d"-k tankjában kotorásztam sokat, ott gyakori a kis szivattyu hiba ha leáll rögtön gebasz van de tds-nél nem volt ilyen tapasztalatom, szerintem ha a kosár a helyén van, a csövek jók akkor ott nem lehet probléma, ha xxx ezer km-ig jo volt akkor utána is jonak kell lennie,nem kopik ott semmi, max a kis AC romlik el, de tudtommal ha jó az adagoló szivattyu része még rossz AC-val is üzemel. Talán akkor van baj ha odavered az alját és valami eldeformálódott.
Az adagolón a visszavezető csőnél van az "OUT" csavar, az egy kis szürős szűkítés, ö is felelős a háznyomásért, párszáz froncsi, érdemes kicserélni, mindenhol kapni.
Azt még elfelejtettem,hogy ez +fokokban is jelentkezett.
Az adagolós a fedéllel játszott egy kicsit,mert mondtam neki,hogy én nem szeretnék chip-el ügyködni mert nem tartom egy okos dolognak a manapcság forgalmazott tuningboxokat,ami meg normális az iszonyat drága.Szóval állítsa csak be szépen a tól-ig tartomány ig:) csücskébe.Azóta picit jobban kormol de érezhatően sokkal jobban megy és még püfög is:):)
Volt olyan pályán nézegettem,hogy amikor elért egy 290fordszámot akkor mintha kihagyott volna az üanyag ellátás egy pillanatra de utánna ment tovább normálisan.De lehet ekkor kapcsolt a 2. turbom:D
Volt a régi jeladós p. amit egy kedves szaki ingyen átellenőrzött,vagyis mind a 6db-ot és utánna elkezdett szivárogni a cucc a jeladós műanyag részénél:(
Ezt cseréltem benne és azóta ezzel nincs gond.Üzemanyagot csak a MOLnál tankolok és az adagoló elé be van téve egy átlátszó szűrő még +ba mert volt régebben levegősödési probléma a tankban lévő kis szivattyú miatt.Ugyanis azt cseréltem egy utángyártottra és úgy kellett vele bejátszani a szívótalp helyzetét,hogy 10liter alatt ne levegősödjön be.Ez sikerült mert 3literrel is járt a motor a teszt alatt de ha kicsit meglibegtettem a kocsit előre hátra akkor egyből jött a belevegősödés.Erre hallottam egy olyan megoldást,hogy a szivattyú alatti kis tálcát 2-3helyen átküldik egy 10es fúróval és így a pereme alatt lévő olaj be tud folyni ha kevés van benne.Viszont ezt azért nem tartom jó ötletnek,mert elvileg az a tálca azért van,hogy benne megmarad egy kis tartalék anyag ha kanyar vagy himbi-limbi van és a visszatérő is ide nyomja az olajat.EZZEL KAPCSOLATBAN TAPASZTALATOTOK VAN?
Ezt a porlasztó átvizsgálást még be akarom ötemezni az új gyertyák mellé,azzal kárt úgysem teszek...
jeladósban egy tüskemozog egy tekercsben, nyitáskor küld egy impulzust. adagoló által állított előbef szög helyességét ellenörzi vele a vezérlő, meg a diagnoszta laptoppal a kezében. ha esetleg beszarik nem történik semmi csak beirja hibának, a műszerfalon csak akkor jelzi ha szakadás van, de ha csak ugy felakad a tüske és nem ad jelet akkor nem. Szerintem neked evvel semmi gond. A gond az adagolónál van, valszeg üzemanyag ellátási probléma, háznyomást kéne ellenorizni, de azis lehet pusztán szar vizes anyagot tankoltál és ledermed. Várj a hibakereséssel míg megszünnek a minuszok.
Én egyszer majdnem, a nagytétényi boltban, de aztán, mikor találkoztam Viktorral és láttam/hallottam, hogy milyen paranoiás, akkor arra gondoltam, hogy köszi, de ezt inkább nem! (mondjuk a helyében én is az lennék)
Nem, csak segíteni szeretnék. 1 mert nekem is szoktak és az tuti jó, ha az embernek baja van és kap segítséget. 2 láttam már és azért fogalmaztam ilyen pontossan, hogy ebben a fene hidegben mi hamarabb meglegyen a hiba. 3 autószerelő.