Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.racer Creative Commons License 2008.01.08 0 0 989

Nálunk is hasonlók mondhatnám ugyanyennibe kerülnek a cuccok,de gyári szerettem volna,ez már utángyártott fóbia.

Azért köszönöm a segítséged.

Előzmény: zoli 76 (988)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 988
Igen
Előzmény: m.racer (987)
m.racer Creative Commons License 2008.01.08 0 0 987
Lángban dolgozol?
Előzmény: zoli 76 (986)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 986
A graf az vizpumpa csak nem irtam oda.
Előzmény: zoli 76 (985)
zoli 76 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 985

Sachs 42988.- viszkokuplung

 

Graf  18804.-

 

35-40% kedvezményt tudok adni.

Előzmény: m.racer (981)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.08 0 0 984
Nem kell gyári, de tudok neked fémlapátos Kolbenschmidt-et.
Előzmény: m.racer (983)
m.racer Creative Commons License 2008.01.07 0 0 983
Ne viccelj,gondoltam gyárit vettem volna,vagy minek?
Előzmény: gergelytds (982)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.07 0 0 982

Nincs vízpumpátok?  :)))

 

Küldj egy mailt.

Előzmény: m.racer (981)
m.racer Creative Commons License 2008.01.07 0 0 981

Gergely

 

Szükségem lenne a viszkóra meg a ventillátorra+kibővült a kör a vízpumpával is.

Hogyan juthatok hozzá?

525tds 93 év eleje

BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.06 0 0 980

Szivessen.
Orvosold mihamarabb, nehogy valami baja legyen a kis TD szivecskéjének!
Előzmény: racing74 (979)
racing74 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 979
Köszönöm a gyors segítséget.
Előzmény: BMWKRAFT (956)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 978

Oké akkor majd elnézek vissza a sráchoz!Egyébként nagyon ügyes gyerek,ajánlani tudom mindenkinek,Hajduszoboszlón ténykedik!Mondta is egyébként akkor,hogy olyan eltérés jelentkezhet ettől a csücsköléstől:) hogy amikor ejti vissza a fordszámot akkorkicsit torpan 1200körül...

Azt,hogy sűrgősen az mennyire komoly?Kárt okozhat ez vmiben?

 

Előzmény: BMW Power (976)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 977

Én másfél évig jártam úgy a kocsival,hogy a szerelők nem jöttek rá a tank AC hibájára.Indult az szegény,van benne 2db akksi az meg bírta tekerni,de kiokoskodtam és kicseréltem.Azután sokkal jobban ondult!Volt rendszernyomás és az adagoló szivattyújának nem kellett csürbölnie annyit.Ezt az OUT csavart viszont nem hátrány cserélni.Milyen gondot tud okozni?

94es csúszkás még a lelkem:)

Előzmény: BMW Power (975)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.06 0 0 976
akkor megvan a baj. nagyon a "csucskébe" tette. Vissza kell huzni surgossen. Azért érzed ugy hogy megszunik az uzemanyag ellátás mert visszaszabályoz nullára hirtelen. És akkor érzed aztis hogy puffan és rázkódik döcögösen egyet.
Nincs ennek semmi baja az égvilágon, vissza kell tolni kicsit, na ez a nem egyszeru, mert tized mm-ekrol van szo. ennyi a probléma, ne is kutass tovább.
Előzmény: janek 83 (974)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.06 0 0 975

"d"-k tankjában kotorásztam sokat, ott gyakori a kis szivattyu hiba ha leáll rögtön gebasz van de tds-nél nem volt ilyen tapasztalatom, szerintem ha a kosár a helyén van, a csövek jók akkor ott nem lehet probléma, ha xxx ezer km-ig jo volt akkor utána is jonak kell lennie,nem kopik ott semmi, max a kis AC romlik el, de tudtommal ha jó az adagoló szivattyu része még rossz AC-val is üzemel. Talán akkor van baj ha odavered az alját és valami eldeformálódott.

Az adagolón a visszavezető csőnél van az "OUT" csavar, az egy kis szürős szűkítés, ö is felelős a háznyomásért, párszáz froncsi, érdemes kicserélni, mindenhol kapni.

 

Potis fej van az adagolón még? mikori auto?

Előzmény: janek 83 (973)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 974

Azt még elfelejtettem,hogy ez +fokokban is jelentkezett.

Az adagolós a fedéllel játszott egy kicsit,mert mondtam neki,hogy én nem szeretnék chip-el ügyködni mert nem tartom egy okos dolognak a manapcság forgalmazott tuningboxokat,ami meg normális az iszonyat drága.Szóval állítsa csak be szépen a tól-ig tartomány ig:) csücskébe.Azóta picit jobban kormol de érezhatően sokkal jobban megy és még püfög is:):)

Volt olyan pályán nézegettem,hogy amikor elért egy 290fordszámot akkor mintha kihagyott volna az üanyag ellátás egy pillanatra de utánna ment tovább normálisan.De lehet ekkor kapcsolt a 2. turbom:D

 

Előzmény: BMW Power (972)
janek 83 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 973

Köszönöm válaszod.

Volt a régi jeladós p. amit egy kedves szaki ingyen átellenőrzött,vagyis mind a 6db-ot és utánna elkezdett szivárogni a cucc a jeladós műanyag részénél:(

Ezt cseréltem benne és azóta ezzel nincs gond.Üzemanyagot csak a MOLnál tankolok és az adagoló elé be van téve egy átlátszó szűrő még +ba mert volt régebben levegősödési probléma a tankban lévő kis szivattyú miatt.Ugyanis azt cseréltem egy utángyártottra és úgy kellett vele bejátszani a szívótalp helyzetét,hogy 10liter alatt ne levegősödjön be.Ez sikerült mert 3literrel is járt a motor a teszt alatt de ha kicsit meglibegtettem a kocsit előre hátra akkor egyből jött a belevegősödés.Erre hallottam egy olyan megoldást,hogy a szivattyú alatti kis tálcát 2-3helyen átküldik egy 10es fúróval és így a pereme alatt lévő olaj be tud folyni ha kevés van benne.Viszont ezt azért nem tartom jó ötletnek,mert elvileg az a tálca azért van,hogy benne megmarad egy kis tartalék anyag ha kanyar vagy himbi-limbi van és a visszatérő is ide nyomja az olajat.EZZEL KAPCSOLATBAN TAPASZTALATOTOK VAN?

Ezt a porlasztó átvizsgálást még be akarom ötemezni az új gyertyák mellé,azzal kárt úgysem teszek...

Üdv Janek

 

Előzmény: BMW Power (972)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.06 0 0 972
jeladósban egy tüskemozog egy tekercsben, nyitáskor küld egy impulzust. adagoló által állított előbef szög helyességét ellenörzi vele a vezérlő, meg a diagnoszta laptoppal a kezében. ha esetleg beszarik nem történik semmi csak beirja hibának, a műszerfalon csak akkor jelzi ha szakadás van, de ha csak ugy felakad a tüske és nem ad jelet akkor nem. Szerintem neked evvel semmi gond. A gond az adagolónál van, valszeg üzemanyag ellátási probléma, háznyomást kéne ellenorizni, de azis lehet pusztán szar vizes anyagot tankoltál és ledermed. Várj a hibakereséssel míg megszünnek a minuszok. 
Előzmény: janek 83 (943)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 971

Már azzal is végtelenítettem az elismerésemet, hogy még éltedben hírdetem az igédet.
Előzmény: gergelytds (970)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 970

Lásd be, hogy ebben én vagyok a legjobb! :))

Előzmény: BMWKRAFT (968)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 969

Nem lettem magánzó és nem is leszek. 9 éve egy helyen vagyok, régen családi cég volt, aztán megvette a Wallis.

Előzmény: m.racer (967)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 968

Azért, mert meg szoktam várni, amíg diagnosztizálod, hogy vajon műszaki hibáról van-e szó.
Előzmény: gergelytds (966)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 967
Végül is magánzó lettél vagy Bayerishe Werke tag?/lehet,hogy nem is így kell írni vazze/.
Előzmény: gergelytds (965)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 966

BMWKRAFT

 

Te autóreszelő vagy? Hogy ez miért nem jött le nekem eddíg?

gergelytds Creative Commons License 2008.01.05 0 0 965

OFF

 

Én egyszer majdnem, a nagytétényi boltban, de aztán, mikor találkoztam Viktorral és láttam/hallottam, hogy milyen paranoiás, akkor arra gondoltam, hogy köszi, de ezt inkább nem! (mondjuk a helyében én is az lennék)

 

ON

Előzmény: m.racer (948)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 964

Így kb. mégegyszer annyiba kerül, mintha csak a vízpumpa lett volna cserélve, feltételezve, hogy a hengerfej megúszta.
Előzmény: m.racer (963)
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 963
Ezt jól érzed,azt kibírom röhögés nélkül.
Előzmény: BMWKRAFT (962)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 962

Gondolom nem a 959-es hsz-hez?
m.racer Creative Commons License 2008.01.05 0 0 961
Tettem volna oda smájlit ami vigyorog,érzékeltetvén a poént.
Előzmény: BMWKRAFT (960)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.05 0 0 960

Nem, csak segíteni szeretnék. 1 mert nekem is szoktak és az tuti jó, ha az embernek baja van és kap segítséget. 2 láttam már és azért fogalmaztam ilyen pontossan, hogy ebben a fene hidegben mi hamarabb meglegyen a hiba. 3 autószerelő.
Előzmény: m.racer (957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!