Keresés

Részletes keresés

Makkoscipo Creative Commons License 2019.01.08 0 0 12922

A kereszteződést alpári módon zúzott kövekkel betömött módon, felfestések nélkül használhatjuk...

A frissen lerakott aszfalt gödrös és a felfestés sincs kész.

 

A munkát augusztus közepén kezdték!

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.12.09 0 0 12921

Az is lehet, hogy ez egy tervezett kísérlet, hogy mennyi idő alatt töltődik fel magától a gödör.

 

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12920)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.12.09 0 0 12920

 

Lehet, hogy elfogytak a lenyúlásra tervezett milliárdok és ezért áll hónapok óta az út befejezése?

Előzmény: RJancsi (12919)
RJancsi Creative Commons License 2018.12.09 0 0 12919

Náluk sem lehetett olcsó... De biztos nem a csókosok nyúlták le a túlárazott bevételt, hanem "árában" építették újra az utat.

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12918)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.12.09 0 0 12918
Előzmény: Makkoscipo (12917)
Makkoscipo Creative Commons License 2018.12.07 0 0 12917

Kedves Topic társak!

 

Tudja valaki, hogy meddig tökölnek a Folyondár-Törökbálinti u. sarkán?

 

Kinek az érdeke, hogy akkora gödör éktelenkedik hónapok óta, egy olyan keresztreződésben, ahol mindkét irányból buszok is közlekednek?

Makkoscipo Creative Commons License 2018.11.29 0 0 12916

Arról nem beszélve, hogy már most vannak kátyúk. Először azt hittem, hogy a csatornafedelek vannak az úthibák alatt, de nem, csak aszfalt hiány.... Vagyis szarul dolgoztak az aszfalt betyárok.

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.11.28 0 0 12915

És majd megint jönnek a csatornafedelek melletti beszakadások.

Előzmény: Makkoscipo (12914)
Makkoscipo Creative Commons License 2018.11.27 0 0 12914

A frissen lerakott aszfalton az első nap óta kátyúk voltak, és még vannak is!

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12913)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.11.27 0 0 12913

Jó munkához sok idő kell.

A szarhoz meg még több.

Előzmény: Makkoscipo (12912)
Makkoscipo Creative Commons License 2018.11.27 0 0 12912

Kedves Topic társak!

 

Tudja valaki, hogy meddig tökölnek a Folyondár-Törökbálinti u. sarkán?

Mi a fene miatt kell hónapokig szenvedni?

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.10.19 0 0 12911

Egyetértek!

Előzmény: RJancsi (12910)
RJancsi Creative Commons License 2018.10.18 0 0 12910

Engem spec. az autópálya díj bosszant. Igaz, nekem "nagy" motorom van, de normál esetben ugyanannyit kell fizetnem az e-matricáért mint egy 3,5 tonnás kisteherautónak. De ugyanez érvényes egy 125 cm3-es rendszámos robogóra is az alig 100 kg-os tömegével. Tényleg ugyanakkora igénybevételt jelent az autópályára mint egy megpakolt áruszállító? 

Mivel gyakran járok be Érdről az M7-en, kénytelen voltam megvenni az éves megyei matricát. Ám ha túrázni megyek és bármilyen országos matricát kiváltok, akkor a Pest megyei szakaszt duplán fizetem ki. Tudom naiv vagyok, de a mai informatika világában nem lenne nagy kunszt egy országos matrica árát  csökkenteni a járműre érvényes megyei matricák figyelembevételével.

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12909)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.10.18 0 0 12909

 

Hát ez lehet. Nagyon mellbevágó az összeg.

Előzmény: RJancsi (12908)
RJancsi Creative Commons License 2018.10.18 0 0 12908

Talán úgy, hogy a súlyadó évekkel ezelőtt megszűnt létezni. Azóta teljesítményadó van. És a mai agyon turbózott motorok kis hengerűrtartalom mellett is nagy teljesítményre (sok lóerőre) képesek. 

Az 1.2-es dualjet 90 LE-t tud, szemben egy békebeli 1.3 GL 68 LE-hez képest.  De az opel turbo ecotec motorja kevesebb, mint 1000 ccm-ből 107 LE-t tud kihozni. Egy ideig. Mert a tartósságáról mélyen hallgatnak. 

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12907)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.10.18 0 0 12907

Hogy lehet az, hogy egy új suzuki swiftnek (1200köbcenti) az éves súlyadója 22 ezer forint?

Eszméletlenj sok.

 

Ez is megy a stadionokba?

 

gunji jackdaw Creative Commons License 2018.09.15 0 0 12906

Itt egy korábbi tájékoztató: link. Eszerint a a hídépítésben nincs benne a két csomópont, azt a város külön építi, s emiatt külön is kell engedélyeztetni, emiatt húzódhat el az építésük. Én úgy emlékeztem, hogy korábban/eredetileg minkét végén körfogalomról volt szó, a Kossuth végénél kisajátításokról is lehetett olvasni, de a linkelt cikk szerint csak lámpa lesz, mert nincs elég hely a körfogalomnak (csuklós busznak el kell tudni férnie).

Azt viszont cáfolnám, hogy a környékbelieket nem érdekli az építkezés, de hadd ne már a lakosoknak kelljen a saját munkaidejükben a polgármesteri hivatal nyakára járni, mert ők max kitesznek egy A4-es cetlit a faliújságra, oszt részükről annyi. Ha már van weboldala a városnak, akkor tegyék ki az infókat és a terveket oda is, vagy járják a környéket, hogy a nép is lássa és véleményezni is tudja. (Ahogy hosszabb ideje próbálok sikertelenül neten utána járni annak, hogy tényleg megszüntetik-e a Szabadság-téren a jelenlegi forgalmi rendet egy sima lámpás csomópont és több új nagyobb közigazgatási funkciójú épület kialakítása érdekében.)

Előzmény: Gergo77 (12904)
RJancsi Creative Commons License 2018.09.13 0 0 12905

2) - Lehet, hogy pont a lámpát. Amíg nem az Önkormi tulajdona a lámpa nyilván nem szerelhetik fel. :)

Előzmény: Gergo77 (12904)
Gergo77 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 12904

Oké, és akkor a kérdések:

1) mi a nyavalya tart több, mint 1 évig egy sima lámpás csomópont létesítésében, ha ennyi idő alatt maga az egész híd(pár) el bírt készülni?

2) a másik végén, a Kossuth utcánál, mi a nyavalyát kell kisajátítani (erre hivatkoznak...) egy sima lámpás csomóponthoz?

Előzmény: gunji jackdaw (12897)
nappapi Creative Commons License 2018.09.07 0 0 12903

Vannak "okos emberek" :(

Előzmény: gunji jackdaw (12897)
RJancsi Creative Commons License 2018.09.07 0 0 12902

Pár hét (talán hónap) után meglátjuk. Akkor kezd el süllyedni, beszakadni és kiderül mi van (pontosabban nincs) alatta.

Előzmény: ÖregMackó (12901)
ÖregMackó Creative Commons License 2018.09.07 0 0 12901

És vajon mi van az aszfalt alatt?

Előzmény: RJancsi (12900)
RJancsi Creative Commons License 2018.09.06 0 0 12900

A Tárnoki utat a Lőcsei-Szt István utcai kereszteződéstől Tárnok felé szintén leaszfaltozták. Az aszfalttal sem minőségben, sem szélességben nincs kifogásom, de a járda itt is elmaradt. Pedig hely az lett volna bőven. 

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12899)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.09.06 0 0 12899

A szokásos magyar gányolás ez. 

Az Ürmös utca elkészült jó minőségben, de a gyalogosoknak járdát elfelejtettek készíteni.

Pedig hely lenne rá bőven.

A gyalogosok továbbra is az úttesten közlekednek, mert nem tehetnek mást.

A csatornázás minőségét meg nem is kell mondani. 

Sorra szakadnak be  a csatornafedél melletti útrészek, a gányolás miatt.

És ez javíthatatlan hiba, csak kicserélni lehetne az ilyen csatornaszakaszokat.

Előzmény: ÖregMackó (12898)
ÖregMackó Creative Commons License 2018.09.06 0 0 12898

Hozzáértőktől kérdezem: milyen szabvány az ami szerint egy utca amit jelenleg kétirányú forgalomra használnak, 3,7 méter széles lehet? Nekiálltak rendbetenni a Mecseki utca elejét a Tárnoki és a Bakonyi utcák között. Viszont a szélessége hát egy kicsit kevés. Letettek kétoldalra betonszegélyt ami még jól is néz ki aztán a két szegély között feltöltötték valamilyen aprószemű kavics vagy murva szerűséggel, maradt vagy 2-3 cm a burkolatnak. Milyen burkolat készül itt? És ha rámegy egy teherautó mi marad belőle?

Nem beszélve arról, hogy mint Érden az szokás a "padkát" leszórták szintén aprókaviccsal ami sok helyen magasabban van mint a szegély tehát a leendő útfelület. Nem kell hozzá nagy eső - márpedig manapság az a szokás - hogy az egész a burkolatra kerüljön a padkából meg vízmosás meder lesz. Tényleg így kell utat építeni?

 

       

 

Na ilyen. Kíváncsi vagyok milyen burkolatot kap... vagy kap egyáltalán?

gunji jackdaw Creative Commons License 2018.08.31 0 0 12897

Direkt lett ilyen, ahogy korábban az újságban is írták (link): ideiglenesen, míg a lámpás kereszteződés a Velencei útnál el nem készül. Ezt legújabban már 2019 közepére várják (másik cikk).

A legszebb viszont ez: "A szakemberek azt remélik, hogy addig, amíg a csomópont nem épül meg – amely a forgalomszabályozás fő elve – addig visszatartó erőként fog szolgálni az Elöljáró utca felé haladó lassabb közlekedés", mármint ez a szűkített rész. Aki ezt kitalálta, az legfeljebb szakbarbár lehetett, a forgalom legkisebb ellenállás fele halad, így majd lefordulnak a Hivatalnokra, ahol már így is legalább 60-80-nal száguldoznak a rend büszke őreitől a legkevésbé zavartatva. :(

Előzmény: nappapi (12896)
nappapi Creative Commons License 2018.08.21 0 0 12896

Ki volt az a balfék aki ezt tervezte, engedélyezte????? A fotók az Elöljáró utcai vasúti új híd előtti szakaszról készült. Itt rohadt nagy teherautó forgalom lesz a még nagyobb személykocsi forgalom mellett, hogy fognak itt közlekedni??????? EZT ÁT FOGJA VENNI VALAKI, VÁLLALJA A FELELŐSSÉGET????

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.07.07 0 0 12895

Na már aszfaltoznak is.

Csak szólnom kellett.

Előzmény: 3x megszólaló kakas (12894)
3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.07.06 0 0 12894

Több mint egy hete melósok felbontották a Fenyőfa u. elejét, aztán csináltak egy betonalapot, és azóta nem történik semmi.

Az aszfaltozás valahogy elmaradt.

A beton lassan kezd elporlani (locsolás nem volt).

Ez a munka befejezése?

Elfogyott a pénz, vagy elmentek külföldre a melósok? Esetleg elvitték őket egy fontos stadion építésére?

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2017.02.03 0 0 12893

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!