Hű! Látom az olaj téma megint felpörgette a topicot! :))) Amiket kihagytam, az csak a véletlen műve volt. Az a lényeg, az olaj olyan, mint a jó nők. Mindenkinek más tetszik, csak jó legyen! Amúgy az Arat felvásárolta az OMV, tehát olyan már nincs.
Simán! De én kiszerelem a hídházat és hidraulikus préssel kinyom, új benyom, rozsdafoltok csiszol, fest, visszatesz. Értekezz Vojnó kartáccsal is, mintha említett volna célszerszámot, amivel kiszerelés nélkül is cserélhető. Én a gyárit ajánlom, mert az utángyártott hajlamos a kicsúszásra.
Kilencvenakárhány Ah-ás, megnemmondom mennyi az indító árama, valami erősített témás. Nálad ezt akkor nem fogják keresni, mert 24500-ban fáj ez a megmozdulásom. Gondoltam egy ideig mozdulatlanul pihenek egyet.
A szitu az, hogy mindenki mindent jól csinált, én rendeltem meg, csak hamarabb megadta magát a régi, mint ahogy gondoltam. Kellet a gép, vidéken voltam, nem kockáztattam. Mivel én rendeltem, nem akarok se....et csinálni a számból, ezért nem gondoltam, hogy vissza mondom.
Van egy fekete TOPLA akksim 2 év garival eladóba. Véletlen egy kicsit túl vásároltam magam, így ez fölösben van. Igazából még a paramétereit sem tudom megadni, mert még a boltban van, így a gari is akkor kezdődik, amikor elhozom.
Három órába sörözéssel, részleges józanodással is simán bele fér. Az önindító a vezető láb tere előtt található, a forgattyúsház oldalán. Jó, mert fentről kb. 007 minutum alatt le-fel szerelhető. Szerszám igény egy 17-es csillag, egy 12-es torx, egy 10-es, valamint egy 13-as kulcs. Áramtalanít, vagy az áramkábel leköt az önindítóról (13-assal), de ebben az esetben gondosan szigetelni. A blokk felöli vékony vezeték leköt (10-essel). Felfogató anya meglazít (17-essel) az önindító felöl, eközben ellen tart a (torx-al) a váltó felöl. Felújjítottat, vagy cseredarabot fordított sorrendben felszerel, örül.
Kb. u.a, csak épp a másik oldalon van. Ha nem szereted az égett autószagot, kösd le az akksisarut. Bár, pár oldallal lejjebb emlegettél itt valami gyufát...
Németben tavaly egy éjszaka kifelé menet szétszállt a tds-em vízpumpája, márkaszervízben raktak bele az éjszaka közepén az ügyeletes BMW assistance segélyszolgálatosok márkaszervízben egy újat. Amivel gyárilag anno eredetileg szerelték és szétszállt darabokra törve, az műanyag lapátos volt, de a gyári új már fémlapátos volt, amit beépítettek. :)
Igen, hallottam, hogy ott járt az ember. A gyári tényleg müa. lapátos, nekem most Ruville van benne, ami szintén az (nem volt semmi baj a gyárival, csak az ördög nem alszik), de hogy most KS is az... :(((
Kedves BMW Power! Már mecha adagoló van a verdámon, de régebben ETC-s volt rajta. Holnap rakok föl képet a motorteremről, az adagolón megvannak a helyek a vákumhoz, a turbónyomáshoz, csak le vannak dugózva. egyébként DonIsunak még üzenem, hogy nem füstöl, és jól megy, bele telt vagy 3 órába beállítani helyesen. Nagyon dinamikus így, nagyfater 3000-es merci kafferja régen simán ott hagyott(89le) Az ETC adagoló nagyon lefojtott gyárilag, mondjuk amikor kapcsolta a +kaját akkor már egsz jó volt. Még azvolt vele a tapasztalat, hogy az elektromos adagolóval hidegen az autó rettenetesen kattogott. Most nagyon odaverem a merdzsóját, az autója az enyémhez képest most kispola(na jó azért annyira nem :) ). Az adagolóm már felújított, nagyon pöcre indul vele a kocsi.
Kedves DonIsu Nekem is problémám volt a fordulatszám mérővel de megcsináltam. Nagyon szerencsém volt, mert lehetett volna nagyobb baj is belőle, és nekem a számítógépet beforgatta, az autó össze vissza rángatott. A lényeg, hogy 2X1,2 voltos ceruza akkumlátor volt az én műszerfalamba ami teljesen kifojt, és valószínüleg zárlatos lett. Ezután ezt már nem honorálta az autó, és össze vissza rángatott, a fordulatszámmérő nem ment. Az aksikat kiforrasztottam és kicseréltem. Azóta a műszerfal hibátlan. Az autó utánna rendbe jött.(régen még az ETC-s adaglóval volt az autóm szerelve) Ha esetleg net közelben leszel, vagy lesz neted átküldenél az e-mail címemre a motorteredről néhány képet? Természetesen nem sűrgős, ráér. Nagyon megköszönném, mert a te autódon ott kéne lennie annak a bigyónak amit én keresek. A e-mail címem: diamondcrystal@citromail.hu előre is köszi, ahogy írtam ráér.