Az izzítógyertyákat, vagy a porlasztókat akarod felújjítattni? Azon kívül, hogy ott vannak, nem tudok rólluk többet, de utánna kérdezhetek. Mikorra tervezed az akciót?
Üdv urak!Látom zajlik az élet mindenkinél!:)Itt meg abiodiesel folyik még a csapból is:D
Ma kicseréltem az izzítógyertyákat az új Berukra.Régiek közül 2db egy kicsit később izzott fel(nem 4sec-es volt)és így már kakas lett a verda!Szépen indul és megszünt a hidegindítás utáni összevissza járás.Még a porlasztóknak hallok egy kis hangját...
Keceli Bosch szervízről tudtok valami referenciával szolgálni?
Helyesbítek,nem többet mint mondjuk egy Bosch szűrőnél,ha nem cseréled időben az olajat a papírfilter szétrohad ez tény,de ez nem a szűrő hibája,az olajcsere fontos.
Kivettem az önindítót, semmi gáz nem volt. Kicsit szar helyen van de inkább ez mint egy fűtéscsap. Szénkefék már nem voltak benne a tartórugók elégtek meg ilyen nyalánkságok. 6000 ftért mindent kicserélt benn amit lehetett, forgórészt esztergálta, meg nagyon pöpec lett. Most 2x olyan gyors mint eddig volt.
Ha gond van generátorral vagy önindítóval és megbízható ember kell szóljatok.
Sajnos Miskolctól 15km-re van, de postázás megoldható.
Generátoromat amikor újította fel az 10e volt de abba csapágytól kezdve mindent cserélt, ez most 6000 de nem festett és homokszórt semmit mert nem volt idő rá.
Ha csilli villit kértem volna szerintem akkor ez is 10e lett volna.
szomszed aki most már nem tankol hanem önindítóval jár :)
Sziasztok! 324d be szerintetek milyen olajat töltsek? Lassan cserére szorúl! Melyik szűrőmárka a jó? A Mann elég korrekt nem? És még valami! Kicsit alapjáraton rázkódik a motor melegen, emellett parányit kattog. A vezérlés biztos jó! Ez valószínűleg porlasztógyanú ugye?
Elhoztam az akksit, 92Ah, 900A. Ha ennek az indító áramnak csak az egyharmadát tudja, akkor is elég bika egy akksi. Egy huszasért érzékeny búcsút tudnék tölle venni.
"Én a gyárit ajánlom, mert az utángyártott hajlamos a kicsúszásra."
Ezek szerint te már találkoztál ilyennel? Mert én elég sokat eladtam már, és akár a te módszereddel, akár célszerszámmal cserélték, nem volt gond. Vojnó autója volt az első, amiről tudok, hogy kicsúszott belőle (Lemförder)
Ez a kettő eddíg sem volt köszönőviszonyban egymással, de a mostani áraknál meg pláne! Épp tegnapelőtt néztük, hogy a 90Ah-s gyári BMW akku 37.000 Ft körül van, míg ugyanez nálunk Bergában 35.000 Ft...
Hű! Látom az olaj téma megint felpörgette a topicot! :))) Amiket kihagytam, az csak a véletlen műve volt. Az a lényeg, az olaj olyan, mint a jó nők. Mindenkinek más tetszik, csak jó legyen! Amúgy az Arat felvásárolta az OMV, tehát olyan már nincs.
Simán! De én kiszerelem a hídházat és hidraulikus préssel kinyom, új benyom, rozsdafoltok csiszol, fest, visszatesz. Értekezz Vojnó kartáccsal is, mintha említett volna célszerszámot, amivel kiszerelés nélkül is cserélhető. Én a gyárit ajánlom, mert az utángyártott hajlamos a kicsúszásra.
Kilencvenakárhány Ah-ás, megnemmondom mennyi az indító árama, valami erősített témás. Nálad ezt akkor nem fogják keresni, mert 24500-ban fáj ez a megmozdulásom. Gondoltam egy ideig mozdulatlanul pihenek egyet.
A szitu az, hogy mindenki mindent jól csinált, én rendeltem meg, csak hamarabb megadta magát a régi, mint ahogy gondoltam. Kellet a gép, vidéken voltam, nem kockáztattam. Mivel én rendeltem, nem akarok se....et csinálni a számból, ezért nem gondoltam, hogy vissza mondom.
Van egy fekete TOPLA akksim 2 év garival eladóba. Véletlen egy kicsit túl vásároltam magam, így ez fölösben van. Igazából még a paramétereit sem tudom megadni, mert még a boltban van, így a gari is akkor kezdődik, amikor elhozom.