Igen, van 40-esük, én tavaly februárban fúrattam náluk.
Tuningolt 50-es szerinted nem fog megenni 6-10 litert? Na ne vicceljünk már, kérem... :) Bejáratásról meg annyit, hogy attól függ, hogy volt fúrva. Ismerősöm P21-es pannoniával vágott neki frissen fúrt hengerekkel (78 éves bácsika fúrta meg, aki 8 éves kora óta gépműhelyben élt) a 3 évvel ezelőtti kunmadarasi 24 órásnak, és gond nélkül bírta, előtte máshol fúratta, akkor napi használatnál nem bírt ki 3 hétnél többet.
Sziasztok! Újra itt vagyok :D Még augusztusban írtam a musztáng felújítással kapcsolatban. Sikerült működőképessé varázsolni a gépet! Az első próbaútból egy 2,5órás városi cirkálás lett :) Igazi vadállat :D Nem hiába Mustang... :D A belül erősen rozsdás tankot Coca-colaval (nemröhög) takarítottam ki. 2napig hagytam állni benne, és gyakorlatilag fémtiszta lett! Ahol nem fémtiszta, ott sem mállik semmi trutyi belőle :D Kapott új szimmeringeket, új csapágyakat, új dugót. Elemeire szétszedtem a blokkot, mindent megpucoltam benne. Síkbaszedtem a karbit, meg a szívócsonkot is. Kapott új skoda megszakítót, meg Wima fémezett papír kondit (ez utóbbit mindenkinek javaslom, a gyári kondik helyett beépíteni,mert sokkal jobb minőségű. Igaz hogy dróttal kell bekötni - a gyújtáskapcsoló lábaira szoktam, ott nem zavar a helyhiány meg a meleg - , viszont cserébe örök. típusa MP 3X2, 0,22uF/275V AC. Az összes általam javított mexás motorba ilyet teszek, szinte kivétel nélkül mindnek megszűntek a gyújtásgondjai.). Optikailag maradt ugyanúgy a lepusztult kategória, viszont 1 hónap állás után is 3dik rúgásra indul :D A legelején nehezen akart beindulni, az előgyújtás 3mm környékén lett jó. A gyertyával is sokat szívtam, az "etalon" Isolátorommal nem ment 30 mp-nél tovább. Ugyanígy Briskkel, meg NGK-val sem(ami a babsziba meg a simóba hibátlan volt). Aztán addig szórakoztam a hézaggal, még végre stabilan ment a Brisk N14YC-el. A szívócsonkból kétfajta is volt itthon, az egyik szűkített, a másik utólag kinagyított változat. A "nagyot" tettem fel, némi plusz lóerő reményében. Viszont valószínűleg emiatt, terhelésnél, 1/2 gáztól lehörög a motor :( Üresbe szépen pörög. Falslevegő kizárva! Ha picit befogom a légszűrőn a beömlőcsövet, akkor megszűnik a lehörgés. A rometemnél volt ugyanilyen, amikor kivettem az üléscsőből a szűkítőkarikát :S Nagyobb főfúvóka megoldás lehet a problémára?
Háth az igaz az hogy de! alig találtam meg miután mondtad! nade mindegy írtam nekik e-mailt hátha sikerül valami! Holnap meg felhívom a te általad ajánlott boltot köszi az infókat
igen,a fogyasztás valóban szörnyű, a fékek, nos hát igen, volt szerencsém 120-as tempóról hirtelen lassulni egy yamaha tzr50-essel, nos igen, nem sikerült, szal eleve, 50 ccm az elég veszélyes nagy sebességnél
A lényeg h egy motor arra van méretezve amire gyártották.Más kérdés h többet is ki lehet hozni belőle,csak annak ára van...élettartamban. Ha nagyapásan mész vele,egy életen át szolgál,ha normálisan használod,akkor sokáig jó lesz,nem jönnek ki rajta drasztikus bajok,csak ami a természetes elhasználódásból jön. Ha meg idiótán mész vele,szétcsapod,űzöd,v nagyobb hengert raksz rá azzal lerövidíted az életét,sőt sokszor törhetnek is dolgok. Az egész dolog onnan fakad h a srácok látnak 1-2 50-es versenygépet és behugyoznak h mit tud.Pedig k*rva egyszerű...minden megy amibe dől a benzin:) Egy tuning 50-es zabálhat annyit mint 1 régi 750-es oldalkocsis batár. Ha hajtod a vasat az enni fog. Más kérdés h egy versenygép pályán megy néhány kört aztán blokk szét, felújít v csere... meglehet otthon is csinálni de mi a francnak??? Én a hosszú élettartamra meg a normál használatra szavazok. Sokáig szolgáljon ahogy arra tervezték...olcsón,könnyen szerelhetően,megbízhatóan eljuttatni a parasztot A-ból B-be...
egyébként igazad van, ha teljesen belegondolunk, akkor igen, node aki 14 éves, v iesmi gondja van, vagy nincs ideje jogsizni, akkor viszont simson, de téll az mz éri meg jobban, egyébként imádoma trhophykat :D
Én is csak azt tudom mondani amit Flathead kolléga a fékekkel szopni fogsz, én egy 80-as 6 sebességes Yamaha DT-t hajtok elől-hátul dobfékes, a motor nagyjából gyári az egyetlen tuning rajta egy Gianelli sportkipufogó. Ennek ellenére ha 75-80-as tempóról kell lassítani bizony nagyon kell vigyázni, mert nem elég erősek a fékek ekkora teljesítményhez, nem is az erejükkel van a gond hanem hogy egy tárcsaféket sokkal finomabban tudsz adagolni mint egy sima mechanikus dobféket. Nagyon kell vigyázni nehogy blokkoljon a kerék, de azért erősen húzd ahhoz hogy megállj. Meg még egy érv ami nekem a Tuning szinyó ellen szól az a fogyasztás, gyakran hallani iszonyat 5 liter fölötti fogyasztásokról, ezeknél a sokfelömlős gépeknél. Én inkább ajánlanék neked egy Hondát vagy egy Yamahát, vagy ha ragaszkodsz a szocc gépekhez akkor pedig egy 125-ös MZ.
Futár motoros bolt a Zichy Jenő utcában: http://motorosbolt.freeweb.hu/ van mindenféle dugattyújuk, ugyan indiai Ambika de én is itt vettem két éve, és semmi bajom nem volt még vele.
flathead! e-motorparts-nál nincs 40 ed dugószett! felhívtam őket! help mindenki! abban is kiegyeznék ha vlaki egy hengert a belével együtt eladna nekem!/dugó, gyűrű../ az a lényeg hogy párban használt részegység legyen
Persze, én ezt értem, de amit meg te mondasz, az a kategória, amit már kb. annyi pénzből lehet összehozni, amennyiből veszel egy TS125-t, meg megcsinálod a jogsit rá. Egy használható, papírozható TS125 50-60 körül van, kb. ennyinél kezdődnek a jóállapotú simsonok is. Na a simsonra veszel 70-es hengert, hengerfejet, valami fasza karbit, 5-ös váltót, az már így kapásból 50.000 körül van, plusz a motor vételára, így már 100 fölött van a dolog. 50 körül viszont megvan az A1 jogsi, kb. ennyiből megveszel egy 125-öst, ami ennél a plusz, hogy le kell vizsgáztatni, meg a biztosítás, de a biztosítás gyakorlatilag aprópénz egy 125-ösnél. (Évi 10.000 alatt van bőven). Viszont az alapból megvan 10-12 LE és nem esik szét 20 év múlva sem, meg meg tudsz vele állni, komolyabb a futóműve és így tovább..... Persze értem én, hogy az "ötvenesre" nem kell papír, de végülis egy papíros 125-ös sincs sokkal többől..... De mindegy, ez az én véleményem, mindenki maga gazdálkodik a pénzével meg az energiáival.
azért ne tévesszétek össze a kis polírozgatást, sport légszűrőzgetést a 90-es 5 felömlős blokk és 5-ös váltó együttesével, node sztem 70ccm még az a tartomány,amiben lehet még csinálni biztonságos, strapabíró tuningolt motort, persze drága, viszont amiket kelsza mondott: nem kell műszaki, csak éves biztosítás, ill. rendszám se, vagyis rendszám kéne, dehát na :D
persze, tudom,h nem arra való,de mindig is voltak emberek, akik kénytelenek voltak az adott helyzetből többet kihozni
Ezzel nincs is baj, nem azt mondtam, hogy az 50-es szar és hülye, aki használja. Nekem is azért vana mustang, mert jelenleg nincs pénzem se nagymotorra, se jogsira (majd talán tavasszal). Én csak annyit mondtam, hogy mindent arra kell használni, amire kitalálták. Az 50-eseket arra találták ki, hogy 50-60-as tempóval lehessen velük haladni, és olcsón fenntarthatóak legyenek. Ezeket tudják is, de 100 fölé hajtani semmi értelme, arról nem beszélve, amit tyer mondott, hogy pár száz kilométer után dobhatod ki a blokkot. Ez ugyanolyan dolog, hogy kispolszkiból sem szoktak (legalábbis az épelméjűek) versenyautót csinálni, mert gyenge, borulékony, szar a fékje és így tovább....egyszerűen nem arra való.
Nekem 3 indok az 50-esnél: -egyenlőre még 50-esre sincs jogsi, nemhogy még nagymotorra -kevesebbet fogyaszt -ezt nem kell hordani műszakira meg egyéb ilyeneket intézni csak megkötni az éves biztosítást, ami erre olcsóbb is
A trehányul bejáratott, szar csapágyból összerakott, agyonhajtott szét is megy, ebben igazad van. Nálam ezeknél van az a pont, hogy nem mernék bele arol 2T-t rakni a magas fordulatszám miatt.
SOS! Sürgősen keresek 40-es dugattyúkészletet musztihoz! E-motorsportnál nincs! Bembo motornál nincs! Mofaker nem elérhető! Segítsetek! Errefele nincs ilyen szakbolt! Aki tud vegyen már egy ilyen készletet és küldje el nekem postán ! kifizetem minden hozzá tartozó járandóságot! Nagyonfontos lenne
Ja, lazán megy 100 fölé, te meg be az árokba, mert az a dobfék nem állít meg 100-as tempónál az biztos. Persze lehet rá tárcsaféket rakni, meg szarrá tuningolni, csak éppen semmi értelme nincs, mert annyi pénzből veszel egy fasza papíros TS125-öt vagy 250-et meg megcsinálod a jogsit. És azok alapból jól mennek, nem kell őket nagyon piszkálni. Sosem értettem, hogy miért akarják olyan sokan tuningolni az 50-eseket, amikor semmi értelme annyi pénzt rááldozni, mert ezek nem erre lettek kitalálva. Se a futómű, se a fékek, semmi. Persze, én is fejlesztgetem a Mustangomat, költök is rá, de nem azért, hogy 100-at mehessek vele. Arra majd veszek egy nagyobb motort.