Ami egyszerű? Az ahogy Xplod turbinájnak gyári megoldása van! A legnehezebb talán csak a vékony rézcső(vek) elkészítése. Számtalan előnye van, de csak akkor, ha gázzal gyújtod!(amit belinkelt pdf.-et az is gázzal gyujt!!)
Ami előnyökkel rendelkezik, pl. nem kell túl nagy nyomás, csak a tűztérnyomásnál valamivel nagyobb, nincs a szó szoros értelmében fúvókája sem, mert azok a rézcsövecskék önmagukban azok, és mert belelógnak a vastagabb csőbe,kb. egyharmadáig annak forró oldalára spriccelik az üa.-t, ami nagyrészt elpárolog, és mivek a vastag csöveken levegő is jön be, az tovább segíti a porlasztást. Végeredmény; szinte gőz halmazállapotban kerül a tűztérbe, ahol az örvénylésnek már csak annyi szerep jut, hogy egyenletesen keverje a levegővel, és a láng is kitöltse az égőtér térfogatát. Ennél nincs egyszerűbb és belátható, hogy nem is túl bonyolult elkészíteni. Nem nevezném sem kizárólag párologtatásnak, sem levegőporlasztásnak, mindkettő szerepet játszik, épp ettől tökéletes amatőr szinten. Ami a linken van (nyitott tűzterű) azért ott látszik, hogy a turbina/égőttér egyszerű, de a kiegészítő berendezések elég nagy helyet foglalnak.(nemcsak túl sokat, túl nehéz is). Az elrendezés asszem már nem kérdéses, álló tűztér közvetlen csatlakoztatott turbóval, mint ahogy valamikor írtam, v. javasoltam.
Sztem ez a legegyszerűbb, és a legjobb teljesítményt is valszeg ez adja.
Üdv:t.
Nem tudom, mikor tudom ezt felrakni, mert ma 19.-e este van, de ahányszor elküldtem 500 ERROR:-((
Egy kétkaru mérleg ugynézki.Egyik felén egy nagy tányér másik végén szelep,ahogy áramlott befelé a levegő ,ez emelte a kart és a másik végén nyitott a szelep.
Ice nak irtam ,nem kell adagoloval bonyolitani meg 15 bar os szivattyuval bohockodni,kell egy kibuherált injektor ,az autokban 3-4 bart nyom a táp szivattyu és szépen porlaszt az injektor.
Nekem is az volna a jó ha a lehetö legegyszerübben csinálnám meg ezt a tüzelöanyag részt.Számtalanszor próbálkoztam mindenféle levegös porlasztással,de minden tervem szó szerint "füstbe ment".Te mit ajánlanál konkrétan,hogyan csináljam?
Technika,itt a válasz,kicsit lassan,de biztosan.Nektek nincs ez az ERROR?
Azt mondod hogy ez a fuvóka csak olajégöbe való.Mi a különbség egy olajégö lángcsöve,és egy gázturbina tüztere között?Talán a nyomás,vagy a légsebesség? A nyomással gond nem lehet,a légsebességet meg be lehet állitani a perforációval.
Égötér mérete kicsi.Lehet növelni az átméröt és a hosszt is.Amit most tervezek annak 130-as az átméröje,és 220 a hossza.
Az anyaga.Nekem van acélból is,igaz azt nem tudom használni mert 0,50-es.Szerintem a rézzel sincs probléma mert a benne lévö folyadék hüti.Gáz/oxigén fuvóka nem rézböl van?
Teljesitményigényben egyetértünk.A meghajtó motornak már 20 ampert adtam,de még mindig nem elég.Lehet hogy pusztán emiatt fogom az egészet kidobni a francba.Az a baj hogy maga a szivattyú üresen is nehezen"jár",mert a tömitések nagyon szorosak,fogják.Ehhez még + a szállitás.Elektromos AC nem tud 10-15 bar-t.A legegyszerübb egy pici szivattyu,ami egy párologtatóba(lásd xplod) nyomná az anyagot,és akkor nem kéne csak a tüztér nyomását legyöznie.
Nem használják turbinába.Kifejezetten gyártanak is erre a célra.Kerozin üzemre is van,és egy csomó házi turbináról van képem, ami ilyen fuvókával üzemel.
Majd felrakom a terveim a tüzcsöröl és megvitatjuk.
Meg,persze.Még tanulmányozom,de látszik a fuvókán hogy hasonló az enyémhez.A tüzcsö érdekes mert nyitott,egy próbát megérne.Jó az a táblázat,leirja a várható tolóeröt.