A hőgombát azt én is kétlem,de ha fogdosd végig a csöveket és ha az utastérbe bemenők közül csak az egyik meleg akkor tuti a csap vagy az azt működtetőakár mechanikus akár elektromos egység.
Törvényszéki szakértői memóriámnak köszönhetően, Minden szavadra emlékszem. "Álló autó alatt tenyérnyi fagyálló,kb a motor elejéről,fűtés nuku+melegszik." De a vízpumpát már kicserélted, így az nem kérdés tovább. Mi van a bubikkal? Amíg bubi van, addig se fűtés, se hűtés. Csak kockázat vállalás.
Janek 83!
Van infód rólla, hogy mekkora ellenállás értékkel jó a vízhőgomba?
Túl sok hiba lenne ez egyszerre,persze megeshet,szerintem egy valami csinálja az egészet.Ha csapig töltöm a tágulásit a motor üzemmeleg és nincs fűtés .az új viszkó sem hűti vissza ha terhelésen melegszik, ez mi?
Aknán nézted már h kb honnan jöhet?Jó lenne kimérni azt a hőmérséklet érzékelőt is,helyes ellenállás értéket ad e be,nah meg a fűtésre a fcsap:) csere neked is segít.Szomszédnak bejött :)Ha megy be melegvíz a radiátorhoz akkor vagy az nem adja le a hőt,vagy el sem jut hozzá...
Küld te is Kecelre vagy keresd meg ott nálatok Bereczkiéket akik a hengerfejezéssel foglalkoznak és ők segítenek ebben.Én egyébként Mátészalkai vagyok és imégis a Kecelieket választom.Postával vagy akárhogyan is megfordul 3-4nap alatt a cucc...
Egy korábbi helyrajzi számodból: "Akkor megnyugszom,hogy hfejes lett a tds mert egyfolytában jön a bubi." Sajnos ez a tünet nem múlik el a vízpumpa cserével.
Én miskolci vagyok. Ha tudod nélkülözni az autót én tudok egy megbízható srácot aki megcsinálja neked a kocsit. Digit órával méri be a csúcsokat, neked csak meg kell venni. Ha érdekel a történet és 1-2 napra tudod nélkülözni a kocsit tudok megoldást.
"Beépítés után azonnal kiserült,hogy el sem forog a blokkban"
Basszus! Nem szabadott volna betenned. Bocs, de eddíg senki sem reklamált, sőt, kifejezetten ezt kérték! A kiszerelt vízpumpát megnézted? Nem hiányzott belőle semmi?
Sziasztok! Köszönöm BMW Power a hozzászólást! Én Debreceni vagyok, nem tudja valaki, hogy ki végzi a közelemben leg megbízhatóbban a pórlasztók "felújjítását" és beállítását? A munkadíja vajon mennyi?
Ekkora szopáshalmazt életemben nem láttam,a ks vízpumpa mégis csak fém illetve spiáter potosan.Beépítés után azonnal kiserült,hogy el sem forog a blokkban,sebaj reszelővel méretre igazítom ISO szabvány szerint.A viszkó meg a lapát hibátlan,kiderül az összes görgő és a feszítő is szar.
Szerencsére megvettem ezeket is hátha kell,hát kellett még a feszítő is.
A jelenséget taglaltam már,ugyanis 4 liter vizet öntöttem utána,az óra szerint mégis üzemmeleg motorhoz,fűtés nuku.
Összes alkatrész beépít,összeszerel,fagyállóz és.............
És egy nagy semmi fűtés nincs bubi folyamatos terhelésen a mutató kifekszik,alaphelyzetben üzemmeleg,fűtés nuku.
És a legszebb a megmelegedett blokkban újra szorul a kibaszott kolbenshmidt pumpa.
Ha van valakinek észszerű ötlete mit tegyek ne tartsa magába,ez most tényleg fontos lenne.
Igen eljutott ide is a híre és még debrecentől is 70km-re lakom szóval jó cég hehet:)Szoktak tőlünk hozzájuk küldeni dolgokat sokan!
Felújjításra természetesen a csúcscserére gondoltam,ház marad.Csak egyben a 6db-ot érdemes cserélni?Vagy ha még jók az értékei a réginek és be lehet állítani,nincs olyan mértékű kopás rajta....
a felujítás is ugyanazt jelenti, hogy porlasztok ki, szétcsavar, tisztit, vadiuj porlasztócsucs belerak, aztán jaték a nyitási nyomás belövésével, majd az egész porlasztóház benne az uj csúccsal go a helyére. Tehát ha veszel 6 uj csúcsot akkoris végig kell csináltatnod a felujíitás folyamatát.
Hacsak nem komplett porlasztóházat veszel, de olyat még úgysem láttam.
Sziasztok, 324d a verda tárgya. Nem is tudtam, hogy a porlasztókat felújítani is lehet. Jól értem? Lehet? Érdemesebb venni 6 gyári vadi új csúcsot 5800/db áron, vagy jobb felújíani? Már ha lehet, akkor mennyi 1 felújjítása?