Meg ha jól láttam azt a képet akkor az egy Audi A4 b5?
Ahhoz van eladó légszűrőházam,légtömegmérővel, nem tudom hogy jó e a kialakítása (1.6 benzineshez lett véve,csak közbe lett még egy véve ezért most van nekem egy fölösbe, az eladó,ha érdekel)
Ha van rá időm öntök gázolajat a szívócsonkba hagyom állni majd kimosom féktisztítóval.
Nem nézik műszakin és pont ellentétes a hatása jobb lett a CO mert több levegő tud beáramlani és jobb lesz az égésed.
Volt olyan autó amin annyira tele volt kokszl hogy már levegő sem ment át rajta.
Milyen márkájú nyomásmérő órád van? Rakd a szűkítőt ne közvetlenül az óra elé hanem vagy fél métterre tőle kb. Nekem úgy lett jó másoknak is oda rakom kb.
Hát én azért döntöttem a ki iktatás mellett mert elegem volt már a garázspadlón lévő olajfoltokból, és egy új egr szelep baráti áron is 60ezer. Az a baj hogy az egr szelep tengelyén ki van kopva a tömítés, én nem jöttem rá hogy lehet megbontani. Nem tudom hogy műszakin nézik e de inkább a zöldkártyánál lehet jelentősége hogy nincs benne, mert így elvileg magasabb a káros anyag kibocsátás.
Amúgy valószinűleg a turbó nyomja bele a cooler csőbe szerintem, máshonnan nem nagyon jöhet olaj.
Az én A4-esembe is PD AVF 130PS itt az EGR és "motor lefojtó szelepnél" szivárog az olaj. Mitől van ez? Tömítéscserével orvosolható ez? Már végig van folyva alatta az egész blokkon. EGR-t nem akarom kiiktatni, mert osztrák az autó és műszakinál nem tudom mennyire kukacoskodnak majd.
Korábban írtátok, hogy a COOLER csövetek olajos, hát az enyémen se száraz! :)
Hát igazából most már bármi érdekel, mert az összes létező bontásra ítélt audis vw hirdetőt felhívtam, egy volt az is 30000ft akarta adni. Kíváncsi vagyok milyen áron tudnád hozni....
Ha esetleg vákum csöveket cseréltek akkor csakis egyenként tegyétek, egymás után. Én is véletlenül kihagytam egyet és máris lett egy szívó diesel autóm, de szerintem még egy 1,6 D is le gyorsult volna :)
Nagyon tré volt a visszaokádott korom miatt, 3/4 órát sikáltam üvegcucával +ultra és forróvíz, de elötte még adtam neki egy flakon fék tisztítót meg kb fél liter brigéciol-t.
Amúgy szerinted mért keresek gyári légszűrőházat??? :D Tarcsiba? :D:D:D
A motornak se tesz jót de a turbónak aztán végképp.
Elkészültem az egr ki iktatásával,plusz kicseréltem minden vákum csövet és bekötöttem a szívócsonkba a nyomásmérő óra csövét is. Egy bajom van vele,hogy rezeg az óra mutatója. Pedig direkt le is szűkitettem 6mm ről 4mm re a csövet az óra elött. Valaki tudja mi lehet a megoldás?
szia.nekem is villog az in-1 szerintem semmit nem jelent csak beáll a rendszer vagy ilyesmi és nekem a4 1. van és nekem eszik 8 litert szóval szerintem nem sok az a 8-9 liter mert ismimnek meg 1.8 t van és 9 liter!
Hali!olyan kérdésem lenne hogy a km -er napi számlálonál inditáskor IN-1 villog ez jelent valamit?audi 1.8 5v b5-ről van szó, ja és kb mennyit kellene neki fogyasztania,napi 40 km megyek vele és kicsit sokallom hogy 240 km alatt kajol kb olyan 9-10 liter körül.válaszaitokat előre is közönöm.
Hát szerintem ez alapból benne van minden b6 ban,szóval ez nem extra. Lehetséges hogy neked kicserélték a kart. Rakj fel róla egy fényképet aztán megmondom hogy olyan e mint az enyém.
B5 vagy b6? Mert a b6 on az ablaktörlő kapcsoló karon alul van egy gomb amivel tudod váltani a kijelzőt hogy mit mutasson. B5 ről nem tudok nyilatkozni...
Audi A4, 2001-es, PDTDI, nem tempomatos autóm kijelzőjén csak azt látom, hogy mennyi km-ig elég a benne lévő üzemanyag, de az átlagfogyasztást nem. Létezik az, hogy ez csak ennyit tud?
Nemtudom hogy a dudának mi köze van hozzá...ezek szerint az is rá van neked kötve....Nekem nincs de nekem a riasztót is kiszedték....most majd rakhatok bele újat,mert így vettem
Én a seatom nál csináltam azt hogy leszedtem a szirénát mert állandóan riasztott,viszont nekem egyben volt a kp zárral igy kikapcsolni nem tudtam,mert akkor nem tudom bezárni mert a zárak viszont nem voltak jók.
Kivettem a biztosítékot, azt hiszem olyan néven fut hogy lopásgátló rendszer. A 14 es helyen volt egész pontosan. Viszont rá vagy egy órára hogy bejöttem, mégis elkezdett dudálni, annyi hogy az lámpák nem villogtak, csak a duda szólt. Most már lehúztam a csomiban a dudáról is a vezetéket, így ha riaszt se látszik vagy hallatszik. Ez hogy lehetséges?