Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

azzaladár Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1508

Hello

Ha jól értem légszűrőházat keresel?

Meg ha jól láttam azt a képet akkor az egy Audi A4 b5?

Ahhoz van eladó légszűrőházam,légtömegmérővel, nem tudom hogy jó e a kialakítása (1.6 benzineshez lett véve,csak közbe lett még egy véve ezért most van nekem egy fölösbe, az eladó,ha érdekel)

Előzmény: kerkyra (1499)
laci_85 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1507

Ha van rá időm öntök gázolajat a szívócsonkba hagyom állni majd kimosom féktisztítóval.

Nem nézik műszakin és pont ellentétes a hatása jobb lett a CO mert több levegő tud beáramlani és jobb lesz az égésed.

Volt olyan autó amin annyira tele volt kokszl hogy már levegő sem ment át rajta.

 

Milyen márkájú nyomásmérő órád van? Rakd a szűkítőt ne közvetlenül az óra elé hanem vagy fél métterre tőle kb. Nekem úgy lett jó másoknak is oda rakom kb.

Előzmény: P.Bandita (1506)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1506

Hát én azért döntöttem a ki iktatás mellett mert elegem volt már a garázspadlón lévő olajfoltokból, és egy új egr szelep baráti áron is 60ezer. Az a baj hogy az egr szelep tengelyén ki van kopva a tömítés, én nem jöttem rá hogy lehet megbontani. Nem tudom hogy műszakin nézik e de inkább a zöldkártyánál lehet jelentősége hogy nincs benne, mert így elvileg magasabb a káros anyag kibocsátás.

Amúgy valószinűleg a turbó nyomja bele a cooler csőbe szerintem, máshonnan nem nagyon jöhet olaj.

Előzmény: zsadi85 (1505)
zsadi85 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1505

Az én A4-esembe is PD AVF 130PS itt az EGR és "motor lefojtó szelepnél" szivárog az olaj. Mitől van ez? Tömítéscserével orvosolható ez?  Már végig van folyva alatta az egész blokkon.
EGR-t nem akarom kiiktatni, mert osztrák az autó és műszakinál nem tudom mennyire kukacoskodnak majd.

Korábban írtátok, hogy a COOLER csövetek olajos, hát az enyémen se száraz! :)

Egyébként 200ezer van a motorban.

Előzmény: P.Bandita (1497)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.10 0 0 1504

Facen fent vagy?

Előzmény: kerkyra (1503)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1503

Sajna  abban nem tudok segíteni... 

Előzmény: P.Bandita (1502)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1502

Ok, rendben.  Esetleg ebay vásárlásban nem vagy jártas?

Előzmény: kerkyra (1501)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1501

Ma  már  nem tudom, de hétfőn megnézem  neked, és  mondok rá árat  is..

Előzmény: P.Bandita (1500)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1500

Hát igazából most már bármi érdekel, mert az összes létező bontásra ítélt audis vw hirdetőt felhívtam, egy volt az is 30000ft akarta adni. Kíváncsi vagyok  milyen áron tudnád hozni....

Előzmény: kerkyra (1499)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1499

Amúgy szerinted mért keresek gyári légszűrőházat??? :D  Tarcsiba?  :D:D:D

 

Jól van  na   elfelejtettem  :)    Gyári új esetleg  nem érdekel  ?  mert az tudok   szerezni    olcsóbban  kintről.... De kell hozzá alvázszám...

Előzmény: P.Bandita (1496)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1498

Ha esetleg vákum csöveket cseréltek akkor csakis egyenként tegyétek, egymás után. Én is véletlenül kihagytam egyet és máris lett egy szívó diesel autóm, de szerintem még egy 1,6 D is le gyorsult volna :) 

P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1497

Változást nagyon nem érzek, max annyit hogy nem leszek könyékig olajos mikor oda nyúlok :D

Előzmény: P.Bandita (1496)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1496

Nagyon tré volt a visszaokádott korom miatt, 3/4 órát sikáltam üvegcucával +ultra és forróvíz, de elötte még adtam neki egy flakon fék tisztítót meg kb fél liter brigéciol-t. 

Amúgy szerinted mért keresek gyári légszűrőházat??? :D  Tarcsiba?  :D:D:D

A motornak se tesz jót de a turbónak aztán végképp.

Előzmény: kerkyra (1494)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1495

Az a légszűrő  nem   teszi  tönkre a motort???   Én  nem tennék a sajátomra  olyat.. Az előző autómnál   tiszta    kosz volt a szívócső a szűrő  után   :(

Előzmény: P.Bandita (1493)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1494

Szivósor    , egr  mennyire volt  dzsuvás  ?   Érezni  valami  változást? 

Előzmény: P.Bandita (1493)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1493

És íme a képek...

Itt még nincs fent a bilincs a cső egyik felén,de azóta már raktam rá...

P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1492

Lesz kép is ha megmondjátok a megoldást... :)

Amúgy majd este rakok fel csak most telórol vagyok és dolgozom az üzletben.

Előzmény: kerkyra (1491)
kerkyra Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1491

Képet akarunk  Képet akarunk !!!!!!!!!!!

Előzmény: P.Bandita (1490)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1490

Elkészültem az egr ki iktatásával,plusz kicseréltem minden vákum csövet és bekötöttem a szívócsonkba a nyomásmérő óra csövét is. Egy bajom van vele,hogy rezeg az óra mutatója. Pedig direkt le is szűkitettem 6mm ről 4mm re a csövet az óra elött.  Valaki tudja mi lehet a megoldás?

Tinus92 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 1489

szia.nekem is villog az in-1 szerintem semmit nem jelent csak beáll a rendszer vagy ilyesmi és nekem a4 1. van és nekem eszik 8 litert szóval szerintem nem sok az a 8-9 liter mert ismimnek meg 1.8 t van és 9 liter!

 

Előzmény: zsolesz1975 (1488)
zsolesz1975 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1488

Hali!olyan kérdésem lenne hogy a km -er napi számlálonál inditáskor IN-1 villog ez jelent valamit?audi 1.8 5v b5-ről van szó, ja és kb mennyit kellene neki fogyasztania,napi 40 km megyek vele és kicsit sokallom hogy 240 km alatt kajol kb olyan 9-10 liter körül.válaszaitokat előre is közönöm.

P.Bandita Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1487

Hát szerintem ez alapból benne van minden b6 ban,szóval ez nem extra. Lehetséges hogy neked kicserélték a kart. Rakj fel róla egy fényképet aztán megmondom hogy olyan e mint az enyém.

Előzmény: mladimomci (1486)
mladimomci Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1486

Nincs gomb az ablaktörlőnél... A forgalmiban a4, s4 szerepel, a műszaki papíron a b6 is rajta van

P.Bandita Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1485

Javítim saját magam...  a kar végén van a gomb...

Előzmény: P.Bandita (1484)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1484

B5 vagy b6? Mert a b6 on az ablaktörlő kapcsoló karon alul van egy gomb amivel tudod váltani a kijelzőt hogy mit mutasson. B5 ről nem tudok nyilatkozni...

Előzmény: mladimomci (1483)
mladimomci Creative Commons License 2014.05.08 0 0 1483

Sziasztok!

Audi A4, 2001-es, PDTDI, nem tempomatos autóm kijelzőjén csak azt látom, hogy mennyi km-ig elég a benne lévő üzemanyag, de az átlagfogyasztást nem. Létezik az, hogy ez csak ennyit tud?

Köszi előre is!

Szép napot!

stevehuffnagel Creative Commons License 2014.05.07 0 0 1482

Bocs, rosszul fogalmaztam. A csomagtartóban van egy kürt, az vinnyog amikor bekapcsol a riasztó. 

Előzmény: Tinus92 (1481)
Tinus92 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 1481

Nemtudom hogy a dudának mi köze van hozzá...ezek szerint az is rá van neked kötve....Nekem nincs de nekem a riasztót is kiszedték....most majd rakhatok bele újat,mert így vettem

Előzmény: stevehuffnagel (1479)
P.Bandita Creative Commons License 2014.05.07 0 0 1480

Én a seatom nál csináltam azt hogy leszedtem a szirénát mert állandóan riasztott,viszont nekem egyben volt a kp zárral igy kikapcsolni nem tudtam,mert akkor nem tudom bezárni mert a zárak viszont nem voltak jók.

Előzmény: stevehuffnagel (1479)
stevehuffnagel Creative Commons License 2014.05.07 0 0 1479

Kivettem a biztosítékot, azt hiszem olyan néven fut hogy lopásgátló rendszer. A 14 es helyen volt egész pontosan. Viszont rá vagy egy órára hogy bejöttem, mégis elkezdett dudálni, annyi hogy az lámpák nem villogtak, csak a duda szólt. Most már lehúztam a csomiban a dudáról is a vezetéket, így ha riaszt se látszik vagy hallatszik. Ez hogy lehetséges?

Előzmény: Tinus92 (1477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!