Sziasztok! Korábban elromlott a 324d-be a fűtőmotorom, az új meg drága. A régi is forog, de csörög, meg szar a csapágya, komutátor, kefe... Van aki javíttatta? Biztosan fel lehet újjítani ugye? Végül is csak egy motor ez is! Vajon hol találok hozzá akatrészt (csapágy,kefe), amivel még pörögne egy darabig.
Difi témakörből kérdeznék. Tudja valaki mennyi különbség vann a 318tds és 325tds difik végáttételei között? Azt tudom, hogy a 325tds difije 2,56-os átételű. Menyi a 318-as difije? Menyi különbség van a kettő között? Teljesítménynövelés után godoltam a nagyobb difit a 318-alá rakni. Van értelme.
Én magam részéről a következőt vallom. A kókányolás=az autó halálával. Az elhanyagolása=a bontóba kerülésével. Eddig egyezünk. Én amondó vagyok, hogy BMW-t nem szabad sem autószerelőhöz, sem villamosságiszerelőhöz vinni. Csak olyanhoz, aki maga is fanatikus. Az én villamossági gondjaimmal Vojnó kartácshoz fogom vinni, mert Ő ilyen. Nem tesz semmit az a 150 km, ha tudom, hogy nem egy ilyen - Na mi a szom baja van ennek a béjemvének? A zsigulimnak nem vót ilyen baja.- emberhez viszem. Ott hagyom x napra és minden tuti lesz. Sajna nekem off autók szoktak jutni, de mikor nagy ritkán BMW-t csinálok, érzem, hogy a lelkem kezdi el a munkát nem a kezem. Érzelgősség. Mondhatod. Ha mindegy lenne, akkor vennék egy akármilyen tyúkólat.
Lehet, hogy félreértettél, mert amit írtam, annak nincs köze az anyagi lehetőségekhez. Arra céloztam, hogy a pár év alatt, amióta itt vagyok, láttam és személyesen is találkoztam jópár emberrel, aki tds-t vett és miután a sokszázezer megtett kilóméternek és az előző tulajok hanyagságának köszönhetően ráköltött több százezer forintot az autójára, végül megunta és nagyot csalódott. Na, közülük kerülnek ki, a "soha többé diesel BMW-t" és a "minden BMW egy szar" meg "a BMW a legszervízigényesebb autó a világon" véleményekkel bíró polgárok... :(
Nekem fél éves fórum tapasztalatom van, úgyhogy ezt a kőrt kihagyom. Valszeg az én anyagi lehetőségeim adtak alapot hogy ezen a ponton megakadtam. Egy kérdés van, hogy mit kapott a hengerfej, állítólag a tds többet bír, mint a td. Én egy évet tuti jártam csöpögő pumpedlivel, be azóta sincs bubim (kopp,kopp).
Pedíg ennyi körül szok lenni. Heggesztés, köszörülés, szelepcsiszolás -illesztés : 30.000 Ft. Hfejtöm, felső töm garn., hfejcsavar garn.: 30.000 Ft. Olaj, szűrők, bisz-baszok, munkadíj : simán megvan 40.000 Ft. Persze, ha magának csinálja az ember, ez utóbbit megspórolja...
A szeretet nálam is hullámzik. -4 alatt megint nem akar indulni, pedig már nem nagyon van olyan része, amihez ne nyúltunk volna. De -4 felett szeretem.
Bereczkiék nagyon jók a környékünkön a hengerfejezésben!Nekem ők csinálták és pontos precíz munkáűt végeztek.2volt gátas de természetesen az összeset kivágták aztán szelepek nem voltak határérték alá kopva,de javasolták a szelepvezető szimmering hidrotőke stb... cseréjét.Mondtam amit jónak látnak természetesen cseréljék.Nekem a dolog 150be állt meg úgy emléxem de semmiből nem spóroltunk,mindenből a legjobbat!
Köszi a tippet! Ami azt illeti Bereczkiék közel laknak hozzám, és jó ismerősömék. Nem is gondoltam ,hogy tőlük kérjek tanácsot! Jó ötlet! A vicc, hogy pont 3 nappal ezelőtt jártam nálluk!
Ez így igaz. Csak az a baj, hogy ennek az esélye erősen konvergál a 0 felé. Én anno 1.650-ért vettem és azt mondhatom, hogy kurva nagy szerencsém volt, hogy nem volt komoly baja (kopp-kopp-kopp...)
Az igazság ott van, amikor a bubi megjelent. Ha a pumpedli csere előtt, akkor val.szeg h.fej, ha csere után akkor lehet légtelenítési gond. Szerelés előtt volt bubi, avagy nem volt bubi?
Van 2db is az egyik a vízé másik az izzításé.Az egyik az 5000ohm-os tuti(realoem)de a tartományát nem tudom pontosan!Az izzításét már én is bűvöltem,hogy állandó izzításom legyen...:)