de nem ezzel szeretnék életem végéig foglalkozni, hanem majd megcsinálok egy kertészmérnökit.
amúgy driftelésről annyit, hogy még csask havas utakon, havas-füves részeken "nyomtam", mert még igggencsak kezdő vagyok. először csask 20-30-al mertem, de már simán 60-al is. kezdett menni, erre nem elolvadt, mire kezdek végezni a vizsgákkal.. :D
helyzet a köv.: családi kisteher, más hiányában: kemény 55kW-os, 2.3d nissan vanette c., de legalább sperres hátsókerekes... :)
fasza volt. nem kellett se pörgetni, se kínozni a havon és nagyon jól lehet irányitani.
száraz úton diesellel meg nem próbálnám, nem vagyok én az autóm ellensége!
nekem jobban fájna egy D-t üvölteni hallani, mint a motornak.
tehát amire ki akarok lyukadni (amugy nemtudom, mi a f**nak mesélem el az egész életem... :D), az nem más, mint, h driftre nem d-t, sem td-t nem vennék. teljesen egyértelmű. ennyire azért értek a lovakhoz. :D
de nagyon elszánt vagyok és lelkes, mint még soha. talán akkor voltam utoljára ien lelkes, amikor az elsőnél 2perc után leszálltam a csajról és vártam a következőt... :D:D:D
És mi leszel ha befejezed a sulit? Diesel BMW nem egyenllő a driftelős autókkal. látom a hév és a tudás szomj megvan :) de te legalább azelőtt kérdezel mielőtt nekikeztdtél volna. Sok sikert az egészhez na asszem ez eég értelmetlen lett
A jobb dobbetétnél van egy cső amin folymatosan folyik a víz,szerintem a tágulási kivezetése.Gyári sapkát vettem ma rá ,by Wallis, de azóta csak rosszabb,vége van.
Van kisház nagyházas. Nagyházas többet bír, szerintem ezért találták ki. Kisházas helyére ha jól tudom bemegy a nagyházas. Nagyházasban van eltolt házas meg sima. Ezt nem tudom illusztrálni, de tudom hogy van ilyen.
igen, eléggé elszánt vagyok, mert komolyan élek-halok az autókért, főleg e30-ért! :) melóval meg úgy vagyok, hogy egy félévem van még suliban és utána vége. tehát közeleg az az időpont, hogy legyen sajátom. Nyáron szeretnék megint kimenni németbe melózni 2 hónapra és akkor már igencsak előrébb vagyok anyagilag, meg 2 hét múlva megint elkezdek maszekolgatni, alkalmi melózni. gyűjtök, spórolok, nem költök semmire, csak legyen végre egy e30! :) Amugy köszi az infót. Nem tudtam, h már e30ba is az erősebb difit rakták. Ez a nagyobb nyomaték miatt van, vagy miért? Pontosan mi a különbség a nagyházas és a kisházas között? nemcsak erősebb, van más is? Váááá, de kezdőőő... :D
Nagyon lelkesnek látlak úgy hogy még munkahelyed sincs. (Ne sértésnek vedd)
Mintha csak magamat látnám sok évvel ezelőtt. 140-150 LE azt mondom nem vészes. Van olyan 2.4 TD ami 192 LE-s és tartós, én ezt olvastam. Ha otthon leszek és kell majd linkeleb be videót.
Ezeken az előkamrás motorokon nagyon sokat segít egy intercooler. Legyen jó nagy és legyen normális turbód.
Azért azt se felejtsd el hogy egy db dugó 60e forint a 2.4 TD-be és még gyűrű nincs rajta.
Én azt mondom ha belekezdesz szar cuccokkal ne foglalkozz lehetőleg gyárit ha nem is gyárit de jó menőségű márkás alkatrészeket vegyél és akkor 140LE-vel is kb. ugyan annyit fog menni az autó mint a gyári 115 LE-vel.
Jah és TD nem való diftre Bükkre. Én tudom mert már ezt csinálom 3 éve :)
tehát ne értsétek úgy, hogy 200ló fölé akarom vinni... nem elvetemülten akarom, csak picit. tudom, h ahhoz öreg motor ez a td és nem benzines, hogy "adjadnekiésznélkül".
szóval akkor értelmetlen, vagyis túl költséges egy 3as td-t úgy felhúzni, hogy az pár ezer km után ne hulljon szét? nem kell sokra, 140-50 ló elég meg egy kis plusz nyomaték. az már teljesen korrekt lenne! jobban nem is akarnám. nem akarom kinyirni a drágát.
jaaj ne a tdi-ből indulj ki, az egy közvetlenspricces motor, elég sokat bír, (bár én sosem látom hol van benne az a 200 lóerő :-D) és minden utcasarkon kapsz motort bele egy 100-asért, akár pdtdi-t, de a bömöshöz ennyiért max egy jó hengerfejet kapsz. Ami fontos: egy autó nem attól lesz jó autó hogy jól megy. Hiába aláz le egy tdi akár egy 530i-t, az akkoris egy kompormisszumos elsőkerekes lélektelen vas és műanyag összecsavarozva anyuciknak való futóművel. (na jó az audi felnőtt, és félve mondom ki szép is, belül meg mocskosul jól néz ki, de hát nekünk ez jutott)