Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mex86 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1214
és mennyi is lett a cekk végül?
Előzmény: laci318tds (1210)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1213

M.racer!

Eltüntek a bubik, minden okés volt, vetted a sapit és utánna kezdte el a vízkinyomósdit?
Előzmény: m.racer (1201)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1212

Ja genau. BMW IMMER!
Előzmény: janek 83 (1169)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1211

elvileg településmérnök... :)

de nem ezzel szeretnék életem végéig foglalkozni, hanem majd megcsinálok egy kertészmérnökit.

amúgy driftelésről annyit, hogy még csask havas utakon, havas-füves részeken "nyomtam", mert még igggencsak kezdő vagyok. először csask 20-30-al mertem, de már simán 60-al is. kezdett menni, erre nem elolvadt, mire kezdek végezni a vizsgákkal.. :D

helyzet a köv.: családi kisteher, más hiányában: kemény 55kW-os, 2.3d nissan vanette c., de legalább sperres hátsókerekes... :)

fasza volt. nem kellett se pörgetni, se kínozni a havon és nagyon jól lehet irányitani.

száraz úton diesellel meg nem próbálnám, nem vagyok én az autóm ellensége!

nekem jobban fájna egy D-t üvölteni hallani, mint a motornak.

tehát amire ki akarok lyukadni (amugy nemtudom, mi a f**nak mesélem el az egész életem... :D), az nem más, mint, h driftre nem d-t, sem td-t nem vennék. teljesen egyértelmű. ennyire azért értek a lovakhoz. :D

de nagyon elszánt vagyok és lelkes, mint még soha. talán akkor voltam utoljára ien lelkes, amikor az elsőnél 2perc után leszálltam a csajról és vártam a következőt... :D:D:D

Előzmény: SigorTD (1206)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1210
Sziasztok!

Csak anyit tudok mondani "ZSÍÍÍÍR"
Eszméletlen jó lett az adagoló.
Nem ment ilyen jól a tádé, mikor megvettem!

Fogyastás azonos vezetési stílusban: 8l-->5,8
(sok lónyál mellément)
Sokkal,sokkal rugalmasabb a motor
alúlról nyomatékosabb. és pöcre indul.

Részleteket még holnap írok.

Mindenkinek csak AJÁNLOM a mestert!
Adott a munkájára fél év garit !
azt hiszem ez mindent elárúl.

üdv
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1209
Diesel Rulez!
Előzmény: m.racer (1207)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1208
Akartam is kérdezni : mit ittál? :)
Előzmény: SigorTD (1206)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1207
Gondoltam erre is,de ilyen gyári kasztnit nem találok már,meg néven van stb.A motorcsere végtelen történet lesz benzinesre,halál.
Előzmény: e34tds (1205)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1206
És mi leszel ha befejezed a sulit?
Diesel BMW nem egyenllő a driftelős autókkal.
látom a hév és a tudás szomj megvan :) de te legalább azelőtt kérdezel mielőtt nekikeztdtél volna.
Sok sikert az egészhez
na asszem ez eég értelmetlen lett
Előzmény: lutzipher (1192)
e34tds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1205
Én a helyedben ami benne van motor eladnám darabokba, és abbol a pénzböl vennék bele egy benzinest+még lehet hogy maradna is:)
Előzmény: m.racer (1198)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1204
Kértél???? Nem emléxem rá... Küldj be érte, mindíg van nálam.
Előzmény: m.racer (1203)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1203
Ja ebből már múltkor kértem,hogy kapom meg?Mekkora nagy méreted van,3xl legalább?
Előzmény: gergelytds (1200)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1202
Akkor most leállít és hengerfej levesz... mielőtt még nagyobb baj lenne.
Előzmény: m.racer (1201)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1201
A jobb dobbetétnél van egy cső amin folymatosan folyik a víz,szerintem a tágulási kivezetése.Gyári sapkát vettem ma rá ,by Wallis, de azóta csak rosszabb,vége van.
Előzmény: gergelytds (1199)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1200

Van ám még! És el is adok belőle!

 

gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1199
Ezt nem telesen értem. Milyen kifolyócsövön?
Előzmény: m.racer (1198)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1198

HENGERFEJEN SZERINTEM MÁR NEM LYUK VAN HANEM A KISKUNSÁGI ÖNTÖZŐRENDSZER FŐGERINCE VEZET ARRA.

Jobb oldalon folymatosan jön a víz a kifolyócsövön,10 perc múlva már lassult még nem állt le de mennyi lehet még vissza,ennyi.

Előzmény: gergelytds (1197)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1197
What a fuck???
Előzmény: m.racer (1196)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1196
MOTOR K.O.,NO COMMENT.
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1195
Hát, nem egy agyonhasznált darab, az biztos! :)
Előzmény: BMW Power (1184)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1194
nagyon szuper! Köszönöm szépen! Ezzel elleszek egy darabig! csak úúúgy szííívom a tudááást... :D
Előzmény: szomszed007 (1193)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1193

Nincs nagyon jellemzés szerintem.

Van kisház nagyházas. Nagyházas többet bír, szerintem ezért találták ki. Kisházas helyére ha jól tudom bemegy a nagyházas. Nagyházasban van eltolt házas meg sima. Ezt nem tudom illusztrálni, de tudom hogy van ilyen.

Ha 324TD-t veszel az alatt tuti nagyházas lesz.

Diffi táblát itt találsz: www.bmwe30.hu

Nézelődj itt is ha jól értettem tudsz németül: www.e30.de

Azt hiszem jó a cím.

 

szomszed

Előzmény: lutzipher (1192)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1192
amugy hol tudok a difik tulajdonságairól olvasni valami értelmeset? kerestem neten leírásokat, de nem találtam jó jellemzést kis-és nagyházasról.
Előzmény: szomszed007 (1190)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1191
igen, eléggé elszánt vagyok, mert komolyan élek-halok az autókért, főleg e30-ért! :)
melóval meg úgy vagyok, hogy egy félévem van még suliban és utána vége. tehát közeleg az az időpont, hogy legyen sajátom. Nyáron szeretnék megint kimenni németbe melózni 2 hónapra és akkor már igencsak előrébb vagyok anyagilag, meg 2 hét múlva megint elkezdek maszekolgatni, alkalmi melózni. gyűjtök, spórolok, nem költök semmire, csak legyen végre egy e30! :)
Amugy köszi az infót. Nem tudtam, h már e30ba is az erősebb difit rakták. Ez a nagyobb nyomaték miatt van, vagy miért? Pontosan mi a különbség a nagyházas és a kisházas között? nemcsak erősebb, van más is?
Váááá, de kezdőőő... :D
Előzmény: szomszed007 (1189)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1190
3.25ös nagyházas van. TD nem jöhetett ki kisházassal.
Előzmény: lutzipher (1188)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1189

Nagyon lelkesnek látlak úgy hogy még munkahelyed sincs. (Ne sértésnek vedd)

Mintha csak magamat látnám sok évvel ezelőtt. 140-150 LE azt mondom nem vészes. Van olyan 2.4 TD ami 192 LE-s és tartós, én ezt olvastam. Ha otthon leszek és kell majd linkeleb be videót.

Ezeken az előkamrás motorokon nagyon sokat segít egy intercooler. Legyen jó nagy és legyen normális turbód.

Azért azt se felejtsd el hogy egy db dugó 60e forint a 2.4 TD-be és még gyűrű nincs rajta.

 

Én azt mondom ha belekezdesz szar cuccokkal ne foglalkozz lehetőleg gyárit ha nem is gyárit de jó menőségű márkás alkatrészeket vegyél és akkor 140LE-vel is kb. ugyan annyit fog menni az autó mint a gyári 115 LE-vel.

 

Jah és TD nem való diftre Bükkre. Én tudom mert már ezt csinálom 3 éve :)

 

szomszed

Előzmény: lutzipher (1188)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1188
fu.. amúgy mien difi van a td-kbe? kisházas gondolom, de mien áttételű?
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1187
tehát ne értsétek úgy, hogy 200ló fölé akarom vinni... nem elvetemülten akarom, csak picit. tudom, h ahhoz öreg motor ez a td és nem benzines, hogy "adjadnekiésznélkül".
Előzmény: BMW Power (1185)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1186
szóval akkor értelmetlen, vagyis túl költséges egy 3as td-t úgy felhúzni, hogy az pár ezer km után ne hulljon szét?
nem kell sokra, 140-50 ló elég meg egy kis plusz nyomaték. az már teljesen korrekt lenne! jobban nem is akarnám. nem akarom kinyirni a drágát.
Előzmény: BMW Power (1184)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1185
jaaj ne a tdi-ből indulj ki, az egy közvetlenspricces motor, elég sokat bír, (bár én sosem látom hol van benne az a 200 lóerő :-D) és minden utcasarkon kapsz motort bele egy 100-asért, akár pdtdi-t, de a bömöshöz ennyiért max egy jó hengerfejet kapsz.
Ami fontos: egy autó nem attól lesz jó autó hogy jól megy. Hiába aláz le egy tdi akár egy 530i-t, az akkoris egy kompormisszumos elsőkerekes lélektelen vas és műanyag összecsavarozva anyuciknak való futóművel. (na jó az audi felnőtt, és félve mondom ki szép is, belül meg mocskosul jól néz ki, de hát nekünk ez jutott)
Előzmény: lutzipher (1183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!